-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт лісової автомобільної дороги філії «Подільський лісовий офіс» ДП «Ліси України» Сокирянського надлісництва, Клішківецького лісництва кв. 62,42,37,30,38,43, Чернівецька область
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Торги відмінено
15 337 955.00
UAH без ПДВ
Період уточнення:
29.08.2025 14:54 - 11.09.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо досвіду виконання договорів.
Номер:
e38091d5836c48f686e678cf445ef36d
Дата опублікування:
10.09.2025 17:12
Опис:
Чи можна замість відгука про виконання договору подати звіт про виконання договору із системи прозоро у випадку ліквідації на даний час юридичної особи замовника? Чи не буде це підставою для відхилення?
Відповідь:
Вітаємо. За результатом розгляду поставленого запитання повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 3.3 розділу 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації передбачено надання позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у формі № 3, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору (договорів), із зазначенням номеру та дати укладення договору (договорів). ПРИМІТКА: У разі надання Учасником копій більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту 3.3. є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. Таким чином, на виконання зазначеного пункту Учасником має надаватися саме лист-відгук від контрагента згідно довідки за формою № 3, що підтверджує належне виконання наведеного в цій довідці аналогічного договору, також в такому листі-відгуку має міститися номер та дата укладення аналогічного договору.
Дата відповіді:
11.09.2025 09:08
Відповідь надана
Щодо підписання електронних документів
Номер:
10d97ae6e45c4dc3b212b77b24b0977f
Дата опублікування:
10.09.2025 17:09
Опис:
Чи допускається перед остаточним підписанням тендерної пропозиції підписання кожного окремого електронного документа за допомогою УЕП? Чи тільки КЕП?
В документації в розділі "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" вказано про застосування КЕП або УЕП під час підписання всієї пропозиції, а щодо підписання окремого документа вказано тільки про КЕП.
Відповідь:
Вітаємо. За результатом розгляду поставленого запитання повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації (пункт 1 розділ ІІІ) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису (надалі – УЕП) (автентифікацію). Якщо учасником є юридична особа: КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: КЕП або УЕП фізичної особи. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Згідно з пунктом 12 додатку 2 передбачено, що КЕП /УЕП має бути накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Таким чином, в умовах тендерної документації відсутня заборона використання Учасником при підписанні документів тендерної пропозиції УЕП як усієї тендерної пропозиції, так і її окремих документів, що готуються учасником, за виключенням забезпечення тендерної пропозиції - банківської гарантії у вигляді електронного документу, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ повинен містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
Дата відповіді:
11.09.2025 09:02
Відповідь надана
щодо оплати по договору
Номер:
eb8cc3a62cb8444488452260936895bd
Дата опублікування:
09.09.2025 15:27
Опис:
Згідно п. 3.6 Договору передбачено, що оплата проводяться Замовником в розмірі 100% від вартості робіт після прийняття завершених робіт згідно з обсягами, визначеними в Договірній ціні, протягом 15 робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт.
Відповідно до п. 3.10 Договору Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних будівельних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх на розгляд та візування фактичних обсягів виконаних робіт представнику Замовника. Просимо уточнити як саме буде здійснюватись оплата, 100 % по закінченню виконання всіх робіт по договору чи проміжними платежами по факту виконання окремих робіт та після визначення обсягів та вартості окремих виконаних будівельних робіт Підрядником?
Відповідь:
Вітаємо. За результатом розгляду поставленого запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 3.6 Договору, проєкт якого наведено в Додатку 1 до тендерної документації, розрахунки по Договору проводяться Замовником в розмірі 100% від вартості робіт після прийняття завершених робіт згідно з обсягами, визначеними в Договірній ціні, протягом 15 робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-3), складених Підрядником відповідно до вимог настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Таким чином, оплата буде здійснюватися в розмірі 100% від вартості робіт по закінченню виконання всіх робіт за договором.
Дата відповіді:
10.09.2025 08:37