-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) Губиниської територіальної громади
Завершена
19 593 338.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 195 933.38 UAH
мін. крок: 1% або 195 933.38 UAH
Період уточнення:
14.08.2025 13:35 - 26.08.2025 00:00
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ та обмеження конкуренції
Номер:
488fc481f03442d6ad04720543b89154
Дата опублікування:
22.08.2025 18:14
Опис:
Додатком 3 до тендерної документації вимагається надання сертифікату ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT). Зазначений стандарт установлює структуру та вимоги для запроваджування та підтримування системи управління неперервністю бізнесу. Разом з тим, технічним завданням не передбачено запровадження та підтримання системи управління неперервністю бізнесу. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) є незаконною, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням та предметом закупівлі. Усталена практика органу оскарження підтверджує незаконність та дискримінаційність вимог які стосуються надання сертифікатів ISO на роботи/послуги/системи управління, що не передбачені технічним завданням. На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу щодо надання учасниками сертифікату ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT), в іншому разі ми звернемось до органу оскарження за захистом своїх інтересів і забезпечення нашої участі в закупівлі.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику!
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи відповідають вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Дата відповіді:
25.08.2025 16:46
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ та обмеження конкуренції
Номер:
86d392bb5d784077b691d4ae1ec404e8
Дата опублікування:
22.08.2025 18:13
Опис:
Додатком 3 до тендерної документації вимагається надання сертифікату ДСТУ EN ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT). Зазначений стандарт установлює вимоги до системи управління інфраструктурою. Разом з тим, технічним завданням не передбачено управління інфраструктурою або впровадження системи управління нею. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ EN ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT) є незаконною, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням та предметом закупівлі. Усталена практика органу оскарження підтверджує незаконність та дискримінаційність вимог які стосуються надання сертифікатів ISO на роботи/послуги/системи управління, що не передбачені технічним завданням. На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу щодо надання учасниками сертифікату ДСТУ EN ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT), в іншому разі ми звернемось до органу оскарження за захистом своїх інтересів і забезпечення нашої участі в закупівлі.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику!
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи відповідають вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Дата відповіді:
25.08.2025 16:45
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ та обмеження конкуренції
Номер:
fc398d20a318424b8b0d39de5344b6f2
Дата опублікування:
22.08.2025 18:12
Опис:
Додатком 3 до тендерної документації вимагається надання сертифікату ДСТУ 8965:2019. Зазначений стандарт установлює загальні вимоги до системи управління пожежною безпекою об'єктів захисту різної призначеності. Разом з тим, технічним завданням не передбачено управління пожежною безпекою об'єктів захисту. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ 8965:2019 є незаконною, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням та предметом закупівлі. Усталена практика органу оскарження підтверджує незаконність та дискримінаційність вимог які стосуються надання сертифікатів ISO на роботи/послуги/системи управління, що не передбачені технічним завданням. На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу щодо надання учасниками сертифікату ДСТУ 8965:2019, в іншому разі ми звернемось до органу оскарження за захистом своїх інтересів і забезпечення нашої участі в закупівлі.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику!
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи відповідають вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Дата відповіді:
25.08.2025 16:45
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЯ та обмеження конкуренції
Номер:
4e617ac19605452b93bbc754d5eafcc5
Дата опублікування:
22.08.2025 18:12
Опис:
Додатком 3 до тендерної документації вимагається надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT). Зазначений стандарт установлює вимоги щодо розроблення, упровадження, підтримання в робочому стані та поліпшення системи енергетичного менеджменту. Разом з тим, технічними вимогами до предмета закупівлі не передбачено надання послуг чи виконання робіт з енергетичного менеджменту. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) є незаконною, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням та предметом закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу щодо надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), в іншому разі ми звернемось до органу оскарження за захистом своїх інтересів і забезпечення нашої участі в закупівлі.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику!
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи відповідають вимогам, установленим Замовником у тендерній документації.
Дата відповіді:
25.08.2025 16:45
Відповідь надана
Внесить зміни до проекту.
Номер:
bdc8f006747b4b45b350deb64796d386
Дата опублікування:
21.08.2025 17:40
Опис:
Шановний замовнику!
Просимо вас, звернути увагу на журналістські розслідування, рішення АМКУ «Дивні тендери або перевитрати бюджетних коштів: розслідування ЗМІ» https://politeka.net/uk/kompromat/457099-divni-tenderi-abo-perevitrati-byudzhetnih-koshtiv-rozsliduvannya-zmi , https://znaj.ua/kompromat/519720-zmi-vkazali-na-divni-tenderi-pri-ulashtuvanni-sistem-opovishchennya . В публікаціях зазначається, що обладнання Бранд Мастер не відповідає чинному законодавству. Внесить зміни до проекту.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.08.2025 13:26
Відповідь надана
В МАСЦО відсутнє оповіщення керівного складу та керівників структурних підрозділів спеціальних служб.
Номер:
6b60d8f89ff349a6bbee101f03fe23ef
Дата опублікування:
21.08.2025 16:14
Опис:
В технічних вимогах до предмету закупівлі відсутнє оповіщення керівного складу та керівників структурних підрозділів спеціальних служб, що являє собою грубійше порушення нормативних вимог, при реалізації якого ми будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів щодо невідповідності МАСЦО нормативним вимогам та відкриття кримінального впровадження на замовника, який проігнорував наше звернення.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Оповіщення керівного складу та керівників структурних підрозділів спеціальних служб передбачається ПКД (проектно-кошторисною документацією), експертний звіт № 240819-11/А від 30 серпня 2024 року.
В додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) зазначені всі ті, характеристики які є суттєвими та необхідними для забезпечення потреб Замовника.
Дата відповіді:
22.08.2025 13:25
Відповідь надана
Відсутня можливість інтеграції в ТАСЦО
Номер:
ad51f55161b44ffeb2b527a2e9c4f538
Дата опублікування:
21.08.2025 16:10
Опис:
Замовнику, проєктувальнику та вже визначеному задалегідь переможцю:
Яким чином ви будете здійснюввати інтеграцію МАСЦО в територіальну автоматичну систему централізованого оповіщення (ТАСЦО) та загальнодержавну систему центалізованого оповіщення (ЗАСЦО), а також підключення об'єктових та локальних систем до МАСЦО, якщо у викладеному технічному завданні відсутє обладнання для інтеграції МАСЦО у вищестоячі системи оповіщеняя (ТАСЦО та ЗАСЦО) та нищестоячі (об'єктові та локальні АСЦО).
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Технічне завдання було погоджено Головним управлінням ДСНС України у Дніпропетровській області (Лист № 49 02-2663/49 07 від 19.03.2024 року), та Департаментом цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації (Лист № 575/0/345-24 від 12.03.2024 року).
Дата відповіді:
22.08.2025 13:25
Відповідь надана
УВАГА ПРАВООХОРОННИМ ОРГАНАМ (замовник ігнорує звернення учасників щодо внесення змін до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних умов)
Номер:
c65ad526e0bc4ffab1bb551eb03a1345
Дата опублікування:
21.08.2025 08:35
Опис:
Замовнику, ви ж розумієте, що своєю загальною відпискою на звернення учасників та не внесенням змін до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних умов, ви підтверджуєте факт злочинної змови з певним учасником?
Видаліть вказані вам у зверненнях дискримінаційні вимоги і отримаєте ЗНАЧНУ ЕКОНМІЮ вашого БЮДЖЕТУ. Чи відкат вам важливіше? Звісно ж важливіше.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.08.2025 13:24
Відповідь надана
Електронні сирени DSE-900S мають рівень звукового тиску 118 дБ(А)/30 м, що перевищує допустимі граничні значення
Номер:
0459389d24544c3aa2837ccb0c018c43
Дата опублікування:
20.08.2025 18:11
Опис:
У відповідності до п.4.1.2.2. Наказу ДСНС від 26.07.2018 № 438 нами виявлене ще одне грубійше порушення норматвиних вимог, а саме: електронні сирени DSE-900S мають рівень звукового тиску 118 дБ(А)/30 м, що перевищує допустимі граничні значення. Зауважимо, що ми будемо звертатися до правоохоронних органів щодо невідповідності МАСЦО нормативним вимогам та відкриття кримінального впровадження на замовника, який проігнорував наше звернення.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! В додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) зазначається що електронні сирени DSE-900S мають рівень звукового тиску 112 дБ.
Дата відповіді:
22.08.2025 13:23
Відповідь надана
відсутній резервний канал зв'язку. скасуйтке тендер та приведіть ПКД до відповідності нормативних вимог
Номер:
84bd1cb05e9d441bb5c80f17d48a1b3b
Дата опублікування:
20.08.2025 18:06
Опис:
В технічних вимогах до предмету закупівлі відсутній резервний канал зв'язку, що являє собою грубійше порушення, при реалізації якого ми будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів щодо невідповідності МАСЦО нормативним вимогам та відкриття кримінального впровадження на замовника, який проігнорував наше звернення.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Резервний канал зв'язку передбачається ПКД (проектно-кошторисною документацією), експертний звіт № 240819-11/А від 30 серпня 2024 року. В додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) зазначені всі ті, характеристики які є суттєвими та необхідними для забезпечення потреб Замовника.
Дата відповіді:
22.08.2025 13:22