-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Заміна релейного захисту ПЛ-110 кВ "Жван", «Новодністровськ» з заміною ТС, АУВ В-2, В-02, В-03. Заміна трансформаторів струму в колах вимикачів В-1 та В-9 філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 10 днів назад
78 095 037.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 775 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 775 000.00 UAH
Період уточнення:
21.08.2025 09:40 - 28.09.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
b5179b9ae7174fa2937a668f33e8cdcd
Дата опублікування:
23.09.2025 13:09
Опис:
Шановний Замовнику!
В Таблиці п. 5. «Технічні характеристики обладнання» Додатку №5 тендерної документації в пп.17.1, 17.2, 18.1, 18.2 вказано «переріз приєднувальних проводів АС-400 (400 мм2)».
В той же час, в Додатку №6 "Технічне завдання" частина 1 аркуш 15 (1446-25-112-ЕМ.С), та частина 2 аркуші 111 (п. 3), 122 (п. 27) до ТД вказано «провід АС 500/64 (500мм2)».
В пункті 4.2 ДОДАТКУ №5 ТД Замовник вимагає дотримуватися вимог щодо якості робіт, а саме: «Якість матеріалів та обладнання, що застосовуються при виконанні робіт, повинні відповідати вимогам, зазначеним у технічному завданні, та іншим вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).» Тобто вимагається, щоб якість матеріалів та обладнання, які будуть застосовуватися при виконанні робіт, повинна відповідати вимогам, зазначеним у технічному завданні, а це ДОДАТОК №6.
Таким чином виявляється різночитання між ДОДАТКАМИ №5 та № 6.
Згідно вимог ДОДАТКУ № 3 "ЗОБОВ’ЯЗАННЯ" «п.3. Ми зобов’язуємося виконати роботи у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації.»
Просимо надати роз’яснення, яким чином Учасник торгів має виконати всі свої зобов’язання перед Замовником, враховуючи різночитання /протиріччя в вимогах , які вищезазначені нами та містяться у ДОДАТКАХ № 5 та № 6.
Звертаємо Вашу увагу, що наведені різночитання /протиріччя заважають Учаснику торгів підготувати якісну тендерну пропозицію.
Просимо надати роз’яснення щодо виявлених нами різночитань /протирічь у ДОДАТКАХ № 5 та № 6 ТА ВНЕСТИ ЗМІНИ в Тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк для подання пропозицій..
Дата відповіді:
25.09.2025 16:53
Відповідь надана
Щодо вимог Додатку 6
Номер:
c4f0e6e9ff444612add923dd61ae762f
Дата опублікування:
19.09.2025 13:28
Опис:
В Таблиці п. 5. «Технічні характеристики обладнання» Додатку № 5 тендерної документації в п. 19.2 вказано діапазон діаметру проводів, що фіксуються, - 21,6-26,6 мм.
В той же час в Примітках ( Додаток 5 до ТД) з позначкою * вказано, що Учасник закупівлі повинен вказувати інформацію, що містить конкретні значення параметрів обладнання та не повинна містити формулювань «не більше/не менше/не нижче/не вище, тощо».
В зв’язку з цим, просимо Вас дати роз’яснення як саме заповнювати пункт 19.2 (залишити ІСНУЮЧИЙ ДІАПАЗОН 21,6-26,6 ММ) або конкретно вказати діаметр проводу АС 300/39 та діаметр проводу АС 500/64, які фіксуються розпіркою РГ-2-300?
Відповідь:
Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
22.09.2025 15:05
Відповідь надана
щодо складання договірної ціни
Номер:
223e9aaf9151488288a1a92654151967
Дата опублікування:
09.09.2025 09:50
Опис:
П.3.1.3 Додатку 2 ДКТ визначає наступне: при складанні договірної ціни учасник повинен дотримуватися лімітів коштів в розрізі статей витрат договірної ціни, а саме:
- прямі витрати (у тому числі: заробітна плата, вартість матеріальних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин i механізмів та загальновиробничі витрати) не мають перевищувати – 11 286 823 грн ( без ПДВ)
Чи правильно ми розуміємо, що ліміт коштів в сумі 11 286 823 грн (без ПДВ) стосується саме прямих витрат згідно п.3.12 КНУ(прямі витрати враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників-будівельників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів)?
Відповідь:
Відповідно до п. 3.1.3. розділу 3 Таблиці № 6 продовження Додатка № 2 тендерної документації, при складанні договірної ціни учасник повинен дотримуватися лімітів коштів в розрізі статей витрат договірної ціни, а саме: прямі витрати (у тому числі: заробітна плата, вартість матеріальних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин i механізмів) та загальновиробничі витрати не мають перевищувати – 11 286 823 грн (без ПДВ).
Дата відповіді:
11.09.2025 16:31
Відповідь надана
Щодо кошторисної документації
Номер:
4c8235e3108742b58b3360af10112750
Дата опублікування:
05.09.2025 11:00
Опис:
Шановний Замовнику, у відповідності до локального кошторису №2-9-3-125-В-Р-зм.9/1446-30-00-К1129 в ході виконання демонтажних робіт «Кабель до 35 кВ, що прокладається по установлених конструкцiях i лотках з крiпленням по всiй довжинi, маса 1 м до 1 кг» в об’ємі 7,135 км визначається повернення «брухту елетротехнічного кабелю» в об’ємі 3 963,20 т. Просимо Вас уточнити або надати роз'яснення щодо об’єму повернення брухту на склад Замовника.
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовником внесені зміни в Додаток №6 частина 2 тендерної документації.
Дата відповіді:
08.09.2025 15:58
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
bb17d01364774dc0aed8beedf061d2a7
Дата опублікування:
28.08.2025 10:30
Опис:
Шановний Замовнику, згідно змін до ТД, затверджених Протоколом уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» № 457-25.3/1 від 27.08.2025, Додаток 4 п. 3.1 викладено в такій редакції « 3.1. Строки виконання робіт та поставки обладнання, передбачених п 1.1. Договору, становлять ________ (__________________) календарних днів (тижнів, місяців) З ДАТИ ПОЧАТКУ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ.»
В той же час в Додатку 3 «Зобов’язання» в п. 9 та в Розділі І «Загальні положення» п. 4.4 йдеться про «ДАТУ ПОЧАТКУ РОБІТ».
Просимо Вас надати роз’яснення щодо вищевикладеного, а саме різного трактування в ТД початку строків виконання робіт.
В разі необхідності просимо Вас внести зміни до ТД.
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовником внесені зміни в Додаток № 3 тендерної документації, абзац 3 пункту 3 Додатку «Вимоги до банківських установ, які видають банківські гарантії для забезпечення повернення авансового платежу (попередньої оплати)» до проекту договору (Додаток № 4 тендерної документації) та підпункт 4.4. пункту 4 Розділу І Загальні положення тендерної документації.
Дата відповіді:
28.08.2025 16:24
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
1250a9323a304b07ba33e5a75d77f593
Дата опублікування:
25.08.2025 12:22
Опис:
Шановний Замовнику, в. Додатку 4 до ТД П. 5.1. зазначено «Замовник забезпечує Підрядника примірником затвердженої проектної документації на обсяги робіт, який повинен виконати Підрядник.» Просимо надати роз’яснення яким самим документом буде зафіксовано фактичне отримання Підрядником проєктної документації?
Враховуючи, що дата отримання проєктної документації є одним із головних термінів початку відліку СТРОКУ виконання робіт, то просимо вас додати до , як приклад, п. 5.1 фразу «ПРО ЩО СКЛАДАЄТЬСЯ ОКРЕМИЙ АКТ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧ». Враховуючи важливість чіткого визначення дати отримання проєктної документації та акту прийому – передачі проєктної документації, просимо Вас внести зміни до Додатку 4 ТД з додаванням форми такого Акту.
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовником внесені зміни в Додаток № 4 тендерної документації. Додатково інформуємо, що факт передачі проектної документації засвідчується актом приймання-передачі складеним в довільній формі.
Дата відповіді:
27.08.2025 17:46
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
124ef4764b2947f3b1c19ed1e91fb791
Дата опублікування:
25.08.2025 12:21
Опис:
Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’яснення, чи правильно ми розуміємо, що терміни «ДАТА ПОЧАТКУ РОБІТ» ( П. 3.1 Додатку 4 до ТД) та термін « «ДАТА ПОЧАТКУ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ» ( п. 3.4 Додатку 4 до ТД) НЕ Є ТОТОЖНИМИ та в п. 3.1 та в 3.4 будуть ЗАЗНАЧЕНІ РІЗНІ ТЕРМІНИ СТРОКУ виконання робіт. Просимо Вас надати конкретне формулювання термінів «Дата початку робіт» та «Дата початку зобов’язань».
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовником внесені зміни в Додаток № 4 тендерної документації.
Дата відповіді:
27.08.2025 17:46
Відповідь надана
Щодо вимог ТД
Номер:
9bcd360c52ef43468c693d7b49e1b60f
Дата опублікування:
25.08.2025 12:21
Опис:
Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’яснення, ЯКИЙ САМЕ ПУНКТ Договору ( Додаток 4 до ТД) визначає термін «ДАТА ПОЧАТКУ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ», які саме умови мають бути виконання замовником та Підрядника згідно умов Договору для конкретизації дати ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ»?
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовником внесені зміни в Додаток № 4 тендерної документації.
Дата відповіді:
27.08.2025 17:45