-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 22.09.25 09:00)
289 468 331.81
UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
10
год
03
хв
33
сек
Оплата за участь: 4 080.00 - 12 240.00 UAH
Період уточнення:
11.09.2025 18:10 - 19.09.2025 00:00
Відповідь надана
щодо продовження термінів подання пропозицій
Номер:
4ced934c24e2433d85341e8b4ea924a0
Дата опублікування:
18.09.2025 17:07
Опис:
Шановний Замовнику!
ТОВ «РЕФОРМ» - завод-виробник броньованих спеціальних транспортник засобів планує прийняти участь в оголошених Вами процедурах:
UA-2025-09-08-013145-a (подача до 19.09.25, 09:00)
UA-2025-09-09-013890-a (подача до 20.09.25, 09:00)
UA-2025-09-10-014078-a (подача до 21.09.25, 09:00)
UA-2025-09-11-013649-a (подача до 22.09.25, 09:00)
Предметом вище зазначених процедур є броньовані спеціальні транспортні засоби. Зараз ми подали всю необхідно документацію та зразки для отримання сертифікатів, що вимагаються тендерною документацією. Проте, враховуючи, що процедури проходять майже одночасно, а людський ресурс обмежений (готують ті самі люди), у нас виникає потреба в додатковому часі на підготовку Просимо Вас розглянути можливість продовжити термін подання пропозицій на «Оперативно-піротехнічні машини (ОПМ)» до 26 вересня 2025 року.
Відповідь:
Доброго дня! У зв'язку з поданням скарги на умови тендерної документації, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Дата відповіді:
19.09.2025 15:47
Відповідь надана
щодо продовження термінів подачі тендерної документації
Номер:
87a1e570671f4463b2f2225fb880ca70
Дата опублікування:
17.09.2025 08:46
Опис:
Шановний Замовнику!
Наша компанія планує прийняти участь в оголошених Вами закупівлях:
UA-2025-09-10-014078-a (подача до 21.09.25, 09:00)
UA-2025-09-09-013890-a (подача до 20.09.25, 09:00)
UA-2025-09-08-013145-a (подача до 19.09.25, 09:00)
UA-2025-09-11-013649-a (подача до 22.09.25, 09:00)
Предметом вище зазначених процедур є броньовані спеціальні транспортні засоби – це те, чим спеціалізується наше підприємство.
У зв'язку з тим, що документацію готують одні і ті ж самі люди, а терміни подання тендерних пропозицій практично співпадають, виникає потреба у подовженні строків подання пропозицій.
Крім того, для отримання відповідних сертифікатів на бронювання техніки потрібно проводити випробування, чим зараз займаємось. Це також потребує додаткового часу.
З огляду на зазначене, з метою забезпечення максимальної конкуренції та залучення більшої кількості учасників, в тому числі можливості участі нашого підприємства, просимо Вас розглянути можливість подовження терміну подання пропозицій по закупівлі «Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л)» до 29 вересня 2025 року.
Відповідь:
Доброго дня! У зв'язку з поданням скарги на умови тендерної документації, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Дата відповіді:
19.09.2025 15:47
Відповідь надана
Щодо технічних вимог. питання від 16.09.2025
Номер:
e105871dea3040b183a1cd80e103511f
Дата опублікування:
16.09.2025 09:58
Опис:
Добрий день,
В технічних вимогах Документації є вимога щодо бронювання колісних арок, що має підтверджуватися сертифікатом відповідності, але не згадані технічні критерії щодо бронювання арок коліс, які можуть по різному розумітися різними постачильниками та виробниками.
Броньований автомобіль ОПМ має броньовану кабіну капсульного типу за класом захисту ПЗСА-4 чи еквівалент, що прописано в технічному завданні, яка захищає екіпаж від уражень кулями та/чи уламками.
Передні арки зазвичай знаходяться в моторному відсіку, а задні арки знаходяться під вантажним відсіком. В технічних вимогах цієї Документації немає вимог щодо бронювання моторного відсіку транспортного засобу та вантажного відсіку.
Тож бронювання арок не буде забеспечувати захист для моторного відсіку та вантажного відсіку. Чи є в них доцільність? Навіть під час вибуху під колесом, бронювання колісних арок не забеспечує очікуємий захист від уламків.
Які частини автомобіля, чи екіпажу захищають броньовані колісні арки, які розташовані поза броньованою кабіною?
Крім того, додаткова вага броньованих арок (мін 50 кг х 4 шт. колеса = більше 200 кг) збільшує підресорену масу транспортного засобу, яка негативно впливає на динамічні показники транспортного засобу, та призводить до збільшення витрат на ремонти елементів ходової частини транспортного засобу.
Крім того в Наказі №99 МВС що регламентує мінімальні вимоги щодо ОПМ, не вимагається бронювання колісних арок.
Чи потібно бронювати арки передніх та арки задніх коліс?
За якими технічними та іншими крітеріями буде перевірятися якість бронювання арок при прийманні транспортного засобу?
Відповідь:
Доброго дня! Технічні вимоги розроблені робочою групою з визначення технічних вимог до майна, затверджені наказом ДСНС та оприлюднені на офіційному сайті.
Дата відповіді:
17.09.2025 13:53
Відповідь надана
стосовно екологічних норм Євро для Державних Замовників
Номер:
1a50e4da027949959cf4f54a659c7063
Дата опублікування:
15.09.2025 10:24
Опис:
Добрий день,
Відповідно до чинного законодавства України законів України та Постанов КМУ, просимо Вас прибрати з технічних вимог екологічні норм Євро, в зв'язку з тим що якщо Замовник є державний Замовник, визначений КМУ, то норми Євро не застосовуються до спец транспортних засовбів, відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів". Дія статей 1 і 2 цього Закону не поширюється на транспортні засоби, які ввозяться на митну територію України тимчасово, з метою транзиту та при переселенні громадян на постійне місце проживання до України, а також на:
у тому числі транспортні засоби, що ввозяться на митну територію України в митному режимі імпорту для використання у виробництві продукції оборонного призначення, якщо замовником такої продукції є державний замовник, визначений Кабінетом Міністрів України (КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 3 березня 2021 р. № 363 Київ Питання оборонних закупівель, державним Замовником є у тому числі ДСНС) та/або для експлуатації таким замовником, що класифікуються за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД: 8701 30 00 00, 8703 32 (крім 8703 32 11 00), 8703 33 (крім 8703 33 11 00), 8704 (крім товарних підкатегорій 8704 10 10 10, 8704 21 10 00, 8704 22 10 00, 8704 23 10 00, 8704 31 10 00, 8704 32 10 00 та товарної категорії 8704 10 90)
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
17.09.2025 13:52
Відповідь надана
Щодо бронювання колісних арок
Номер:
0eccf1b7b2f9454cb0f22a80aa4ebe68
Дата опублікування:
12.09.2025 15:01
Опис:
Доброго дня,
Питання №1:
Замовником в тендерній документації вимагається надання Сертифікатів підтвердження бронювання кабіни та інших елементів.
А саме в Додатку № 1 до тендерної документації, в п.3. Перелік документів на підтвердження інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі згідно Додатку 1.4. до тендерної документації, а саме:
п.4., В т.ч. Сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, що містять інформацію про відповідність: броньованої кабіни для перевезення особового складу згідно з ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги», клас захисту – не нижче ПЗСА-4, або з рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист днища з рівнем захисту не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист колісних арок не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)». Та у Додаток 1.4. до тендерної документації:
Передбачити, що Постачальник по факту поставки товару надає:
4. Сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, що містять інформацію про відповідність: броньованої кабіни для перевезення особового складу згідно з ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги», клас захисту – не нижче ПЗСА-4, або з рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист днища з рівнем захисту не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; протимінний захист колісних арок не нижче ПЗСА-4, або рівнем захисту 1 згідно з ВСТ 01.055.002-2021 (01) «Захист та забезпечення безпеки озброєння та військової техніки. Процедури оцінювання рівня захисту броньованих транспортних засобів. Мінна загроза (STANAG 4569 Edition 3 / АЕР-55 Volume 2 Edition C, Procedures for Evaluating the Protection Levels of Armoured Vehicles – Mine Threat, IDT)»; скло, що встановлюється на вікна кабіни, повинно відповідати класу не нижче СК 4 «БО» та вимогам ДСТУ 4546:2006 щодо класу тривкості.
Чи прийме Замовник у складі тендерної пропозиції гарантійний Лист від Учасника з отриманням вказаних сертифікатів на момент відвантаження ОПМ?
Питання №2:
Чи Вимагається встановлення системи RunFlat або еквівалент для запасного колеса?
Питання №3
Зважаючи на те що ОПМ - це спеціальний автомобіль якій буде викорристовуватися ДСНС в спеціальних цілях, у тому числі для розмінування, - необхідність автомобіля з вищими екологічними нормами (ЕВРО-5) використовувати недоцільно. Високі екологічні норми обмежують модельний ряд базових автомобілів які можуть використовуватися для виробництва ОПМ. Пропонуємо знизити до ЕВРО-4. Є положення що пікапи для критичних служб, включаючи ДСНС можуть бути поставлені та використовуватись з ЕВРО-4. Що збільшить модельний ряд автомобілів які можуть приймати участь в тендері, та зекономлять державні кошти. Просимо змінити клас екологічних норм - на ЕВРО-4.
Питання №4
На автомобілях з повним приводом 4х4 при підключенні мостів автоматично виключається система динамічної стабілізації. Тому наявність даної системи в спеціальних повноприводних автомобілях недоцільна. Просимо прибрати її з вимог.
Відповідь:
Доброго дня!
1. Тендерна документація містить чіткий перелік документів, які учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції.
2. Тендерною документацією передбачено де необхідне встановлення системи RunFlat або еквівалент.
3. Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
4. Технічні вимоги розроблені робочою групою, затверджені наказом ДСНС та оприлюднені на офіційному веб-сайті.
Дата відповіді:
15.09.2025 19:34