-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коліно терморезисторне, муфта терморезисторна, буртова втулка, фланець, трійник терморезисторний
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 6 днів назад
279 307.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 396.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 396.54 UAH
Період уточнення:
25.08.2025 16:32 - 07.09.2025 00:00
Відповідь надана
Розвантажувальні роботи
Номер:
d14f87ea1b214927a2f3142d903ed42b
Дата опублікування:
04.09.2025 11:44
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику, прописуючи вимогу по проведенню розвантажувальних робіт Постачальником, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, оскільки таку вимогу може виконати Постачальник, який територіально знаходиться у вашій місцевості. Учасники, які територіально знаходяться віддалено від м. Звягель можуть запропонувати найнижчу ціну, яка включатиме завантаження, транспортування. Проте щоб провести розвантажувальні роботи, Постачальнику потрібно окремим транспортом везти вантажників. Невже в комунального підприємства нема працівників, щоб провести розвантажувальні роботи? Тобто понесені з обох сторін витрати на розвантажувальних роботах - це економічно вигідно? Чи Ви прописуєте дані вимоги, щоб відсіяти конкурентів свого Постачальника? Внесіть зміни в тендерну документацію та видаліть з витрат, понесених учасниками, витрати на розвантажувальні роботи!
Відповідь:
Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої Закупівлі) Відповідно до вашого звернення були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.09.2025 15:09
Відповідь надана
надання забезпечення виконання договору. В п.18 Додатку 1
Номер:
0b28b95a194146b38d8b90c377c9d737
Дата опублікування:
02.09.2025 19:49
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації Вами вимагається надання забезпечення виконання договору. В п.18 Додатку 1 вказано, що Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 5-ти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проте дана вимога не відповідає чинному закупівельному законодавству, враховуючи, що відповідно до п.1 ст. 27 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Протягом 5-ти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю триває період оскарження рішення замовника. А Законом чітко визначено, що забезпечення виконання договору вноситься Учасником не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність закупівельному законодавству в цій частині.
Відповідь:
Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої Закупівлі)) Відповідно до вашого зауваження,були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.09.2025 12:16
Відповідь надана
Стосовно вимоги
Номер:
42b68ea39bf14e568de4eb68b68c40e6
Дата опублікування:
02.09.2025 17:51
Опис:
Шановний Замовнику, п.3.6 та 3.7 Додатку 4 в складі пропозиції вимагається надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015). Враховуючи, що вищезазначені стандарти є державними стандартами України - виконати вимогу Замовника зможуть виключно ті Учасники, які пропонують товар походженням з України. Враховуючи вищезазначене та те, що вимоги є дискримінаційними по відношенню до Учасників, які пропонують товари іноземного виробництва - просимо змінити формулювання на "Сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) або аналог країни-виробника", " Сертифікат ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) або аналог країни-виробника". Аналогічне рішення АМКУ можливо переглянути по закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-19-012065-a
Відповідь:
Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої Закупівлі) Відповідно до вашого звернення були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.09.2025 12:15