• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації: обов'язкове страхування відповідальності експлуатанта цивільного повітряного судна комерційної авіації за шкоду, заподіяну третім особам, і відповідальності авіаційного перевізника за шкоду, заподіяну пасажирам і багажу; обов'язкове страхування членів екіпажу повітряного судна та іншого авіаційного персоналу; обов’язкове страхування цивільних повітряних суден

Завершена

20 880 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 404.50 UAH
Період уточнення: 21.09.2018 19:03 - 18.10.2018 21:00
Відповідь надана

щодо Довідки про виконання аналогічного договору обов’язкового страхування цивільної авіації

Номер: 1fd31557ecf2483eab78350ad867a580
Дата опублікування: 17.10.2018 23:16
Опис: У Зразку 3 Додатку 1 до ТД в назві Довідки вказано: "...про виконання за останні 4 (чотири) роки аналогічного договору ...", а у тексті Довідки вказано: "...підтверджує, наявність досвіду виконання останні 3 (три) роки аналогічного договору...". Тож скільки років досвіду вимагає Замовник?
Відповідь: Звертаємо увагу на те, що 17.10.2018 були опубліковані зміни до тендерної документації, в тому числі щодо досвіду виконання аналогічного договору. А саме: Учасник повинен надати Довідку (Зразок №3 «Довідка про виконання за останні 3 (три) роки аналогічного договору обов’язкового страхування цивільної авіації» Додатку №1 до ТД «Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника») за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання за останні 3 (три) роки аналогічного договору обов’язкового страхування цивільної авіації (по кожному предмету страхування авіаційних ризиків: каско, відповідальності та екіпажів – із зазначенням предмету / наявних (відсутніх) страхових відшкодувань).
Дата відповіді: 19.10.2018 14:07
Відповідь надана

Внесення змін до ТД щодо перестрахових брокерів

Номер: f3a61c03f1ee4de398fe5b90b1c32854
Дата опублікування: 01.10.2018 17:48
Опис: Cпецифіка міжнародного ринку страхового посередництва (особливо в сфері авіаційного страхування) така, що переважна більшість зареєстрованих брокерів Ллойдс не відкривають власних представництв у кожній країні світу. Міжнародні брокери, а особливо зареєстровані брокери Ллойдс - це великі корпорації, організаційна структура представництв яких розподіляється за географічним принципом, тому в Україні їх інтереси представляють не власні представництва, а офіційно зареєстровані представництва регіональних офісів з Польщі, Фінляндії, Швейцарії, Австрії. Насамперед це стосується таких лідерів серед зареєстрованих брокерів Ллойдс, як: - AON UK Limited (більше 500 офісів корпорації AON розташовані у 120 країнах світу, в яких працює приблизно 69 тисяч співробітників), що здійснює діяльність в Україні через постійне представництво «АОН ФІНЛЕНД Оі»; - Willis Limited (більше 400 офісів корпорації WillisTowersWatson розташовані у 120 країнах світу, в яких працює приблизно 43 тисячі співробітників), що здійснює діяльність в Україні через постійне представництво «ВІЛЛІС ПОЛСКА С.А.»; - Marsh Brokers Limited (близько 60 тисяч співробітників корпорації Marsh&McLennan у більш ніж 130 країнах світу працюють над обслуговуванням клієнтів), що здійснює діяльність в Україні через постійне представництво «Марш Юроп С.А.». Усі перелічені брокери Ллойдс мають величезний досвід та здатні здійснити розміщення у перестрахування на міжнародному страховому ринку авіаційних ризиків Державного авіаційного підприємства «Україна» у найнадійніших перестраховиків та за найнижчою ціною, що дозволить під час процедури закупівлі зберегти державні кошти. Вимога щодо власного офіційного представництва брокера Ллойдс в Україні є дискримінаційною, оскільки звужує вибір посередника до буквально двох-трьох невеликих брокерів з більше ніж 300 зареєстрованих брокерів Ллойдс (згідно даних офіційного сайту Ллойдс - https://www.lloyds.com/the-market/directories) Просимо змінити усі згадування у Тендерній документації «власного офіційно зареєстрованого представництва брокера Lloyd’s» на формулювання «постійне представництво брокера Lloyd’s в Україні, в т.ч. постійне представництво в Україні регіонального офісу міжнародної страхової брокерської корпорації, до складу якої входить брокер Lloyd’s». Позицію щодо дискримінаційності вимоги щодо власного офіційно зареєстрованого представництва підтримують такі авторитетні об’єднання, як: - Американська Торгівельна Палата в Україні; - Федерація Страхових Посередників України; - Ліга Страхових організацій України.
Відповідь: Відповідно до загальновідомих правил перестрахування ризиків на провідному світовому страховому ринку Lloyd’s, в якості посередника між перестраховиком (юридичною особою, яка приймає ризик у перестрахування на ринку Lloyd’s) та перестрахувальником (юридичною особою, яка має намір розмістити ризики у перестрахування на ринку Lloyd’s) виступають акредитовані брокери Lloyd’s, реєстр яких наведено на сайті www.lloyds.com. Враховуючи необхідність забезпечення прозорого та прямого перестрахування ризиків Замовника на ринку Lloyd’s, з метою виключення створення непрозорих схем перестрахування під виглядом брокерів Lloyd’s та залучення до них додаткових посередників, юридичних осіб, їх представників та представництв, які зокрема можуть входити до асоціацій, пулів або іншим чином проводити діяльність із залученням брокерів Lloyd’s, при цьому безпосередньо не бути особами, що акредитовані та включені до вищевказаного реєстру, Замовник встановив обов’язкову вимогу про забезпечення перестрахування через власне офіційно зареєстроване представництво брокера Lloyd’s в Україні, тобто представництво безпосередньо акредитованого брокера Lloyd’s, який входить до вищевказаного реєстру. Замовник вважає, що вимога ТД щодо власного офіційного представництва брокера Ллойдс в Україні не є ані дискримінаційною, ані такою, що не відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтями 3 і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а натомість встановлена для забезпечення максимального контролю за своєчасним та повним проведенням страхових виплат, оскільки наявність додаткових посередників при здійсненні перестрахування страхових ризиків у перестраховика(-ів)-нерезидента(-ів), комерційні відносини між якими можуть регулюватися певним чином, але в будь-якому разі їх суть та деталі не є відомими Замовнику та є такою інформацією, що не може вимагатися Замовником у складі ТД, – не може гарантувати Замовнику здійснення виплати страхового відшкодування – як взагалі, так і належним чином зокрема.
Дата відповіді: 04.10.2018 15:19
Відповідь надана

У продовження Питання до п.8 Додатку 3 Тендерної документації

Номер: e777b29629a842e7aa9d768c56950e3a
Дата опублікування: 28.09.2018 09:26
Опис: У разі надання у майбутньому інформації про термін Простою ПС А-319-115 (UR-ABA) чи підтверджує Замовник надання ставок повної страховой премії з урахуванням ризиків у польоті/рулінні/на землі за повний термін страхування? Якщо відповідь позитивна, чи можна видалити інформацію про планування переходу на ТО ПС А-319-115 (UR-ABA), або окремо вказати, щоб розрахунок страхових премії за це ПС виконувався для 12 місяців страхування ризиків у польоті/рулінні/на землі?
Відповідь: Звертаємо увагу на те, що в Тендерній документації (в тому числі у всіх проектах договорів страхування), для всіх повітряних суден (далі – ПС), зазначено період надання послуг / строк дії договору - з 00 годин 00 хвилин за київським часом 01 січня 2019 року до 24 години 00 хвилин за київським часом 31 грудня 2019 року. Проведення технічного обслуговування ПС і «Простой» (знаходження ПС на землі на певних умовах) - різні поняття. При знаходженні ПС на землі понад 30 (тридцяти) днів (будь-якого з загального списку застрахованих ПС), про що Замовник (Страхувальник) письмово повідомляє Виконавця (Страховика) не менш ніж за 2 (два) робочих дні, на певних умовах виконується перерахунок страхової премії після закінчення періоду страхування (п.2.13. Проект договору обов’язкового страхування цивільних повітряних суден).
Дата відповіді: 03.10.2018 09:02
Відповідь надана

Відповідь на Тлумачення Замовника

Номер: 7076b213b8424f9b8e54fbde61171b94
Дата опублікування: 28.09.2018 09:23
Опис: Оскільки термін "Кодекс України" має вищу юридичну силу, ніж "Закон України", можливі Учасники торгів не можуть погодитись із наданою відповіддю-тлумаченням Замовника торгів. Крім того, у п.9.1 Генерального Договору відсутня редакція "Авіаційна Аварія". Прохання привести редакцію п.9.1 нормам Повітряного Кодексу України.
Відповідь: Відповідно до п. 1.1. проекту генерального договору про закупівлю послуг з обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації предмет договору - надання послуг з обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації. Пункт 9.1 даного проекту генерального договору визначає обставини непереборної сили, які звільняють сторін договору від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за даним договором у випадку настання певних обставин (подій) та які не включені до страхового покриття (страхового захисту). Зазначимо, що об’єкти страхування включені до страхового покриття, а отже, Ваше занепокоєння щодо неможливості виконання умов договору є безпідставним, оскільки авіаційна аварія є страховим випадком. Що стосується співвідношення понять «Кодекс України» та «Закон України», повідомляємо, що до компетенції ДАП «Україна» не відносяться питання тлумачення норм права.
Дата відповіді: 03.10.2018 09:01
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 0e02e1e1408c4aa9829de31c0fb0e89c
Дата опублікування: 27.09.2018 16:12
Опис: 1) Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 3 Тендерної документації учасники закупівлі повинні надати розрахунок фінансових показників відповідно до Розпорядження Держфінпослуг від 17.03.2005 року №3755. Звертаємо Вашу увагу, що дане Розпорядження втратило чинність майже рік тому. https://www.nfp.gov.ua/files/ROZPORYADGHRNYA/2018/16-01/%D0%A0%D0%9A-66.pdf Втрата чинності відбулась через втрату актуальності та дублювання норм Розпорядження з Розпорядженням Нацкомфінпослуг №484 від 13 лютого 2014 року. Тому усі або вибіркові показники Розпорядження, що втратило чинність не можуть використовуватись, як обов’язкова умова для участі у закупівлі. https://www.nfp.gov.ua/files/ROZPORYADGHRNYA/2018/16-01/1.02%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D0%B2%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%20%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%A0%D0%9A%20%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B3%203755.pdf 2) Доводимо до Вашого відома, що перший віце-прем’єр-міністр України - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів надав доручення опрацювати в установленому порядку та проінформувати Кабінет Міністрів України щодо звернення Ліги страхових організацій України від 20.12.2017 р. з питання недопущення дискримінаційних умов при здійсненні закупівель послуг з обов’язкового авіаційного страхування. Серед виконавців доручення - Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство інфраструктури України, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Антимонопольний комітет України, Фонд державного майна України, Державна авіаційна служба України, Державна регуляторна служба України. Зокрема, відповідно до проекту Методичних рекомендацій з розробки вимог до тендерних пропозицій учасників при закупівлі послуг з обов´язкового авіаційного страхування цивільної авіації до дискримінаційних вимог може бути віднесено використання законодавчо невизначених та двояких для тлумачення термінів і понять, економічних показників та коефіцієнтів. З проектом Методичних рекомендацій можна ознайомитись на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг: https://www.nfp.gov.ua/ua/Informatsiini-povidomlennia/25118.html
Відповідь: Тендерний комітет Державного авіаційного підприємства «Україна» розглянув Ваші запитання та повідомляє, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.10.2018 16:00
Відповідь надана

Питання до п.8 Додатку 3 Тендерної документації

Номер: 443e4e88c60d42829d8007d9b16f6780
Дата опублікування: 25.09.2018 18:25
Опис: Просимо надати інформацію про терміни проведення (з ___ по ____) технічного обслуговування ПС А-319-115 (UR-ABA) та назву компанії, яка буде виконувати дане технічне обслуговування
Відповідь: Станом на сьогодні, у ДАП «Україна» відсутня інформація щодо компанії, яка буде виконувати технічне обслуговування ПC А-319-115 (UR-ABA), та терміни його проведення у 2019 році. Зазначена інформація стане відома Замовнику після проведення процедури закупівлі (відкриті торги) на виконання послуг з базового технічного обслуговування ПC А-319-115 (UR-ABA) на початку 2019 року та буде надана Страховику після укладання договорів страхування (оформлена додатковими угодами).
Дата відповіді: 27.09.2018 16:49
Відповідь надана

Питання щодо редакції п.9.1 "Обставини неперебороної сили" Генерального Договору і його відповідність нормам Повітряного Кодексу України

Номер: a1ecda1b8c9b4e06a1ba0b37169fbfb4
Дата опублікування: 25.09.2018 18:24
Опис: Цим пунктом Сторони звільняються від відповідальності у разі настання Аварії і Катастрофи. З Повітряного Кодексу відомо, що Аварія - авіаподія, пов'язана з руйнуванням конструкції ПС, а Катастрофа - авіаподія, пов'язана із загибеллю людей, що знаходилися на борту ПС. Однак, згідно п.8.1.7 переліку документів для отримання відшкодування по КАСКО з «Типового договору страхування повітряних суден» потрібно надати документ про реєстрацію «Події з ПС». Отже, як тільки в підтвердженні страхового випадку «Повна Загибель ПС» або «Пошкодження окремих частин, систем, елементів конструкції ПС» Замовник торгів надасть документ про реєстрацію «Аварії з ПС», Переможець торгів одразу звільняється від виплати страхового відшкодування по КАСКО. А в разі реєстрації «Катастрофи з ПС» Переможець торгів буде звільнений від відшкодування по всім пасажирам, включаючи відповідальність за їх багаж, незалежно від того, загинули пасажири чи всього лиш отримали травми. Бажано привести редакцію п.9.1 Генерального договору у відповідність з нормами Повітряного Кодексу України та Постанови КМУ №676
Відповідь: Відповідно до загальних норм Закону України від 02.12.97 р. №671/97-ВР «Про торгово-промислові палати України» статті 14-1, Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю. Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо. Відповідно до пунктів 4 та 19 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України, аварія - небезпечна подія техногенного характеру, що спричинила ураження, травмування населення або створює на окремій території чи території суб’єкта господарювання загрозу життю або здоров’ю населення та призводить до руйнування будівель, споруд, обладнання і транспортних засобів, порушення виробничого або транспортного процесу чи спричиняє наднормативні, аварійні викиди забруднюючих речовин та інший шкідливий вплив на навколишнє природне середовище; катастрофа - велика за масштабами аварія чи інша подія, що призводить до тяжких наслідків. Згідно з приписами пунктів 1 та 49 Повітряного кодексу України, аварія - авіаційна подія без людських жертв, що призвела до серйозного пошкодження чи руйнування повітряного судна, тілесних ушкоджень пасажирів, членів екіпажу чи третіх осіб; катастрофа - авіаційна подія з людськими жертвами, що призвела до загибелі або зникнення безвісти когось із пасажирів, членів екіпажу або третіх осіб, а також у разі отримання ними тілесних ушкоджень зі смертельним наслідком під час: а) перебування у цьому повітряному судні; б) безпосереднього зіткнення з будь-якою частиною повітряного судна, включаючи частини, що відокремилися від цього повітряного судна; в) безпосередньої дії струменя газів реактивного двигуна; г) зникнення безвісти повітряного судна. До катастроф також належать випадки загибелі когось із осіб, які перебували на борту, у процесі їх аварійної евакуації з повітряного судна. Звертаємо увагу, що у пункті 9.1 Генерального договору про закупівлю послуг з обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації передбачені загальні умови, щодо дії обставин непереборної сили в наслідок яких, винна особа (Сторона) звільняється від відповідальності за невиконання (порушення) свого зобов’язання за договором. Отже, у разі авіаційної аварії чи катастрофи Страховик не звільняється від виплати страхового відшкодування, оскільки визначення понять «аварія» та «катастрофа» в Повітряному кодексі України не підпадають під дію обставин непереборної сили, які зазначені в Законі України від 02.12.97 р. №671/97-ВР «Про торгово-промислові палати України» та Кодексі цивільного захисту України.
Дата відповіді: 27.09.2018 16:46