• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

2 662 748.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 313.74 UAH
Період уточнення: 15.08.2025 22:06 - 27.08.2025 00:00
Відповідь надана

Наявність сервісного центру /вікна звернень - 150 км

Номер: cd6b08d1f4584330bbd1c489d10b3820
Дата опублікування: 26.08.2025 14:30
Опис: Вимога щодо відстані сервісного центру в 150 км у тендері ми вважаэмо дискримінаційною. Закон України "Про публічні закупівлі" забороняє замовникам встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінаційною вважається вимога, якій можуть відповідати лише один або декілька учасників. Вимога сервісного центру в 150 км э не обоснованою, так як заявки до сервісного центру приймаються по телефону або через канали інтернет після з'ясування деталей, якщо необхідна наша сервісна команда виїжджає та здійснює гарантійне обслуговування - це може бути заміна деталей на місці або в нашому сервісному центрі залежно від складності та наявності потрібних деталей. Усі операції здійснює наш сервісний працівник. Ми працюємо по всій Україні без винятку і Вам не потрібно мати сервісний центр у Вашому населеному пункті, районі, області, оскільки швидкість обслуговування від цього зовсім не змінюється. У разі якщо ситуація найближчим часом не буде врегульована, а вказана вимога не буде вилучена з тендерної документації, ми будемо змушені направити офіційний лист до компетентних органів для проведення перевірки дій усіх залучених осіб та здійснення моніторингу цієї закупівлі.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, у строк, що не перевищує трьох днів з дня оприлюднення такого звернення, замовник інформує, що Ваше звернення є аналогічним до Звернення 1 (ВИМОГА!) в частині до (Вимога сервісного центру в 150 км э не обоснованою ) та звертаємо увагу, що предметом даної закупівлі не є поставка товару, що підлягатиме здійсненню гарантійного обслуговування на заміну деталей на місці або у Вашому сервісному центрі залежно від складності та наявності потрібних деталей (це може бути заміна деталей на місці або в нашому сервісному центрі залежно від складності та наявності потрібних деталей), а гарантія якості закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнувши показників, визначених у проєктній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку протягом, який є роботою на об'єкті будівництва, що становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником, у зв’язку з чим, Замовник вважає за потрібне про включення такої вимоги, як у тендерній документації так і в Проєкті договору. Крім того, Замовником не встановлювалось жодних обмежень на наявність сервісного центру у нашому населеному пункті, районі, області, а радіус в 150 км., а даний радіус, до Вашого відому включає, у тому числі 4 країни Європейського союзу та 3 області України. Пропонуємо Вам скористатись своїм правом та зобов’язати замовника повторно внести зміни до тендерної документації для вилучення зазначених Вами дискримінаційних вимог у порядку Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей їх здійснення в період правового режиму воєнного стану.
Дата відповіді: 29.08.2025 23:44
Відповідь надана

Техничне завдання - заміна інвертора ASW100K-LT на еквівалент

Номер: 05d593d6ef394b2386991dc220a15f8a
Дата опублікування: 22.08.2025 09:30
Опис: Шановний замовник, питання щодо постачання, замовленого Вами відповідно до технічної документації мережевого інвертора ASW100K-LT. З однієї сторони у Вас зазначено у тендерній документації - "Тендерна документація. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 7. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та Технічне завдання до предмета закупівлі викладена в Додатку 1 до тендерної документації. У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент».", з іншого боку є вимоги - "2.13. При підготовці тендерної пропозиції, зокрема кошторисних документів, не допускається внесення будь-яких змін у Технічне завдання." та "щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо для того аби розуміти з якими технічними, функціональними та якісними характеристиками вони повинні бути та, як наслідок, можливість застосовання пункту 2.11 цього Додатку до матеріалів, устаткування, обладнання та інвентарю, яке входить до складу робіт. Адже, роботи між собою пов’язані і заміна матеріалів, устаткування та обладнання в одному випадку може призвести до несумісності в іншому, що в свою чергу може спричинити неякісне виконання робіт, що передбачені проєктно-кошторисною документацією.". Як правильно зрозуміти все вище викладене - ми можемо Вам запропонувати інвертор іншого виробника з тими ж характеристиками, або ми не можемо змінити це обладнання, згідно з технічним завданням?
Відповідь: Доведено до відповідності тендерну документацію в частині технічного завдання для можливості застосування "еквіваленту"
Дата відповіді: 25.08.2025 20:55
Відповідь надана

ВИМОГА!

Номер: 6935ec22c0c748e5b7eee131a9a5e022
Дата опублікування: 18.08.2025 13:20
Опис: Наявність сервісного центру /вікна звернень, з можливістю реєстрації вхідних звернень на яких (якому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування встановленого обладнання в радіусі до 100 км. від місцезнаходження Замовника (90500, Закарпатська область, Тячівський район, м. Тячів, вулиця Вайди, 15), що має підтверджуватись довідкою з переліком та адресами таких сервісних центів/вікон звернень. ШАНОВНИЙ Замовнику, приберіть дискримінаційні вимоги. Даною вимогою ви чітко прописуєте поставку матеріалів "під своїх". Наш сервісний центр знаходиться в 150 км від вашого розташування, однак наші спеціалісти завжди на звʼязку, а в разі потреби протягом дня можуть приїхати на місце встановлення обладнання. Не обмежуйте в час війни учасників, щоб не складалось враження про недоцільність розтрати коштів! Також зазначаємо, що згідно умов договору ми гарантуємо обслуговування та в разі чого заміну товару. Місце розташування сервісного центру немає суттєвого значення. В разі не внесення змін, ми будемо звертатись до АКУ.
Відповідь: У замовника відсутні підстави у залишенні Вашої вимоги без задоволення, в результаті чого повідомляємо про очікування внесення змін до тендерної документації в частині усунення такого обмеження шляхом врахування вашої пропозиції.
Дата відповіді: 21.08.2025 16:13