• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Легкові автомобілі з відкритим кузовом

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Завершена

107 090 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 535 450.00 UAH
Період уточнення: 14.08.2025 11:28 - 21.08.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 56460380796742829a0b44203726d2af
Дата опублікування: 15.08.2025 11:31
Опис: Шановний Замовнику! Наше підприємство є досвідченим учасником ринку продажів автомобілів, має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі та спроможне задовольнити Ваші потреби і запропонувати якісні автомобілі за конкурентоспроможною ціною для участі в процедурі закупівель. Однак, замовником в тендерній документації встановлено технічну характеристику, яка звужує коло можливих потенційних учасників та при цьому жодним чином не впливає на якість автомобіля та безпеку його експлуатації. Це технічна вимога про наявність виключно примусового блокування заднього міжколісного диференціалу, яке у порівнянні із автоматичним, має істотні недоліки. Зокрема, автоматичне блокування диференціалу спрощує експлуатацію для водія та забезпечує необхідний рівень прохідності та безпеки, зменшує вплив людського фактору під час експлуатації автомобіля і має кращі характеристики роботи в складних погодних та дорожніх умовах, забезпечує належну ефективність при експлуатації техніки у важкому бездоріжжі та у важко прохідних умовах, у тому числі запобігає пробуксовуванню провідних коліс при торканні автомобіля з місця, розгоні на слизькій дорозі. Отже, автоматичне блокування заднього міжколісного диференціалу має беззаперечні переваги перед примусовим. Виходячи з вищенаведеного, просимо технічну характеристику «Примусове блокування заднього міжколісного диференціалу» викласти в редакції «Блокування заднього міжколісного диференціалу», що дозволить запропонувати Вам автомобілі як із примусовим блокуванням, так і з автоматичним блокуванням, ефективнішім за примусове. З повагою, потенційний учасник процедури закупівлі
Відповідь: Вітаємо. За результатом розгляду поставленого запитання повідомляємо наступне щодо вимоги про наявність примусового блокування заднього міжколісного диференціалу. Вимога щодо наявності саме примусового блокування заднього міжколісного диференціалу зумовлена практичним досвідом експлуатації автомобілів у важкопрохідних умовах, де забезпечення контролю над блокуванням має критичне значення. Автоматичні системи не забезпечують належної ефективності при експлуатації техніки у важкому бездоріжжі.
Дата відповіді: 18.08.2025 15:22