-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із здійснення заходів з енергозбереження по заміні покрівлі у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання «Затишок» по вул. Пирогова, буд. 7, с. Нова Гребля Хмільницького району Вінницької області
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 12 днів назад
3 578 519.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
29.08.2025 14:59 - 12.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення щодо визначення переможця
Номер:
2f4033b9d945406bafe934773d82ae00
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-29-007447-a.c1
Назва:
Вимога скасувати рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Повідомляємо, що пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ", що надана ним під час участі у закупівлі: «Капітальний ремонт із здійснення заходів з енергозбереження по заміні покрівлі у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання «Затишок» по вул. Пирогова, буд. 7, с. Нова Гребля Хмільницького району Вінницької області» номер оголошення: ID: UA-2025-08-29-007447-a містить документи, що потребують особливої уваги Замовника.
Зокрема, Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) містить посилання на закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу ID: UA-2025-05-20-007552-a, що не має жодного стосунку до аналогічного договору Учасника: № 16/08-25 від 16.08.2025 р. «Капітальний ремонт м'якої покрівлі нежитлової будівлі літ. "Б" (головний виробничий корпус) електродепо «Оболонь» в вісях 22-35/А-Б на вул. Озерна, 3 в Оболонському районі м. Київ», строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31.12.2026 року.
Повідомляємо, що за посиланням ID: UA-2025-05-20-007552-a міститься закупівля, яку проводив Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" та переможцем якої визначено ПП "ВЕСТ - БУД", з яким, за результатами закупівлі, укладено договір №304-ТЧ2-25 від «07» липня 2025 року.
Відповідно до умов Договору №304-ТЧ2-25 згідно п. 5.22.1. Залучення до виконання робіт субпідрядника(ів) здійснюється Підрядником за обов’язкової письмової згоди Замовника. Підрядник направляє Замовнику письмовий запит щодо залучення до виконання робіт субпідрядника(ів) не пізніше ніж за 5 (п’ять) календарних днів до початку надання субпідрядником(ами) робіт.
5.22.2. Замовник зобов’язаний протягом 5 (п’яти) календарних днів після одержання запиту Підрядника погодити або відмовити у залученні запропонованого(их) субпідрядника(ів) з обґрунтуванням причин відмови.
Повідомляємо, що Учасник надав лист відгук від Приватного підприємства «ВЕСТ-БУД» Вих.№ від 08 вересня 2025 року з ознаками підробки, а саме накладенням у графічному редакторі печатки та підпису директора Бевза Віктора Васильовича.
Також повідомляємо, що нами виявлено накладення у графічному редакторі печатки підприємства та підпису директора ПП «ВЕСТ-БУД» Бевза Віктора Васильовича та печатки підприємства та підпису директора ТОВ «ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ» Білика Олександра Васильовича у договорі підряду № 16/08-25 від 16.08.2025 та довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати * за серпень 2025 р, які містяться у тендерній пропозиції Учасника.
З огляду на викладене вище, відповідно до вимог частини п'ятнадцять статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З огляду на викладене вище, з метою перевірки достовірності наданої Учасником інформації та документів рекомендуємо письмово звернутись до Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" в метою підтвердження інформації про те, що переможець ПП "ВЕСТ - БУД" отримав дозвіл на залучення субпідрядника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ" для виконання робіт на об’єкті Замовника «Капітальний ремонт м'якої покрівлі нежитлової будівлі літ. "Б" (головний виробничий корпус) електродепо «Оболонь» в вісях 22-35/А-Б на вул. Озерна, 3 в Оболонському районі м. Київ».
А також, рекомендуємо письмово звернутись до ПП "ВЕСТ - БУД" в метою підтвердження ним виконання будівельних робіт субпідрядником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ" відповідно до укладеного між ними договору № 16/08-25 від 16.08.2025. Одночасно повідомляємо, що умовами закупівлі НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО надання аналогічних договорів, в яких учасник виступає субпідрядником.
З огляду на викладене вище, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ». У разі нереагування ми будемо змушені звернутись в правоохоронні органи із запитом щодо проведення перевірки достовірності інформації, що надана учасником ТОВ «ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 64.pdf 30.09.2025 15:05
Дата подачі:
27.09.2025 17:03
Вирішення:
Комунальною установою «Територіальний центр надання соціальних послуг» Калинівської міської ради розглянута вимога скасувати рішення щодо визначення переможця. На виконання вимог підпункту 4 пункту 33 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на вимогу.
Щодо виконання учасником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ", якого обрано переможцем торгів, вимог тендерної документації:
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно із п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації, додатково учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) копії або оригінали діючих посвідчень про проходження перевірки знань з питань охорони праці виданих на керівника учасника та виконавця робіт.
Згідно із п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних) договору (договорів).
Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель.
Аналогічний за предметом закупівлі договір – це договір, який стосується того самого предмета закупівлі, має ідентичний або близький код ДК 021:2015 та підтверджує належне виконання зобов'язань учасником.
22.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель учаснику ТОВ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ надіслано повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, а саме: не надано діючого посвідчення про проходження перевірки знань з питань охорони праці виданого на керівника учасника та вимога привести у відповідність копії аналогічного договору.
Учасником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ" вказані невідповідністі усунуто у встановлений Законом строк. Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору надано договір субпідряду №16/08-25 від 16 серпня 2025 року по основному договору підряду №304-Т42-25 від 07.07.2025 року що виконувався за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація та лист пояснення, чим підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, також надав посвідчення про проходження перевірки знань з питань охорони праці виданого на керівника учасника.
Відповідно пункту 42 Особливостей з метою перевірки достовірності інформації та документів наданих Учасником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ" під час участі у закупівлі: «Капітальний ремонт із здійснення заходів з енергозбереження по заміні покрівлі у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання «Затишок» по вул. Пирогова, буд. 7, с. Нова Гребля Хмільницького району Вінницької області» номер оголошення: ID: UA-2025-08-29-007447-a Комунальна установа «Територіальний центр надання соціальних послуг» Калинівської міської ради 17.09.2025р. звернулася до Бевза Віктора Васильовича директора ПП "ВЕСТ - БУД", щодо підтвердження виконання будівельних робіт субпідрядником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ" відповідно до укладеного договору № 16/08-25 від 16.08.2025р. для виконання робіт на об’єкті Замовника КП "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" «Капітальний ремонт м'якої покрівлі нежитлової будівлі літ. "Б" (головний виробничий корпус) електродепо «Оболонь» в вісях 22-35/А-Б на вул. Озерна, 3 в Оболонському районі м. Київ» номер оголошення: ID: UA-2025-05-20-007552-a відповідно до укладеного договору № 304-ТЧ2-25 від 07.07.2025р.
22.09.2025р. на електронну пошту нами отримано лист довіку від ПП «ВЕСТ-БУД» про залучення субпідрядної організації до виконання робіт за договором № 16/08-25 від 16.08.2025р., а також сканкопії даного договору, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2025 р та листа відгука. Отже достовірность наданої інформації та документів наданих Учасником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ЕКСПРЕС МОНТАЖ" під час участі у закупівлі підтверджена.
Під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей кваліфікаційним критеріям встановлено не було.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником правомірно обрано переможця закупівлі.
Також хочемо зазначити, що вимога учасника "ЖИЛ СІТІ БУД" про відміну рішення про визначення переможця закупівлі суперечить нормам, які визначені Законом з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено