• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об'єктів КНП «Васильківська БЛІЛ» ВМР)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 19 робочих днів

381 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 906.50 UAH
Період оскарження: 13.08.2025 16:50 - 18.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

СКАРГА що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів

Номер: 99c0dc4ffed64ff5934f5d8b274bb781
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-13-011058-a.b1
Назва: СКАРГА що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 16.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2025 17:00
Автор: ТОВ "СБ ВІП-ГАРД", ss vipguard +380673285552 tenderbg@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c44ecdf40f4b4c79bf3fb10a975421eb
Заголовок пункту скарги: СКАРГА що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Васильківська багатопрофільна лікарня інте-нсивного лікування" Васильківської міської ради оприлюднили Протокол ро прийняття рішення про відміну процедури закупівлі № 140 від 26.08.2025 року на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.Причина скасування закупівлі зазначена наступна: «Комунальне некомерційне підприємство «Васильківська БЛІЛ» ВМР включене до Реєстру об’єктів критичної інфраструктури то договір про надання охоронних послуг може бути укладений з органом поліції охорони, що здійснює охорону об’єктів критичної інфраструктури замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.». З даною причиною скасування закупівлі не може погодитись Скаржник, оскільки вважає, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недескримінаційності учасників, що призводить до порушення прав та інтересів нашого товариства, як учасника закупівлі з найменшою ціною остаточної пропозиції.
Відсутній сам факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником не надано опис таких порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень, зазначена причина відміни процедури закупівлі є надуманою та необґрунтованою. Окрім того, відповідно до ч. 7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право відмінити процедуру закупівлі лише у випадках, прямо передбачених Законом. Пункт 50 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022) передбачає, що підставою для відміни може бути лише неможливість усунення порушень, встановлених уповноваженими органами контролю (ст. 7–8 Закону). Водночас замовник самостійно не має повноважень встановлювати порушення у сфері публічних закупівель, що прямо випливає зі ст. 19 Конституції України, яка зобов’язує органи державної влади діяти лише у межах наданих законом повноважень. Рішенням Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси Скаржника, вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", у тому числі ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», п.п 2 пункту 50 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Бюджетного кодексу України.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження