• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення метрологічної повірки)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 22 дні назад

350 127.85 UAH з ПДВ
Період уточнення: 04.09.2025 15:24 - 13.09.2025 00:00
Відповідь надана

додаток 2

Номер: dc193e207e2a4822abdd9f95f86584f7
Дата опублікування: 12.09.2025 21:19
Опис: В таблиці Додатку 2 до тендерної документації стосовно деяких ЗВТ, що потребують послуг з повірки (див. колонку 6) в колонці 5 вказані метрологічні характеристики (діапазони вимірювань) за якими повірка не здійснюється і похибка не нормується. Наприклад, повірка гігрометра психрометричного ВІТ-2 (поз. 41) здійснюється згідно методики повірки ГОСТ 8.279 (див. наказ Мінекономрозвитку від 21.12.2015 р. № 1719 «Про затвердження Норм часу, необхідного для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації»), яка не передбачає повірку гігрометрів психрометричних за діапазоном у відсотках (вологість? 20-90 % ?), а регламентує проведення повірки за температурою (тобто можлива лише за діапазоном 15-40 °С). Повірка монітора пацієнта (поз. 31, поз. 32, поз. 42, поз. 64, поз. 65, поз. 66) здійснюється за методикою повірки ДСТУ 8882, яка не передбачає повірку за діапазонами вимірювань тиску (0-300 мм.рт.ст.), діапазонами вимірювань частоти, що вимірюється в Гц (2-75 Гц ?), діапазонами вимірювань в % (сатурація? 70-100 % ?) тощо і т.і. Враховуючи, що повірка це визначення похибок ЗВТ і встановлення їх придатності до застосування, за відсутності нормованих похибок ЗВТ встановити придатність до застосування ЗВТ неможливо. В експлуатаційної документації ЗВТ може бути прописано багато їх технічних характеристик, але не всі вони мають нормовані значення похибки/класу точності і не всі можуть бути характеристиками, які підлягають повірці, навіть на вимогу заявника/користувача цих ЗВТ, навіть виходячи з його потреб, бо так встановлено законодавством. Тому вимогу, встановлену за п. 2 Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності в галузі/сфері свідоцтва про уповноваження на проведення повірки Учасника метрологічних характеристик медичного обладнання, наведеного в Таблиці №1 Додатку 2, розцінюємо як дискримінаційну. Просимо або виключити зазначену вимогу або привести Таблицю № 1 Додатку 2 в частині метрологічних характеристик ЗВТ, які потребують повірки, у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо наступне. Під час фактичного проведення повірки Учасник керується виключно чинними методиками повірки, які встановлюють за якими характеристиками проводиться контроль, і саме в цих межах здійснюється підтвердження придатності ЗВТ до подальшого застосування. Тендерна документація не зобов’язує Учасників здійснювати повірку за всіма технічними характеристиками, зазначеними в експлуатаційній документації, а лише підтверджує наявність у Учасника уповноваження на проведення повірки ЗВТ відповідно до вимог законодавства. Отже, вимога щодо наявності свідоцтва про уповноваження у відповідній сфері не суперечить чинному законодавству та спрямована виключно на забезпечення належного рівня якості наданих послуг. У зв’язку з цим, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді: 15.09.2025 15:36
Відповідь надана

щодо наявності дискримінації

Номер: 444a4b5df98d4bf99d01e6f48e01aa66
Дата опублікування: 12.09.2025 21:17
Опис: В Додатку 6 до тендерної документації за п. 2.1.1. зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого відповідає коду ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. В зв’язку з тим, що коди ДК 021:2015 є обов’язковими в договорах лише для бюджетних організацій, вважаємо вимогу «…аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого відповідає коду ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань» дискримінаційною, обмежуючою коло учасників і вимагаємо її виключення та внесення відповідних змін в тендерну документацію
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2.1.1. Додатку 6 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору, при цьому аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого відповідає коду ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань». Встановлення такої вимоги зумовлено необхідністю: -чіткого підтвердження відповідності предмета виконаного договору предмету даної закупівлі; -уникнення подання договорів, які за своєю суттю не належать до сфери послуг технічного огляду та випробувань; -забезпечення прозорості та недопущення суб’єктивного тлумачення щодо належності предмета договору. Звертаємо увагу, що вимога щодо наявності зазначеного коду ДК 021:2015 у договорах є однаковою для всіх учасників та не має дискримінаційного характеру. Вона спрямована виключно на підтвердження наявності у учасника досвіду виконання саме аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Дата відповіді: 15.09.2025 15:30
Відповідь надана

щодо залучення субпідрядника

Номер: 1c6921d9f67c4bfe83fef3ad5d311e89
Дата опублікування: 12.09.2025 21:16
Опис: В Додатку 2 до тендерної документації зі змінами (надалі ТД) в пункті 7 вказано, якщо Учасник має намір залучити співвиконавця (субпідрядника) то Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «…договір співвиконання (субпідряду), який не суперечить вимогам цієї тендерної документації…». Але ця вимога суперечить вимозі пункту 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ ТД: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або про незалучення субпідрядника/співвиконавця.», оскільки не містить уточнення, що наявність договору співвиконання (субпідряду) стосується виконання робіт чи послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вважаємо вимогу щодо надання договору співвиконання (субпідряду) незалежно від обсягу відсотків виконання робіт чи послуг субпідрядником/співвиконавцем такою, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і вимагаємо внесення в ТД відповідних змін
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо наступне. Вимога пункту 7 Додатку 2 тендерної документації щодо надання договору співвиконання (субпідряду) у разі наміру залучення співвиконавця/субпідрядника не суперечить пункту 8 розділу ІІІ ТД, а регламентує інший випадок. Пункт 8 розділу ІІІ визначає обов’язок надання довідки про субпідрядників лише у випадку їх залучення в обсязі від 20% вартості договору. Пункт 7 Додатку 2 встановлює вимогу підтвердження намірів учасника у будь-якому випадку залучення співвиконавця, що спрямовано виключно на забезпечення прозорості та належного виконання договору про закупівлю.
Дата відповіді: 15.09.2025 15:10
Відповідь надана

Додаток 2 та Додаток 6

Номер: 71e136a77b2f41dd8d5727b27eeba12f
Дата опублікування: 11.09.2025 09:29
Опис: п. 7 додатку 2 та п.6.7 додатку 6 містить наступну вимогу: "...атестат акредитації стосовно тих ЗВТ Замовника, та/або технічних характеристик (діапазонів вимірювань, характеристик точності) ЗВТ Замовника, на повірку яких Учасник не акредитований;.." Атестат акредитації видається калібрувальним лабораторіям і розповсюджується на послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки. Оскільки, предметом закупівлі є послуги з повірки, контролю метрологічних характеристик (МХ), контролю дозоформуючих параметрів (ДП), контролю радіаційних характеристик (РХ). просимо виключити данну вимогу.
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до підпункту 3, пункту 2, статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідні технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі розроблені фахівцями закладу, виходячи з їх потреби та навичок для забезпечення належного функціонування лікарні. Виходячи із зазначеного, розглянувши Ваше звернення, замовником будуть внесені відповідні зміни до закупівлі.
Дата відповіді: 11.09.2025 11:23
Відповідь надана

технічні характеристики предмета закупівлі

Номер: ca8d98047aae48bcb8aa4cd79e8a380b
Дата опублікування: 08.09.2025 15:28
Опис: В колонці 3 таблиці 1 Технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі (додаток 2 до тендерної документації) вказані метрологічні характеристики ЗВТ в деяких випадках не регламентовані чинними методиками повірки (див. наказ Мінекономрозвитку від 21.12.2015 р. № 1719 «Про затвердження Норм часу, необхідного для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації») і виконання повірки в цих випадках є неможливим (наприклад гігрометри психрометричні, монітори пацієнта та інші, за окремими діапазонами тощо). Тому просимо привести додаток 2 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо наступне. У колонці 3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначені технічні та метрологічні характеристики предмета закупівлі, які визначаються виходячи з потреб замовника для належного забезпечення експлуатації обладнання. Разом з тим повідомляємо, що предметом закупівлі є метрологічні послуги, як з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, так і контроль (визначення) метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, що не входить до сфери законодавчого регулювання, де Замовник має право самостійно визначити форму звіту метрологічних послуг та необхідні вимоги щодо діапазонів та похибок. Таким чином, внесення змін до Додатку 2 тендерної документації не є необхідним.
Дата відповіді: 11.09.2025 14:32
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних умов

Номер: a9078303df3a4b48a32ce3ae5ce86d27
Дата опублікування: 05.09.2025 22:02
Опис: 2 В Додатку 2 до тендерної документації, п. 7, зазначено, якщо Учасник має намір залучити співвиконавця (субпідрядника) для виконання повірки або інших метрологічних послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції, серед іншого, повинен надати: - договір субпідряду, який не суперечить вимогам цієї тендерної документації. По-перше, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (див. ст. 19) субпідрядником вважається суб’єкт господарювання, який залучається до виконання робіт, а співвиконавцем – суб’єкт господарювання, який залучається до надання послуг. Враховуючи, що предметом даної тендерної закупівлі є послуги (За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення метрологічної повірки) вважаємо вимогу наявності договору субпідряду невірною. По-друге, за п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: «…18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;…». Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимогу щодо наявності у складі тендерної пропозиції Учасника вже укладеного договору субпідряду на послуги, виконання яких Учаснику ще не доручено, який ще не оголошений Переможцем тендерної закупівлі і не є Виконавцем. Враховуючи, що згідно Цивільного кодексу України, ст. 283, відповідальним за результат роботи субпідрядників перед замовником залишається підрядник, вважаємо, що вимога наявності у Учасника договору субпідряду на етапі подачі тендерної пропозиції є невірною, такою, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі». Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію і цю вимогу виключити.
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до підпункту 3, пункту 2, статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідні технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі розроблені фахівцями закладу, виходячи з їх потреби та навичок для забезпечення належного функціонування лікарні. Виходячи із зазначеного, розглянувши Ваше звернення, замовником будуть внесені відповідні зміни до закупівлі.
Дата відповіді: 08.09.2025 16:45
Відповідь надана

виключення дискримінаційних умов

Номер: 4ee8b4735db4439aa8de5c5194d8a610
Дата опублікування: 05.09.2025 22:00
Опис: 1 В Додатку 2 до тендерної документації, п. 7, зазначено, якщо Учасник має намір залучити співвиконавця (субпідрядника) для виконання повірки або інших метрологічних послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції, серед іншого, повинен надати: - атестат акредитації стосовно тих ЗВТ Замовника, та/або технічних характеристик (діапазонів вимірювань, характеристик точності) ЗВТ Замовника, на калібрування яких Учасник не акредитований. Враховуючи, що в даній тендерній закупівлі послуги з калібрування відсутні (див. Таблицю 1 Додатку 2 до тендерної документації) вважаємо цю вимогу такою, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію і цю вимогу виключити.
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до підпункту 3, пункту 2, статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” - Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідні технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі розроблені фахівцями закладу, виходячи з їх потреби та навичок для забезпечення належного функціонування лікарні. Виходячи із зазначеного, розглянувши Ваше звернення, замовником будуть внесені відповідні зміни до закупівлі.
Дата відповіді: 08.09.2025 16:41