• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металодетектори - 35124000-9

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Комзол Андрій Іванович, старший фахівець відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. (066) 540-90-00; електронна адреса: Andrii.Komzol@bank.gov.ua; Воскобойник Тетяна Григорівна, старший фахівець відділу організації матеріально-технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. (097) 239-81-54; електронна адреса: Tetiana.Voskoboinyk@bank.gov.ua; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2025 11:19 - 31.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 55-67 Особливостей на прийняте рішення про визначення переможця, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 34a3deb5479c46b3944aab147a628f36
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-20-003102-a.b1
Назва: у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 55-67 Особливостей на прийняте рішення про визначення переможця, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржник, вивчивши Тендерну документацію Замовника, результати аукціону, тендерну пропозицію Переможця, ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій №В/65-0001/117521 від 18.09.2025р. та ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю №65-0009/72115 від 18.09.2025р. в частині визначення ТОВ «СПЕКТР-8» переможцем процедури закупівлі UA-2025-08-20-003102-a за предметом закупівлі “Металодетектори - 35124000-9” код ДК 021-2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони з ціною 639`996.00 грн з ПДВ не погоджується з рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ «СПЕКТР-8» не відповідає умовам Тендерної документації. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права Скаржника, негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечать чинному законодавству України, а саме вимогам ст. 5, 22, 28, 31 Закону та п. 28, 38 та 44 Особливостей. Тендерна пропозиція ТОВ «СПЕКТР-8» підготовлена із порушеннями вимог тендерної документації та має бути відхилена Замовником з огляду на викладене.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2025 15:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.10.2025 11:05
Автор: ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”, Летяго Федір Григорович +380973187787 fine@mkt.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8ba421fd851d4c798d39af700366644e
Заголовок пункту скарги: 1. Пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам в частині надання копії аналогічного договору та відгуку, які зазначені в довідці про виконання аналогічного договору.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог ТД Додатку 1, учасник мав надати:
- скановані копії аналогічного(-их) договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці;
- лист(-и)-відгук(-и) замовника(-ів) (організацій) по аналогічному(-их) договору(-ах), зазначеного(-их) в довідці.
Документ 2.1. Довідка про аналогічнии_ договір (від 30.08.2025 № 2.1. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)) містить інформацію про Договір № 01/04-25 від 01.04.2025р.
Документ 2.1.1. Договір_ видатова_ відгук (ДОГОВІР ПОСТАЧАННЯ №01/04-25 від 01.04.2025р., видаткова накладна №0125/25 від 01.04.2025, лист ТОВ «ВІВЕ ГРУП» від 05.04.2025) містить ДОГОВІР ПОСТАЧАННЯ №01/04-25 від 01.04.2025р та лист ТОВ «ВІВЕ ГРУП» від 05.04.2025.
Лист ТОВ «ВІВЕ ГРУП» від 05.04.2025 засвідчує виконання Договору №01/04-25 від 15.03.2025, який відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТР-8». ТОВ «СПЕКТР-8» подало у складу пропозиції ДОГОВІР ПОСТАЧАННЯ №01/04-25 від 01.04.2025р, а не від 15.03.2025.
Замовник виявив дану невідповідність, а саме невідповідність інформації у листі ТОВ «ВІВЕ ГРУП» від 05.04.2025, де засвідчено виконання Договору №01/04-25 від 15.03.2025 і який відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТР-8», та інформації в ДОГОВОРІ ПОСТАЧАННЯ №01/04-25 від 01.04.2025р.
Замовник згідно вимог ТД Розділ 5 Оцінка тендерної пропозиції пункт 2 Інша інформація опублікував повідомлення про усунення невідповідності.
Для усунення даної невідповідності, а саме невідповідності інформації у листі ТОВ «ВІВЕ ГРУП» від 05.04.2025, де засвідчено виконання Договору №01/04-25 від 15.03.2025 і який відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТР-8», та інформації в ДОГОВОРІ ПОСТАЧАННЯ №01/04-25 від 01.04.2025р., ТОВ «СПЕКТР-8» мало надати:
1. Скановану копію договору № 01/04-25 від 01.04.2025р., який зазначений у довідці 2.1. Довідка про аналогічнии_ договір (від 30.08.2025 № 2.1. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ))
2. Лист-відгук замовника по аналогічному договору № 01/04-25 від 01.04.2025р., який зазначений у довідці 2.1. Довідка про аналогічнии_ договір (від 30.08.2025 № 2.1. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ))
Натомість ТОВ «СПЕКТР-8» надало у складі пропозиції наступні документи:
Аналогічнии_ договір (ДОГОВІР ПОСТАЧАННЯ № 089/25 від 08.09.2025 р., Видаткова накладна № 1 від 08.09.2025 р., лист від 09.09.2025 № б/н від ФОП Погребняк С. В.)
Декларація про відповідність_ арочнии_ металодетектор
Довідка про аналогічнии_ договір
ТОВ «СПЕКТР-8» надав інший договір та відгук, які не зазначені у довідці 2.1. Довідка про аналогічнии_ договір (від 30.08.2025 № 2.1. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)), і таким чином не усунув невідповідності, які Замовник опублікував 09.09.2025 15:36.
Оскільки ТОВ «СПЕКТР-8» не усунув невідповідності, Замовник мав відхилити пропозицію Учасника згідно вимог ТД. Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «СПЕКТР-8».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: bb22b5aebb85421ea9e6cf19dde4813f
Заголовок пункту скарги: 2. Пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам в частині надання фінансової звітності, яка б підтверджувала суму доходу Учасника за I півріччя 2025 року в розмірі 50 % від очікуваної вартості закупівлі, а саме – 370 000,00 грн. та суму доходу Учасника за 2024 рік в розмірі 100 % від очікуваної вартості закупівлі, а саме – 740 000,00 грн.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: На підтвердження відповідності учасника вищезазначеним кваліфікаційним критеріям, ТОВ «СПЕКТР-8» надало у складі пропозиції наступні документи:
Фінзвіт ТОВ СПЕКТР-8 2024 та квитанція 2.
Наданий документ містить Фінансову звітність малого підприємства за 2024 рік за формою № 1-м та формою № 2-м, а також містить Квитанцію №2 (Звіт: 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства, За період: Рік,2024 р.. Звiт доставлено до Системи електронного звітування органів державної статистики України 06.02.2025 у 15:26:49).
Згідно даного документа сума доходу ТОВ «СПЕКТР-8» за 2024 рік за формою N 2-м відображена в пункті Разом доходи (2000 + 2120 + 2240), код рядка 2280 - 7 920,6 (тис. грн. з одним десятковим знаком), тобто становить 7 920 600,00 грн. Дане значення відповідає вимогам Замовника в частині «Сума доходу Учасника за 2024 рік повинна бути не менше 100 % від очікуваної вартості закупівлі, а саме – 740 000,00 грн.», оскільки дане значення є більшим за те, що вимагає Замовник.
Натомість, ТОВ «СПЕКТР-8» не підтвердив відповідність вимогам Замовника в частині «Сума доходу Учасника за I півріччя 2025 року повинна бути не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі, а саме – 370 000,00 грн.», оскільки в складі пропозиції ТОВ «СПЕКТР-8»відсутня фінансова звітність за I півріччя 2025 року.
Замовник не виявив дану невідповідність, не відхилив пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Замовник порушив вимоги власної ТД та чинного законодавста.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c3ed62b9e89346fdbb3be2a2529d1df9
Заголовок пункту скарги: 3. Пропозиція переможця не відповідає технічним вимогам в частині надання документа (декларація, сертифікат тощо), який підтверджує відповідність товару вимогам забезпечення особистої безпеки в електромагнітних полях та безпеки магнітних носіїв.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Для усунення даної невідповідності, а саме відсутність підтверджуючого документа щодо відповідності товару вимогам забезпечення особистої безпеки в електромагнітних полях та безпеки магнітних носіїв, ТОВ «СПЕКТР-8» мало надати:
3. Документ (декларація, сертифікат тощо), який підтверджує відповідність товару вимогам забезпечення особистої безпеки в електромагнітних полях та безпеки магнітних носіїв.
ТОВ «СПЕКТР-8» надало у складі пропозиції наступні документи:
Сертифікат відповідності та декларація – металодетектори (СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ №UA/PS/25-0353 від 23.04.2025р. та ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ від 23.04.2025р.).
Декларація про відповідність_ арочнии_ металодетектор (ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ від 24.04.2025р.)
Сертифікат відповідності №UA/PS/25-0353 від 23.04.2025р. містить інформацію про відповідність продукції наступним вимогам:
• ТУ У 26.5-45195691-001:2025 «МЕТАЛОДЕТЕКТОРИ АРОЧНІ СТАЦІОНАРНІ. Технічні умови» п.п. 3.2.6, 3.2.9, 3.1.1, 3.3.2, 3.3.3, 3.3.8, 3.3.11, 3.3.12, 3.6.2
• ДСТУ EN 60950-1:2015 пп. 1.6.4, 1.7.1.1-1.7.1.3, 1.7.7.1, 1.7.8.1, 1.7.8.3, 1.7.11, 2.6.1, 2.6.2, 2.6.3.3-2.6.3.5, 2.6.5.3, 2.6.5.4, 4.2.1, 4.3.1, 4.3.2, 4.3.6, 4.5.2, 5.3.1
• ДСТУ EN 61000-3-2:2016 р.5, п. 7.1
• ДСТУ EN 61000-3-3:2017 p.5
Декларація про відповідність від 23.04.2025р. містить інформацію про відповідність продукції наступним вимогам:
• ДСТУ EN 60950-1:2015 Обладнання інформаційних технологій. Безпека. Частина 1. Загальні вимоги (EN 60950-1:2006; А11:2009; А1:2010; А12:2011; АС:2011;А2:2013, IDT;)
• ДСТУ EN 61000-3-2:2016 Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше 16 А на фазу) (EN 61000-3-2:2014, IDT)
• ДСТУ EN 61000-3-3:2017 Електромагнітна сумісність. Частина 3-3. Гранично допустимі рівні. Нормування змін напруги, флуктуацій напруги і флікера в низьковольтних системах електропостачання загальної призначеності для обладнання з номінальним струмом силою не більше ніж 16 А на фазу, яке не підлягає обумовленому підключенню (EN 61000-3-3:2013, IDT; IEC 61000-3-3:2013, IDT)
• ТУ У 26.5-45195691-001:2025 «МЕТАЛОДЕТЕКТОРИ АРОЧНІ СТАЦІОНАРНІ. Технічні умови»
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ від 24.04.2025р. містить інформацію про відповідність продукції наступним вимогам:
• ДСТУ EN 60950-1:2015 Обладнання інформаційних технологій. Безпека. Частина 1. Загальні вимоги (EN 60950-1:2006; A11:2009; A1:2010; A12:2011; AC:2011; A2:2013, IDT);
• ДСТУ EN 61000-3-2:2016 Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше 16 А на фазу) (EN 61000-3-2:2014, IDT);
• ДСТУ EN 61000-3-3:2017 Електромагнітна сумісність. Частина 3-3. Гранично допустимі рівні. Нормування змін напруги, флуктуацій напруги і флікера в низьковольтних системах електропостачання загальної призначеності для обладнання з номінальним струмом силою не більше ніж 16 А на фазу, яке не підлягає обумовленому підключенню (EN 61000-3-3:2013, IDT; IEC 61000-3-3:2013, IDT)
• ДСТУ EN 62233:2017 «Методи вимірювання електромагнітних полів побутових і аналогічних електроприладів щодо впливу на людину» (EN 62233:2008, IDT)
• ДСТУ EN 62479:2017 «Оцінювання відповідності обладнання з низьким рівнем випромінювання електромагнітних полів (30 МГц – 6 ГГц) основним обмеженням, пов’язаним з експозицією людини до електромагнітних полів» (EN 62479:2010, IDT)
• ДСТУ EN 60939-2:2017 (фільтри та захист від електромагнітних завад, опосередковано стосується захисту обладнання), IEC 61000-4-8 (є гармонізований в Україні як ДСТУ IEC 61000-4-8:2017) — «Методи випробувань і вимірювання. Імунітет до магнітного поля частотою 50 Гц».
• ТУ У 26.5-45195691-001:2025 «МЕТАЛОДЕТЕКТОРИ АРОЧНІ СТАЦІОНАРНІ. Технічні умови»
Стандарт ДСТУ EN 60950-1:2015 Обладнання інформаційних технологій. Безпека. Частина 1. Загальні вимоги (EN 60950-1:2006; А11:2009; А1:2010; А12:2011; АС:2011;А2:2013, IDT;) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=66482 застосовується щодо безпеки для зменшення ризику травмування або ушкодження стосовно:
— ураження електричним струмом;
— енергетичні небезпеки;
— небезпеки загоряння;
— термічні небезпеки;
— механічні небезпеки;
— випромінювання;
— хімічні небезпеки.
Стандарт ДСТУ EN 61000-3-2:2016 Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше 16 А на фазу) (EN 61000-3-2:2014, IDT) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=65783 застосовується до електричного та електронного обладнання, сила вхідного струму якого не перевищує 16 А на фазу, та призначеного для підключення до низьковольтних розподільчих систем.
Стандарт ДСТУ EN 61000-3-3:2017 Електромагнітна сумісність. Частина 3-3. Гранично допустимі рівні. Нормування змін напруги, флуктуацій напруги і флікера в низьковольтних системах електропостачання загальної призначеності для обладнання з номінальним струмом силою не більше ніж 16 А на фазу, яке не підлягає обумовленому підключенню (EN 61000-3-3:2013, IDT; IEC 61000-3-3:2013, IDT) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=75937 застосовується до електричного та електронного обладнання з вхідним струмом силою до 16 А (включно) у фазі та призначених для з’єднання з низьковольтними розподільчими системами загальної призначеності з фазною напругою від 220 В до 250 В частотою 50 Гц і не визначає умов підключення.
Стандарт ДСТУ EN 62233:2017 «Методи вимірювання електромагнітних полів побутових і аналогічних електроприладів щодо впливу на людину» (EN 62233:2008, IDT) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=86369 стосується електромагнітних полів частотою до 300 ГГц і встановлює методи вимірювання напруженості електричного поля та магнітної індукції, створених побутовими та аналогічними електричними приладами, охоплюючи умови проведення випробувань, такі як вимірювальна відстань і місце розташування.
Стандарт ДСТУ EN 62479:2017 «Оцінювання відповідності обладнання з низьким рівнем випромінювання електромагнітних полів (30 МГц – 6 ГГц) основним обмеженням, пов’язаним з експозицією людини до електромагнітних полів» (EN 62479:2010, IDT) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=92628 встановлює прості методи оцінки відповідності низькопотужного електронного та електричного обладнання обмеженням впливу електромагнітних полів (ЕМП).
Стандарт ДСТУ EN 60939-2:2017 (фільтри та захист від електромагнітних завад, опосередковано стосується захисту обладнання), IEC 61000-4-8 (є гармонізований в Україні як ДСТУ IEC 61000-4-8:2017) — «Методи випробувань і вимірювання. Імунітет до магнітного поля частотою 50 Гц» https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=74999 встановлює вимоги до несприйнятливості обладнання лише в робочих умовах щодо магнітних збурень на частотах мережі 50 Гц чи 60 Гц, пов’язаних з:
— житловими й торговельними місцями;
— промисловими об’єктами та електростанціями;
— підстанціями з середньою напругою та високовольтними.
Технічні умови, які розроблені ТОВ «СПЕКТР-8» ТУ У 26.5-45195691-001:2025 «МЕТАЛОДЕТЕКТОРИ АРОЧНІ СТАЦІОНАРНІ. Технічні умови» відсутні в мережі для загального доступу, відтак неможливо визначити, які вимоги та стандрати застосовуються при виготовленні металодетекторів, які пропонує учасник.
Із перелічених стандартів та наданого посилання на технічні умови лише один стандарт частково задовільняє вимоги Замовника в частині відповідності запропонованого обладнання щодо особистої безпеки в електромагнітних полях. Це стандарт ДСТУ EN 62479:2017 «Оцінювання відповідності обладнання з низьким рівнем випромінювання електромагнітних полів (30 МГц – 6 ГГц) основним обмеженням, пов’язаним з експозицією людини до електромагнітних полів» (EN 62479:2010, IDT) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=92628
Всі інші перелічені стандарти не підтверджують відповідність запропонованого обладнання щодо особистої безпеки в електромагнітних полях.
Жоден стандарт, із перелічених переможцем в наданих документах, не підтверджує відповідність запропонованого обладнання щодо безпеки магнітних носіїв.
Оскільки ТОВ «СПЕКТР-8» не усунув невідповідності, Замовник мав відхилити пропозицію Учасника згідно вимог ТД. Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «СПЕКТР-8».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: ddb79d86dbe74dc0a247add3cd01127a
Заголовок пункту скарги: 4. Пропозиція переможця не відповідає технічним вимогам в частині зазначення року виготовлення та новизни обладнання, що пропонується до закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «СПЕКТР-8» не надав у жодному із завантажених документів тендерної пропозиції інформацію про рік виготовлення та інформацію про те, що товар новий та такий, що раніше не використовувався.
Замовник не виявив дану невідповідність, не відхилив пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Замовник порушив вимоги власної ТД та чинного законодавста.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 784cdb1728f845949068a39773297639
Заголовок пункту скарги: 5. Переможець пропонує обладнання, яке не представлене в нього на офіційному сайті та на яке відсутні будь-які посилання в мережі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Запропоноване обладнання відсутнє на офіційному сайті учасника (виробника) https://stratosphere.com.ua/ua/g134435744-metalodetektory-turnikety. Обладнання маловідоме і постійно викликає сумніви у Замовників, як наприклад по закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-30-009677-a або по закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-04-07-004569-a.
Окрім того, дане обладнання має сумнівне походження, про що оскаржувалось по іншій закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-30-010189-a.
Замовник самостійно встановив своє право на перевірку запропонованого обладнання на відповідність технічним вимогам, зокрема у відкритих джерелах. Проте Замовник не вважав за доцільне перевірити, що саме закуповує, здійснити запит на брошури, технічний паспорт, технічні умови, або ж хоча б відео чи фото матеріали запропонованого обладнання.
Очевидно, що металодетектор, який виробляється в столиці країни в гаражному кооперативі (в сертифікаті можна знайти адресу виробництва та перевірити хоча б на картах GOOGLE), по сусідству з гаражами, де ставлять ГБО на авто, цілком влаштовує Замовника та є достатнім свідчення безпечності використання такого обладнання людьми, особливо тими, які мають імплантовані медичні пристрої, по типу кардіостимуляторів. Про яку особисту безпеку може йти мова, де постійно є ризик вибуху газових балонів, не до кінця зрозуміло.
Проте Замовник очевидно бере на себе відповідальність смерті людини внаслідок зупинки кардіостимулятора через електромагнітні імпульси обладнання або радіочастотне випромінювання.
Особливої уваги заслуговує матеріал, з якого виготовляються запропоновані металодетектори. Наскільки високий вміст ртуті, свинцю та інших токсичних речовин містить таке обладнання, Замовнику не цікаво. Ні сертифікат, ні декларація не підтверджують безпечність обладнання для людини згідно директиви RoHS 2011/65/EU + (EU) 2015/863 +(EU) 2017/2102 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_025-11#Text)
В Україні діє Технічний регламент обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139, який установлює вимоги щодо обмеження використання небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні з метою забезпечення охорони здоров’я людини і захисту навколишнього природного середовища, включаючи екологічно безпечну утилізацію та видалення відходів електричного та електронного обладнання. Цей Технічний регламент розроблений на основі Директиви 2011/65/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 8 червня 2011 р. про обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні.
Навіщо включати в тендерну документацію формулювання щодо права на перевірку запропонованого обладнання на відповідність технічним вимогам, і при цьому ігнорувати таку можливість та нехтувати існуючі норми щодо обладнання, що є предметом закупівлі?
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження