-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об'єктів КНП «Васильківська БЛІЛ» ВМР)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 19 робочих днів
381 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 906.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 906.50 UAH
Період оскарження:
13.08.2025 16:50 - 18.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів
Номер:
99c0dc4ffed64ff5934f5d8b274bb781
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-13-011058-a.b1
Назва:
СКАРГА що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2025 № 14193.pdf 17.09.2025 13:32
- рішення від 08.09.2025 № 13726.pdf 08.09.2025 17:00
- Протокол прийняття рішення про скасування відкритих торгів 10.09.2025 17:18
- Протокол прийняття рішення про скасування відкритих торгів 10.09.2025 17:18
- Пояснення на рішення 13726-р 10.09.2025 17:18
- Пояснення на рішення 13726-р 10.09.2025 17:18
- Протокол прийняття рішення про відміну торгів.pdf 05.09.2025 12:30
- Скарга що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів.docx 05.09.2025 12:30
- Скарга що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів.pdf 05.09.2025 12:30
- sign.p7s 05.09.2025 13:08
- рішення від 26.01.2024 № 1658.pdf 05.09.2025 12:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 13:16
Дата розгляду скарги:
16.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 17:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c44ecdf40f4b4c79bf3fb10a975421eb
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Васильківська багатопрофільна лікарня інте-нсивного лікування" Васильківської міської ради оприлюднили Протокол ро прийняття рішення про відміну процедури закупівлі № 140 від 26.08.2025 року на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.Причина скасування закупівлі зазначена наступна: «Комунальне некомерційне підприємство «Васильківська БЛІЛ» ВМР включене до Реєстру об’єктів критичної інфраструктури то договір про надання охоронних послуг може бути укладений з органом поліції охорони, що здійснює охорону об’єктів критичної інфраструктури замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.». З даною причиною скасування закупівлі не може погодитись Скаржник, оскільки вважає, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недескримінаційності учасників, що призводить до порушення прав та інтересів нашого товариства, як учасника закупівлі з найменшою ціною остаточної пропозиції.
Відсутній сам факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником не надано опис таких порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень, зазначена причина відміни процедури закупівлі є надуманою та необґрунтованою. Окрім того, відповідно до ч. 7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право відмінити процедуру закупівлі лише у випадках, прямо передбачених Законом. Пункт 50 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022) передбачає, що підставою для відміни може бути лише неможливість усунення порушень, встановлених уповноваженими органами контролю (ст. 7–8 Закону). Водночас замовник самостійно не має повноважень встановлювати порушення у сфері публічних закупівель, що прямо випливає зі ст. 19 Конституції України, яка зобов’язує органи державної влади діяти лише у межах наданих законом повноважень. Рішенням Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси Скаржника, вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", у тому числі ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», п.п 2 пункту 50 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Бюджетного кодексу України.
Відсутній сам факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником не надано опис таких порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень, зазначена причина відміни процедури закупівлі є надуманою та необґрунтованою. Окрім того, відповідно до ч. 7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право відмінити процедуру закупівлі лише у випадках, прямо передбачених Законом. Пункт 50 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022) передбачає, що підставою для відміни може бути лише неможливість усунення порушень, встановлених уповноваженими органами контролю (ст. 7–8 Закону). Водночас замовник самостійно не має повноважень встановлювати порушення у сфері публічних закупівель, що прямо випливає зі ст. 19 Конституції України, яка зобов’язує органи державної влади діяти лише у межах наданих законом повноважень. Рішенням Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси Скаржника, вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", у тому числі ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», п.п 2 пункту 50 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Бюджетного кодексу України.
×
-
Назва доказу:
Протокол ро прийняття рішення про відміну процедури закупівлі № 140 від 26.08.2025 року , що підтверджує наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
-
Повʼязаний документ:
Протокол прийняття рішення про відміну торгів.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішенні АМКУ №1658-р/пк-пз від 26.01.2024, де колегія встановила, що формальна відміна торгів без підтверджених обставин є неправомірною
-
Повʼязаний документ:
рішення від 26.01.2024 № 1658.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Забов'язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно вимог законодавства про України у сфері публіч-них закупівель
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Забов'язати Замовника усунути порушення шляхом приведення закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати своє рішення про відміну публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-13-011058-a, що висвітлене в Протокольному рішенні упо-вноваженої особи № 140 від 26.08.2025 року.
Запити Органу оскарження
Номер:
00ad55e7f6d04666ae128c4b8bdf5fcb
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ на виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13726-р/пк-пз від 08.09.2025
Текст запиту:
Комунальне некомерційне підприємство «Васильківська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Васильківської міської ради (Замовник) заклад охорони здоров’я, який надає повний перелік медичних послуг первинного та вторинного рівня, що включене до Реєстру об’єктів критичної інфраструктури.
В умовах військового стану стратегічними є підприємства критичної інфраструктури, які забезпечують функціонування суспільства та економіки, а також військово-промислового комплексу, що надає товари для оборони. Це включає об'єкти у сферах енергетики, транспорту, зв'язку, фінансів, агропромислового комплексу, охорони здоров'я та комунального господарства. Їх діяльність має пріоритетне значення для забезпечення життєдіяльності країни та обороноздатності.
Підприємства критичної інфраструктури – це сукупність об'єктів та установ, які є надзвичайно важливими для функціонування суспільства та економіки країни, тому їх захист є пріоритетом.
13 серпня 2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2025-08-13-011058-a, щодо закупівлі ДК 021-2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об'єктів КНП «Васильківська БЛІЛ» ВМР).
Замовник відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 937 і від 21 листопада 2018 р. № 975» від 10 грудня 2024 р. № 1405 та на підставі Службової записки виконуючої обов’язки заступника генерального директора з технічних питань від 25 серпня 2025 року, Протоколом про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі № 140 від 26.08.2025 року відмінено відкриті торги за предметом закупівлі: Послуги фізичної охорони об'єктів КНП «Васильківська БЛІЛ» ВМР за кодом ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-13-011058-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Згідно абзацами п. 2 постанови від 21 листопада 2018 р. № 975 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/975-2018-%D0%BF#Text) установлено, що:
– перелік об’єктів критичної інфраструктури, охорона яких здійснюється органами поліції охорони на договірних засадах, формується в порядку, встановленому Міністерством внутрішніх справ, з урахуванням інформації, що міститься в Реєстрі об’єктів критичної інфраструктури, за умови забезпечення безпосереднього доступу до такої інформації посадових (службових) осіб суб’єктів національної системи захисту критичної інфраструктури;
– під час дії правового режиму воєнного стану, а також протягом 12 місяців з дня його припинення чи скасування органи поліції охорони здійснюють охорону об’єктів, які включені до Реєстру об’єктів критичної інфраструктури та набули правого статусу об’єкта критичної інфраструктури, на підставі договорів про надання охоронних послуг, укладених з операторами критичної інфраструктури.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник визнає, що передчасно оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2025-08-13-011058-a, щодо закупівлі ДК 021-2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об'єктів КНП «Васильківська БЛІЛ» ВМР). Причиною відміни відкритих торгів викладені у службовій записці, що додається.
Крім того, повторно зазначаємо, що Замовника включено до Реєстру об’єктів критичної інфраструктури, на підприємстві ведеться обіг документів з грифом ДСК, які зобов’язують Замовника від контролюючих органів укладати договір про надання охоронних послуг з органом поліції охорони, що здійснює охорону об’єктів критичної інфраструктури (такі документи не можуть бути опубліковані та надані до цього пояснення).
Всі дії Замовника вчинені в рамках законодавства, а тому вимоги скаржника ТОВ «СБ ВІП-ГАРД» є безпідставними, що говорить про зловживання правами з боку субʼєкта оскарження.
Прошу:
1.Скаргу Товариства з обмеженою відповідальності «СБ ВІП-ГАРД» (код ЄДРПОУ: 42092827) – залишити без задоволення.
Дата опублікування:
10.09.2025 17:17