-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 22.09.25 00:00)
1 967 949.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 839.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 839.75 UAH
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
00
год
15
хв
26
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення:
21.08.2025 16:13 - 19.09.2025 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційний критерій
Номер:
a35915f1d4c341188df1bfb426177517
Дата опублікування:
17.09.2025 11:14
Опис:
У п.1.3.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено :Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати:
1.3.1. Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний, інформація щодо якого вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту влаштування пожежної сигналізації.
* Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
У зв'язку із цим просимо внести зміну у п. 1.3. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження факту виконання робіт документами, в т.ч. актами надання послуг
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:
Оскільки предмет закупівлі є роботами (Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області), аналогічним вважається договір на виконання робіт, а факт виконання підтверджується виключно формами КБ-2в та КБ-3. Акти надання послуг у цьому випадку є юридично та нормативно некоректними. Відтак, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
Дата відповіді:
18.09.2025 16:49
Відповідь надана
Дискримінаційа вимога
Номер:
78a12ec768e74f478f48406e77484d08
Дата опублікування:
01.09.2025 10:43
Опис:
Доброго дня. Замовником прописана вимога п.3 Розділу 4 Додатку 1 надати"- копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: зварювальні роботи, роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 метра, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Дана декларація повинна бути видана на ім’я Учасника цих торгів.". Оскльки механічні підіймачі та будівельні підйомники можуть належати субпідрядній організації, яку Учасник має право залучити до виконання робіт, просимо замінити визначення "Дана декларація повинна бути видана на ім’я Учасника цих торгів" на "Дана декларація повинна бути видана на ім’я Учасника цих торгів/ чи субпідрядної організації" . Просимо внести зміни у Тендерну документацію. У разі ігнорування нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутись зі скаргою в АМКУ
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Вимога тендерної документації, яка встановлена в Розділі 4 Додатку №1, щодо надання у складі тендерної пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників) встановлена Замовником з метою підтвердження можливості Учасника забезпечити належне та безпечне виконання предмета закупівлі у відповідності до чинного законодавства України.
Звертаємо увагу, що відповідальність за належне виконання робіт за договором несе саме Учасник. При цьому Учасник має право залучати орендовані механізми чи субпідрядні організації, що не обмежується тендерною документацією. Водночас обов’язок щодо надання відповідної Декларації у складі тендерної пропозиції покладається саме на Учасника, як на особу, яка подає тендерну пропозицію та зобов’язується виконати предмет закупівлі.
Таким чином, зазначена вимога не є дискримінаційною та не порушує принципів здійснення публічних закупівель, а спрямована виключно на дотримання правил охорони праці та гарантування безпечного виконання робіт. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
02.09.2025 18:27
Відповідь надана
Порушення принципів і засад публічних закупівель
Номер:
2e46e65da2284c09970602dee12cb83f
Дата опублікування:
28.08.2025 12:39
Опис:
Шановний Замовнику, п.5, Розділ 4 Додатку 1 вимагає надання у складі тендерної пропозиції Довідки виданої вами про відсутність негативного досвіду співпраці з Вами. Ця вимога прямо порушує принципи щодо запобіганням корупційним діям та зловживанням,а також прозорість процедури. Цілком зрозуміло, що цей документ потрібен вам для того, шоб знати коло потенційних у часників ще до початку проведення торгів. І потрібен він Вам для маніпуляції перебігу торгів, оскільки переможець обраний Вами наперід. Ми вимагаємо від Вас прибрати даний пункт вимог, і гарантуємо звернення в АМКУ у разі незадоволення нашої, цілком законної вимоги.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Вимога, передбачена пунктом 5 Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої Замовником, про відсутність негативного досвіду співпраці із Замовником, встановлена з метою підтвердження належного виконання учасником своїх договірних зобов’язань у попередніх правовідносинах (у разі їх наявності).
Крім того, частина третя статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачає, що: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються на засадах добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації їх. Встановлена вимога не порушує зазначених принципів, оскільки спрямована виключно на підтвердження добросовісності учасників, які мали договірні відносини із Замовником у минулому, та на запобігання ризикам неналежного виконання майбутніх договорів.
Відтак, вимога про надання даної довідки жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не дискримінує їх, а лише підтверджує факт відсутності будь-якого негативного досвіду співпраці, що в подальшому лише спростить проведення кваліфікації тендерної пропозиції такого учасника на етапі розгляду. Замовник має бути впевненим у тому, що учасник якісно виконав свої попередні зобов’язання, якщо такі були, або що негативного досвіду нема, оскільки не було у минулому жодної співпраці, а Замовник ефективно та відмінно задовольнив свою потребу у закупівлі. Якщо при попередній співпраці із учасником були ті чи інші проблеми у співпраці, як можна бути впевненим у тому, що і при проведенні цієї закупівлі не виникне аналогічна ситуація.
Уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не приймає і не буде приймати участь у наданні відповідної довідки, оскільки це статистичні дані, які ведуться окремими особами, відповідальними за виконання договорів. Відтак, кожному без виключення потенційному Учаснику ми як Замовник торгів гарантуємо надання відповідної довідки. Актуальна електронна адреса для направлення запиту щодо отримання даної довідки - tender.murovanska.otg@gmail.com.
З огляду на викладене, вимога пункту 5 Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації є такою, що відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», не містить ознак дискримінації учасників та не підлягає виключенню чи зміні.
Дата відповіді:
29.08.2025 21:41
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
333a73e6d8e449038c6e76874d726346
Дата опублікування:
28.08.2025 12:10
Опис:
Вимагаємо прибрати вимогу П. 3, Розділу 4.Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; щодо "надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Дана декларація повинна бути видана на ім’я Учасника цих торгів.", оскільки підйомні механізми можу бути як орендовані, так і власністю субпідрядної організації. У разі відмови внести зміни у даний пунк вимог, гарантуємо оскарження даної закупівлі в Антимонопольному комітеті
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Вимога тендерної документації, яка встановлена в Розділі 4 Додатку №1, щодо надання у складі тендерної пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників) встановлена Замовником з метою підтвердження можливості Учасника забезпечити належне та безпечне виконання предмета закупівлі у відповідності до чинного законодавства України.
Звертаємо увагу, що відповідальність за належне виконання робіт за договором несе саме Учасник. При цьому Учасник має право залучати орендовані механізми чи субпідрядні організації, що не обмежується тендерною документацією. Водночас обов’язок щодо надання відповідної Декларації у складі тендерної пропозиції покладається саме на Учасника, як на особу, яка подає тендерну пропозицію та зобов’язується виконати предмет закупівлі.
Таким чином, зазначена вимога не є дискримінаційною та не порушує принципів здійснення публічних закупівель, а спрямована виключно на дотримання правил охорони праці та гарантування безпечного виконання робіт. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
29.08.2025 21:32
Відповідь надана
Вимога про трудову книжку.
Номер:
af3d1b7c625048838ead8da595de68fc
Дата опублікування:
26.08.2025 09:53
Опис:
Відповідно до чинного законодавства, якщо співробітник працює по сумісництву, то запис в трудовій книжці ведеться тільки по основному місцю роботи. Тобто, ми як учасник надамо вам тільки трудовий договір зі спеціалістом якого ви вимагаєте і потім відхилете нашу пропозицію.
Це дискримінація.
Ви позбавляєте можливості нас брати участь в закупівлі.
Та порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі" стаття 5.
Ми будемо оскаржувати вашу не правомірну тендерну документації в АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що Замовником тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та не містить дискримінаційних умов.
Стаття 16 Закону надає Замовнику право визначати кваліфікаційні критерії, зокрема щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Встановлені вимоги є законними та обґрунтованими необхідністю забезпечення належного виконання договору.
Ваше твердження про дискримінаційність вимог є безпідставним, оскільки Замовник жодним чином не обмежує можливість учасників залучати спеціалістів, які працюють за сумісництвом, за умови документального підтвердження трудових відносин. Вимоги щодо підтвердження досвіду та наявності фахівців є однаковими для всіх потенційних учасників та не містять дискримінаційних умов, оскільки стосуються усіх учасників закупівлі на рівних підставах.
Таким чином, вимога Замовника щодо підтвердження наявності у учасника відповідних працівників не суперечить законодавству та не обмежує коло потенційних учасників.
Враховуючи наведене, підстав для внесення змін до тендерної документації нема.
Дата відповіді:
27.08.2025 20:06
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
009f9c34e60844648bcf302eaa5cebcb
Дата опублікування:
25.08.2025 17:11
Опис:
ВИМАГАЮ привести вимоги тендерної документації у відповідність з ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення в частині наявності працівників, а саме видалити вимогу наявності електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду – 2 особи. Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов у виконавця має бути не менше 2 робітників, з них 1 електромонтер і 1 налагоджувальник. Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання,а вимога з наявності 1 налагоджувальника і 2 електромонтерів обмежує права ліцезіатів в подачі цінової пропозиції. ТАКА ВИМОГА НЕОДНОРАЗОВО БУЛА ОСКАРЖЕНА В АМКУ, тому просимо самостійно видалити дану вимогу, без подачі скарги до АМКУ
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Вимога тендерної документації щодо наявності в Учасника не менше двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду встановлені Замовником відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка надає Замовнику право самостійно визначати спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Пункт 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначає мінімальний склад працівників, необхідний для отримання ліцензії. Разом із тим зазначені Ліцензійні умови не містять заборони для Замовника встановлювати додаткові вимоги до кваліфікації та кількості працівників, які забезпечать належне виконання робіт.
Таким чином, вимоги тендерної документації не суперечать Ліцензійним умовам, а спрямовані на забезпечення якісного та безпечного виконання робіт за предметом закупівлі. Внесення змін до тендерної документації не передбачається.
Дата відповіді:
25.08.2025 21:23
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
2d32d3833a974ba899162c15a7f6a4fe
Дата опублікування:
22.08.2025 12:05
Опис:
Шановний замовник, відповідно до п. 1.2. 1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
* Працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо).
А далі ви прописуєте:
** Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації обов’язково повинна містити інформацію про наявність в Учасника керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”/“Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”)/ “Автоматизація та приладобудування”/ “Електроніка та телекомунікації”/“Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Для підтвердження зазначеної інформації додатково надається скановані копії з оригіналу диплому про освіту та трудову книжку.
"ТА ТРУДОВУ КНИЖКУ".
ЯКЩО ІНЖЕНЕР ПРАЦЮЄ ПО СУМІСНИЦТВУ, ТО ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЗАПИС В ТРУДОВІЙ КНИЖЦІ ВВЕДЕТЬСЯ ЗА ОСНОВНИМ МІСЦЕМ РОБОТИ.
ПРОСИМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ПУНКТУ, АБО МИ БУДЕМ ОСКАРЖУВАТИ РІШЕННЯ В АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 24 Постанови КМУ «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством України, що регулює сферу публічних закупівель, не встановлено, які саме документи повинен вимагати Замовник для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям та не передбачено обмежень щодо встановлення Замовником способу підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Дана вимога встановлена замовником з метою однозначного підтвердження освіти та стажу роботи спеціаліста у сфері монтажу та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації.
Таким чином, вимога тендерної документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», відтак Замовник торгів не вбачає необхідності у внесенні зазначених Вами змін.
Просимо врахувати зазначене при підготовці тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
25.08.2025 21:16