-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція захисної споруди цивільної оборони протирадіаційного укриття №77516 та частини підвальних приміщень нежитлової будівлі (лікарняний комплекс), літ. А-5 за адресою: Харківська обл., Чугуївський р-н, місто Зміїв, вул.Таранівське шосе, 1Б»
Завершена
6 000 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
19.09.2025 15:44 - 05.10.2025 00:00
Відповідь надана
Приберіть неправомірну вимогу!!!
Номер:
1df9daaa84bc4114a66337ec2783a550
Дата опублікування:
03.10.2025 16:17
Опис:
Шановний Замовнику, згідно п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Тендерної документації, ви вимагаєте: «Обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) території та прилеглих об’єктів для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції...» Нагадуємо, Замовнику, що вимога актів обстеження, огляду і т.п. до тендеру вже давно визнана АМКУ НЕДОПУСТИМОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати Акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати Акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи або інше. Встановивши вимогу про Акт огляду об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді Акту огляду об’єкта за підписом Замовника. Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Вимагаємо вилучити вимогу про Акт огляду об’єкту, як таку, що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», а також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового Акту огляду об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021№2596-р/пк-п
Приберіть неправомірну вимогу! Не порушуйте ЗАКОН!
Відповідь:
Добрий день!
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації передбачено, що учасники можуть надати у складі своїх тендерних пропозицій акт огляду, підписаний учасником і Замовником або гарантійний лист від учасника (вимоги до акту огляду та гарантійного листа викладені в п. 6 р. 3 тендерної документації). Таким чином Замовником нівельовано ризики учасника, що замовник з підстав, незалежних від учасника, може не підписати Акт огляду об'єкту.
Додатково повідомляємо, що акт огляду не має конкретної форми з наданням в ньому інформації щодо назви або ЄДРПОУ або адреси учасника, або його печатки. Нічого з вище переліченого не повинно міститися в акті огляду, ніяка інформація, за якою можна було б ідентифікувати учасника, не включається до акту. Тому підписання акту огляду не призводить до ризиків, що учасник буде відомий до стадії розкриття тендерних пропозицій. До того ж Ваші припущення і побоювання щодо не підписання акту зі сторони замовника або недопущення Вас на об’єкт марні та не мають обґрунтувань.
Якщо Ви, як учасник не бажаєте оформлювати акт огляду, просимо ознайомитися з вимогами п.6 р. 3 тендерної документації, і надати документи, які кожен учасник може подати замість акту огляду.
Дата відповіді:
06.10.2025 14:51
Відповідь надана
Вартість технічного обстеження об'єкту
Номер:
bbc4f3b2cb654132a8dc731708560360
Дата опублікування:
02.10.2025 11:28
Опис:
Шановний замовнику, уточніть, будь ласка, вартість робіт з обстеження об'єкту визначаємо відповідно до "Настанова
з визначення вартості проведення робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності об’єктів будівництва" ?
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, вартість робіт з обстеження визначається відповідно до "Настанова з визначення вартості проведення робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності об’єктів будівництва"
Дата відповіді:
03.10.2025 13:13
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
5e02b6a0aee94b90b573a3face15b291
Дата опублікування:
01.10.2025 08:31
Опис:
Шановний Замовнику, згідно п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Тендерної документації, ви вимагаєте: «Обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) території та прилеглих об’єктів для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції...» Нагадуємо, Замовнику, що вимога актів обстеження, огляду і т.п. до тендеру вже давно визнана АМКУ НЕДОПУСТИМОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати Акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати Акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи або інше. Встановивши вимогу про Акт огляду об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді Акту огляду об’єкта за підписом Замовника. Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Вимагаємо вилучити вимогу про Акт огляду об’єкту, як таку, що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», а також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового Акту огляду об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021№2596-р/пк-п
В разі відмови Замовника привести тендерну документацію в порядок згідно чинного законодавства будемо вимушені звернутись до АМКУ з відповідною скаргою!
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
03.10.2025 15:31
Відповідь надана
дані для розділу ІТЗ ЦЗ
Номер:
1ee6366ecc5d434f9ac21471c3c3b851
Дата опублікування:
29.09.2025 18:21
Опис:
Згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ.
Просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
Чи буде надано вказане завдання генпроєктувальнику ?
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, завдання буде надано генпроєктувальнику
Дата відповіді:
02.10.2025 13:52
Відповідь надана
інструментальне обстеження
Номер:
17c708d848d744d3b86a3ca92a768333
Дата опублікування:
27.09.2025 16:37
Опис:
Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20, ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження?
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються ЗАМОВНИКОМ !. Отже п.12.1 додатку 1 -технічне завдання порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення.
Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010.
Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код.
Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження будівлі, і чи є у цього звіту унікальний код?
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, всі вишукувальні роботи покладаються на генпроєктувальника відповідно до проєкту договору.
Дата відповіді:
30.09.2025 11:51
Відповідь надана
Площа підвалу будівлі літ.А-4
Номер:
913f3f0723ea43dfb95d5b5dd9bb6b51
Дата опублікування:
27.09.2025 00:27
Опис:
Коли підвал будівлі літ.А-4 реконструюється у складі об'єкту, надайте, будь ласка, площу цього підвалу, чи приміщень, які підлягають реконструкції.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, згідно матеріалів БТІ на нежитлову будівлю, підвал розглядається як єдиний підземний поверх будівлі літ. А-5 та літ. АІ-4 з вбудованим ПРУ.
Дата відповіді:
30.09.2025 11:43
Відповідь надана
Стосовно складових приміщень будівлі літ.А-4
Номер:
413fad3dfe7d49388c6f05a0ab8c192e
Дата опублікування:
27.09.2025 00:21
Опис:
На сторінці 35 Тендерної документації на схемі "перспективні приміщення під використання протирадіаційне укриття та паталогоанатомічного відділення (проект); паталогоанатомічне відділення (проект)" що саме мається на увазі? Те, що площа проектування ПРУ поширюється і на весь підвал будівлі літ.А-4?
Поясніть будь ласка.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, в перспективі розширити площу ПРУ за рахунок існуючого підвалу для потреб визначеної кількості осіб, що будуть переховуватись. На паталогоанотомічний комплекс приймається площа за технологією проєктних рішень та потужності, що надається в медичному завдані.
Дата відповіді:
30.09.2025 11:43
Відповідь надана
Стосовно реконструкції будівлі літ.А-4 у складі об'єкту.
Номер:
0e86e374a51d4934af5056e9372343b0
Дата опублікування:
27.09.2025 00:10
Опис:
У текстових матеріалах тендерної документації, так саме, як і у назві об'єкту (що суперечить наказу №45 Мінрегіон), ніде не вказується що будівля літ.А'-4 також є частиною реконструкції об'єкту «Реконструкція захисної споруди цивільної оборони протирадіаційного укриття №77516 та частини підвальних приміщень нежитлової будівлі (лікарняний комплекс), літ. А-5 за адресою: Харківська обл., Чугуївський р-н, місто Зміїв, вул.Таранівське шосе, 1Б»..
Чи може шановний замовник підтвердити, що підвал будівлі літ.А-4 підлягає реконструкції у складі об'єкту?
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, назва об’єкту взята відповідно до Рішення сесії
Дата відповіді:
30.09.2025 11:51
Відповідь надана
Стосовно розміру і розташування ПРУ
Номер:
f952c644df524813b8ed8dbd696860ef
Дата опублікування:
26.09.2025 23:59
Опис:
У п.6 "Опис проекту", Медичного завдання, замовник надає площу ПРУ у підвалі будівлі літ А-5 рівною 419,8м2, а площу усього підвалу у розмірі 2205,1м2.
на сторінці 35 тендерної документації, замовник на схемі "Протирадіаційне укриття №77516(існуюче)" позначив рожевим кольором усю площу підвалу будівлі літ.А-5.
Поясніть будь ласка, де замовник вказав вірні дані про розміри існуючого укриття?
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, площа ПРУ входить до загальної площі підвалу 5-ти поверхової будівлі.
Дата відповіді:
30.09.2025 11:39
Відповідь надана
Стосовно реставрації підвалу будівлі літ А-5
Номер:
e2c86882a1be4a2d83b95acfcb485bce
Дата опублікування:
26.09.2025 23:44
Опис:
Виходячи з того, що шановний замовник надав площу усього підвалу будівлі літ.А-5Ціллю реконструкції є збільшити площу ПРУ з 419,8м2 до 2205,1 м2, з розташуванням на різниці площі патологоанатомічного комплексу (морг) ?
чи на всій площі підвалу - тільки ПРУ?
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник, в перспективі розширити площу ПРУ за рахунок існуючого підвалу для потреб визначеної кількості осіб, що будуть переховуватись. На паталогоанотомічний комплекс приймається площа за технологією проєктних рішень та потужності, що надається в медичному завданні.
Дата відповіді:
30.09.2025 11:39