• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 9 днів назад

32 844 048.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 164 220.24 UAH
Період уточнення: 13.08.2025 13:41 - 25.08.2025 00:00
Відповідь надана

Запит на роз’яснення та пропозиція щодо коригування кваліфікаційного критерію «аналогічний договір»

Номер: 8b508a2a0f0e43818ff5d2ea9f6cb6f5
Дата опублікування: 24.08.2025 17:10
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись із положеннями тендерної документації, звертаємо увагу на формулювання Додатка №1, п. 1.3, відповідно до якого під час цієї закупівлі аналогічним вважається виключно договір з виконання робіт з нового будівництва, тоді як договори реконструкції або капітального ремонту не приймаються до розгляду як такі, що підтверджують відповідний досвід. Просимо надати роз’яснення щодо правових і фактичних підстав такого обмеження та, з огляду на викладені нижче аргументи, внести коригування, яке забезпечить дотримання принципів пропорційності та недискримінації. По-перше, відповідно до ст. 5, 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вправі встановлювати кваліфікаційні критерії й перелік документів для їх підтвердження лише у межах і в спосіб, визначених законом, забезпечуючи об’єктивний зв’язок таких критеріїв із предметом закупівлі, пропорційність вимог поставленій меті та відсутність дискримінації учасників. Зазначене право не є абсолютним: воно обмежене необхідністю приймати еквівалентні засоби доказування компетентності, якщо вони достовірно підтверджують належний рівень спроможності учасника виконати роботи за предметом закупівлі. По-друге, у сфері цивільного будівництва (зокрема для об’єктів класу наслідків СС2) ключовим індикатором складності та ризикоємності проєкту виступає клас наслідків (відповідальності), що визначає масштаби організаційних, інженерно-технічних та контрольних заходів, тоді як формальна класифікація «нове будівництво / реконструкція / капітальний ремонт» не змінює сутнісних вимог до управління будівельним процесом, системи контролю якості, охорони праці та взаємодії з контрольними органами. За відсутності конкретного техніко-юридичного обґрунтування, чому саме нове будівництво є визначальною ознакою аналогічності (а не, наприклад, клас наслідків, вид об’єкта, перелік робіт і підтверджений обсяг виконання), виключення договорів з реконструкції або капітального ремонту має ознаки непропорційного та штучного обмеження кола потенційних учасників. По-третє, метою кваліфікаційного критерію «аналогічний договір» є перевірка реальної досвідченості учасника в організації і виконанні комплексу будівельних робіт, співмірного із предметом закупівлі, - і ця мета досягається не стільки жорсткою прив’язкою до виду «нове будівництво», скільки вимогами до класу наслідків, типу об’єкта (цивільний/соціальний), переліку технологічних операцій (земляні, бетонні, монтажні, інженерні мережі, оздоблювальні тощо) та документального підтвердження обсягів (акти приймання виконаних робіт, довідки про вартість, документи щодо введення/готовності або дані ЄДЕССБ). Отже, визнаючи договори реконструкції та капремонту за умови їх відповідності зазначеним параметрам, Замовник досягає тієї самої перевірочної мети, не звужуючи конкуренції. По-четверте, практика органу оскарження послідовно виходить із того, що жорсткі та формально звужувальні визначення «аналогічності», які не мають очевидного функціонального зв’язку з предметом закупівлі й не підкріплені належними мотивами, порушують принципи Закону та підлягають корекції. Хоч ми свідомо не оперуємо конкретними номерами рішень у межах цього звернення, зазначений підхід є усталеним: орган оскарження підтримує вимоги щодо розширення переліку прийнятних договорів, якщо вони об’єктивно підтверджують необхідну компетентність. З урахуванням викладеного просимо: 1. Надати роз’яснення, чому для даного предмета закупівлі (об’єкт класу наслідків СС2) визначальною ознакою аналогічності обрано саме вид робіт «нове будівництво», а не клас наслідків, тип об’єкта та перелік/обсяг технологічних робіт, і яким чином таке виключення реконструкції й капремонту сприяє досягненню мети кваліфікаційного відбору без надмірного звуження конкуренції. 2. Внести зміни до Додатка №1, п. 1.3, виклавши його у редакції, яка зберігає контроль за релевантністю досвіду через клас наслідків та документальне підтвердження обсягів, але не створює штучних бар’єрів. Пропонуємо таке формулювання: Запропонована редакція п. 1.3 (коригована): «У межах цієї закупівлі аналогічним вважається договір, що підтверджує досвід виконання робіт з нового будівництва, реконструкції або капітального ремонту об’єктів цивільного та/або соціального призначення з класом наслідків (відповідальності) не нижче, ніж за предметом закупівлі (СС2), подібних за змістом і організацією робіт. Аналогічність підтверджується: договором, документами про приймання виконаних робіт (акти/довідки за встановленими формами або інші передбачені законодавством документи) та, у разі потреби, документом щодо класу наслідків (посилання/витяг з ЄДЕССБ; позитивний експертний звіт на проєкт; документ про готовність/введення в експлуатацію тощо). Замовник приймає еквівалентні документи, якщо вони достовірно підтверджують наведені обставини.» Запропонована редакція, з одного боку, надає Замовнику достатні інструменти для верифікації кваліфікації учасника (через клас наслідків, зміст і обсяг виконаних робіт та належні підтвердні документи), а з іншого - усуває формальне та непропорційне обмеження, що знижує конкуренцію без очевидної користі для якості закупівлі. Просимо врахувати наведені міркування, надати мотивовану відповідь і, за можливості, оприлюднити оновлену редакцію п. 1.3 у складі тендерної документації у встановлені законом строки. У разі потреби готові надати додаткові пояснення щодо запропонованого підходу до оцінки аналогічності.
Відповідь: Вимога щодо підтвердження досвіду саме в сфері нового будівництва встановлена з урахуванням специфіки предмета закупівлі, що включає повний цикл створення нового об’єкта з «нуля» — починаючи від земляних і фундаментних робіт тощо, до здачі завершеного об’єкта в експлуатацію. У таких випадках від учасника вимагається: - володіння повним управлінським і технічним ресурсом для ведення нового будівництва; - спроможність ефективно організовувати послідовність етапів реалізації; - здатність взаємодіяти з проєктувальниками, органами державного нагляду та контролю в процесі створення нового об'єкта. Встановлена вимога повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 16 і ст. 22, які надають Замовнику право встановлювати кваліфікаційні критерії, відповідно до характеру предмета закупівлі, із метою перевірки реального досвіду виконання аналогічних за обсягом та складністю робіт. Це обмеження не має на меті дискримінацію, а спрямоване на об’єктивну перевірку спроможності учасника впоратись із завданням саме у сфері нового будівництва. Враховуючи вищевикладене, вимога Додатка №1, п. 1.3 тендерної документації залишається без змін.
Дата відповіді: 27.08.2025 11:23
Відповідь надана

Повторне звернення щодо уточнення примітки про нотаріальну форму договорів

Номер: ff55277b36eb4af29212a1e57f335bb1
Дата опублікування: 24.08.2025 16:44
Опис: Шановний Замовнику! Дякуємо за відповідь. Ми не заперечуємо зміст ст. 799 ЦК України і не ставимо під сумнів Ваше право визначати перелік документів. Предмет цього звернення - уточнення сфери застосування ст. 799 ЦК, щоб уникнути помилкового поширення нотаріальної форми на правовідносини, до яких вона не застосовується. По суті питання: стаття 799 ЦК України стосується "договору найму (оренди) транспортного засобу" за участю фізичної особи та встановлює для нього нотаріальну форму. Натомість залучення спецтехніки з оператором (автовишка, екскаватор тощо), коли техніка не передається у самостійне володіння/користування учасника чи Замовника, а керується персоналом постачальника з його ПММ, ТО та відповідальністю, є наданням послуг (гл. 63 ЦК) або підрядом (гл. 61 ЦК). Для таких договорів вимога нотаріального посвідчення законом не встановлена. Щодо вашого зауваження «перелік документів визначається замовником самостійно». Звертаємо вашу увагу, що це право не є абсолютним і реалізується "у межах та в спосіб, передбачених законом". Відповідно до ст. 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: - вимоги та спосіб підтвердження мають бути об’єктивними, пов’язаними з предметом закупівлі, пропорційними та не дискримінувати учасників; - Замовник не вправі встановлювати документальні вимоги, які виходять за межі обов’язкових приписів спеціального законодавства або звужують коло учасників без належного правового обґрунтування; - у технічних/кваліфікаційних вимогах слід допускати еквівалентні засоби доказування, якщо вони об’єктивно підтверджують компетентність (аналогічний підхід закріплено й у п. 26 Постанови КМУ № 1178 щодо нейтральності вимог). За відсутності чіткого застереження в примітці оцінювачі можуть помилково вимагати нотаріальну форму і для договорів послуг спецтехніки з оператором, що суперечить ЦК і створює штучні бар’єри участі. З урахуванням викладеного просимо: 1. письмово підтвердити, що вимога про нотаріальне посвідчення за ст. 799 ЦК застосовується виключно до договорів найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи; 2. уточнити примітку в ТД, виклавши її, наприклад, так: Уточнена примітка. У разі якщо Учасник підтверджує наявність/залучення транспортних засобів на підставі договору найму (оренди), укладеного за участю фізичної особи, такий договір підлягає нотаріальному посвідченню відповідно до ст. 799 ЦК України. Вимога нотаріального посвідчення не застосовується до договорів надання послуг із залученням спецтехніки з оператором, договорів підряду чи перевезення, коли техніка не передається у самостійне володіння та користування замовника/учасника й керується персоналом постачальника. Просимо врахувати наведене та оприлюднити оновлену редакцію примітки, щоб уникнути неоднозначного тлумачення і потенційних скарг. Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Відповідь: Тендерна документація в частині примітки до «Довідки про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» щодо посилання на статтю 799 ЦК України не потребує уточнень. Посилання процитоване безпосередньо із цієї статті, де чітко Законодавством визначено, що мова йде про договори найму (оренди).
Дата відповіді: 27.08.2025 11:21
Відповідь надана

щодо підтвердження фінансової спроможності

Номер: 05ed7ba7bc854cc6bcae320573e38a6e
Дата опублікування: 24.08.2025 16:34
Опис: Пунктом 1.4. Додатку 1 до ТД передбачено Кваліфікаційний критерій Наявність фінансової спроможності** Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі, вже минув, а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Але дана вимога чітко не визначає розмір фінансової спроможності учасника, що в свою чергу може привести до участі у закупівлі фінансово неспроможних учасників. Крім того, при такому неточному формулюванні вимоги Замовник зможе на власний розсуд розглядати документи Учасників, та приймати рішення про їх відповідність чи невідповідність даній вимозі. З урахуванням викладеного, з метою уникнення оскарження даної вимоги, з метою уникнення участі у закупівлі фінансово неспроможних учасників вважаємо за необхідне внести зміни до Тендерної документації, а саме пункт 1.4. Додатку 1 до Тендерної документації доповнити вимогою щодо того, який Учасник вважатиметься таким, що відповідає даному кваліфікаційному критерію. Наприклад : « Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: Сума обсягу річного доходу (виручки) учасника становить не менше ніж 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Відповідь: Тендерна документація в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності» не потребує внесення змін. Вимоги, викладені у пункті 1.4. Додатку 1 до тендерної документації є достатніми для оцінки фінансової спроможності учасника.
Дата відповіді: 27.08.2025 11:20
Відповідь надана

Щодо сертифікатів ISO

Номер: 667fdf60e19f425fb93fcee10614b05f
Дата опублікування: 24.08.2025 16:19
Опис: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей. Вимоги до відомостей, які мають міститися в тендерній документації, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Але замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлена вимога , щодо На підтвердження контролю якості матеріалів та усіх процесів під час виконання робіт, Учасник у складі пропозиції надає сертифікат учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», сертифікату учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», сертифікат учасника на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» є дискримінаційною. Оскільки така сертифікація не є обов’язковою для учасників у сфері надання послуг/ виконання робіт з будівництва, що є предметом закупівлі та вище перелічені сертифікати жодним чином не підтверджують контроль якості матеріалів та усіх процесів під час виконання робіт Учасником. Така вимога є дискримінаційною та такою,що звужує коло потенційних учасників та жодним чином не впливає на якість виконання робіт. Законодавством про публічні закупівлі не визначено обов’язкової вимоги підтвердження відповідності системи управління якістю учасника (постачальника, виконавця) чи виробника товару наведеним стандартам, крім умов Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі — Порядок № 861), що стосуються закупівлі товару з підтвердженим ступенем локалізації, керуючись пунктом 6¹ Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII З урахуванням вище зазначеного та з метою не порушення та не встановлення дискримінаційних вимог, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), вимагаємо виключити встановлену вимогу щодо подання учасниками сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», сертифікату учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», сертифікат учасника на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
Відповідь: Вимога щодо наявності сертифікатів ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) “Система управління якістю. Вимоги», ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) “Системи управління охороною здоровʼя та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ISO 14001:2015 (ISO 1400:2015, IDT) “Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»включена до тендерної документації не випадково, а з урахуванням специфіки предмета закупівлі, потреб Замовника та необхідності гарантування стабільної якості робіт. Ці сертифікати підтверджують наявність у учасника належної системи управління якістю тощо, що, у свою чергу, забезпечує надійність, безпеку та відповідність очікуванням Замовника. Встановлена вимога не є дискримінаційною, оскільки вона є стандартною практикою у відповідних галузях та застосовується з метою підтвердження професійності та спроможності учасника виконати зобов’язання в повному обсязі. Крім того, у разі якщо учасник не має відповідного сертифіката, але залучає субпідрядника чи партнера, який його має — це також є допустимим, за умови належного документального підтвердження. Встановлення такої вимоги повністю відповідає принципам відкритості, добросовісної конкуренції та забезпечення найкращого результату за публічні кошти, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 27.08.2025 11:19
Відповідь надана

Кваліфікаційний критерій (наявність працівників)

Номер: ed1c67d0b18a46acb87144f0f9a3b218
Дата опублікування: 24.08.2025 15:55
Опис: Шановний Замовник! Звертаємо вашу особливу увагу на те, що встановлена вами вимога, щодо підтвердження такого кваліфікаційного критерію, який викладений у п. 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”, Додатку 1 до тендерної документації, а частині: У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; начальника дільниці / виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції; інженера в частині кошторисної документації; інженера з охорони праці, Встановлена вимога щодо підтвердження наявності в учасника такого інженерного працівника, як інженера в частині кошторисної документації є неможливою до виконання, адже така посада відсутня у Національному класифікаторі України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 . З метою дотримання вимог чинного законодавства, просимо внести зміни до Додатку №1 до тендерної документації, а саме до п. 1.2.: інженера в частині кошторисної документації та встановити вимоги щодо підтвердження наявності в учасника інженерних працівників, посади яких відповідають Національному класифікатору професій , адже його дотримання є обовязковим для для всіх підприємств, установ та організацій, оскільки це національний стандарт для правильного найменування професій та посад у документах, включаючи трудові книжки. Основні принципи дотримання полягають у використанні чітких найменувань посад з Класифікатора.
Відповідь: Вимога в пункті 1.2. Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності в учасника інженерних працівників, а саме інженера в частині кошторисної документації передбачає наявність відповідного фахівця, а саме інженера з проєктно-кошторисної роботи.
Дата відповіді: 27.08.2025 11:18
Відповідь надана

Договір надання послуг

Номер: 00031889c0e8452f938d72e0c2acc0f4
Дата опублікування: 20.08.2025 17:24
Опис: У складі ТД (примітка до «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій») наведено посилання на ст. 799 ЦК України з вимогою нотаріального посвідчення договорів за участю фізичної особи, з попередженням про нікчемність у разі недодержання форми. Просимо уточнити сферу застосування цієї вимоги та внести редакційне уточнення, щоб уникнути неоднозначного тлумачення. Обґрунтування Ст. 799 ЦК України стосується договору найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи. При залученні спецтехніки з оператором (автовишка, екскаватор тощо), коли техніка не передається у володіння/користування Учасника чи Замовника, а керується оператором Постачальника з його паливом, обслуговуванням і відповідальністю, правовідносини є наданням послуг (гл. 63 ЦК України) або підрядом (гл. 61 ЦК України), а не наймом ТЗ. Для таких договорів обов’язку нотаріального посвідчення немає. Щоб не створювати штучних бар’єрів і не вимагати нотаріальної форми там, де її не передбачено законом, доцільно розмежувати випадки. Просимо 1. Письмово підтвердити, що вимога щодо нотаріального посвідчення за ст. 799 ЦК України застосовується виключно до договорів найму/оренди транспортного засобу за участю фізичної особи. 2. Внести до примітки/ТД таке уточнення (пропонована редакція): Примітка (уточнена): У разі, якщо Учасник підтверджує наявність/залучення транспортних засобів або спецтехніки на підставі договору найму (оренди) транспортного засобу, укладеного за участю фізичної особи, такий договір підлягає нотаріальному посвідченню відповідно до ст. 799 ЦК України. Вимога нотаріального посвідчення не застосовується до договорів надання послуг із залученням спецтехніки з оператором, договорів підряду чи перевезення, коли техніка не передається у самостійне володіння та користування замовника/учасника, а керується персоналом постачальника. 3. Дозволити в складі пропозиції (для підтвердження наявності техніки) альтернативні правові підстави, зокрема: - договір надання послуг спецтехніки з оператором; - договір підряду з використанням власної техніки підрядника; - договір оренди ТЗ між юр. особами; - договір лізингу; - лист-гарантія/договір про наміри залучення техніки субпідрядника з поданням копій реєстраційних документів на ТЗ та посвідчень/допусків оператора. Просимо врахувати наведене та оновити формулювання, аби уникнути непорозумінь і потенційних скарг до органу оскарження. Заздалегідь дякуємо за відповідь та оновлену редакцію.
Відповідь: Примітка в пункті 1.1. Додатку 1 щодо нотаріального посвідчення договорів найму транспортних засобів за участю фізичної особи процитована із статті 799 Цивільного Кодексу України, є чіткою та не є двозначною. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно.
Дата відповіді: 21.08.2025 15:29
Відповідь надана

документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт

Номер: 72f59d1201294b27a34fabf933346569
Дата опублікування: 17.08.2025 23:41
Опис: Відповідно до пункту 3 Додату № 1.1 до додатка № 1 Учасник повинен надати копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами: дозвіл на виконання робіт підви-щеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за такими видами робіт (зокрема але не виключно): - монтаж споруд; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. тендерної документації _____________________________________________________________________ Також п. 11 Додатку 1 вимагається надання документу на право провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва / виконання виду робіт ___________________________________________________________________ З урахуванням викладеного, просимо повторно уточнити щодо надання документів на підтвердження наявності обладнання та матеріально- технічної бази, а саме щодо документів, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 1 - ЧИ ДОСТАТНЬО БУДЕ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ пунктом 11 Додатку 1 та п. 3 Додату № 1.1 до додатка № 1 на виконання вимог в частині надання "документів, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 1"?___________________________________________________- У випадку якщо таких документів недостатньо, вимагаємо внести зімни до тендерної докуменації, та КОНКРЕТИЗУВАТИ які саме документи Замовник ввжає такими, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 1. Оскільки, Ваша відповідь "дозволи, сертифікати, протоколи безпеки, які підтверджують, що техніка чи обладнання можуть законно й безпечно використовуватися (якщо техніка та обладнання підвищеної небезпеки)" є неточною, зазначена вимога тендерної документації є такою, яка може бути оскаржена в АМКУ, так як при такому формулюванні вимоги Замовник зможе на власний розсуд розглядати документиУчасників, та приймати рішення про їх відповідність чи невідповілнсть даній вимозі, яка зовсім некорректно сформульована, що може бути дискримінаційним. Навіть, з урахуванням Вашого уточнення, незрозімуло, який саме дозвіл чи сертифікат Замовник вваажтиме таким, що відповідає вимозі ТД. Згідно уточнення Замовника, на виконання даної вимоги, потрібно надавати і дозволи (хоч незрозуміло який саме) і сертифікати (хоч незрозуміло який саме) і протоколи безпеки (хоч незрозуміло який саме).............................................................................. З урахуванням викладеного,з метою уникнення оскраження даної вимоги, або в подальшому імовірного рішення Замовника що стосуватиметься розгляду документів Учасників в цій частині, просимо видалити дану вимогу або чітко прописати в тендерній документації який саме документ вимагається Замовником та на яку саме техніку з наведеного переліку.
Відповідь: Перелік змін, внесених до тендерної документації на закупівлю «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область» від 20.08.2025 року: 1) внесено зміни до пункту 1.1. Додатку 1 до ТД, а саме видалено слова «документів, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 1».
Дата відповіді: 20.08.2025 14:34
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: fb43ef5d1b3041fa85aca09a0c105272
Дата опублікування: 15.08.2025 10:08
Опис: Шановний Замовнику! Чи буде вважатися аналогічний договір до даної закупівлі Нове будівництво протирадіаційного укриття будівлі (споруди ) для зберігання шкідливих відходів (хімічних, радіоактивних, тощо). Також чи буде вважатися аналогічним договором з нового будівництва житлових будівель?
Відповідь: Нове будівництво протирадіаційного укриття будівлі (споруди ) для зберігання шкідливих відходів (хімічних, радіоактивних, тощо не вважається аналогічним у даній закупівлі. У тендерній документації чітко визначено, що: «Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт, а саме: нового будівництва подібні за змістом, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, тощо), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі (СС2) з урахуванням таких умов: під час закупівлі робіт з нового будівництва аналогічним вважається тільки договір з виконання робіт з нового будівництва».
Дата відповіді: 18.08.2025 15:37
Відповідь надана

Уточнення вимог та приведення у відповідність ТД

Номер: 334cde2185844ddfb7040365eaada070
Дата опублікування: 14.08.2025 23:14
Опис: Доброго дня. 1. Відповідно до пункту 4.3 Розділу 1 ТД - зазначено: Кількість — 1 послуга. Обсяг надання послуг — відповідно до п.1.1. ДОДАТКУ 8 «Технічна специфікація", однак предметом закупівлі є виконання робіт та згідно електронних полей Замовником зазначено "1 робота". Просимо привести у відповідність умови ТД та зазначити вірно пункт 4.3 Розділу 1 ТД, заззначаючи "роботи", а не "послуги". ____________________________________________________________________________________________________________________ 2. Пунктом 13 Додатку 1 до ТД вимагається надання "Копія паспорту ... або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами фізичної особи-підприємця та копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб-підприємців)., Копія довідки про місце постійного/тимчасового проживання уповноваженої особи.". Оскільки, надання паспорту громадянина та ідентифікаційного коду передбачено виключно для учасників, які є ФОПами, просимо роз'яснити вимогу щодо надання довідки про місце постійного/тимчасового проживання уповноваженої особи. Чи передбачено вона саме для учасників, які є юридичними особами? Чи достатньо надати довідку від учасника в довільній формі з відповідною інформацією? Чи можливо надати паспорт з реєстрацією місця проживання, замість довідки? Ким довідка має бути видана?___________________________________________________________________________________ 3. Колонка 2 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 1, Форма 1) передбачає надання інформації "Перелік та кількість необхідної техніки відповідно до вимог замовника". Однак, тендерна документація не містить саме необхідної кількості обладнання / техніки, передік якої наведено в п. 1.1. Додатку 1. Просимо внести зміни до ТД, зазначивши необхідну кількість зазначеної техніки. _________________________________________________________________________________ 4. Відповідно до додатку 1 "Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 1.". Просимо роз'яснити вимогу в цій частині, а саме що мається на увазі під "та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт за предметом закупівлі" і яке відношення мають ці документи до такоого кваліфікаційного критерію, як матеріально-технічна база. У разі необхідності, просимо внести щміни до ТД, видаливши фразу "та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт за предметом закупівлі".
Відповідь: 1. Унесено відповідні зміни до тендерної документації, а саме, до пункту 4.3. РОЗДІЛУ 1. 2. Надання довідки про місце постійного/тимчасового проживання уповноваженої особи стосується виключно учасника – фізичну особу-підприємця. Документом, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування, є витяг із реєстру територіальної громади, який видається органом реєстрації або центром надання адміністративних послуг у паперовій формі за зверненням особи, яка декларує/реєструє місце проживання (перебування), власника (співвласників) житла, законного представника (представника) особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника (далі – суб’єкт звернення). Суб’єкт звернення для отримання витягу може також звернутися через Єдиний державний вебпортал електронних послуг після проходження ним електронної ідентифікації та автентифікації. 3. Щодо кількості зазначеної у пункті 1.1.Додатку 1 техніки. Учасник повинен надати інформацію про наявність зазначеної техніки, у кількості, яка необхідна для виконання робіт на об’єкті, виходячи з об’ємів робіт та проєктної документації. 4. Щодо надання документів на підтвердження наявності обладнання та матеріально- технічної бази, а саме щодо документів, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 1, повідомляємо наступне. Документи на техніку та обладнання- це не лише папери про власність/оренду, а й дозволи, сертифікати, протоколи безпеки, які підтверджують, що техніка чи обладнання можуть законно й безпечно використовуватися (якщо техніка та обладнання підвищеної небезпеки).
Дата відповіді: 17.08.2025 20:25