-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оброблення дерев'яних конструкцій даху: корпус 1, корпус 4, корпус 5, корпус 6, корпус 7, медпункт, пральня, їдальня, контора, склад, господарський відділ КУ Панютинський психоневрологічний інтернат за адресою: 64660, Україна, Харківська область, Лозівський район, селище Лиманівка, вул. Івана Середи,10 за кодом ДК 021:2015:45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (ДК 021:2015:45343100-4 Роботи із забезпечення вогнезахисту)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 24.09.25 00:00)
256 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
03
год
54
хв
18
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення:
16.09.2025 08:22 - 21.09.2025 00:00
Відповідь надана
Додаток 2 містить дискримінаційні вимоги щодо наявності інженерів учасника, відсутні в Ліцензійних умовах з вогнезахисту
Номер:
15f1ffc2709a49da981238c6a7515da8
Дата опублікування:
17.09.2025 18:39
Опис:
Додаток 2 містить дискримінаційні вимогищодо наявності інженерів учасника,
які завіряють кошторисну документацію учасника,
відсутні в Ліцензійних умовах з вогнезахисту
(затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852), а саме:
- інженера-проектувальника
- інженера-кошторисника
Вимога наявності працівників учасника, не передбаченого діючим законодавством
не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852) та є дискримінаційною.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу !!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:38
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога технічної специфікації предмета закупівлі в Додатку 2
Номер:
057a4fd37ce34bdb9fefeeae65040266
Дата опублікування:
17.09.2025 16:47
Опис:
Дискримінаційна вимога міститься в технічній специфікації предмета закупівлі в Додатку 2, а саме:
.
"У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника (або інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) або копію сертифікату інженера-кошторисника (в залежності хто розробив та підписав кошторисну документацію), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату, а саме:
- договірна ціна:
- пояснювальна записка;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальні кошториси;
- дефектний акт.
Усі розрахунки ціни пропозиції (кошторисна документація) повинні містити підпис та печатку інженера-проектувальника (або інженера-кошторисника) у частині кошторисної документації на кожній сторінці та бути надані у пропозиції у форматі pdf. Кошторисні розрахунки пропозиції Учасника мають відповідати всім вимогам та показникам, зазначених у пiдсумкових відомостях ресурсiв та іншим вимогам, передбачених у цьому Додатку, в тому числі: в частині розрахунків кількісних показників витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних матеріалів, виробів і комплектів; устаткування; будівельних машин і механізмів та інших показників. У складі пропозиції додатково надати кошторис в imd форматі або іншому форматі, що повинен узгоджуватися з наданими кошторисними розрахунками у форматі pdf, при цьому надані документи повинні повністю узгоджуватись між собою в частині розрахунків кількісних показників, витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних матеріалів, виробів і комплектів; устаткування; будівельних машин і механізмів та інших показників (в т.ч. їх кількості), передбачених у підсумкових відомостях ресурсів та інших вимогах цього Додатку.
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників."
.
а також вимога технічної специфікації предмета закупівлі в Додатку 2 "Підсумкова відомість ресурсів".
.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, з урахуванням абзаців першого та другого пункту 31 Особливостей, зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затвердити кошторисні норми України у будівництві.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 1.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості НОВОГО БУДІВНИЦТВА, реконструкції, капітального РЕМОНТУ будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до Тендерної документації та Договору замовника (додаток 3 Договір про закупівлю ПОСЛУГ) предметом закупівлі є ПОСЛУГИ.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
не поширюється на надання ПОСЛУГ, в тому числі, на ПОСЛУГИ з
Оброблення дерев'яних конструкцій даху, за кодом ДК 021:2015 45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів, що є предметом даної Процедури закупівлі.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників.
Аналогічне рішення було розглянуто Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на користь Скаржника за № 13433-р/пк-пз від 07.08.2024 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-24-010845-a), за № 8732-р/пк-пз від 17.05.2024 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-25-009838-a) та за № 16111-р/пк-пз від 01.10.2024 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-17-014298-a).
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1, частини 4 та 5 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Учасника.
.
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги щодо складання кошторису !!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:37
Відповідь надана
Додаток 2 містить дискримінаційну вимогу щодо складання кошторису на послуги
Номер:
aed622d343014c1493181ad52692a5e5
Дата опублікування:
17.09.2025 16:07
Опис:
Додаток 2 містить дискримінаційну вимогу щодо складання кошторису на послуги за предметом закупівлі,
завіреного підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника (або інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації на кожній сторінці, застосування кошторисного програмного комплексу, -
згідно багаточисельних рішень Комісії Антимонопольного комітету вимоги щодо складання
кошторису, кошторисної документації на закупівлю ПОСЛУГ є дискримінаційними.
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги !!!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:37
Відповідь надана
Додаток 2 містить дискримінаційні вимоги щодо наявності працівників учасника, відсутні в Ліцензійних умовах з вогнезахисту
Номер:
b538f9b14bb14312afea450449b10ef9
Дата опублікування:
17.09.2025 16:00
Опис:
Додаток 2 містить дискримінаційні вимогищодо наявності працівників учасника,
відсутні в Ліцензійних умовах з вогнезахисту
(затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852), а саме:
- робiтникiв-будiвельникiв
- робiтникiв, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин
Вимога наявності працівників учасника, не передбаченого діючим законодавством
не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852).
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу !!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:37
Відповідь надана
Додаток 2 містить дискримінаційні вимоги щодо обладнання, відсутні в Ліцензійних умовах з вогнезахисту
Номер:
8d363e01931246a2ac8a5a48cdda9d57
Дата опублікування:
17.09.2025 15:56
Опис:
Додаток 2 містить дискримінаційні вимоги, відсутні в Ліцензійних умовах з вогнезахисту
(затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852), а саме:
-II. Будівельні машини та механiзми - Компресор
Вимога наявності обладнання, не передбаченого діючим законодавством
не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852).
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу !!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:37
Відповідь надана
Погодження застосування еквіваленту є порушенням законодавства і дискримінацією
Номер:
b3d82f95d7c6495daccdd9a6fad2f4be
Дата опублікування:
17.09.2025 15:21
Опис:
Додаток 2 Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме:
"У разі запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями, Учасник у складі пропозиції повинен надати письмове погодження розробника проектно-кошторисної документації для погодження даних змін з Замовником та за власний рахунок провести коригування та погодження у відповідності до чинного Законодавства України."
Ця вимога є дискримінаційною оскільки в замовника відсутній договір про Авторський нагляд щодо предмету даної закупівлі,
а Погодження будь-чого з розробником проектно-кошторисної документації
згідно Договору про надання послуг №22/05/25 ПР від 02.06.2025р.
щодо предмету даної закупівлі не передбачено договором
та в замовника відсутній будь-який інший договір, предметом якого є погодження перед початком робіт з вогнезахисту з авторським наглядом (та/або розробником проектно-кошторисної документації) всі рішення
з застосування засобу-еквіваленту, щодо проведення вказаних робіт на об’єкті Замовника згідно даної закупівлі.
Жодна стороння організація, підприємсто, установа не мають законних підстав погоджувати засіб-еквівалент,
запропонований учасником закупівлі, або заперечувати (не погоджувати) його використання.
Ця вимога Додатку 2 Тендерної документації є дискримінаційною та прямо порушує Закон Про публічні закупівлі.
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації !!!!!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:37
Відповідь надана
пункт 1.6 Додаток 1 кваліфікаційні вимоги є дискримінаційним
Номер:
b3a6934db2df42e4ba2f26842406444d
Дата опублікування:
17.09.2025 13:23
Опис:
пункт 1.6 Додаток 1 кваліфікаційні вимоги є дискримінаційним:
"1.6. Згідно вимог пункту 31 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази) учасник зобов’язаний забезпечити необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. На підтвердження цим вимогам Учасник надає технічний(і) звіт(и)/висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності Учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення)."
Потенційний переможець Закупівлі буде виконувати перелік робіт на об'єкті Замовника, а саме
Оброблення дерев'яних конструкцій даху: корпус 1, корпус 4, корпус 5,
корпус 6, корпус 7, медпункт, пральня, їдальня, контора, склад,
господарський відділ КУ Панютинський психоневрологічний
інтернат за адресою: 64660, Україна, Харківська область,
Лозівський район, селище Лиманівка, вул. Івана Середи,10.
.
З урахуванням зазначеного обов'язку учасника мати технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки та витяг про технічне обстеження місця провадження діяльності Учасника та субпідрядника/ків (у разі залучення) при виконанні робіт в Замовника законодавство не містить.
Дана вимога є дискримінаційною, безпідставною та такою, що обмежує Учасника Адже за таких умов участь у Закупівлі зможуть взяти лише учасника, які в ході ведення своєї діяльності вже отримували технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності Учасника та субпірдрядника/ків (у разі залучення).
Отже, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведеної вище вимоги згідно підпунктом 1.6 пункту 1 Додатку № 1 порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Дана позиція Учасника підтверджується позицією Органу оскарження у рішеннях № 13211-р/пк-пз від 27.08.2025,
№10499-р/пк-пз від 12.07.2023, рішення № 16361-р/пк-пз від 12.10.2023.
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:37
Відповідь надана
пункт 5.3. довідка про ознайомлення Додатку 2 тендерної документації є дискримінаційним
Номер:
9c54df6cf17b4147b38ba6819d0e2dfa
Дата опублікування:
17.09.2025 12:25
Опис:
пункт 5.3. довідка про ознайомлення та Форма "Довідка про ознайомлення"
Додатку 2 тендерної документації є дискримінаційним.
Будь-які Акти обстеження, Довідки про ознайомлення тощо
є дискримінаційними згідно багаточисельних рішень Комісії АМКУ
(від 30.20.2020 №20243-р/пк-пз; від 13.10.2020 №19212 та інших).
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу !!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:36
Відповідь надана
пункт 9 Додатку 2 Тендерної документації є дискримінаційним
Номер:
926e67c5e67e4a888891e13eb4b0c3f6
Дата опублікування:
17.09.2025 12:16
Опис:
пункт 9 Додатку 2 Тендерної документації є дискримінаційним:
"9. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, що перед початком робіт з вогнезахисту погодить з авторським наглядом (розробником проектно-кошторисної документації) всі рішення, щодо проведення вказаних робіт на об’єкті Замовника."
Ця вимога є дискримінаційною оскільки в замовника відсутній договір про Авторський нагляд щодо предмету даної закупівлі,
а Погодження будь-чого з розробником проектно-кошторисної документації
згідно Договору про надання послуг №22/05/25 ПР від 02.06.2025р.
щодо предмету даної закупівлі не передбачено договором
та в замовника відсутній будь-який інший договір, предметом якого є погодження перед початком робіт з вогнезахисту з авторським наглядом (розробником проектно-кошторисної документації) всі рішення, щодо проведення вказаних робіт на об’єкті Замовника згідно даної закупівлі.
Ця вимога пункт 9 Додатку 2 Тендерної документації є дискримінаційною та прямо порушує статтю 5 Закону Про публічні закупівлі.
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації !!!!!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:36
Відповідь надана
Додаток 2 Тендерної документації порушує пп.3 п.1 статті 5 Закону Про публічні закупівлі
Номер:
66e90d0515c841e283f4b752007fe6c4
Дата опублікування:
17.09.2025 11:41
Опис:
У додатку 2 не зазначено розгорнуті площі обробки дерев'яних
конструкцій даху: корпус 1, корпус 4, корпус 5,
корпус 6, корпус 7, медпункт, пральня, їдальня, контора, склад,
господарський відділ КУ Панютинський психоневрологічний
інтернат.
Це дискримінаціно завуальовано формулюванням
"У зв’язку з введенням військового стану Замовник вважає, що оприлюднення у відкритому доступі детального плану приміщень Замовника та/або проєктної документації може нести загрозу безпеці осіб, які знаходяться в них."
Таким чином Додаток 2 Тендерної документації прямо порушує пп.3 п.1 статті 5 Закону Про публічні закупівлі
" відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель":
Стаття Закону Про публічні закупівлі
5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо зазначити у Додатку 2 Тендерної документації розгорнуті площі дерев'яних
конструкцій даху: корпус 1, корпус 4, корпус 5,
корпус 6, корпус 7, медпункт, пральня, їдальня, контора, склад,
господарський відділ КУ Панютинський психоневрологічний
інтернат БЕЗ ПУБЛІКАЦІЇ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУ ПРИМІЩЕНЬ ЗАМОВНИКА ТА/АБО ПРОЄКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за ваше звернення. Замовником буде опрацьовано ваше звернення та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
19.09.2025 13:36