-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки.
Торги не відбулися
1 837 354.80
UAH з ПДВ
Період уточнення:
18.09.2025 18:53 - 03.10.2025 00:00
Відповідь надана
Зверніть увагу
Номер:
e5d9a45ff00e4544ba07f043c3cf8ef7
Дата опублікування:
26.09.2025 14:42
Опис:
Шановний замовнику!
Зверніть увагу, що Покровська громада (Дніпропетровська область) скасувала тендер на закупівлю систем оповіщення (UA-2025-08-22-001299-a) з формулюванням «в зв’язку з погіршенням безпекової ситуації, посиленням ракетних обстрілів» тощо.
Ваша громада знаходиться 100 км. від Покровської громади. Гроші, які ви хочете витратити на обладнання по завищеним цінам на 180%, витратьте на безпекові заходи.
Відповідь:
Шановний Учаснику!!!! Ваше звернення не має відношення до ТД, задавайте питання по суті процедури!!!!!!!
Дата відповіді:
29.09.2025 15:39
Відповідь надана
інтеграції електронних сирен в ТАСЦО
Номер:
e59bb88481dd48bc874dc36faae33da0
Дата опублікування:
24.09.2025 13:04
Опис:
Замовнику, для інтеграції електронних сирен в ТАСЦО надайте, будь ласка опис основного пульту керування автоматизованими системами оповіщення розміщеного та інтегрованого до ТАСЦО Дніпропетровської області в ДЦЗО ВПО Дніпропетровської ОДА.
Відповідь:
ановний потенційний учаснику! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №733 від 27.09.2017 зі змінами та Постанови Кабінету Міністрів України №270 від 08.03.2024 було розроблено та погоджено Технічне завдання з Департаментом цивільного захисту ДОДА лист № 848/0/345-24 від 08.04.2024 р. та з ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області лист № 4902-3525/4907 від 11.04.2024 р. ПКД розроблювалось згідно зазначеного технічного завдання, зокрема щодо забезпечення інтеграції МАСЦО з АСЦО інших рівнів, зовнішніми автоматизованими системами та кінцевими пристроями оповіщення. Таким чином, всі технічні рішення відповідають нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту», Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення», а обладнання зазначене у ПКД передбачає взаємодію МАСЦО із ТАСЦО Дніпропетровської області. Додатково звертаємо увагу, що однією з обов’язкових вимог тендерної документації є підтвердження можливості повної інтеграції запропонованого учасником обладнання з територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення (ТАСЦО), що повинно бути підтверджено відповідними технічними документами. У разі невиконання цієї вимоги пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді:
26.09.2025 09:40
Відповідь надана
Скасуйте тендер, встановіть реальну очікувану вартість
Номер:
d67e5e1f1d09443184c1aa2475133a89
Дата опублікування:
24.09.2025 11:18
Опис:
Шановний замовнику! З попередніх публікацій – (Дивні тендери та гігантські переплати: ЗМІ пишуть про сумнівні договори при улаштуванні систем оповіщення - https://znaj.ua/kompromat/514917-divni-tenderi-ta-gigantski-pereplati-zmi-pishut-pro-sumnivni-dogovori-pri-ulashtuvanni-sistem-opovishchennya , СМИ: Коррупция, хищение бюджетных средств общинами при устройстве систем оповещения, приобрело масштабный характер - https://politeka.net/kompromat/454159-zmi-korupciya-rozkradannya-byudzhetnih-koshtiv-gromadami-pri-vlashtuvanni-sistem-opovishchennya-nabulo-masshtabnogo-harakteru ) і з останніх публікацій (Дивні тендери та гроші своїм: ЗМІ пишуть про можливу змову пожежних компаній з громадами заради "освоєння" коштів - https://znaj.ua/kompromat/514440-divni-tenderi-ta-groshi-svojim-zmi-pishut-pro-mozhlivu-zmovu-pozhezhnih-kompaniy-z-gromadami-zaradi-osvoyennya-koshtiv ), де описано злочинну схему закупівлі по завищеним цінам оповіщення явно вбачається, що в країні діє злочинне угрупування на чолі з ТОВ «НВФ «Бранд Майстер» (директор, засновник - Котов Є.) і правоохоронні органи вже проводять розслідування. Далі кримінальні провадження. У вас завищені ціни, завищена очікувана вартість. Відповідальність на замовнику, відповідно до чинного законодавства. Слобожанська громада опублікувала у відповідях на майданчику Prozorro, нібито їм ТОВ «НВФ «Бранд Майстер» дав нові ціни. Хоча це договорняк. Але навіть, якщо їх порівняти з вашими, то вони нижче в рази. Скасуйте тендер, встановіть реальну очікувану вартість, виходячи з комерційних пропозицій, аналізу ринку, аналізу закупівель АСО через майданчик Prozorro тощо.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та вашу активну позицію щодо забезпечення прозорості та ефективності використання бюджетних коштів. Повідомляємо, що процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також на підставі проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу у встановленому законодавством порядку. Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та проектних рішень, погоджених у визначеному порядку. Зазначаємо, що зміна очікуваної вартості можлива лише за наявності підстав, передбачених чинним законодавством, а не на основі публікацій у ЗМІ. Скасування закупівлі можливе виключно з підстав, визначених статтею 32 Закону, яких на даний момент не встановлено. Процедура закупівлі є відкритою та прозорою. Запрошуємо Вас подати тендерну пропозицію. У разі, якщо Ваша пропозиція виявиться найбільш економічно вигідною та відповідатиме умовам тендерної документації, вона буде визначена переможною.
Дата відповіді:
26.09.2025 09:39
Відповідь надана
Встановіть реальну очікувану вартість.
Номер:
d93b3bb70dc84dc3a0040a38cd304731
Дата опублікування:
23.09.2025 13:06
Опис:
Шановний замовнику! У вас ціни завищенні на 150 відсотків, це в рази більше за вартість європейських систем. Обладнання ТОВ «НВФ «Бранд Майстер» базова станція WA-1200 вт вартість всього – 532 985 грн, АРМ управління 258 430 грн. У вас очікувана вартість 1 837 354 грн. Забагато для встановлення однієї сирени та пульта, вам так не здається? Експертна організація не несе відповідальності за формування ціноутворення, очікуваної вартості. Це відповідальність замовника (Постанова КМУ від 11 травня 2011 р. № 560, Постанова КМУ від 25 травня 2011 р. № 548, Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.). Згідно з пунктом 3.14 Настанови поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за даними замовника, або за його дорученням з інших джерел (п. 3.14). Згідно з п. 4.9 Настанови порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси визначає замовник своїм організаційно-розпорядчим документом. Інформація щодо поточних цін надається проєктувальник замовником будівництва у складі вихідних даних у вигляді відповідного переліку із зазначенням відпускних цін. Очікувана вартість у вас завищена вами. Встановіть реальну очікувану вартість. Просимо надати відповідний організаційно-розпорядчий документ згідно з яким визначена вартість будівництва, а також перелік із зазначенням відпускних цін, якій ви надали проєктувальник.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику. Повідомляємо, що Закупівля оголошена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначеним законом встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель за державні кошти, з метою забезпечення прозорості, ефективності та конкуренції. Визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося з урахуванням норм методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Відповідно до абз. 3 пункту 4 зазначеної методики Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (далі – Настанова № 281). На виконання вищезазначеної Настанови № 281, Очікувана вартість визначена на підставі Проектно-кошторисної документації (далі – ПКД), кошторис котрої містить детальний перелік робіт, матеріалів, обладнання та інших витрат, необхідних для реалізації проекту. ПКД пройшла експертизу незалежної компанії та отримала експертний звіт. Відповідно до Експертного звіту № 413/09/24 від 25.09.2025 р., реєстраційний номер EX01:5517-4957-8607-9980 за результатами розгляду ПКД встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Крім того, у експертному звіті зазначено, що ПКД «Нове будівництво Місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Вербківської сільської територіальної громади» виконано відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, охорони праці, кошторисної частини проектної документації, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної і техногенної безпеки, енергозбереження. Таким чином, очікувану вартість закупівлі визначено у повній відповідності до вимог діючного законодавства.
Звертаємо увагу, що будь-який учасник, тендерна документація якого відповідає умовам , має повне право подати тендерну пропозицію із власною обґрунтованою вартістю. Згідно зі статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», процедура здійснюється відкрито, прозоро, з рівним доступом для всіх постачальників незалежно від форми власності чи місця реєстрації.
Дата відповіді:
26.09.2025 09:49
Відповідь надана
Внесіть зміни до п.3 додатку 2 тендерної документації.
Номер:
54b094e83fbf4e9587c5802d16324454
Дата опублікування:
23.09.2025 11:31
Опис:
Шановний Замовнику! Предметом Вашої закупівлі є- "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки." Місцева автоматизована система оповіщення населення (далі МАСЦО) є комплексом організаційно-технічних заходів, апаратури і технічних засобів оповіщення, апаратури, засобів та каналів зв'язку, інформаційних систем підприємств, установ та організацій, призначених для своєчасного доведення сигналів та інформації про виникнення надзвичайних ситуацій до органів управління та сил цивільного захисту ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту населення на території Павлоградської міської територіальної громади. МАСЦО передбачає взаємодію із територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення області (далі - ТАСЦО), а також інтеграцію спеціальних (далі по тексту САСЦО), локальних (далі по тексту ЛАСЦО) та об'єктових (далі по тексту ОАСЦО) системам оповіщення та забезпечує централізоване включення оповіщення. Отже – аналогічним договором відповідно до встановлених кваліфікаційних критеріїв може бути ТІЛЬКИ договір на виконання робіт із будівництва систем централізованого оповіщення, що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі (автоматизованих систем оповіщення різних рівнів), які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2! Внесіть зміни до п.3 додатку 2 тендерної документації.
Відповідь:
Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає встановленням такого кваліфікаційного критерію до учасників, як наявність документально підтвердженного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інших додаткових вимог до аналогічного (аналогічних) договору (договорів) ні Законом, Ліцензійними умовами не визначено. Термінологія, що аналогічним вважається договір з будівництва співставлений за складом та характером робіт можна читати як договір який відповідає специфікі предмета закупівлі (автоматизована система оповіщення).
Крім того Додатоком № 4 до тендерної документації п 1 п.п 1.4 зазначено
« Підрядник підтверджує, що має усі необхідні дозволи (сертифікати), які вимагаються чинним в Україні законодавством для виконання своїх обов'язків за цим Договором»
Дата відповіді:
26.09.2025 09:47
Відповідь надана
прибрати сертифікати, які не мають відношення до МАСЦО
Номер:
34120b65055d4973849e1765ddcad0d1
Дата опублікування:
22.09.2025 11:45
Опис:
Шановний замовнику!
Надайте інформацію, як ви визначаєте, що обладнання, яке вами передбачено в ПКД буде інтегровано в ТАСЦО. Відповідно до Постанови КМУ від 27.09.2017 №733, де в даному випадку буде зберігатися сервер, з яких джерел МАСЦО буде отримувати сигнал про надзвичайну ситуацію, в даному випадку сигнал передається засобами інтернету, в разі непрацездатності інтернету, як буде отриманий сигнал про надзвичайну ситуацію.
Просимо, для розширення кола учасників прибрати сертифікати, які не мають відношення до МАСЦО, його працездатності
Відповідь:
Шановний Учаснику!!!!!!!!- Стосовно сертифікатів :вce oблaднaння тa мaтepiaли пoвиннi бути якicними тa дoзвoлeними для викopиcтaння в Укpaїнi, пiд чac викoнaння poбiт пoвиннi мaти cepтифiкaти якocтi, виcнoвки, якicть яких вiдпoвiдaє чинним нopмaм i cтaндapтaм для дaнoгo виду oблaднaння тa мaтepiaлiв. Вiдпoвiдaльнicть зa якicть oблaднaння тa мaтepiaлiв пoклaдaєтьcя нa Учacникa, у випaдку уклaдeння з ним дoгoвopу.
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №733 від 27.09.2017 зі змінами та Постанови Кабінету Міністрів України №270 від 08.03.2024 було розроблено та погоджено Технічне завдання з Департаментом цивільного захисту ДОДА лист № 848/0/345-24 від 08.04.2024 р. та з ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області лист № 4902-3525/4907 від 11.04.2024 р. ПКД розроблювалось згідно зазначеного технічного завдання, зокрема щодо забезпечення інтеграції МАСЦО з АСЦО інших рівнів, зовнішніми автоматизованими системами та кінцевими пристроями оповіщення. Таким чином, всі технічні рішення відповідають нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту», Наказу МВС України від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення», а обладнання зазначене у ПКД передбачає взаємодію МАСЦО із ТАСЦО Дніпропетровської області. Додатково звертаємо увагу, що однією з обов’язкових вимог тендерної документації є підтвердження можливості повної інтеграції запропонованого учасником обладнання з територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення (ТАСЦО), що повинно бути підтверджено відповідними технічними документами. У разі невиконання цієї вимоги пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді:
25.09.2025 09:35
Відповідь надана
Замініть кошторисну вартість в ПКД
Номер:
f08b03b7750a474da7278d7db0e40810
Дата опублікування:
22.09.2025 11:42
Опис:
Шановний замовнику!
У Вас в ПКД, очікуваній вартості завищені ціни. Звертаємо увагу, що саме замовник погоджує вартість і несе за це відповідальність.
Експертна організація за ціноутворення не несе відповідальності (Закон України «Про архітектурну діяльність», Постанова КМУ від 11.05.2011 №560). Ціноутворення визначається Наказом Мінрегіонбуду від 01.11.2021 №281 (Настанова) п. 3.1, 3.14, 4.1, 4.9.
Вартість будівництва визначається з аналізу, згідно з пунктом 4.9 Настанови, порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси визначає замовник своїм відповідним організаційно-розпорядчим документом, в якому наводиться:
- алгоритм збору інформації, в якому зазначається перелік матеріальних ресурсів, найменування виробників/постачальників, кількість цінових пропозицій для досягнення заданої точності розрахунку;
- джерела інформації (відкриті вебресурси, комерційні пропозиції постачальників, бази даних цін, друковані інформаційні довідники тощо);
- методика визначення діапазону цін та середньої ціни (використовується вибірка цін на матеріали з рівними якісними характеристиками та умовами постачання).
Підтвердження, лист-роз’яснення, щодо визначення замовником вартості будівництва, Мінрегіонбуду від 12.08.2025 №20356/28/10-25.
Замініть кошторисну вартість в ПКД та очікувану вартість закупівлі. Ви сприяєте перевитратам бюджетних коштів.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику. Повідомляємо, що Закупівля оголошена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначеним законом встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель за державні кошти, з метою забезпечення прозорості, ефективності та конкуренції. Визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося з урахуванням норм методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Відповідно до абз. 3 пункту 4 зазначеної методики Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (далі – Настанова № 281). На виконання вищезазначеної Настанови № 281, Очікувана вартість визначена на підставі Проектно-кошторисної документації (далі – ПКД), кошторис котрої містить детальний перелік робіт, матеріалів, обладнання та інших витрат, необхідних для реалізації проекту. ПКД пройшла експертизу незалежної компанії та отримала експертний звіт. Відповідно до Експертного звіту № 413/09/24 від 25.09.2025 р., реєстраційний номер EX01:5517-4957-8607-9980 за результатами розгляду ПКД встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Крім того, у експертному звіті зазначено, що ПКД «Нове будівництво Місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Вербківської сільської територіальної громади» виконано відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, охорони праці, кошторисної частини проектної документації, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної і техногенної безпеки, енергозбереження. Таким чином, очікувану вартість закупівлі визначено у повній відповідності до вимог діючного законодавства.
Звертаємо увагу, що будь-який учасник, тендерна документація якого відповідає умовам , має повне право подати тендерну пропозицію із власною обґрунтованою вартістю. Згідно зі статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», процедура здійснюється відкрито, прозоро, з рівним доступом для всіх постачальників незалежно від форми власності чи місця реєстрації.
Дата відповіді:
25.09.2025 09:37
Відповідь надана
Надати відповідь, щодо наявності ліцензії на МАСЦО
Номер:
94cdb43f4080477f828f603fd6acc8df
Дата опублікування:
18.09.2025 19:31
Опис:
Шановний замовнику! Просимо чітко вказувати клас наслідків будівництва. Відповідно до Закону України Про ліцензування господарської діяльності» на будівництво МАСЦО потрібні дозвільні документи (ліцензія, декларація). В Постанові КМУ від 07.06.2017 №406 не зазначено, що не потребується ліцензія, декларація. П.14 цієї Постанови зазначає тільки, що дозвільні документи не потрібні на системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій. Дані системи не є аналогічними МАСЦО, так як МАСЦО регламентується Постfновою КМУ від 27.09.2017 №733 та наказом МВС від 08.02.2019 №93. Просимо надати відповідь, чи потрібна ліцензія на МАСЦО. Звертаємо увагу, що АМКУ виніс рішення по даному питанню від 08.09.2025 №13766- р/пк- пз по тендеру UA-2025-08-01006349-а.b2
Відповідь:
Додок 5 до ТД п 6. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Додаток №3 до ТД : Клас наслідків (відповідальності) – СС2.
Дата відповіді:
22.09.2025 18:35