-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Завершена
42 892 217.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 428 922.17 UAH
мін. крок: 1% або 428 922.17 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 4bf343864441417595c8659236a83886
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: c53c73a0cb424a97ac1cb3ed22bcd13f
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 16b0f73f7f704430ba6917bc36b58b2a
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: c930e6635b194ca5b2280c4b8af43824
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 15abdea9882b42039b8207a8572cf7b6
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: b71e280b5bcf464a8b98748471d3f281
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: e2735dcaf31e4080af5b79ec8baa289b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 96c70b81ff7e4c3d9b108519383db848
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 59dee2a6730c404f94d46a69b2afa5b9
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 633fde026db0427da5162db5ddb0baa2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 666266d491294e7e8ad2b4906a3ab394
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 2965ad439abd41cf95d2a194bf5d4310
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 0a1d90a259a341e989e427913fb47b12
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 09e70743d0544a489bd141e42ad9cafc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 50a5ec02fff1426f805c5ea4bae37923
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 3c26447b864e4dd395f4eb34b180ebc8
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 39d9cf4229d54930803437bd6826475f
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 69661b00c7b740228a8e82630beccc9f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 5bbe9fd759fc46128fcad0cc2ba16f4c
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e957213f31424d6e854604161a31fa32
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: abc55db6f6304c8f909fd86a6a6161bb
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 01520bdde858435ea8770feb42f6083c
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4474e67ac2fd41769ebb34c752ea0eb0
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1).
Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)
Таблиця 1.1
З№ п/п Назва* Тип /марка/ модель, рік випуску** Кількість Зазначення приналежності*** Документ, підтверджуючий приналежність ****
1 2 3 4 5 6
Посада
(особи, уповноваженої на підписання
тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ)
(підпис)
М.П. (за її наявності)
Примітки:
* У колонці 2 зазначаються найменування транспортних засобів та механізмів, у відповідності з колонкою 2 Таблиці 1.1.1.
** Колонка 3 заповнюється відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів.
*** У колонці 5, якщо учасник є власником, зазначається "власний(е)", в інших випадках – зазначається право користування обладнання (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання);
**** У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1.
Перелік та кількість необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для виконання робіт за предметом закупівлі 1
Таблиця 1.1.1
№ п/п Назва техніки та обладнання Кількість одиниць
1 2 3
1. Автомобiлі-самоскиди/автомобілі бортові 5
2. Автогрейдер середнього типу 1
3. Асфальтоукладач універсальний 1
4. Автокран, вантажопідйомність не менше 25 т 1
5. Автокран, вантажопідйомність не менше 10 т 1
6. Агрегати зварювальні пересувні з номінальним зварювальним струмом 250-400 А 1
7. Бульдозер 1
8. Екскаватор на пневмоколісному ходу 1
9. Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса не менше 13 т 1
10. Компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння 1
11. Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] 1
Примітка1: Учасник для кваліфікації за даним критерієм, вказує техніку у кількості, не менше зазначеної у Таблиці 1.1.1.
Учасники процедури закупівлі, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1.1.), надають документи, що підтверджують право власності на транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування (далі – техніка):
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, – інший документ, що посвідчує право власності (інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства).
Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі або Учасника (об’єднання учасників), а залучена ним за договорами оренди (лізингу), суборенди та ін., то на всю залучену техніку подаються документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця та інше:
- посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства).
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів оренди (лізингу), суборенди та ін., які укладені Учасником процедури закупівлі або Учасником (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку3 виконання договору про закупівлю:
Примітка3: Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально( ст.799 Цивільного кодексу України).
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі або Учаснику (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі (вказати назву) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника або Учасника (об’єднання учасників) має також містити:
- посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства).
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі (якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально( ст.799 Цивільного кодексу України));
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- копію листа-підтвердження від власника, який зазначений у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки орендодавцем, лізингодавцем та іншими особами з наданням ними у користування техніки, необхідної для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі (вказати назву) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, які зазначені у тендерній пропозиції такого Учасника процедури закупівлі, є власністю учасників об’єднання, у складі тендерної пропозиції подається:
- посвідчені учасником об’єднання, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства);
- посвідчений відповідно до умов тендерної документації документ, що підтверджує факт передачі або намір передати техніку Учаснику (об’єднання учасників) учасником такого об’єднання у господарське відання або в оперативне управління або у інший вид права користування, який передбачений чинним законодавством, такою технікою на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. У разі якщо строк передачі такої техніки є менший за строк виконання договору про закупівлю, у складі пропозиції додатково надається лист – гарантія від учасника об’єднання, якому належить право власності такої техніки, про продовження строку права користування такою технікою Учасником (об’єднання учасників). Документ, що підтверджує факт передачі або намір передати техніку Учаснику (об’єднання учасників) учасником такого об’єднання у господарське відання або в оперативне управління або у інший вид права користування, який передбачений чинним законодавством, повинен бути складений у відповідності до установчого документу такого об’єднання (установчого договору, статуту, рішення про утворення об'єднання, тощо).
- копія акту(ів) приймання-передачі або іншого(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) факт передачі техніки Учаснику (об’єднання учасників) учасником такого об’єднання у господарське відання або в оперативне управління або у інший вид права користування, який передбачений чинним законодавством, такою технікою на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю;
- посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист підтвердження адресований Замовнику, у довільній формі, від кожного учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його техніки, під час виконання робіт за предметом закупівлі (вказати назву) у разі перемоги у даній спрощеній закупівлі.
Якщо техніка не є власністю учасника об’єднання, а залучається учасником об’єднання на користь Учасника (об’єднання учасників), на підставі права користування (оренди, лізингу, послуг, тощо), то на таку техніку, у складі пропозиції додатково подається:
- посвідчені власником, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства).;
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів, які укладені учасником об’єднання на користь третьої особи – Учасника (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, послуг технікою та ін. (*договори, що посвідчують право користування, які укладені учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників): оренди, суборенди, послуг технікою та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю;
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників)) такої техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт (надання послуг) Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі (вказати назву) на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
У разі залучення Субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, – інший документ, що посвідчує право власності (інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнену відповідно до вимог чинного законодавства).
У випадку подання Учасником процедури закупівлі або Учасником (об’єднання учасників) копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності Учасника або Учасника (об’єднання учасників) процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
1.2. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну (ні) дорожню (ні) лабораторію (ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії (-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної (их) лабораторії (й) у Учасника;
- копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої (іх) вимірювальної (их) лабораторії (й) Учасником (надається щодо залученої (их) лабораторії (й));
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна (і) лабораторія (ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються пунктом 1 розділу І на всі спроможності, що доповнюють пропозиції учасника, по кожному субпідряднику/співвиконавцю. Також в складі тендерної пропозиції учасником надається лист кожного субпідрядника/співвиконавця, спроможності якого залучає учасник, адресований замовнику, що підтверджує участь субпідрядника/співвиконавця у виконанні робіт за предметом закупівлі у разі перемоги учасника (із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі).
ID: dde7718b3fb04091b78f2754426cbdf5
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 90f5bc11b8bd4349b5b28ad102f46611
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 8d551fced58a4a528aa53572eec375ee
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 98742d80590840959bd8444f9f556367
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: c81e77d757d94c22b820b5b317d6e8a6
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1.
Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт
Таблиця 2.1
№ п/п Посада * П.І.Б. Штатний, сумісництво,
цивільно-правова угода (номер наказу, дата/
номер цивільно-правової угоди, дата)**
1 2 3 4
Посада
(особи, уповноваженої на підписання
тендерної пропозиції)
_____________ (ПІБ)
(підпис)
М.П. (за її наявності)
Примітки:
* У колонці 2 вказується найменування посади працівника, у відповідності з назвою посади, зазначеної у відповідному наказі, який Учасник вказав у колонці 4 Таблиці 2.1.
** Колонка 4 заповнюється виключно для інженерно-технічних працівників. Вказується штатний працівник, працює за сумісництвом або за цивільно-правововою угодою та зазначаються відповідні накази (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності) номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 2 Таблиці 2.1.( «Штатний (Наказ №___ від _________ р.)», «Сумісництво (Наказ №___ від _________ р..)», «Цивільно-правова угода №___ від _________ р.»).
Інженерно-технічні працівники:
- начальник дільниці/головний інженер, або інша особа, яка здійснює організаційно-розпорядчі функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт (не менше 1 особи);
- майстер (не менше 2 осіб);
- геодезист (не менше 1 особи).
- інженер з охорони праці та техніки безпеки (не менше 1 особи).
Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи, водії, трактористи) у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин тощо).
Робітники, задіяні у будівельних роботах:
- дорожні робітники (не менше 8 осіб);
- монтажники, бетонярі (не менше 6 осіб);
- електрозварники (не менше 3 осіб).
Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності).
Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
ID: 071d5765ac0247458a1b0f2fc088dacb
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2118ba0337f5476f91454ac3a389000e
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1.
Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів)
Таблиця 3.1
№ з/п Замовник,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2. Дата укладання договору
3. Предмет договору
4. Найменування та місцезнаходження об’єкта
5. Категорія автомобільної дороги 1. Ціна договору, грн
2. Сума виконання договору, грн
3. Відсоток виконання договору Найменування робіт, (одиниця виміру)* Обсяг робіт
** Номер та дата підписання форми КБ-2в або іншого документу(ів, що підтверджує виконання робіт за аналогічним договором
1 2 3 4 5 6 7
Посада
(особи, уповноваженої на підписання
тендерної пропозиції)
_____________ (ПІБ)
(підпис)
М.П. (за її наявності)
Примітки:
* У колонці 5 вказується «Найменування робіт, (одиниця виміру), відповідно до найменування виду послуг (робіт) у колонці 2 Таблиці 3.2.
** Колонка 6 Сумарний обсяг послуг (робіт) не повинен бути меншим за кількість, зазначену у колонці 3 Таблиці 3.2.
Довідка має містити інформацію про не менш ніж один вказаний аналогічний договір за предметом закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладання та номеру договору, предмета договору, місце знаходження об’єкта, термін дії договору, згідно Таблиці 3.1.
Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у довідці (Таблиця 3.1), надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)1;
Примітка1: Учасник надає копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), які містять основні (ключові) види та обсяги робіт (послуг), що визначені замовником у Таблиці 3.2. та кінцеві (форми КБ-2в) та (форми КБ-3), які підтверджують підсумкові суми виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 3.1.
Якщо тендерна пропозиція подається учасником-об’єднанням учасників та досвід виконання аналогічного договору підтверджується учасником(ами) такого об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 та 22 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається:
- лист підтвердження адресований Замовнику, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання учасником-об’єднанням учасників його досвіду виконання аналогічного договору, під час участі у процедурі закупівлі за даним предметом закупівлі (із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі).
Аналогічним буде вважатись договір(и) на виконання робіт із будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений (і) в період з 2020 року по 2025 рік. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, описаних в Таблиці 3.2.
Види та обсяги робіт за останні 5 років мають становити не менше ніж:
Таблиця 3.2
№ 3/п. Найменування виду робіт, (одиниця виміру) Обсяг робіт
1 2 3
1 Укладання гофрованих водопропускних труб 23 м
2 Стабілізація ґрунтової основи земляного полотна при використанні геотекстильного матеріалу, (м2) 1500 м2
3 Улаштування щебенево мастичного деформацiйного шва, (м) 40 м
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Примітка:
1). Усі довідки надаються від Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер), за підписом уповноваженої особи Учасника (вказується посада, прізвище, ініціали). Довідки завіряються печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
2) Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
ID: 6cf1c568085641d583fc21fb753fb138
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 546ec24f95374379a7d3a4d90a7362ab
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 3e6f4f202f3e42079a0069fadfe92366
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: a719a60c7ee84869b6101c21fddfbe3c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 66edb403c78e4961a4a40062d7c80ba2
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 028efb0f1a8b4156b072d3e670f98bca
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Мова тендерної пропозиції
ID: 8a94d2da7b91487aa3aafcca7362d579
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: a51b4069000f4d58a6453313c78d0a39
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Розділ VІІІ. Забезпечення тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - Банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції"(Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами), з урахуванням вимог встановлених цим розділом.
Повноваження особи, яка підписує Банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування Банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію.
Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде Банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
IBAN: UA638201720355199002000005759
Банк: ДКСУ м. Київ
Код банку (МФО): 820172
У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).
Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок замовника.
2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
ID: 3afbc4d104e74089a638fcbe96d290d6
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 9eecc1186ea449a78221cb8c698685c4
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: ff9f3f5b4db84b83910e4b2a57297282
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 7a574dae20d94cd497ba3d3dfedbba95
Очікуване значення :
30
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 81a2af70b04d45e9a8abfa6ac007273c
Очікуване значення :
1
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 8d4226c6f080457581a18d9785ecd383
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.08.2025 12:34
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: d7c2d81764d849b3ae64c7d6ffb57bba
Очікуване значення :
120