-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об'єктів КНП «Васильківська БЛІЛ» ВМР)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 19 робочих днів
381 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 906.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 906.50 UAH
Період уточнення:
13.08.2025 16:50 - 18.08.2025 00:00
Відповідь надана
Підтвердження наявності працівників
Номер:
626784505c184b508a2f2cea7921d4b4
Дата опублікування:
15.08.2025 13:24
Опис:
Пунктом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, передбачено - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку згідно Форми 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Зазначаємо, що відповідно до законодавства України Цивільно-правовий договір (ЦПД) - це угода між двома сторонами, яка регулює їхні права та обов'язки у цивільних правовідносинах. Зазвичай, це договір підряду, надання послуг або інша угода, де одна сторона виконує роботу або надає послугу, а інша - оплачує результат. ЦПД відрізняється від трудового договору тим, що регулює відносини, де оплачується результат, а не сам процес роботи, і виконавець не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, тобто не є у штаті підприємства.
Охоронні компанії при здійсненні своєї діяльності керуються виключно законодавством України, яке регулює надання охоронних послуг, а саме – Законом України «Про охоронну діяльність» та «Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності» (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960).
Пунктом 17 розділу «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності визначено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Таким чином, вимога тендерної документації Замовника щодо надання цивільно-правові договори суперечить пункту 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (щодо знаходження охоронників у штаті підприємства).
Враховуючи вищевказане, вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства України.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Згідно з ч 1. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто замовник може встановити як один з вищезазначених критеріїв, так і всі.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання й подали документи, що вони:
1. не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2. не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів;
3. не мають обмежень, установлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов’язків;
4. не мають обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
5. зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Тож при прийомі на роботу кандидати на посаду обов’язково надають роботодавцеві документи, які засвідчують відсутність обмежень згідно з вищезазначеними пунктами.
Про це також йдеться в п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 Nº 960.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерієві про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник може вимагати від учасника довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником суб’єкта охоронної діяльності, які відповідають вимогам пунктів 15 та 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 Nº 960 (зокрема, зазначити П. І.Б. працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань за договором, стаж роботи на даній посаді), з наданням на кожного охоронника, зазначеного в довідці, таких документів:
— копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який виданий не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
- копія трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про працевлаштування в учасника) на кожного працівника, вказаного в довідці;
— копія документа, який підтверджує проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсного протягом не менше як 6 місяців після кінцевої дати подання тендерних пропозицій;
— документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше (строк встановлює замовник самостійно) до кінцевої дати подання пропозицій;
- посвідчення співробітника підприємства та витяг з протоколу засідання комісії щодо перевірки знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно-правових актів з охорони праці.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 Nº 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за Nº 1442/11722. Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі — підприємства), а також на фізичних осіб — підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
— штатні працівники;
— зовнішні сумісники;
— працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, вимога щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною щодо скаржника і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм чинного законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та / або за сумісництвом.
Відповідно до вищевикладеного, зазначаємо що у тендерній документації на охоронні послуги вимога щодо підтвердження працевлаштованих охоронців, має на меті перевірку наявності у учасника тендеру достатньої кількості кваліфікованих працівників для виконання зобов'язань за договором. Це може бути важливим критерієм для оцінки спроможності учасника забезпечити надійний захист об'єкта.
Дата відповіді:
18.08.2025 17:30
Відповідь надана
Ліцензія МВС
Номер:
26c518e8a2954fd7a1d73f4e73e8a293
Дата опублікування:
15.08.2025 12:57
Опис:
Пунктом 1 розділу «Загальні вимоги» «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додаток 4 до ТД вимагається - Учасник повинен надати завірені уповноваженою особою та печаткою (за наявності) скан- копію Ліцензії Міністерства внутрішніх справ України на охоронну діяльність,/витяг з наказу/інший документ, виданий Міністерством внутрішніх справ України, що свідчить про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Зазначаємо, що у березні 2015 року на зміну Закону України «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності» прийшов новий нормативний акт, який майже не відрізняється назвою, але в той же час кардинальним чином змінив процедуру ліцензування. Однією з головних змін яку він запровадив - це перехід до ліцензування в електронному вигляді і отримання ліцензії на паперовому носії тільки за запитом. А на початку 2017 року, і зовсім скасування бланків ліцензій в друкованому вигляді (реєстр ліцензій ведеться та оприлюднений на сайті уповноваженого державного органу та є публічним, доступ до якого відкритий – https://mvs.gov.ua/licenzuvannia-ta-provedennia-zaxodiv-derzavnogo-nagliadu-kontroliu/licenzuvannia/licenziyi/perelik-subjektiv-gospodariuvannia-iakim-vidana-licenziia-na-provadzennia-oxoronnoyi-diialnosti).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник має змогу самостійно ознайомитись з Реєстром ліцензіатів, які мають право здійснювати охорону діяльність. Враховуючи викладене, у тому числі, наявність інформації у відкритих реєстрах, наведена вище вимога ТД суперечить вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог статті 22 Закону.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) на виконання вимог Закону.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. Так, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, у тому числі вимогу про надання копії ліцензії.
Вимога про надання ліцензії є правомірною, якщо отримання ліцензії на певний вид діяльності є обовʼязковим згідно з законодавством, і ця вимога зазначена в тендерній документації та встановлена Замовником з метою отримання послуг належної якості, а також максимального дотримання принципів ефективного та раціонального використання бюджетних коштів при проведенні закупівлі.
Дата відповіді:
18.08.2025 17:04
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
22840e95d39f46c5b5420942b5defe21
Дата опублікування:
15.08.2025 11:21
Опис:
Добрий день. Пунктом 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, передбачено подання в складі тендерної пропозиції інформаційної довідки згідно Форми 2 про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір про надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою. Просимо надати роз’яснення, що Замовник має на увазі під фразою – «подібний за змістом та своєю правовою природою»?
Чи достатньо буде надати у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку № 1 договір про надання послуг з охорони чи потрібно надати саме договір про надання послуг з охорони, що надавались виключно медичним /лікувальним закладам?
Відповідь:
Добрий день. У складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку № 1 достатньо буде надати договір про надання послуг з охорони за кодом ДК 021-2015: 79710000-4 – «Охоронні послуги» без вимог надання цих послуг виключно медичним /лікувальним закладам. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
15.08.2025 12:07
Відповідь надана
Початок надання послуг
Номер:
830e1f46eb964eb7a12d4fecb4ee9c36
Дата опублікування:
13.08.2025 19:34
Опис:
Добрий день. Просимо надати інформацію про початок надання послуг для розрахунку вартості послуг. Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день. Надаємо інформацію, щодо початку надання послуг. Дата початку: 01 вересня 2025 року. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
14.08.2025 12:53