-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт палат, приміщень, коридорів 3-го поверху будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву та Київській області», що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Платона Майбороди, 17)
Призупинено
15 930 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
17.09.2025 15:52 - 24.09.2025 00:00
Відповідь надана
акт огляду
Номер:
5eb028ca0e594aeaaf2f27887f224128
Дата опублікування:
18.09.2025 16:36
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо Вас прибрати незаконні вимоги, які містить Ваша тендерна документація. 1. «Виконати огляд об’єкту для оцінки, ознайомлення з умовами виконання та об’єму робіт. Перед подачею пропозиції Учасник підтверджує огляд довідкою в довільній формі власним підписом та підписом представника Замовника з зазначенням предмету закупівлі (надати у сканованому вигляді у складі пропозиції). Тел. особи для консультацій та спілкування +380952888888 В’ячеслав Миколайович, завідувач господарством. Учасники, що не були присутні на об’єкті перед подачею пропозиції не розглядаються.». Дана вимога є незаконною та суттєво обмежує коло потенційних учасників, оскільки ставить учаснику в залежність від замовника, якщо останній просто не захоче підписати акт огляду. Також, можливість залучення учасників з інших регіонів також відпадає, тому що не кожний учасник може їздити та оглядати об'єкти. Підтвердженням незаконності даної вимоги є безліч рішень Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Доброго дня,шановний Учасник. На Ваше звернення щодо вимоги про обов’язковий попередній огляд об’єкта повідомляємо наступне.
Мета вимоги.
Вказана вимога встановлена з огляду на специфіку об’єкта (діюча лікувальна установа), складність та особливості приміщень, що підлягають ремонту. Огляд дає змогу учасникам отримати повну та достовірну інформацію про фактичний стан об’єкта, що впливає на правильність розрахунку вартості, технологію виконання робіт, безпечність та організацію процесу.
Відповідність законодавству.
Вимога про огляд об’єкта не є дискримінаційною та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон не забороняє встановлення в тендерній документації умов щодо ознайомлення учасника з об’єктом, якщо це обґрунтовано специфікою предмета закупівлі.
Можливість огляду забезпечена всім потенційним учасникам без обмеження місцезнаходження.
Учасник має право уповноважити будь-якого представника (у т.ч. за довіреністю) на проведення огляду, що не обмежує коло потенційних учасників.
Відсутність залежності від волі замовника.
Замовник забезпечує вільний доступ для огляду в робочий час, контактна особа визначена для узгодження зручного часу. Підпис представника замовника на довідці слугує лише підтвердженням факту відвідування об’єкта, а не оцінкою учасника чи його пропозиції.
Окремо зазначаємо, що особа, яка підписує акт (довідку) огляду, не є уповноваженою особою та не бере участі у прийнятті рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі. Її підпис має виключно технічний характер та не впливає на розгляд або оцінку тендерних пропозицій.
Практика АМКУ.
Рішення Антимонопольного комітету, на які Ви посилаєтесь, стосуються випадків, коли вимога фактично унеможливлювала участь або була пов’язана з отриманням довідок у третіх осіб без об’єктивної необхідності. У нашому випадку огляд безпосередньо пов’язаний зі складністю та безпечністю виконання робіт у діючому медичному закладі.
Враховуючи викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації у частині вимоги про попередній огляд об’єкта немає.
Дата відповіді:
18.09.2025 17:12