• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 17 днів назад

947 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 739.30 UAH
Період уточнення: 21.08.2025 17:49 - 26.08.2025 00:00
Відповідь надана

Корупційна закупівля

Номер: 51954b30fe80483fb19b25c2262c85bb
Дата опублікування: 23.08.2025 13:52
Опис: Ця закупувля прописана під конкретного постачальника, а саме фірму "Аншар" або його диллерів. В комплект постачання, як завжди , включено "Стінка для дидактичних матеріалів з комплектом лотків" яка повинна містити лотки саме того розміру та кольору які ця фірма завозить з закордону та має явну домовленість з виробником не продавати їх іншим виробникам в Україні. Вироби з цими лотками вони сують у всі корупційні закупівлі. Також в документації прописується дуже багато різноманімних сертифікатів які не є обовязковими для меблів, але замовникам вони "ДУЖЕ ПОТРІБНІ". Отримання цих папірців займає багато часу і коштів, але НІЯК НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТЬ ТА БЕЗПЕКУ ВИРОБІВ, але значно звужує кількість учасників торгів до ОДНОГО!!! Наш славнозвісний антимонопольний комітет чомусь ніяк не хоче звиртати на це увагу. Четвертий рік іде війна в Україні а ці люди сховали свою совісь далеко та ніяк не наїдяться. Дякуємо за увагу. Знаємо , що на це звернення у них є стандартна відписка, але прийде час та за все прийдеться відповісти.
Відповідь: Зазначаємо, що вказана вимога передбачена у тендерній документації Замовника відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Відповідно до п.4 ч.2 ст. 22 – 2. . У тендерній документації зазначаються такі відомості: 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Відповідно до ч. 3 ст.22 - 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч.5 ст.23 - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Сертифікація, яка вимагається у тендерній докуентації на території України є добровільною, що жодним чином не доводить та не позбавляє учасника можливості отримати зазначений сертифікат, що передбачений законодавством, в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися вимог Замовника, а саме звернутися органах з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України) для виконання умов тендерної документації. Замовник при здісненні публічних закупівель дотримується принципів недискримінації та рівного ставлення до Учасників, відповідно під час проведенння процедури закупілі дотримується умов Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - відповідно до п.6 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Також, щодо зауваження – «прописання під кокретного постачальника чи виробника», то звертаємо Вашу увагу, що на ринку України представлені більше ніж два постачальника/виробника що можуть задовольнити вимоги тендерної документації. Крім цього у тендерній документації чітко вказано, що до розгляду приймаються «еквіваленти», а не товари кокретних виробників чи Торгових марок – «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».». Відповідно, до вище викладено Замовником жодним чином не порушено принципи публічних закупівель, та дотримано вимоги ст. 5 Закону України про публічні Закупівлі, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Дата відповіді: 25.08.2025 17:20