• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Залізобетонне захищене спеціалізоване приміщення модульного типу (клас)

Спрощена закупівля застосовуються відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами).

Торги не відбулися

37 424 208.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 08.09.2025 16:26 - 17.09.2025 16:31
Відповідь надана

Заглиблення

Номер: 7933925026f642bdb710229a233c2972
Дата опублікування: 17.09.2025 15:56
Опис: Шановний замовник, Після проведення обов'язкових геологічних досліджень, якщо буде з'ясовано, що грунтові води на рівні, що унеможлівлює виконання вимоги: "Верх покриття споруди повинен бути на не менш ніж 2,0 м нижче рівня землі", чи буде можливість скласти додаткову угоду з іншім рівнем заглиблення? А мінімальний рівень 2.0м над верхньою точкою споруди досягти обвалуванням споруди зверху?
Відповідь: Вимоги та умови до закупівлі містяться в оголошенні.
Дата відповіді: 17.09.2025 23:15
Відповідь надана

Габарити

Номер: a9f5cf1fdfde43c386a85e1c38dc31b2
Дата опублікування: 17.09.2025 15:13
Опис: Шановний Замовнику! Враховуючи відповідь на попереднє питання по Габаритах: чи нема помилки в розпорядчому рішенню, наявному у Замовника, враховуючи однакові вимоги в пункті "Габарити" Таблиці 1 Технічної специфікації по товщині залізобетонних стін, стелі і підлоги? Бо з під - землі засоби ураження ворога не прилітають.
Відповідь: Шановний Учаснику, предмет закупівлі відповідає потребам Замовника, а оголошення містить необхідні вимоги.
Дата відповіді: 17.09.2025 23:13
Відповідь надана

габарити

Номер: 8fd42acc4aaf47ba937c66020152563b
Дата опублікування: 16.09.2025 15:38
Опис: Шановний Замовнику! Зверніть будь ласка, що пункти 5.1, 5.13, 6.4.1, 6.4.4 ДСТУ 9195:2022 посилаються на ДБН В.2.2-5:2023 по питаннях визначення вимог того, яка повинна бути товщина і яке армування залізобетонної споруди, з якої марки бетона повинна бути зроблена споруда, визначається який повинен бути шар грунту над спорудою. Таким чином, ДБН В.2.2-5:2023 є нормативною базою для проектування захисних споруд. По даному тендеру Замовник в пункті "Габарити" Таблиці 1 Технічної специфікації самостійно надає Учасникам вже готові проектні розміри товщини стін, стелі і підлоги і при цьому не вказує марку бетона і схему армування, Замовник приймає на себе відповідальність за проектування і наслідки використання цих споруд. Для запобігання помилкам при такому проектуванні, пропонуємо Замовнику в графі "Габарити" Таблиці 1 Технічної специфікації, замість конкретних вказівок по товщині стін, стелі і підлоги, вимагати від Учасників в сертифікаті відповідності підтвердженої відповідності по цих параметрах вимогам п. 14.2.3.2, 14.2.3.5, 14.2.3.6 ДБН В.2.2-5:2023.
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога вказана в оголошенні, відповідає розпорядчим рішенням наявним у Замовника.
Дата відповіді: 17.09.2025 11:20
Відповідь надана

Вимоги до тех характеристик споруди

Номер: 81034d5cbd7e4925b2e4c678fbfa5169
Дата опублікування: 16.09.2025 15:06
Опис: Шановний Замовнику! 1. Дякуємо Вам за внесені зміни. 2. Звертаємо Вашу увагу, що в Технічній специфікації повністю, тобто абсолютно відсутні вимоги по міцності споруди. Відсутні вимоги по марці бетону, з якого повинна бути зроблена ця споруда. Вимоги по схемі армування бетона - відсутні. Абсолютно відсутні вимоги по наданню офіційних висновків по розрахункам ураження, по проведеним випробуванням на стійкість. В Загальних вимогах до предмету закупівлі є вимога по захисту від дії надмірного тиску у фронті повітряної ударної хвилі не менше 100 кПа без ніякого документального підтвердження. Тобто, це фікція. Замовник абсолютно законно може отримати споруду, яка самостійно, без протидії засобам ураження ворога, завалиться студентам на голови і замурує їх 2-ма метрами грунту. В секунду. Відповідальним буде не виконавець, а Замовник такої споруди. 3. В ДСТУ 9195:2022, якому згідно Технічній специфікації повинні відповідати захищені класи, вказаний базовий стандарт: 5.1 Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту (далі — ШСЗСЦЗ) модульного типу повинні забезпечувати захист населення, що підлягає укриттю, від розрахункової дії засобів ураження згідно з ДБН В.2.2-5 [10] протягом нормативного часу, який встановлено згідно з ДБН В.1.2-4 [8]. Таким чином, для відповідності БАЗОВОМУ рівню захисту для цивільних, споруда повинна: а)відповідати вимогам таблиці 14.13 ДБН В.2.2-5:2023, б)відповідати п.14.2.3.5 і 14.2.3.6 ДБН В.2.2-5:2023. 4. Наполегливо просимо Замовника внести вимоги до споруд по всім вище вказаним вимогах законодавства, з обов'язковим підтвердженням їх виконання сертифікатами, протоколами до них, експертними висновками і актами полігонних випробувань.
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога вказана в оголошенні, відповідає розпорядчим рішенням наявним у Замовника.
Дата відповіді: 17.09.2025 11:18
Відповідь надана

сертифікація

Номер: 0c15081e954246949c55d161481227a0
Дата опублікування: 16.09.2025 13:03
Опис: У тендерній документації передбачені вимоги щодо надання сертифікатів відповідності на предмет закупівлі та обладнання. Звертаємо увагу, що: Законодавством України визначено перелік продукції, для якої обов’язковою є сертифікація відповідності технічним регламентам. Якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, вимагати саме «сертифікат відповідності» є неправомірним. В інших випадках відповідність продукції може підтверджуватися альтернативними документами, зокрема: паспортом виробу, декларацією відповідності, протоколами випробувань, гарантійним листом виробника, тощо. Вимога надати сертифікати у всіх випадках фактично обмежує участь лише тих учасників, які мають добровільну сертифікацію, що створює дискримінаційні умови та суперечить принципам ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість підтвердження технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі альтернативними документами, якщо для продукції не встановлено обов’язкової сертифікації.
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога вказана в оголошенні, відповідає розпорядчим рішенням наявним у Замовника.
Дата відповіді: 17.09.2025 11:17
Відповідь надана

Контрфорси

Номер: 76258769512c4b7980de182ae8ed0470
Дата опублікування: 16.09.2025 13:01
Опис: У технічних вимогах предмета закупівлі вказано перелік характеристик, серед яких — «план-схема/креслення з відображенням складових елементів споруди, контрфорсів, приміщень, товщини стін, стелі тощо виробу». Звертаємо увагу, що: Предмет закупівлі визначено як «Залізобетонне захищене спеціалізоване приміщення модульного типу (вид – підземне базування)». Контрфорси є конструктивними елементами, характерними для підпірних стін, гребель чи інших інженерних споруд, але вони не є типовими складовими модульних підземних укриттів. Наявність у вимогах згадки про «контрфорси» створює плутанину та невизначеність щодо реального складу документів і характеристик, які повинен надати учасник. Це може призвести до свавільного тлумачення замовником пропозицій учасників і фактичного обмеження конкуренції, що суперечить ст.5 та ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити згадку про «контрфорси» як таку, що не відповідає предмету закупівлі і створює неоднозначність у формуванні тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником надано розширений перелік загальних складових з можливістю його доповнення. У Постачальника який чітко володіє інформацією про свій предмет закупівлі не виникатиме подібних запитань.
Дата відповіді: 17.09.2025 11:09
Відповідь надана

ДСТУ 9195:2022

Номер: bf9f21b0ba244976a098e81ef37e3387
Дата опублікування: 16.09.2025 13:00
Опис: У Вашій відповіді зазначено, що вимога щодо надання сертифіката відповідності за ДСТУ 9195:2022 встановлена відповідно до «Технічних вимог на влаштування інфраструктури навчальних центрів», затверджених ГШ ЗСУ. Звертаємо увагу, що: ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» регулює вимоги до цивільних захисних споруд для населення та стосується систем цивільного захисту, а не споруд військового призначення. Предмет закупівлі здійснюється для Військової частини А4152, тому вимога надати сертифікат відповідності за цивільним стандартом є некоректною та такою, що не відповідає предмету закупівлі. Законодавством України не передбачено обов’язкової сертифікації готових споруд за ДСТУ 9195:2022. Сертифікація за цим стандартом є виключно добровільною. Жоден підзаконний чи відомчий документ (у тому числі «Технічні вимоги ГШ ЗСУ») не може встановлювати обов’язковість сертифікації продукції, якщо це прямо не передбачено законами України чи технічними регламентами. Посилання на внутрішні документи, які не оприлюднені у складі тендерної документації, порушує принцип прозорості закупівель та вимоги ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вимоги щодо сертифіката відповідності за ДСТУ 9195:2022, який не є обов’язковим і не відноситься до предмету закупівлі, фактично обмежує конкуренцію та є дискримінаційною умовою, що прямо суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання сертифіката відповідності за ДСТУ 9195:2022 як таку, що є незаконною, дискримінаційною та не стосується предмета закупівлі для військових потреб.
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога вказана в оголошенні, відповідає розпорядчим рішенням наявним у Замовника..
Дата відповіді: 17.09.2025 11:15
Відповідь надана

ДСТУ Б В.2.6-2:2009

Номер: da47adb727884a5b8a7a9d63b9b119e7
Дата опублікування: 16.09.2025 12:59
Опис: У Вашій відповіді зазначено, що вимога щодо надання сертифіката відповідності за ДСТУ Б В.2.6-2:2009 встановлена відповідно до «Технічних вимог на влаштування інфраструктури навчальних центрів», затверджених ГШ ЗСУ. Звертаємо увагу, що: Жоден підзаконний чи відомчий документ (у тому числі «Технічні вимоги ГШ ЗСУ») не може встановлювати обов’язковість сертифікації продукції, якщо це прямо не передбачено законами України чи технічними регламентами. Законодавством України не передбачено обов’язкової сертифікації готових залізобетонних спеціалізованих приміщень за ДСТУ Б В.2.6-2:2009. ДСТУ Б В.2.6-2:2009 регулює вимоги до окремих виробів (блоків, плит, елементів із бетону та залізобетону), а не до готової споруди. Предмет закупівлі — «Залізобетонне захищене спеціалізоване приміщення модульного типу (клас)» — є саме готовим укриттям, тому застосування цього стандарту до нього є некоректним. Посилання на документи, які не оприлюднені у складі тендерної документації, є порушенням принципу прозорості закупівель та вимог ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вимоги щодо сертифіката відповідності, яка не передбачена законодавством і не відповідає предмету закупівлі, фактично обмежує конкуренцію та є дискримінаційною умовою, що прямо суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання сертифіката відповідності за ДСТУ Б В.2.6-2:2009 як таку, що є незаконною, дискримінаційною та не стосується предмета закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога вказана в оголошенні, відповідає розпорядчим рішенням наявним у Замовника..
Дата відповіді: 17.09.2025 11:16
Відповідь надана

Законодавством України не встановлено обов’язкової сертифікації для «залізобетонного захищеного спеціалізованого приміщення (класу)».

Номер: 05acfe72cfde490299c0981229c3c65d
Дата опублікування: 16.09.2025 12:58
Опис: У Вашій відповіді на наше звернення зазначено, що «надання сертифікату відповідності на предмет закупівлі є обов’язковою вимогою і надається у відповідності до вимог оголошення (документації)». Звертаємо увагу, що: Законодавством України не встановлено обов’язкової сертифікації для «залізобетонного захищеного спеціалізованого приміщення (класу)». ДСТУ та інші стандарти не є нормативними актами прямої дії і не створюють обов’язку щодо сертифікації, якщо такий обов’язок не визначений у технічних регламентах чи законах. Замовник не має права встановлювати власні «обов’язкові документи», які не передбачені чинним законодавством. Така вимога фактично обмежує участь у процедурі закупівлі лише виробниками, які добровільно отримали сертифікат, і є дискримінаційною, що прямо суперечить принципам, визначеним ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість підтвердження якості та характеристик продукції альтернативними документами (паспорт виробу, декларація відповідності, протоколи випробувань тощо).
Відповідь: Надання сертифікату відповідності на предмет закупівлі є обов’язковою вимогою і надається у відповідності до вимог оголошення (документації)
Дата відповіді: 16.09.2025 14:02
Відповідь надана

надання технічних умов (ТУ)

Номер: 926c99ea6f2d48a5a4b5daad5bf64568
Дата опублікування: 16.09.2025 12:56
Опис: У Вашій відповіді на наше звернення зазначено, що вимога про надання технічних умов (ТУ) «не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог ч.2 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі”». Звертаємо увагу, що: Ч.2 ст.28 Закону регулює питання розкриття тендерних пропозицій і стосується технічних умов закупівлі (тобто вимог замовника у ТД), а не технічних умов виробника (ТУ). ТУ виробника – це внутрішній нормативний документ підприємства, що встановлює вимоги до виготовлення конкретної продукції. Він може містити відомості, які охороняються як комерційна таємниця відповідно до ст.505 Цивільного кодексу України. Законодавством України не передбачено обов’язку надання ТУ виробника у складі тендерної пропозиції. Вимога надати ТУ у складі пропозиції фактично обмежує участь лише виробниками продукції та порушує принцип недискримінації учасників, визначений ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання «технічних умов» виробника, оскільки вона є неправомірною, не відповідає законодавству та має дискримінаційний характер.
Відповідь: Вимога про надання технічних умов (ТУ) «не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог ч.2 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі”».
Дата відповіді: 16.09.2025 14:01