-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Мова тендерної пропозиції – українська.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 3 робочих дні
911 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 114.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 114.00 UAH
Період уточнення:
15.08.2025 16:20 - 11.09.2025 00:00
Відповідь надана
Вимога
Номер:
f410482c58c84007a465badfaa4436af
Дата опублікування:
09.09.2025 10:58
Опис:
Доброго дня! Щодо вимоги п.4.19 додатку 1: Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління (ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Замовник приберіть вимогу ISO 14001:2015 IDT за таких умов прийняти участь може лише учасник у кого є ISO 14001:2015 IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT, це ж також вам було сказано у рішенні Комісії АМКУ. У разі не прийняття до уваги наше звернення, сьогодні подамо скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення! Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
09.09.2025 12:15
Відповідь надана
Ціна послуг
Номер:
b4f12bb8e1ca4393900755a02f29f21d
Дата опублікування:
19.08.2025 21:36
Опис:
Замовнику середня ринкова ціна на зазначені послуги становить близько 32грн/1 кг відходів, і ви відкрито звужуєте умовами тендерної документації конкуренцію, причому зазначені вимоги може виконати лише один учасник, це відкрито видно з ваших попередніх закупівель. Ваша мета, це відсутність інших учасників з метою потім заключити договір за завищеною ціною, а саме по 48 грн /1 кг., причому вища ціна не гарантує високу якість надання послуг.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення, під час визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, нами було проведено аналіз цін на ринку із загальнодоступної інформації, а також інформацію отримано з комерційних пропозицій
Дата відповіді:
22.08.2025 21:49
Відповідь надана
Висновок з оцінки впливу на довкілля
Номер:
0edb2b933971445382ed2d5850516f00
Дата опублікування:
18.08.2025 10:23
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що наша компанія постійно приймає участь у закупівлях та відповідно має ліцензію та всі визначені, як обовязкові дозволи у сфері управління відходами. Також маємо велику історію з АМКУ, тому, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання не лише висновку з оцінки впливу на довкілля а також і висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами».
Відповідь:
Дякуємо за звернення, проаналізувавши дане питання, нами буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
21.08.2025 20:53
Відповідь надана
Атестат виробництва
Номер:
12853164fa854a728e4346b688952941
Дата опублікування:
18.08.2025 10:21
Опис:
Звертаємо, Вашу увагу, що атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»), необхідність надання якого передбачена п.5.3 тендерної документації, видавався згідно Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України №571 від 25.09.2000, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за № 33/5224, який втратив чинність 24.01.2017 року. Наша компанія на підтвердження вимог визначених Закон України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20 червня 2022 року, зі змінами, має атестат виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання (види продукції згідно з додатком 130 напрямків), згідно якого забезпечується стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції відповідно до вимог «Технологічного регламенту на комплекс з утилізації та інших дозволених операцій поводження з відходами: органічних, промислових, муніципальних та твердих побутових відходів; токсичних, медичних, епідемічно-інфекційних, інших неякісних та небезпечних відходів, в тому числі шляхом інсинерації (спалювання) з температурою спалювання в камері горіння не менше 1100 С», Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції» від 14.01.2000р. № 1393 XIV (Редакція від 31.03.2023), Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР (Редакція станом на 31.03.2023), Закон України від 25.06.91 № 1264- XII «Про охорону навколишнього природного середовища» (Редакція від 10.07.2023). Тому, просимо передбачити можливість надання і аналогічного документа або виключити таку норму із тендерної документації.
Відповідь:
Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації.
Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій)забезпечує стабільність з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища», суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей.
В цьому випадку, атестат підтверджує спроможність учасника закупівлі надати послуги із дотриманням заходів із захисту навколишнього середовища.
Дата відповіді:
21.08.2025 20:51
Відповідь надана
Сертифікати ISO
Номер:
57124c6aadff48169136254c6dc8bd29
Дата опублікування:
18.08.2025 10:20
Опис:
Добрий день.
Умови тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, щодо надання сертифікатів ISO, оскільки не передбачено можливість надання еквівалентів.
Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, та додати до вимоги, щодо надання сертифіката ISO слово "або еквівалент".
Відповідь:
Статтею 3 Закону № 2320-IX визначено, що основними цілями державної політики у сфері запобігання утворенню та управління відходами є: захист здоров’я людей та навколишнього природного середовища від негативного впливу відходів; здійснення заходів у сфері управління відходами без загрози здоров’ю людей та спричинення шкоди навколишньому природному середовищу в межах встановлених нормативів шкідливого впливу фізичних факторів.
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо:
- акредитації саме уповноваженого органу у сфері сертифікації стосовно надання послуг з управління небезпечними відходами;
- конкретного періоду дії сертифіката;
- видачі сертифікату на товар, роботи чи послуги, які не є предметом закупівлі або не стосується предмета закупівлі;
- видачі сертифіката на учасника, проте стосується виробництва товару (надання послуг).
Встановивши вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції:
«2.1. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено).
2.2. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління (ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
2.3. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці».»,-
Замовник хоче отримати дані про учасника щодо його спроможності надати послуги, які є предметом закупівлі у даній тендерній закупівлі, опираючись на норми, передбачені Постановою Верховної Ради України від 13.03.2014 № 874-VII «Про підтвердження курсу України на інтеграцію до Європейського Союзу та першочергові заходи у цьому напрямі».
Вважаємо сертифікати ISO є важливим інструментом для підтвердження відповідності систем управління підприємств міжнародним стандартам. Наявність таких сертифікатів сприяє підвищенню спроможності виконання умов закупівлі.
Відтак, вимога щодо наявності сертифіката ISO не є дискримінаційною, що підтверджується відповідною практикою розгляду скарг Комісією (рішення № 3668-р/пк-пз від 27.02.2024 (номер оголошення UA-2024-02-07-014066-a); рішення № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023 (номер оголошення № UA-2023-03-07-010488-a); рішення № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023 (номер оголошення № UA-2023-01-18-015548-a) та ін.).
Доброго дня! Відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922-VIII Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Дата відповіді:
19.08.2025 16:52
Відповідь надана
Вимога
Номер:
5bbb2aa694484e6c9dc9d516d96d4817
Дата опублікування:
16.08.2025 16:09
Опис:
Щодо вимоги: Учасник процедури закупівлі повинен мати статус підприємства критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період. На підтвердження вказаного статусу у складі пропозиції надається довідку в довільній формі та Скан-копія відповідного розпорядження обласної військової адміністрації.
Обласні військові адміністрації видають зазначене розпорядження в межах територіальної одиниці – області, його дія розповсюджується теж в межах області де воно видано, зокрема статус набувач отримує в межах області.
А також потенційним учасником за відкритими відомостями не знайдено потенційних учасників у сфері управління відходами, які мають відповідний статус, окрім одного.
Враховуючи викладене потенційний учасник наголошує, що дана вимога зазначена під одного учасника з м. Одеса, який отримав такий статус у Одеській області, який має статус «підприємства критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період саме на території Одеської області». Враховуючи, що зазначене рішення має юридичну силу та діє в межах Одеської області, на території Волинської області воно не має юридичної сили, ї є вимогою для маніпуляції та участі у закупівлі одного учасника.
Просимо не наражати закупівлю на оскарження та прибрати необґрунтовану та дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення. Відповідно до умов проекту договору та технічної специфікації, Виконавець повинен надати Замовнику послуги, передбачені цим Договором, якість яких відповідає діючим вимогам та нормам законодавства про управління з небезпечними відходами, санітарні нормам і правилам.
Відповідно до ст.3 ЗУ «Про Управління відходами», Основними цілями державної політики у сфері запобігання утворенню та управління відходами є: захист здоров’я людей та навколишнього природного середовища від негативного впливу відходів; здійснення заходів у сфері управління відходами без загрози здоров’ю людей та спричинення шкоди навколишньому природному середовищу в межах встановлених нормативів шкідливого впливу фізичних факторів.
Відповідно до ч.2 п.13 ст. 17 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: виконувати інші обов’язки, передбачені законом.
Виходячи з положень ч.2 ст. 1 ЗУ «Про критичну інфраструктуру» життєво важливі функції та/або послуги - функції та/або послуги, реалізація яких забезпечується органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами, суб’єктами господарювання та організаціями будь-якої форми власності, збої, переривання та порушення надання яких призводять до швидких негативних наслідків для національної безпеки.
Згідно ч.2 та ч. 3 ст. 8 ЗУ «Про критичну інфраструктуру» Віднесення об’єктів до критичної інфраструктури здійснюється за сукупністю критеріїв, що визначають їх соціальну, політичну, економічну, екологічну значущість для забезпечення оборони країни, безпеки громадян, суспільства, держави і правопорядку, зокрема для реалізації життєво важливих функцій та надання життєво важливих послуг, свідчать про існування загроз для них, можливість виникнення кризових ситуацій через несанкціоноване втручання в їх функціонування, припинення функціонування, людський фактор чи природні лиха, тривалість робіт для усунення таких наслідків до повного відновлення штатного режиму.
3. До таких критеріїв належать:
1) виконання функцій із забезпечення життєво важливих національних інтересів;
2) існування викликів і загроз, що можуть виникати щодо об’єктів критичної інфраструктури;
3) ймовірність завдання значної шкоди нормальним умовам життєдіяльності населення;
4) уразливість таких об’єктів, тяжкість можливих негативних наслідків, внаслідок чого буде заподіяна значна шкода здоров’ю населення (визначається кількістю постраждалих, загиблих та осіб, які отримали значні травми, а також чисельністю евакуйованого населення); соціальній сфері (руйнація систем соціального захисту населення і надання соціальних послуг, втрата спроможності держави задовольнити критичні потреби суспільства); державному суверенітету (зниження обороноздатності, дискредитація іміджу країни, дестабілізація системи державного управління та унеможливлення виконання державою своїх функцій); економіці (вплив на внутрішній валовий продукт, розмір економічних втрат, як прямих, так і непрямих); природним ресурсам загальнодержавного та місцевого значення;
5) масштабність негативних наслідків для держави, які впливають на діяльність стратегічно важливих об’єктів для кількох секторів життєзабезпечення чи призводять до втрати унікальних національно значущих активів, систем і ресурсів, матимуть тривалі наслідки для держави і позначаться на діяльності ряду інших секторів;
6) тривалість ліквідації таких наслідків та дія подальшого негативного впливу на інші сектори держави;
7) вплив на функціонування суміжних секторів критичної інфраструктури.
Враховуючи надзвичайні умови та обставини, викликані збройною агресією та комендантську годину, діючу по всій території України, Замовник залишає за собою право вимагати, щоб потенційним надавачем послуг було підприємство яке має статус підприємства критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, яке має можливість та право надавати безперебійні послуги з управління небезпечними відходами. Окремо звертаємо увагу, що предметом закупівлі є послуги з управління небезпечними відходами, від якості та своєчасності виконання яких залежить безпека навколишнього середовища держави, а також функціонування об’єкту охорони здоров’я, яким виступає Замовник.
Також, звертаємо увагу, що згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.08.2025 16:44
Відповідь надана
Вимога
Номер:
e88ae41e72744f2996156ced9f405192
Дата опублікування:
16.08.2025 15:41
Опис:
Доброго дня! Відкорегуйте вимогу - "Копія технічного паспорту (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С)."
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення, найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
19.08.2025 16:40