• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

електрична енергія

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 дні назад

161 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 810.00 UAH
Період уточнення: 26.08.2025 15:22 - 07.09.2025 00:00
Відповідь надана

Тариф на розподіл

Номер: 48b196e78af94c879d0b9c311cc813b6
Дата опублікування: 29.08.2025 08:36
Опис: Шановний Замовнику, Вкажіть, будь ласка, який у Вас оператор системи розподілу (чи оператори)? Від цього залежить ціна.
Відповідь: Оператор системи розподілу електроенергії ДТЕК "Дніпровські електромережі"
Дата відповіді: 29.08.2025 12:06
Відповідь надана

Розподіл

Номер: 3ff3e17acb4f41cea09f2b15bbd96229
Дата опублікування: 28.08.2025 13:50
Опис: Вам необхідно вказати в Тендерній документації який у Вас оператор системи розподілу, оскільки Ви в Технічній специфікації пишете, що "послуги з розподілу сплачуються через Постачальника". А так як тариф на послуги з розподілу різний у всіх операторів, то для Постачальника важливо знати, який тариф треба включити до тендерної пропозиції.
Відповідь: В Додатку 3 до тендерної документації Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ВКАЗАНО: РОЗДІЛ І: Специфікація № п/п Найменування товару Період поставки Кількість, кВт*год Клас напруги Напруга, кВ 1 Електрична енергія до 31.12.2025р. 16100 Споживач здійснює плату за послугу з передачі електричної енергії через Постачальника, послуги з розподілу сплачуються Споживачем через Постачальника. У учасника обов’язково повинні бути укладені договори про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з операторами системи розподілу, а саме: АТ ДТЕК "Дніпровські електромережі", АТ "Укрзалізниця" та ПрАТ «ПЕЕМ «ЦЕК». На підтвердження факту укладених договорів надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів.
Дата відповіді: 28.08.2025 14:52
Відповідь надана

Порядок вирішення спорів

Номер: 0ad31e78ff9a4cc399518a429984617e
Дата опублікування: 28.08.2025 13:47
Опис: Шановний Замовнику! В проекті Договору необхідно замінити ІКЦ - інформаційно-консультаційний центр на ЦРС- центр розгляду скарг, у звязку зі змінами в законодавстві. Пропонуємо викласти Розділ 11 в наступній редакції: "11.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг, який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ (далі - Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ, та Положенням про ЦРС. 11.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 11.3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку".
Відповідь: в Проекті Договору внесено зміни, а саме: 10. Порядок розв'язання спорів 10.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішенні шляхом звернення Споживача до Центру розгляду скарг , який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг, розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ(далі- Положення про ЦРС). Під час вирішення спорів Сторони керуються чинним законодавством, зокрема порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС. 10.2. У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням Центру розгляду скарг чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ЦРС строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та Антимонопольного комітету України. 10.3 Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення Споживача до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права щодо вирішення спору в судовому порядку.
Дата відповіді: 28.08.2025 14:54
Відповідь надана

Лист НКРЕКП

Номер: 4e5a59a13de14405b49cb0580e3b2085
Дата опублікування: 28.08.2025 13:44
Опис: Вимога надати лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії, то повідомляємо Вам, що НКРЕКП не є органом сертифікації та не видає довідок чи листів щодо сертифікації. Також зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки НКРЕКП розглядає запити до 20 календарних днів, а термін подання на тендер - 7 днів, отже дана вимога можливо прописана під певного учасника, який уже має лист від НКРЕКП, в якому ймовірно НКРЕКП пише, що електрична енергія не підлягає сертифікації. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Із Додатка 1 до тендерної документації видалено вимогу до Постачальника надати гарантійний лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії.Зміни до тендерної документації внесено 28.08.2025 року в 15:21
Дата відповіді: 28.08.2025 15:20