• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області .Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО),с. Нові Вербки.

Торги не відбулися

1 837 354.80 UAH з ПДВ
Період оскарження: 18.09.2025 18:53 - 03.10.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 2049d4bb24cb4efc84258040a72b8ffe
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-18-014777-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.10.2025 15:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Станіслав Зацепін 380637305670 ecobudbezpeka@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 71ebff224ee54a7d83bb1bd2c0c86241
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Виконавчий комітет Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області. Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО), с. Нові Вербки». ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи, номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-09-18-014777-a.
06 жовтня 2025 року 14:02 завершився аукціон між трьома учасниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» (ЄДРПОУ: 43906405), ТОВ "Компанія "Дейта Експрес"" (ЄДРПОУ 39510790) та ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" (ЄДРПОУ 34774188).

Протокольним рішенням уповноваженої особи №255 від 21 жовтня 2025 року затверджено повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
22 жовтня 2025 року ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" виправили невідповідності, які були визначені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, визначених у повідомленні про виправлення невідповідностей від 21.10.2025р.
За результатом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Замовника, протокольним рішенням № 262 від 23.10.2025 року вищезазначеного учасника ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" (ЄДРПОУ 34774188) визначено переможцем (далі - Переможець) та оприлюднено намір укласти договір.
Однак за результатом вивчення тендерної пропозиції учасника ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" Скаржником виявлено невідповідність цієї пропозиції вимогам тендерної документації, а відтак рішення про визначення переможця та намір укласти договір порушують права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» як учасника цієї закупівлі та публічних закупівель в цілому.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:

1. Додатком 5 до тендерної документації Замовника визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Серед яких п. 14. Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також підписаний проект договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) (Додаток 4).
Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції лише долучено документ: 14.1. Додаток 4 (проект Договору), в якому міститься підписаний проект договору з додатками до нього. Як у долученому документі, так і серед інших документів тендерної пропозиції Переможця зазначений Лист-згода відсутній.
У зв’язку з невиконанням Переможцем вимоги, зазначеної у п. 14 Додатку 5 до тендерної документації, щодо надання відповідного переліку документів, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації.

2. Крім того, п. 21 додатку 5 до тендерної документації Замовника визначено: Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист. Переможцем долучено документ: 21. Гарантійний лист про дотримання Технології виробництва робіт.
Пунктом 23 додатку 5 до тендерної документації Замовника встановлено: Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству. Про що у складі тендерної пропозицій надати гарантійний лист. 23. Переможцем долучено документ: 23. Гарантійний лист про якість.
Пункт 25 додатку 5 до тендерної документації Замовника вимагає надання Листа-згоди. Роботи виконуються на підставі затвердженої проектної документації. Внесення змін до проектної документації, в тому числі зміна технології можлива лише після погодження з автором проекту, про що надається письмова згода. Переможцем долучено документ: 14. Лист-згода про внесення змін до проекту.
Варто зауважити, що у долучених у складі тендерної пропозиції Переможця листах відсутня інформація щодо предмета закупівлі: Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Вербківської сільської територіальної громади Павлоградського району Дніпропетровської області. Черга 1: с. Вербки (АРМ,БСО), с. Нові Вербки.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
За таких обставин, зміст листів, долучених Переможцем не містить інформації що дає змогу ідентифікувати їх як таких, що належать до даного предмета закупівлі, що виключає можливість визнання їх листами згоди чи гарантійними листами у розумінні даної процедури закупівлі, а також не дає змоги визначити їх зв’язок із поданою тендерною пропозицією Переможця.
3. Також, відповідно до вимог Розділу І Додатку 3 до тендерної документації «Основні вимоги до функціонування обладнання автоматизованої системи централізованого оповіщення» Замовником вимагаються: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинні міститися у пропозиції:
- технічні вимоги підписані учасником у стверджувальній формі;
- документи, які підтверджують стосунки із виробником (для представників виробника) українською мовою, або завірені Учасником копію дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора, або листа виробника про представництво його інтересів або інші оригінали документів, в яких обов’язково зазначаються стосунки з Учасником).
Перелічені документи відсутні у складі тендерної пропозиції. Тобто Переможцем не надано жодного з можливих документів, що передбачені Замовником, що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації та чинному законодавству.

Враховуючи вимоги абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у Замовника були відсутні підстави вважати тендерну пропозицію ПП «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «БАР’ЄР» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та законодавству.

Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині визначення переможцем учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28, 55, 56, 59 Особливостей, Законом України «Про антимонопольний комітет України», законами України «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та враховуючи все вищевикладене
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір