• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металодетектори - 35124000-9

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Комзол Андрій Іванович, старший фахівець відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. (066) 540-90-00; електронна адреса: Andrii.Komzol@bank.gov.ua; Воскобойник Тетяна Григорівна, старший фахівець відділу організації матеріально-технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. (097) 239-81-54; електронна адреса: Tetiana.Voskoboinyk@bank.gov.ua; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період уточнення: 20.08.2025 11:19 - 31.08.2025 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 310591fa3e324ab09a0029f44a49a1c8
Дата опублікування: 26.08.2025 14:42
Опис: Шановний замовнику! Пропонуємо внести до вимог Тендерної документації документ, щодо кваліфікації співробітників Учасників тендера наступне – Підтвердження від виробника запропонованого товару про наявність Сервісного центру зі списком співпрацівників з сертифікатами, які мають право на інсталяцію, гарантійне й поточне обслуговування, навчання операторів Замовника і ремонт запропонованого обладнання. Бо обладнання може й бути закуплене через будь-кого, навіть й інтернет-магазин, але хто буде нести гарантії його автентичності і виконувати всі вищезазначені види робіт з ним? Відсутність авторизованого виробником сервіс-центру в Україні з сертифікованим персоналом може привести лише до додаткових витрат у найближчому майбутньому. Навіть, якщо хтось й зможе дуже дешево вам запропонувати товар, що являється предметом даної закупівлі, але без гарантій виробника це може також свідчити про те, що товар завезено не офіційним шляхом, також його неможливо інсталювати або обслужити, тобто це приведе до марнотратства коштів державного бюджету
Відповідь: Шановний Учаснику! Національний банк розглянув ваше звернення та повідомляє, що умови даної закупівлі не передбачають отримання замовником послуг з монтажу та пусконалагоджування обладнання. Отже, вважаємо, внесення змін до тендерної документації в частині кваліфікації співробітників недоцільним.
Дата відповіді: 28.08.2025 19:33
Відповідь надана

Документ від виробника

Номер: 809f657bb1a54b98aa440e75f9729272
Дата опублікування: 26.08.2025 10:24
Опис: Шановний замовник, просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання документу, виданого виробником обладнання або його офіційним представником на території України, який підтверджує повноваження учасника щодо постачання та гарантійного технічного обслуговування обладнання, оскільки дана вимога звужує коло потенційних учасників. Також звертаємо вашу увагу на те, що ви бажаєте придбати Металодетектор CEIA PMD2 PLUS і більше ніякий Товар не можна запропонувати з такими технічними характеристиками, бо такого товару просто не існує. Ми, як постачальники металодетекторів різних виробників, можемо запропонувати вам саме Металодетектор CEIA PMD2 PLUS за прийнятними цінами, що створить здорову конкуренцію у цій закупівлі, але отримати лист від виробника може лише ТОВ «МКТ-Комюнікейшн», що є офіційним представником виробника CEIA на території України, що створює дискримінацію щодо інших потенційних учасників (відповідно лист від виробника може отримати лише ТОВ «МКТ-Комюнікейшн», а інші учасники-резиденти України не отримають лист від офіційного представника виробника CEIA на території України (ТОВ «МКТ-Комюнікейшн»), оскільки ТОВ «МКТ-Комюнікейшн» беззаперечно буде брати участь в цій закупівлі в одноосібному порядку). Також зверніть увагу, що металодетектори не є унікальним чи специфічним товаром для реалізації якого потрібен саме лист від виробника, такий товар у вільному доступі для придбання пропонують численні інтернет-магазини в Україні, та комплектація такого товару не передбачає наявність такого документу від виробника чи офіційного представника щодо повноважень для постачання та гарантійного технічного обслуговування обладнання. Вимога щодо надання такого документу лише бюрократично ускладнює процес здійснення закупівлі та не приводить до створення сприятливих конкурентних умов, що можуть дозволити Замовнику заощадити кошти під час придбання товарів для своїх потреб. Укладаючи договір із Замовником, учасник несе відповідальність та зобов’язання перед Замовником щодо постачання та гарантійного технічного обслуговування обладнання, такі зобов’язання передбачені умовами договору, та є достатніми для того, щоб Замовник мав впевненість у поставці товару належної якості та з відповідною гарантійною підтримкою.
Відповідь: Шановний Учаснику! Національний банк розглянув ваше звернення та повідомляє, що відповідно до п .6.1 Додатку 1 до тендерної документації, передбачено, що учасник має надати документ, виданий виробником обладнання або його офіційним представником на території України, який підтверджує повноваження учасника щодо постачання та гарантійного технічного обслуговування обладнання. Такий документ від виробника обладнання або його офіційного представника на території України (далі – лист), це в першу чергу гарантія того, що обладнання нове, а не відновлене та буде передано Замовнику напряму із заводу, а не зі складу, де воно могло зберігатись кілька років. Крім того, такий документ є свідченням, що таке обладнання не було вживаним виставковим зразком або знаходилось в прокаті. Лист дає можливість уникнення постачання неякісних або неоригінальних (фальсифікованих) товарів, постачання не в повному обсязі та гарантує вчасну поставку продукції. При цьому, звертаємо увагу, що обладнання, яке є предметом закупівлі відноситься до радіовипромінюючих пристроїв, закупівля його у офіційних партнерів виробника є додатковою гарантією дотримання вимог забезпечення особистої безпеки в електромагнітних полях та безпеки магнітних носіїв. Отже, вважаємо, внесення змін до тендерної документації в даній частині недоцільним. Наголошуємо, що Національний банк під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням
Дата відповіді: 28.08.2025 19:32