• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)

Завершена

42 892 217.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 428 922.17 UAH
Період уточнення: 27.08.2025 12:34 - 10.09.2025 00:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 1896d01b3c30400abd16a1af97377d72
Дата опублікування: 04.09.2025 10:19
Опис: Шановний замовник! У додатку 5 (Проєкт договору) невід'ємною частиною договору є "Додаток 2 - Договірна ціна", шаблон якого відповідає Додатку 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами 1-4, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві. Звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації та викласти Додаток 2 до проекту Договору у відповідності до додатку 29 Методики.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 05.09.2025 15:21
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 36805c2832d245bdb62816ad11ec5afd
Дата опублікування: 04.09.2025 10:13
Опис: Шановний замовник! У додатку 2, розділ 3, "Вимоги щодо формування договірної ціни" вказано що договірна ціна тендерної пропозиції розраховується відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг (далі – Методика). У "Перелік документів, які подаються в складі розрахунку договірної ціни:" вказані наступні документи: 1) пояснювальна записка, із зазначенням усіх показників розрахунків договірної ціни; 2) інформація про ціни на матеріальні ресурси; 3) розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, кошторисного прибутку; 4) підтверджуючі розрахунки інших витрат договірної ціни відповідно до Методики. Просимо Вас, внести зміни до тендерої документації, так як перераховані додатки не відповідають переліку додатків до вказаної Методики, і тому не можуть бути сформовані у програмному комлексі (АВК-5 або СТС), так як непередбачений такий функціонал.
Відповідь: Відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг (далі - Методика), пунктом 6.10 розділу VI надано пояснення: «усі умови перегляду договірної ціни, проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, урахування зворотних сум, незавершених конструктивних елементів, права та обов'язки сторін, а також інші умови і вимоги, що регулюють їхні взаємовідносини, визначаються умовами договору. Пунктом 6.10 розділу VI пунктами 6.10 розділу VI Підрядник надає замовнику структуру УПВ в розрізі складових, передбачених пунктом 5.3 Методики: - витрати на дорожньо-будівельні матеріали вироби та елементи; -витрати на заробітну плату робітників-будівельників; -витрати на експлуатацію дорожніх машин та механізмів; - загальновиробничі та адміністративні витрати; -інші витрати (в тому числі витрати на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом, витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва); -прибуток. Щодо «п.3) розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, кошторисного прибутку», даний пункт буде видалений з тендерної документації. Але розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, кошторисного прибутку має бути прописаний у пояснювальній записці. У пункті 4) підтверджуючі розрахунки інших витрат - обов’язковим є надання лише витрат на відрядження. Замовником будуть внесені відповідні зміни. Вважаємо, що вимоги щодо формування договірної ціни відповідають умовам Методики.
Дата відповіді: 05.09.2025 15:54
Відповідь надана

Аналогічний ДОСВІД

Номер: 48e2c17207c04844b793ec6d1ed38702
Дата опублікування: 02.09.2025 15:55
Опис: Шановний замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації зазначений перелік видів та обсяг робіт. Одним з пунктів яких є – Укладання гофрованих водопропускних труб. Ми, як потенційний учасник закупівлі маємо підтверджений досвід з влаштування металевих гофрованих конструкцій у підписаних Актах КБ-2В. Чи буде вважатись такий досвід, як належно підтверджений?
Відповідь: Приміткою1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що: учасник надає копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), які містять основні (ключові) види та обсяги робіт (послуг), що визначені замовником у Таблиці 3.2. та кінцеві (форми КБ-2в) та (форми КБ-3), які підтверджують підсумкові суми виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 3.1. Зважаючи на наведену примітку, якщо учасник в змозі надати вказані копії переліку документів, що свідчать про виконання аналогічних робіт то його досвід може вважатись аналогічним.
Дата відповіді: 05.09.2025 12:03
Відповідь надана

Аналогічний ДОСВІД

Номер: 63864562f90f440e8179a4638f5c68fb
Дата опублікування: 02.09.2025 15:41
Опис: Шановний замовнику. Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації Аналогічним буде вважатись договір(и) на виконання робіт із будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений (і) в період з 2020 року по 2025 рік. Просимо збільшити або взагалі зняти період укладення договору, в зв’язку з наявністю специфічних видів робіт. Своїми вимогами Ви штучно обмежуєте кількість потенційних учасників
Відповідь: Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством: Законом України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (зі змінами), (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 17.08.2020 № 1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» (далі – Наказ №1572 від 17.08.2020). Замовник у чіткій послідовності виконав пункти 15, 16 Наказу №1572 від 17.08.2020 , вказавши «Перелік основних (ключових) видів робіт (послуг)» та знизив вимоги до аналогічних договорів, рекомендованих у пункті 17. Зокрема, пунктом 17 Наказу №1572 від 17.08.2020 рекомендовано: «17. При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.». Замовник у Розділі 3 Додатку 1 тендерної документації встановив «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»», де зазначено: «Аналогічним буде вважатись договір(и) на виконання робіт із будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений (і) в період з 2020 року по 2025 рік. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, описаних в Таблиці 3.2.». Таким чином, Замовник вже збільшив тривалість укладених договорів «в період з 2020 року по 2025 рік», врахувавши довоєнний період (2020-2021), коли більшість дорожніх будівельних компаній в Україні виконували роботи (надавали послуги) дорожнього будівництва та розвитку дорожньої інфраструктури так і роки війни з російською федерацією (2022-2025).
Дата відповіді: 05.09.2025 12:02
Відповідь надана

Аналогічний ДОСВІД

Номер: d06d408b212e4d5d9ad42e27fc06eb5b
Дата опублікування: 02.09.2025 15:29
Опис: Шановний замовнику. Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації Аналогічним буде вважатись договір(и) на виконання робіт із будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений (і) в період з 2020 року по 2025 рік. Просимо додати в перелік виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мосту (ів) на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення. Своїми вимогами Ви штучно обмежуєте кількість потенційних учасників, оскільки зазначені в Додатку 1 роботи здебільшого виконуються на мостах.
Відповідь: Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством: Законом України № 922-VII від 25.12.2015р. "Про публічні закупівлі" (зі змінами), (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 17.08.2020 № 1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» (далі – Наказ №1572 від 17.08.2020). Відповідно до пункту 17 Рекомендацій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Наказу №1572 від 17.08.2020: «17. При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), .., або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), ….». Крім того, чинною редакцією правил дорожнього рух України чітко зазначено, що максимально дозволена маса для трьохвісних вантажних транспортних засобів, яким дозволено рух по автомобільним дорогам загального користування місцевого значення становить 21 тону. В той же час, як відомо з назви предмета закупівлі, об’єкт знаходиться на автомобільній дорозі М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), яка згідно Постанови КМУ від 15 грудня 2023 р. № 1318 віднесена до автомобільних доріг загального користування державного значення. З огляду на наведене та відповідно до чинної редакції правил дорожнього руху України, по автомобільній дорозі М-19 до складу якої входить об’єкт предмета закупівлі, зокрема дозволено рух для трьохвісних вантажних транспортних засобів з максимальною масою 25 тонн. Таким чином, наведені вимоги щодо аналогічного досвіду є цілком обґрунтовані.
Дата відповіді: 05.09.2025 12:00
Відповідь надана

Підтвердження досвіду

Номер: 2c6d5a308c09417a9bedf1a3b6b0e819
Дата опублікування: 29.08.2025 10:46
Опис: Доброго дня, згідно вимог тендерної документації потрібно підтвердити досвід а саме:Улаштування щебенево мастичного деформаційного шва 40м, чи буде вважатись належно підтвердженим досвід - Улаштування деформацiйного шва спряження прогонових конструкцiй мостiв на автомобiльних дорогах тип закритий; або - Улаштування деформаційного шва ДШ-2 (MAURER D80);
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що даний досвід буде вважатись належно підтвердженим, як аналогічний, згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 01.09.2025 09:41