• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із здійснення заходів з енергозбереження по заміні покрівлі у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання «Затишок» по вул. Пирогова, буд. 7, с. Нова Гребля Хмільницького району Вінницької області

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 11 днів назад

3 578 519.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 29.08.2025 14:59 - 12.09.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: 01afcb5945e84c21b7b36c9f7c47e0bb
Дата опублікування: 09.09.2025 23:24
Опис: Вітаю, шановний замовник. В додатку 2 технічного завдання п.32 "Огородження покрівель перилами": одиниця виміру - 100м, кількість - 168. Тобто це 16 800м перил. п.33 "Огородження покрівлі в комплекті з кріпленням": одиниця виміру - м, кількість - 168. Прошу уточнити технічне завдання. Дякую.
Відповідь: Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.09.2025 14:57
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога тендерної документації

Номер: 0fd21b2ed5db4040ba1106aff8e17bea
Дата опублікування: 06.09.2025 22:52
Опис: Шановний замовник торгів, керуючись практикою антимонопольного комітету України, вважаємо , що встановлена вами вимога щодо наявності досвіду : « Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням чинної редакції НК 018:2023).» є дискримінаційною, так як якщо підприємство є новоствореним у 2025 році та у поточному 2025 році здійснювало роботи по об’єктах будівництва , то така юридичного особа немає можливості виконати умови вашої тендерної документації, навіть при наявності будівельного досвіду. Також просимо видалити із документації НК 018:2023, тому що немає різниці заміна покрівлі в житловому чи не житловому приміщенні здійснювалась. Вважаємо, що зазначена вимога про надання договору за останні 5 років та саме на будівлю згідно НК 018:2023 є дискримінаційною, та у разі не задоволення звернення та внесення змін до тендерної документації будемо змушені оскаржувати дану дискримінаційну вимогу до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.09.2025 15:10
Відповідь надана

незаконна умова щодо огляду об'єкту

Номер: 01f9775bdb384c15ad21755771b45b60
Дата опублікування: 05.09.2025 15:22
Опис: Просимо вилучити незаконну умову з Документації на закупівлю: " Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою або представником замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.". У разі нереагування ми будемо змушені подати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Комунальною установою «Територіальний центр надання соціальних послуг» Калинівської міської ради процедура закупівлі оголошена в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації, для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою або представником замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Відповідно до п.28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Можливість огляду об’єкта будівництва передбачена Настановою з визначення вартості будівництва, а тому вважаємо, що встановлення вимоги є правомірною.
Дата відповіді: 05.09.2025 16:47
Відповідь надана

не стосуються предмету закупівлі

Номер: 2737b57c36ea44c585c80887d7a85aae
Дата опублікування: 05.09.2025 15:19
Опис: просимо вилучити умову щодо надання сертифікатів, які не стосуються предмету закупівлі ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008
Відповідь: Комунальною установою «Територіальний центр надання соціальних послуг» Калинівської міської ради (далі – Замовник) процедура закупівлі оголошена в порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п.28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Сертифікати ДСТУ ISO видаються суб’єктам підприємницької діяльності із зазначенням сфери поширення яка співпадає із сферами діяльності відповідного суб’єкта господарювання. Сфери діяльності які можуть бути відображені у сертифікатах ДСТУ ISO не визначаються довільно, формулювання та назви відповідних сфер діяльності беруться із Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та Національного класифікатора України Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010. У тендерній документації встановлено вимогу: «Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції діючі сертифікати, видані на ім’я Учасника, на системи, що підтверджують його відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020 стосовно організації будівництва будівель; будівництва житлових і нежитлових будівель; підготовчих робіт на будівельному майданчику; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; інших робіт із завершення будівництва; покрівельних робіт; інших спеціалізованих будівельних робіт. Вважаємо, що встановлення вимоги є правомірною, оскільки кожен потенційний учасник не обмежений у можливості отримати такі сертифікати.
Дата відповіді: 05.09.2025 16:46
Відповідь надана

щодо надання документів

Номер: 5da8d4e2daa9484584f01708a6112541
Дата опублікування: 05.09.2025 13:40
Опис: Умовами Документації передбачені суперечливі вимоги щодо надання /ненадання документів на підтвердження наявності матбази, а саме: ...У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. Надання документів, що підтверджують право власності / користування обладнанням, не вимагається. ...На підтвердження наявності обладнання надати документи: накладні та/або договір купівлі-продажу та/або договір оренди та/або довідка (виписка) за рахунками обліку основних засобів/ інші документи, що підтверджують право власності/користування тощо. Просимо надати роз'яснення та внести зміни у Документацію щодо надання чи ненадання документів на підтвердження наявності матбази учасника.
Відповідь: Дякуємо, Ваше звернення ми врахували і внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.09.2025 16:46