• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

С_25Т-816_38430000-8 Детектори та аналізатори (Газоаналізатори (Алкотестери)

Призупинено

331 536.40 UAH з ПДВ
Період уточнення: 04.09.2025 13:57 - 09.09.2025 00:00
Відповідь надана

З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ З РІЗНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ У РІЗНИХ ЛОТАХ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ, ЯКИЙ МОЖУТЬ ПРОПОНУВАТИ – ПРОСИМО РОЗДІЛИТИ ЗАКУПІВЛЮ НА ДВА ЛОТИ ВІДПОВІДНО ДО КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ ЗАКУПІВЛІ.

Номер: 9336851cd98b48d89cb0255d3d5b7af9
Дата опублікування: 08.09.2025 10:09
Опис: З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ З РІЗНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ У РІЗНИХ ЛОТАХ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ, ЯКИЙ МОЖУТЬ ПРОПОНУВАТИ – ПРОСИМО РОЗДІЛИТИ ЗАКУПІВЛЮ НА ДВА ЛОТИ ВІДПОВІДНО ДО КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ ЗАКУПІВЛІ.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Замовник не має права вносити зміни у тендерну документацію, якщо така інформація суперечить інформації, яка наявна в річному плані, внесення відповідних змін в тендерну документацію призведе до невідповідності назви предмета закупівлі річного плану та тендерної документації. Згідно п. 39 статі 1 Закону: «частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.» Важливо зауважити, що згідно вимог чинного законодавства чітко встановлено, що поділ закупівлі на лоти є виключно правом Замовника (можливість визначення).
Дата відповіді: 08.09.2025 13:28
Відповідь надана

ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ ТА ВИТРАТ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ - ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИЙ МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ ПОВИНЕН БУТИ У ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (3 /ТРИ/ МІСЯЦІ, 6 /ШІСТЬ/ МІСЯЦІВ, 12 /ДВАНАДЦЯТЬ/ МІСЯЦІВ, 24 /ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ, СКІЛЬКИ)? АБО, ЯКЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НЕ БУДЕ ПОВІРЯТИСЯ ВЗАГАЛІ, ТО НАВІЩО ТОДІ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВИМОГУ, ЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ Є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ? ДЛЯ ДОВІДКИ, ПРОФЕСІЙНИЙ ПРИЛАД DRÄGER АLCOTEST 5000 ПОТРЕБУЄ ЗДІЙСНЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ (ГРАДУЮВАННЯ) 1 РАЗ НА 24 / ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ ЗГІДНО ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИРОБНИКА.

Номер: 849bd80d12e64902bad6d13c1655ad2d
Дата опублікування: 05.09.2025 15:19
Опис: Шановний Замовнику ! Відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Згідно з пунктом 17 статті 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014 законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, ПІДЛЯГАЮТЬ ПЕРІОДИЧНІЙ ПОВІРЦІ ТА ПОВІРЦІ ПІСЛЯ РЕМОНТУ. НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА економічного розвитку і торгівлі України №1747 від 13.10.2016 (далі – Наказ №1747) затверджено міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями. Для категорій законодавчо регульованих засоби вимірювальної техніки «Вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається» Наказом №1747 ВСТАНОВЛЕНО МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ В 1 РІК. Відповідно до пункту 18 статті 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014 «Повірка» засобів вимірювальної техніки - це сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або ВИДАЧУ ДОКУМЕНТА ПРО ПОВІРКУ ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЯКІ ВСТАНОВЛЮЮТЬ І ПІДТВЕРДЖУЮТЬ, ЩО ЗАЗНАЧЕНИЙ ЗАСІБ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ ВИМОГАМ. Зазначена вимога до предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики та на законність застосування для перевірок. ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ ТА ВИТРАТ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ - ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИЙ МІЖПОВІРОЧНИЙ ІНТЕРВАЛ ПОВИНЕН БУТИ У ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ (3 /ТРИ/ МІСЯЦІ, 6 /ШІСТЬ/ МІСЯЦІВ, 12 /ДВАНАДЦЯТЬ/ МІСЯЦІВ, 24 /ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ, СКІЛЬКИ)? АБО, ЯКЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НЕ БУДЕ ПОВІРЯТИСЯ ВЗАГАЛІ, ТО НАВІЩО ТОДІ ВСТАНОВЛЮВАТИ ВИМОГУ, ЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ Є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНОГО ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ? ДЛЯ ДОВІДКИ, ПРОФЕСІЙНИЙ ПРИЛАД DRÄGER АLCOTEST 5000 ПОТРЕБУЄ ЗДІЙСНЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ (ГРАДУЮВАННЯ) 1 РАЗ НА 24 / ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ/ МІСЯЦІ ЗГІДНО ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИРОБНИКА.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Згідно зі статтею 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року №374. Відповідно законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, підлягають періодичній повірці відповідно до чинного законодавства України. Міжповірочний інтервал встановлений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1747 від 13.10.2016 і становить 1 рік для вимірювачів вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається. Всі вимоги до предмета закупівлі визначені у тендерній документації, яка складена відповідно до законодавства та потреб Замовника
Дата відповіді: 08.09.2025 14:40
Відповідь надана

ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИМИ Є ВИМОГИ ЩОДО ГРАНИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ?

Номер: 4d09e7d67a4a46ae8de58db2fa8ccf59
Дата опублікування: 05.09.2025 15:16
Опис: Шановний Замовнику ! Відповідно ТД одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР IBLOW 10» Ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462). Але «АЛКОФОР IBLOW 10» - ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ БЕЗ МУНДШТУКА ТА ТОМУ НЕ МОЖЕ НАВІТЬ ТЕОРЕТИЧНО НАДАВАТИ КОРИСТУВАЧУ ДОСТОВІРНІ ТОЧНІ ЗНАЧЕННЯ ТА МАТИ НОРМОВАНУ ПОХИБКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕСТУ (ЧЕРЕЗ ЗМІШУВАННЯ ЗРАЗКА ІЗ ЗОВНІШНІМ ПОВІТРЯМ, ТОЩО). Ще одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР 205» ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462). ОБИДВА ПРЕДМЕТИ ЗАКУПІВЛІ МАЮТЬ ПОХИБКУ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ ГРАНИЧНІ ЗНАЧЕННЯ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ державними стандартами ДСТУ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРИЛАДІВ. Тому, на даний час у закупівлі можуть прийняти участь тільки особи, які вводять в оману громадськість, осіб, яких будуть перевіряти та контролюючі органи. Адже, відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2775 від 28.12.2020 затверджено «ПЕРЕЛІК НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ для цілей застосування Технічного регламенту ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНИХ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94». ДЛЯ АЛКОТЕСТЕРІВ ІЗ МУНДШТУКОМ В УКРАЇНІ Є ЧИННИМИ НАСТУПНІ НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ, ЯКІ У ТОМУ ЧИСЛІ НОРМУЮТЬ ГРАНИЧНІ ЗНАЧЕННЯ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ: 1. ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань»; 2. ДСТУ ОIML R 126:2022 (ОIML R 126:2021, IDT) «Доказові аналізатори видихуваного повітря»; 3. ДСТУ EN 16280:2022 (EN 16280:2012, IDT) «Пристрій перевірки дихання на алкоголь загального застосування. Вимоги та методи випробувань»; 4. ДСТУ EN 50436-1:2016 (EN 50436-1:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 1. Прилади, які застосовують у рамках програм для порушників правил щодо заборони керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння»; 5. ДСТУ EN 50436-2:2016 (EN 50436-2:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 2. Прилади, які мають мундштук та вимірюють вміст алкоголю у видихуваному повітрі із загальною метою запобігання порушенням». ДЛЯ ДЕТЕКТОРІВ ТА АНАЛІЗАТОРІВ (АЛКОТЕСТЕРІВ) БЕЗ МУНДШТУКА В УКРАЇНІ НЕ ІСНУЄ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ. Зазначена вимога щодо ГРАНІЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики, на законність застосування для перевірок, на можливість участі в закупівлі добропорядним учасникам. ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ЯКИМИ Є ВИМОГИ ЩОДО ГРАНИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ?
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: всі вимоги до предмета закупівлі визначені у тендерній документації, яка складена відповідно до чинного законодавства України та потреб Замовника. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94. Усі технічні вимоги до продукції, що закуповується, містяться у тендерній документації, зокрема, в Додатку №3. Зазначені вимоги є такими, що не порушують принципи відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Дата відповіді: 08.09.2025 14:40
Відповідь надана

ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ВИМОГАМ ЯКИХ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦИФІКАЦІЙ ТА/АБО НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ (ДСТУ) ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ?

Номер: e6a3d1976d6449918c6e8474fd68fd20
Дата опублікування: 05.09.2025 15:05
Опис: Шановний Замовнику ! Ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) – одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР IBLOW 10». Але «АЛКОФОР IBLOW 10» - ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ БЕЗ МУНДШТУКА ТА ТОМУ НЕ МОЖЕ НАВІТЬ ТЕОРЕТИЧНО НАДАВАТИ КОРИСТУВАЧУ ДОСТОВІРНІ ТОЧНІ ЗНАЧЕННЯ ТА МАТИ НОРМОВАНУ ПОХИБКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕСТУ (ЧЕРЕЗ ЗМІШУВАННЯ ЗРАЗКА ІЗ ЗОВНІШНІМ ПОВІТРЯМ, ТОЩО). Ймовірного заздалегідь визначеного Замовником переможця даної закупівлі – пов`язаних між собою підприємств ПКФВ «СОРБПОЛІМЕР» (код ЄДРПОУ 23856614) або ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ 36408462) – ще одним з предметів закупівлі є ПРИЛАДДЯ «АЛКОФОР 205». ОБИДВА ПРЕДМЕТИ ЗАКУПІВЛІ МАЮТЬ ПОХИБКУ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ ПОХИБКИ, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ державними стандартами ДСТУ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРИЛАДІВ. Тому, на даний час у закупівлі можуть прийняти участь тільки особи, які вводять в оману громадськість, осіб, яких будуть перевіряти та контролюючі органи. Адже, відповідно до вимог Тендерної документації предметом закупівлі є ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2775 від 28.12.2020 затверджено «ПЕРЕЛІК НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ для цілей застосування Технічного регламенту ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНИХ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94». ДЛЯ АЛКОТЕСТЕРІВ ІЗ МУНДШТУКОМ В УКРАЇНІ Є ЧИННИМИ НАСТУПНІ НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ: 1. ДСТУ EN 15964:2018 (EN 15964:2011, IDT) «Прилади неодноразового використання для контролю видихуваного повітря. Вимоги та методи випробувань»; 2. ДСТУ ОIML R 126:2022 (ОIML R 126:2021, IDT) «Доказові аналізатори видихуваного повітря»; 3. ДСТУ EN 16280:2022 (EN 16280:2012, IDT) «Пристрій перевірки дихання на алкоголь загального застосування. Вимоги та методи випробувань»; 4. ДСТУ EN 50436-1:2016 (EN 50436-1:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 1. Прилади, які застосовують у рамках програм для порушників правил щодо заборони керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння»; 5. ДСТУ EN 50436-2:2016 (EN 50436-2:2014, IDT) «Блокіратори алкогольні. Методи випробування та технічні вимоги. Частина 2. Прилади, які мають мундштук та вимірюють вміст алкоголю у видихуваному повітрі із загальною метою запобігання порушенням». ДЛЯ ДЕТЕКТОРІВ ТА АНАЛІЗАТОРІВ (АЛКОТЕСТЕРІВ) БЕЗ МУНДШТУКА В УКРАЇНІ НЕ ІСНУЄ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ. Зазначена вимога щодо відповідності предмету державним стандартам ДСТУ до предмета закупівлі суттєво впливає на його технічні характеристики, на законність застосування для перевірок, на можливість участі в закупівлі добропорядним учасникам. ЗВЕРНЕННЯ (адже дана вимога до предмета закупівлі не вказана в додатках до тендерної документації): З МЕТОЮ УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ ВВЕДЕННЯ В ОМАНУ КОРИСТУВАЧІВ/ОСІБ ЯКИХ ПЕРЕВІРЯТЬ/ПЕРЕВІРЯЮЧИХ; ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЧЕСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ; МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ ДОБРОПОРЯДНИХ УЧАСНИКІВ; УНЕМОЖЛИВЛЕННЯ НЕЗАКОННИХ ВИТРАТ ЗНАЧНИХ КОШТІВ НА ЗАКУПКУ НЕЯКІСНОГО І РЕАЛЬНО НЕ СЕРТИФІКОВАНОГО ТОВАРУ – ПРОСИМО ЗАЗНАЧИТИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ВИМОГАМ ЯКИХ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦИФІКАЦІЙ ТА/АБО НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ (ДСТУ) ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ЗАКОНОДАВЧО РЕГУЛЬОВАНІ ЗАСОБИ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ?
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення зазначаємо наступне: Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94, зокрема, це передбачено частиною ІІ Додатку 3 до тендерної документації
Дата відповіді: 08.09.2025 14:39