-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Конотопського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Код ДК 021:2015: 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Торги відмінено
2 211 953 770.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
29.08.2025 11:21 - 17.09.2025 00:00
Відповідь надана
ТЗ
Номер:
959fbbac7cb5419cb216e2aa1112a2e2
Дата опублікування:
16.09.2025 22:19
Опис:
Вивчивши Відомість обсягів робіт (Додаток № 2 до ТД), незрозуміло чому перевезення усіх матеріалів визначено на конкретну відстань 80км? Кожен потенційний Учасник має власну транспортну схему, виходячи з розміщення його виробничих баз чи джерел отримання матеріалів, які можуть бути більшими чи меншими за 80км.
Вимагаємо від Замовника видалити показник відстані перевезення для виключення дискримінації та неоднозначного трактування даного (супутнього) виду робіт при здачі актів Кб-2в (УПВ).
Відповідь:
Відповідь на аналогічне питання надана раніше та внесені відповідні зміни до тендерної документації 15.09.2025. Крім того, середні відстані перевезень дорожньо-будівельних матеріалів передбачені додатком 20 до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Порядок взаєморозрахунків визначено пунктом 4.3 проекту договору.
Дата відповіді:
19.09.2025 11:20
Відповідь надана
Щодо технічної специфікації
Номер:
729b7427a01e4d798837ed450d016022
Дата опублікування:
16.09.2025 17:10
Опис:
Добрий день. Просимо надати роз’яснення, у відомості обсягів робіт у змінах до тендерної документації суттєво ЗМЕНШИЛИСЯ обсяги по приготуванню і навантаженню протиожеледної суміші, змінилися обсяги робіт по розподіленню протиожеледної суміші, але очікувана вартість закупівлі не змінилася. І не змінився ваговий коефіцієнт протиожеледної суміші 10%, що відображає його питому вагу. Чому це так? Чи неправильно вказана після змін очікувана вартість закупівлі?
Відповідь:
Очікувана вартість розрахована вірно. В оприлюднених 29.08.2025 відомості обсягів робіт (BoQ) та дефектному акті допущена технічна помилка.
Дата відповіді:
19.09.2025 11:20
Відповідь надана
Щодо розрахунку ціни
Номер:
94cea2644df24e1e9c97147c28cf6418
Дата опублікування:
16.09.2025 16:35
Опис:
Добрий день. Умовами договору передбачено, що договірна ціна - це ціна переможця процедури закупівлі за результатами аукціону (за відрахуванням зворотних сум без ПДВ, які враховують вартість матеріалів і виробів одержаних від розбирання тимчасових будівель і споруд, матеріалів отриманих від фрезерування асфальтобетонного покриття та металевого брухту). Просимо надати роз’яснення, якщо учасником при розрахунку пропозиції враховані кошти на зведення тимчасових будівель і споруд в меншому обсязі, все одно передбачати в розмірі, передбаченому тендерною документацією? Чи треба нараховувати ПДВ на зворотні суми, якщо учасник є платником ПДВ?
Відповідь:
При розрахунку договірної ціни, розмір зворотних сум передбачити в розмірі, зазначеному в тендерній документації.
Дата відповіді:
19.09.2025 11:21
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
4133fc7af7b04300bba95febd60f77d1
Дата опублікування:
16.09.2025 16:25
Опис:
Добрий день. Пунктом 4.5.4 проєкту договору передбачено, що при складанні розрахунку вартості додаткових дорожніх робіт та/або наданих послуг та понесених витрат розмір середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості враховується на підставі обґрунтованого розрахунку та не повинен перевищувати рівня заробітної плати врахованого в договірній ціні для розряду складності робіт 3,8. Просимо уточнити яким чином Замовником буде визначений розмір заробітної плати, врахований в договірній ціні, якщо вид договірної ціни - тверда за УПВ. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
До тендерної документації внесені зміни 15.09.2025 року.
Дата відповіді:
19.09.2025 11:22
Відповідь надана
Щодо Додатку 1
Номер:
4d1d92bd063a4b0f99f63a28372d2a50
Дата опублікування:
16.09.2025 16:24
Опис:
Добрий день. Умовами тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності запропонованого учасником товару, який замовник набуде у власність у складі послуг, вимогам підпункту 1 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону учасником надається довідка (інформація / лист), у якій учасником зазначається інформація про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару). З метою виконання даної вимоги і перевірки чи належить до переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації металеве дорожнє або мостове бар’єрне огородження, яке планується використовувати за предметом закупівлі, замовник у складі тендерної документації має надати технічні характеристики цього бар’єрного огородження: чи це гарячеоцинковане огородження, марку, що входить у комплектацію, стримувальні здатності, динамічний прогін. А це відсутнє. Без цієї інформації неможливо визначити ID товару . Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації, не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Технічною специфікацією (додаток 2 до тендерної документації) при наданні послуг з експлуатаційного утримання передбачено використання дорожнього металевого бар’єрного огородження однобічного оцинкованого на металевих стояках, відстань між стояками – 2 м та 4 м.
Учасник пропонує відповідний товар з Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, що розміщений за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, зазначає ID з електронної системи закупівель «Prozorro», назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару, тощо.
Дата відповіді:
19.09.2025 11:23
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
11e12327f36940e3915e06d4f96d38d3
Дата опублікування:
16.09.2025 15:56
Опис:
Добрий день. Просимо внести зміни до тендерної документації і в ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ прописати механізм коригування УПВ «Укладання асфальтобетонної суміші товщиною 50 мм вручну при розливі в’яжучого за допомогою ручного гудронатора», УПВ «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем», УПВ «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу автогрейдером із асфальтобетонної суміші», УПВ «Аварійні роботи з ремонту покриття з влаштуванням вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником товщиною 5 см» у разі, якщо влаштування шарів асфальтобетонної суміші буде здійснюватися по шарах із неукріплених ЩПС.
Відповідь:
Відповідь на питання надана раніше. Відсутні обґрунтовані підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.09.2025 11:23
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
e577f563e3504c6e926394fee9e464e4
Дата опублікування:
16.09.2025 15:54
Опис:
Добрий день. З наданої вище відповіді не зрозуміло, для чого наведені різниця у вартості бітуму і бітумної емульсії і прогнозні рівні інфляції. Витрата бітумної емульсії не тотожна витраті бітуму, а перераховується відповідно вмісту бітуму у бітумній емульсії згідно нормативних документів. До того ж у тендерній документації і в проєкті договору відсутній розрахунок інфляційних витрат, а наведена фіксована сума. Крім того, відповідь містить наступне: у разі зміни технології виконання робіт чи норми витрат матеріальних ресурсів компенсація вартості визначених УПВ буде відбуватися за рахунок коштів на покриття ризиків на умовах, передбачених ДОГОВОРОМ ПІДРЯДУ. А проєкт договору не містить жодних механізмів коригування УПВ у разі зміни технології виконання робіт чи норми витрат матеріальних ресурсів. Просимо внести зміни до тендерної документації і чітко прописати механізм коригування УПВ і надати відповідь, яким чином буде компенсуватися здорожчання бітумної емульсії у разі її застосування при підгрунтовці замість бітуму, якщо у переліку основних матеріалів питомий коєфіцієнт бітумної емульсії враховує використання емульсії лише при ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом, і в подальшому цей коефіцієнт впливає на розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, при взаєморозрахунках. А на практиці підгрунтовка шарів з асфальтобетонної суміші виконується емульсією, а не бітумом, і відповідно питомий коефіцієнт емульсії становитиме більше 0,5, а отже на здорожчання цього ресурсу має бути спрямована половина коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Відповідь:
Для визначення вартості дорожніх робіт та послуг під час складання інвесторської кошторисної документації було застосовано витратний підхід, який реалізується через ресурсний метод шляхом застосування галузевих розрахунків витрат ресурсів, розроблених і затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами (п.3.6. «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування») .
Вищезазначені РЕКН містять наступний матеріальний ресурс : «Бітуми нафтові дорожні в'язкі (С1555-18)». В той час як, застосування емульсії бітумної дорожньої згідно п.3.19. «Галузевих витрат ресурсів на ремонтно – будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування» є ситуативним, а норма витрати індивідуальною в залежності від відсоткового вмісту бітуму, що підтверджено протоколом лабораторних вимірювань. Саме для таких випадків, очікуваною вартістю робіт передбачені кошти на покриття ризиків, а метод їх розрахунку та компенсації вказано в проекті договору підряду.
Дата відповіді:
19.09.2025 11:24
Відповідь надана
Щодо технічної специфікації
Номер:
333e25bc672a4877bba4cd0b3f479102
Дата опублікування:
16.09.2025 15:39
Опис:
Добрий день. З наданої вище відповіді зрозуміло, що матеріал протиожеледний міститься в таких УПВ, як розподілення ПОМ по покриттю МДК і посипання покриття вручну. Але не зрозуміло тоді, що включає в себе УПВ «приготування піщано-соляної суміші навантажувачем» і навіщо він потрібен, бо у вище перерахованих УПВ включений вже готовий протиожеледний матеріал. Крім того, у відповіді зазначено, що умови приймання виконаних робіт по вищезазначеним УПВ відображено в проекті договору підряду, але зазначений в проєкті договору механізм уточнення УПВ «Розподілення протиожеледних матеріалів» взагалі не зрозумілий. Учасник (переможець) надає замовнику структуру УПВ в розрізі складових, передбачених пунктом 5.3 Методики: витрати на дорожньо-будівельні матеріали вироби та елементи; витрати на заробітну плату робітників-будівельників; витрати на експлуатацію дорожніх машин та механізмів; загальновиробничі та адміністративні витрати; інші витрати (в тому числі витрати на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом, витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва); прибуток. Яким чином можна визначити скореговану вартість УПВ з урахуванням показників таблиць 3.1-3.3. Галузевих розрахунків витрат ресурсів та уточненої відстані методом інтерполяції з наданої учасником інформації щодо структури УПВ, яка містить загальну суму витрат на дорожньо-будівельні матеріали вироби та елементи, взагалі не зрозуміло.
Просимо внести зміни до тендерної документації і надати відповідь про склад УПВ «приготування піщано-соляної суміші навантажувачем», а також прописати у договорі зрозумілий механізм уточнення УПВ по розподіленню ПОМ.
Відповідь:
УПВ «Приготування ПСС навантажувачем» розроблено на базі РЕКН ДУ 4-31-3 «Приготування піщано-соляної суміші навантажувачем одноковшевим, вантажопідйомність 3 т» і має наступний склад робіт:
- навантаження матеріалів у ківш навантажувача, його переміщенням на відстань до 30 м та розвантаження на майданчику;
- маневрування навантажувача під час перемішування матеріалів;
- очищення ковша після закінчення робот.
Та включає наступний механізм за допомогою якого виконується даний вид робіт : КБМ «Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 3 т» з нормою витрат – 7,7 маш.год. на 100 м3.
Врахування даного виду робіт забезпечує виконання вимог п. 8.2.2. ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг».
Дата відповіді:
19.09.2025 11:25
Відповідь надана
Щожо техничної специфікації
Номер:
d7a398e1b4d14fab900a653508f6bc1f
Дата опублікування:
12.09.2025 15:06
Опис:
Добрий день. Просимо надати роз’яснення, на виконання вимоги тендерної документації надати гарантійний листи про зобов’язання якісно надати послуги, що визначені дефектним актом Замовника та Відомістю обсягів робіт (BoQ) (Додаток 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов тендерної документації Замовника за предметом закупівлі, потрібно надати гарантійний лист, який міститиме лише посилання на додаток 2, чи треба, щоб він містив текст всього додатку 2 на 50 аркушах.
Відповідь:
Гарантійний лист повинен містити зобов'язання якісно надати послуги, що визначені дефектним актом Замовника та Відомістю обсягів робіт (BoQ) (Додаток 2 до тендерної документації) та у відповідності до умов тендерної документації Замовника за предметом закупівлі
Дата відповіді:
15.09.2025 16:41
Відповідь надана
Щодо техничноі специфікації
Номер:
8b01bad810514f448bb4d414b36244e2
Дата опублікування:
12.09.2025 15:04
Опис:
Добрий день. Оскільки на даний час відсутня практика застосування терміну «Або еквівалент» при взаєморозрахунках за УПВ і не зрозуміло як в подальшому це будуть трактувати під час перевірок, просимо при внесенні змін до відомості обсягів робіт прибрати посилання на конкретний процес.
Відповідь:
До тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді:
15.09.2025 16:41