• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Протигаз цивільний ІЗОД-3 з фільтром CBRN або еквівалент за кодом ДК 021:2015:35810000-5 Індивідуальне обмундирування

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 9 днів назад

336 933.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 369.33 UAH
Період уточнення: 27.08.2025 15:06 - 01.09.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо заміщення контрафактних протигазів

Номер: 400b4b717a274cec9cd190b2961715c1
Дата опублікування: 31.08.2025 21:23
Опис: Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів правоохоронних органів ( https://www.npu.gov.ua/news/sudytymut-nachalnyka-viddilu-derzhpidpryiemstva-iaderno-enerhetychnoho-sektoru-iakyi-roztratyv-145-mln-hrn-na-zakupivli-protyhaziv-slidchi-natspolitsii-zavershyly-dosudove-rozsliduvannia?fbclid=IwY2xjawHDi6BleHRuA2FlbQIxMAABHToPUDnYjRIbuF6BJG5S3na1SqprRslhSRpty2zStqm1yLe1KGHF9xSnRw_aem_dSF1H5r-PqEadPOJtBSEJQ ), а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Офісу Генерального прокурора), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 2500-3500 грн./к-т. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 4500-4800 грн./к-т. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-9 (ІЗОД-3) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-9 (ІЗОД-3) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, надана Вами інформація прийнята Замовником до відома.
Дата відповіді: 02.09.2025 18:14
Відповідь надана

Алюмінієвий корпус фільтру

Номер: cc047d4df9ce4fa582eb6a439165f4ae
Дата опублікування: 31.08.2025 21:12
Опис: Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що виробництво корпусів фільтрів з металу було розробкою радянського союзу (вважалось що для арктичного регіону ссср – пластик не підходить). Компанії виробники рашистської федерації (країни агресора) до цих пір продовжують виробництво корпусів фільтрів виключно з металу (в т.ч. з алюмінію). Натомість, усі імениті європейські виробники (окрім сербської та італійської компаній які є виробниками фільтрів в металічному корпусі та являються негласними дочірніми підприємствами компаній з рашистської федерації) виробляють корпуси фільтрів з ударостійкого пластику. Сусідство рашистської федерації дозволяло широко збувати контрафактну та підроблену продукцію. Найчастіше було розповсюджена підробка дати виготовлення на алюмінієвому корпусі (фізична зміна дати виготовлення) та підробка етикетки на корпусі, що давало змогу стверджувати що це європейська продукція. Таким чином розповсюджувалась продукція з рашистської федерації, яка у більшості випадків була не в робочому стані. Широко відомо про нещасні випадки які трапились на шахтах коли працівники при аваріях використовували ці підробки, які призвели до трагічних наслідків. З початком агресії рашистської федерації у 2014 році, усі українські виробники почали переходити на виробництво корпусів фільтрів з ударостійкого пластику, щоб унеможливити поставку продукції з рашистської федерації та прибрати контрафактну та підробну продукцію з ринку України. Для нас є незрозумілим Ваше бажання закуповувати фільтри також і в алюмінієвому корпусі. З огляду на вище сказане, вважаємо вимогу щодо алюмінієвого корпусу неприйнятною в сучасних умовах воєнного стану.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, надана Вами інформація прийнята Замовником до відома. Все згідно Додатку 2 до тендерної документації та вказаних ДСТУ EN.
Дата відповіді: 02.09.2025 18:14
Відповідь надана

Щодо поставки контрафактного продукту

Номер: bfc64b8b5adc45fcaf5ab4e2df950968
Дата опублікування: 31.08.2025 21:08
Опис: Шановний Замовнику, в черговий раз Вам наголошуємо, що оголошуючи закупівлю на Протигаз ІЗОД-3 де лицевою частиною буде МП "ПАТРІОТ" (ІЗОД-3/ГП-9) чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту або ж завезеного контрабандним шляхом з рашистської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД методом лиття гуми під тиском в прес-форму або методом прямого формування або будь-яким іншим методом (!) Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашистської федерації держави-агресора.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, надана Вами інформація прийнята Замовником до відома.
Дата відповіді: 02.09.2025 18:13
Відповідь надана

Щодо різьбового з'єднання ГОСТ 8762-75 масок протигазів ІЗОД-3 (ГП-9)

Номер: 2e0b19447c574430a2fbe7ec809c7b96
Дата опублікування: 31.08.2025 20:58
Опис: Замовнику до відома: повідомляємо Вам що ГОСТ 8762-75 – це стандарт розроблений в срср в 1975 р, але який діє в рашистській федерасії. Водночас, доводимо до Вашого відома, що усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, скасовано на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленої постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Згідно Наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 14.12.2015 за № 186 "Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року (із змінами і доповненнями) чітко сказано, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленою Постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII щодо припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР у пункті 1 сказано: "Скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року, з 01 січня 2018 року": – Поз.171 - ГОСТ 8762-75 - Резьба круглая диаметром 40 мм для противогазов и калибры к ней. Основные размеры. ( http://katalog.uas.org.ua/poznach2.php?poznach=%D0%93%D0%9E%D0%A1%D0%A2+8762-75 ) Таким чином ГОСТ 8762-75 з 01 січня 2018 року втратив свою чинність і закупівля лицевих частин протигазу, які по факту виготовлені згідно ГОСТ 8762-75 є протизаконним!!!
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, надана Вами інформація прийнята Замовником до відома.
Дата відповіді: 02.09.2025 18:13
Відповідь надана

Несумісність складових частин Протигазу фільтруючого ІЗОД-3 (ГП-9)

Номер: 3dc567441c7342b98fda4fbd51c655ea
Дата опублікування: 31.08.2025 20:57
Опис: Відповідно до вітчизняного стандарту ДСТУ 9296:2024 «Безпека у надзвичайних ситуаціях. Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях. Класифікація й загальні технічні вимоги» а саме пункту 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") но в жодному разі не стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Згідно Додатку 3 до тендерної документації Протигаз фільтруючий ІЗОД-3 має відповідати міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що Протигаз фільтруючий ІЗОД-3 - це той самий Протигази ГП-9, лише з перейменованою назвою, але який виготовлений відповідно до ТУ 7821-099-00149392-2007 (належать Міністерству Оборони рф ), де Протигазова маска відповідає стандарту ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм), а не ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Протигазових масок ІЗОД-3, МП "Патріот", ППМ-88 з різьбою Rd 40*1/7" (ДСТУ EN148-1:2004) НЕ ІСНУЄ В ПРИРОДІ! В даному факті Ви можете переконатись переглянувши інформацію на сайті офіційних заводів виробників - АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашистської федерації ( https://protivogaz.ru/company/proizvodstvennye-ploshchadki/ ). Фільтр, як складова протигазу може виготовлятись відповідно ДСТУ EN148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7"), але в разі її комплектації з такою маскою (ІЗОД-3, МП "Патріот", ППМ-88), призведе до того, що складові протигазу (маска, фільтр) будуть мати РІЗНІ РІЗЬБОВІ З'ЄДНАННЯ, а відтак не сумісні! Використання за призначенням протигазу із несумісними складовими, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Враховуючи наведені факти, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а натомість розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, надана Вами інформація прийнята Замовником до відома.
Дата відповіді: 02.09.2025 18:12
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо захист від оксидів азоту (NO)

Номер: 95365cd14e254e55a2335f846d10a3b8
Дата опублікування: 31.08.2025 20:49
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас не ігнорувати запитання, а надати конкретну відповідати по суті заданого Вам питання, а саме: - Чи пов’язана господарська діяльність Вашої структури напряму з об’єктами теплоенергетики (ТЕС, ТЕЦ, котельні), підприємствами металургійної галузі (доменними або горновими печами де в технологічному процесі спалюють мазут, вугілля, тощо) або підприємствами зі згорянням викопного палива, які утворюють високі концентрації оксидів азоту? - Якщо ні — просимо пояснити технічну доцільність включення цієї вимоги (захисту від оксидів азоту (тип NO)) до складу протигазу, призначеного для типового використання у надзвичайних ситуаціях або цивільному захисті, а не для промисловості. - За відсутності обґрунтування щодо захисту від оксидів азоту, просимо виключити дискримінаційну вимогу про обов’язковий захист від NO, як таку, що спричиняє звуження конкуренції без підтвердженої необхідності, що суперечить частинам 2 статті 22 та 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, все згідно Додатку 2 до тендерної документації та вказаних ДСТУ EN. Потреби передбачені відповідно вимог Кодексу цивільного захисту України та порядку затвердженого постановою КМУ від 19.08.2002 року №1200 (зі змінами).
Дата відповіді: 02.09.2025 18:12
Відповідь надана

Щодо невідповідності Протигазу цивільного ІЗОД-3 з фільтром CBRN державному стандарту ДСТУ EN 136:2003

Номер: d2b75ea4b9a34aca96f5fac859f0d52e
Дата опублікування: 27.08.2025 19:35
Опис: Відповідно до статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 р. № 124-VIII, Наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021р. № 281 затверджено Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі - Перелік). Згідно цього Наказу визначено перелік національних стандартів, що є ідентичними гармонізованим європейським стандартам, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту, в т.ч. Протигази фільтрувальні, які складаються із Захисних протигазових масок та Фільтрів протигазових (та/або скомбінованих). Відповідно до цього Переліку Захисні протигазові маски мають відповідати ДСТУ EN 136:2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)», а Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані – ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)». Кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за Технічним регламентом ЗІЗ – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту. Що стосується протигазів ІЗОД-3 з фільтром CBRN то чітко прослідковується наступне: Згідно Сертифікату експертизи зразка № UA.TR.131.В.1622-24 від 06.03.2024 р. та Сертифікату експертизи зразка № UA.TR.131.В.1268-23 від 24.08.2023 р. на протигази ІЗОД-3, які неодноразово надавались в рамках державних закупівель через електронну систему публічних закупівель Prozorro чітко вбачається, що дані протигази відповідають лише окремим пунктам розділу 8 «Випробування» стандарту ДСТУ EN 136:2003 (а саме: п. 8.3 «Візуальне перевіряння», п. 8.5 «Стійкість до займання», п. 8.7 «Чищення та дезінфікування», п. 8.14 «Вміст діоксиду вуглецю у вдихуваному повітрі», п. 8.15 «Опір диханню», п. 8.16 «Коефіцієнт підсосу», п. 8.17 «Площа поля зору»), а не всьому стандарту ДСТУ EN 136:2003. А це в свою чергу означає, що лицеві частини даних протигазів по інших пунктах 8 розділу, а саме: п. 8.1 «Загальні положення», п. 8.2 «Попередня підготовка», п. 8.4 «Стійкість до впливу температури», п. 8.6 «Стійкість до теплового випромінювання», п. 8.8 «Наголовний гарнітур», п. 8.9 «З’єднувач» (це якраз є та сама перевірка різьби на відповідність стандарту ДСТУ EN 148-1), п. 8.10 «Переговорна мембрана», п. 8.11 «Окуляри/панорамне скло», п. 8.12 «Вдихальні і видихальні клапани», п. 8.13 «Герметичність», п. 8.18 «Випробовування експлуатаційних властивостей» навіть не випробовувалась (!) Окрім цього, немає жодного офіційного документу від вітчизняного органу з оцінки відповідповідності, або ж іноземного сертифікаційного органу, який би міг підтвердити відповідність захисних лицевих частин протигазів ІЗОД-3 (лицева частина ІЗОД-3/МП "Патріот") державному стандарту ДСТУ EN 148-1:2004, що мало б означати, що маски протигазові мають різьбове з’єднання Rd 40*1/7", а не 40*4 мм згідно ГОСТ 8762-75. Таким чином, врахувавши вищезазначений факт, а також те, що лицеві частини протигазів ІЗОД-3 (лицева частина ІЗОД-3/МП "Патріот") не проходили випробування згідно пункту 8.9 «З’єднувач» стандарту ДСТУ EN 136:2003, можна з впевненістю стверджувати, що дані лицеві частини протигазів не відповідають державному стандарту ДСТУ EN 148-1:2004. Як наслідок, невідповідність в комплексі всьому стандарту ДСТУ EN 136:2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання», а також ДСТУ EN 148-1:2004 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Нарізеві з`єднання для лицевих частин. Частина 1. Стандартне нарізеве з`єднання (EN 148-1:1999, IDТ)», прямо суперечать Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII, Технічному регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, Наказу Міністерства економіки України від 21.07.2021 р. № 281 «Про затвердження Переліку національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771», а також суперечить вимогам Замовника. Як доказ невідповідності Протигазу цивільного ІЗОД-3 з фільтром CBRN вимогам чинного законодавства у сфері цивільного захисту, пропонуємо Замовнику ознайомитись із Рішенням Антимонопольного комітету України від 27.06.2025 № 10236-р/пк-пз (в рамках закупівлі UA-2025-05-14-008623-a). Зважаючи на все вищесказане, просимо Замовника уважно перевіряти відповідність конкурсних пропозицій учасників вимогам чинного законодавства та Замовника, в тому числі на відповідність ДСТУ EN 136:2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)».
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, надана Вами інформація прийнята Замовником до відома.
Дата відповіді: 28.08.2025 19:01
Відповідь надана

Щодо абревіатури CBRN

Номер: 734ac2f288fb4feea315d4ca1e9b210d
Дата опублікування: 27.08.2025 19:29
Опис: Шановний Замовнику, хочемо Вам наголосити, що абревіатура «CBRN» – це ще не доказ захисних властивостей фільтру від Бойових отруйних речовин, а всього лиш маркетинговий хід, який не підтверджений протоколами випробувань на БОР типу зарин, зоман, іприт, VX гази (!) Ні в Україні, ні в світі немає жодного стандарту чи нормативного документу в якому було б сказано, що фільтри із захистом від БОР маркують абревіатурою CBRN. Проаналізувавши всі держзакупівлі, де фігурує фільтр TRAYAL CBRN А2В2Е2К2NOSXP3RD або ж фільтр SIGMA OF-02 CBRN A2B2E2K2SXP3DR, можна з впевненістю стверджувати, що у виробників вищезазначених фільтрів TRAYAL CORPORATION A.D. (Сербія) та SIGMA (Чеська Республіка) немає жодного документу (ні протоколу випробувань, ні сертифікату якості) ІЗ ЗАЗНАЧЕНИМ ЧАСОМ ЗАХИСНОЇ ДІЇ (!) фільтру CBRN А2В2Е2К2NOSXP3RD або SIGMA OF-02 CBRN A2B2E2K2SXP3DR від зарину, зоману, табуну, VX газів, іприту, люїзиту, які відносяться до двох основних найнебезпечніших класів Бойових отруйних речовин (БОР), а саме до Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. З метою недопущення свідомих маніпуляцій зі сторони недобросовісних учасників, просимо Замовника уважно вивчати конкурсні пропозиції учасників, в першу сертифікати якості (декларації якості) від виробника фільтру, в якому зазначаються захисні властивості від Бойових отруйних речовин загальноотруйної, задушливої, шкірно-наривної та нервово-паралітичної дії із обов’язковим вказанням часу захисної дії від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної та шкірно-наривної дії та посиланням на протоколи випробувань видані акредитованою лабораторією.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, надана Вами інформація прийнята Замовником до відома.
Дата відповіді: 28.08.2025 19:00
Відповідь надана

Захист від оксидів азоту (NO)

Номер: 8507df75701a4f809b3661c4e31e1164
Дата опублікування: 27.08.2025 19:26
Опис: У технічних вимогах до предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації) зазначено, що Фільтрувальний пристрій серед іншого повинний забезпечувати захист від оксидів азоту (NO). Повідомляємо Вам, що захист від оксидів азоту — зокрема NO, NO₂, N₂O₃ — є характерною вимогою для ЗІЗОД, які застосовуються у технологічному середовищі з високою концентрацією продуктів горіння: - теплоенергетика (ТЕС, котельні), - металургія (доменні печі, спалювання мазуту, вугілля), - підприємства зі згорянням палива з вмістом сполук азоту. Такий захист є спеціалізованим і потребує використання каталізаторів у складі фільтра, що суттєво обмежує коло виробників. З огляду на вищезазначене, просимо надати роз’яснення: - Чи пов’язана господарська діяльність Вашої структури з об’єктами теплоенергетики, доменними або горновими печами, які утворюють високі концентрації оксидів азоту? - Якщо ні — просимо пояснити технічну доцільність включення цієї вимоги до складу протигазу, призначеного для типового використання у надзвичайних ситуаціях або цивільному захисті. - За відсутності обґрунтування просимо виключити вимогу про обов’язковий захист від оксидів азоту, як таку, що спричиняє звуження конкуренції без підтвердженої необхідності, що суперечить частинам 2 статті 22 та 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник формує технічну специфікацію до тендерної документації, виходячи із потреб закупівлі товару з зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що йому потрібно закупити для своїх потреб (в тому числі для виконання завдань цивільного захисту у мирний та воєнний час). Перелік документів, необхідних для визначення якісних характеристик товару (предмету закупівлі), зазначено у додатку №2 до тендерної документації. Критерії відповідають вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, та національних стандартів ДСТУ EN.
Дата відповіді: 28.08.2025 19:00
Відповідь надана

Щодо різьбового з'єднання протигазу

Номер: 62898681839f49b6bd8beb064750f0d9
Дата опублікування: 27.08.2025 19:20
Опис: Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання протигазу має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, згідно Додатку 2 до тендерної документації та вказаних ДСТУ EN. Rd 40x1/7'' (стандартне різьбове) за ДСТУ EN 148-1:2004.
Дата відповіді: 28.08.2025 18:59