• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 9 днів назад

32 844 048.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 164 220.24 UAH
Період оскарження: 13.08.2025 13:41 - 25.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо розгляду вимоги

Номер: c4291e1b13e04d34b3ea9dd9e088193e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-13-006207-a.a4
Назва: щодо розгляду вимоги
Вимога:
Доброго дня. На жаль, попередня вимога розглянута не в повному обсязі, а питання залишається відкритим. Тому вимушені повторно звертатись та вказувати на помилки, як Переможця, так і Замовника. Твердження про «ідентичну невідповідність» в нашій попередній вимозі є коректним, оскільки стосувалось та стосується виключно ОДНІЄЇ невідповідності умовам тендерної документації, що допущена і Учасником. якого відхилено, і Учасником, якого визнано Переможцем. Вказана невідповідність полягає в зазначеному невірному показнику для розрахунку кошторисного прибутку та показнику адміністративних витрат. ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАЄМО. Слід зазначити, що підставою відхилення повинно бути будь-яка невідповідність умовам тендерної документації, в тому числі, наприклад, загадана вище, а не лише "сукупність невідповідностей", або їх певна кількість. У разі наявності невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника, Замовник зобов'язаний відхилити такого Учасника. Керуючись, ЗУ "Про публічні закупівлі" та Особливостями, просимо повідомити підтсави не відхилення пропозиції Переможця, у зв'язку з невірними показниками в кошторисних розразунках, в той час як заазначення таких показників, що не віповідають вимогам Настанови, стало однією з підстав (а саме пункт 2 Протоколу) відхилення пропозиції Учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, як повідомлялося раніше, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гефест Буд ВМ» Замовник вважає як таку, що відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ПОВТОРНО Щодо невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам до предмету закупівлі

Номер: 1aa7ffdd3aae4a81b68d41f03a4df81f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-13-006207-a.b3
Назва: ПОВТОРНО Щодо невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам до предмету закупівлі
Вимога:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Гефест Буд ВМ» НЕ відповідає вимогам тендерної документації, з урахуванням наступного: 1. Переможець у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію, яка вимагалась Додатком 1.1 до Тендерної документації, в якій згідно наданої Пояснювальної записки застосував показник для розрахунку кошторисного прибутку у розмірі 17,97 грн./люд. год та адміністративних витрат - у розмірі 5,04 грн./люд. год. Варто зазначити, що відповідно до умов Тендерної документації Учасник визначає ціну пропозиції відповідно Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова). Відповідно до Додатку 25 Настанови на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2), що є предметом закупівлі, показник для визначення розміру кошторисного прибутку повинен становити 18,11 грн/люд. год. Відповідно до Додатку 27 Настанови на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2), що є предметом закупівлі, показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій повинен становити 5,06 грн/люд. год. Таким чином, Переможцем надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. 2. Крім того, в договірній ціні/пояснювальній записці/ відсутня в повній мірі заповнена інформація «Будівництво розташовано на території ……………………….. області», що не відповідає вимогам Настанови. 3. Крім того, довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації Переможця не містить обов’язкові дані, які вимагались Замовником, а саме не містить номеру та серії сертифікату інженера з охорони праці, який є працівником, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. Також довідка не містить посилання на сертифікат кошторисника, який повинен бути в загальному доступі. Просимо скасувати рішення про визначення Переможця, а у разі неможливості цього зробити – відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Гефест Буд ВМ», наведені у пояснювальній записці до договірної ціни показники розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат прийняті до розгляду, оскільки тендерна пропозиція в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не містила інших невідповідностей. 2. В пояснювальній записці учасника чітко вказано найменування робіт: «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область», в назві якого чітко видно, де розташовано будівництво, а саме: на території м.Прилуки, Чернігівської області. 3. Відповідно до тендерної документації норма щодо надання посилання на відповідний реєстр сертифікованих інженерів кошторисників не є обов’язковою, а містить примітку «(при наявності)». Крім того, Законодавство України не встановлює обов’язку проходження інженером з охорони праці професійної атестації з видачею кваліфікаційного сертифіката. Натомість обов’язковими є навчання та періодична (раз на 3 роки) перевірка знань з питань охорони праці для посадових осіб відповідно до ст. 18 Закону України “Про охорону праці” та Типового положення НПАОП 0.00-4.12-05; за результатами оформлюють протокол, а у випадках виконання робіт з підвищеною небезпекою — посвідчення про перевірку знань.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Повторна вимога щодо надання роз'яснень по підставі відхилення в частині наявності досвіду

Номер: 6fc6019f1181422bbd764542af4ad512
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-13-006207-a.b2
Назва: Повторна вимога щодо надання роз'яснень по підставі відхилення в частині наявності досвіду
Вимога:
Щодо відхилення ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ", хочемо звернути увагу, що згідно з умовами Тендерної документації: Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт, а саме: нового будівництва подібні за змістом, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, тощо), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі (СС2) з урахуванням таких умов: під час закупівлі робіт з нового будівництва аналогічним вважається тільки договір з виконання робіт з нового будівництва. Замовник не вимагає підтвердження виконання конкретних видів робіт у розрізі проєктної документації. Однак, однією з підстав відхилення нашої пропозиції стало: даним договором передбачено виконання лише певного ряду робіт по об'єкту з нового будівництва. Тобто, учасник не був підрядною організацією з нового будівництва житлово-адміністративного комплексу і не може підтвердити досвід виконання аналогічного договору, що включає повний цикл створення нового об'єкта з «нуля» — починаючи від земляних і фундаментних робіт тощо, до здачі завершеного об'єкта в експлуатацію. У таких випадках від учасника вимагається: володіння повним управлінським і технічним ресурсом для ведення нового будівництва; спроможність ефективно організовувати послідовність етапів реалізації; здатність взаємодіяти з проектувальниками, органами державного нагляду та контролю в процесі створення нового об'єкта. Просимо додатково надати інформацію: 1. Де саме в тендерній документації містилось розуміння визначення «аналогічного договору», яке зазначено в протоколі про відхилення нашої пропозиції, саме в такому розумінні, що Учасник повинен бути підрядною організацією та повинен був підтвердити досвід виконання аналогічного договору, що включає повний цикл створення нового об'єкта з «нуля» — починаючи від земляних і фундаментних робіт тощо, до здачі завершеного об'єкта в експлуатацію. У таких випадках від учасника вимагається: володіння повним управлінським і технічним ресурсом для ведення нового будівництва; спроможність ефективно організовувати послідовність етапів реалізації; здатність взаємодіяти з проектувальниками, органами державного нагляду та контролю в процесі створення нового об'єкта? 2. Чому договір, яким передбачено наявність досвіду виконання робіт по об'єкту з нового будівництва на об’єктах цивільного будівництва (житлові будівлі) з класом наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва СС3, що на 100% відповідає визначенню аналогічного договору згідно Тендерної документації до закупівлі, не є аналогічним на думку Замовника?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що в умовах тендерної документації зазначено, що «Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт, а саме: нового будівництва подібні за змістом, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, тощо), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі (СС2) з урахуванням таких умов: під час закупівлі робіт з нового будівництва аналогічним вважається тільки договір з виконання робіт з нового будівництва». Питання щодо аналогічного договору було підняте у зверненнях учасників під час проходження процедури уточнення, де у відповідь було чітко зазначено, що «Вимога щодо підтвердження досвіду саме в сфері нового будівництва встановлена з урахуванням специфіки предмета закупівлі, що включає повний цикл створення нового об’єкта з «нуля» — починаючи від земляних і фундаментних робіт тощо, до здачі завершеного об’єкта в експлуатацію. У таких випадках від учасника вимагається: - володіння повним управлінським і технічним ресурсом для ведення нового будівництва; - спроможність ефективно організовувати послідовність етапів реалізації; - здатність взаємодіяти з проєктувальниками, органами державного нагляду та контролю в процесі створення нового об'єкта. Встановлена вимога повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 16 і ст. 22, які надають Замовнику право встановлювати кваліфікаційні критерії, відповідно до характеру предмета закупівлі, із метою перевірки реального досвіду виконання аналогічних за обсягом та складністю робіт. Це обмеження не має на меті дискримінацію, а спрямоване на об’єктивну перевірку спроможності учасника впоратись із завданням саме у сфері нового будівництва».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам до предмету закупівлі

Номер: a4afd37a50af4f62ab14421ac76d6ee3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-13-006207-a.a1
Назва: ВИМОГА. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам до предмету закупівлі
Вимога:
ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ", яка є Учасником закупівлі UA-2025-08-13-006207-a, розглянула документи тендерної пропозиції іншого учасника - ТОВ "Гефест Буд ВМ" (далі – Переможець) на відповідність вимогам тендерної документації, та виявила ряд невідповідностей, які є підставою відхилення. Оскільки, згідно Протоколу Уповноваженої особи №10 від 09 вересня 2025 року зазначеного Учасника визнано Переможцем, змушені звернути увагу на наступне: Додатком 1.1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник визначає ціну пропозиції відповідно Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова). До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови, що надаються в складі пропозиції: Договірна ціна, локальні та об'єктний кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат, пояснювальна записка; календарний графік виконання робіт. Переможцем надано кошторисну документацію, однак вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, зокрема: 1. Переможець у складі тендерної пропозиції надав відповідний кошторисний розрахунок, в якому згідно наданої Пояснювальної записки застосував показник для розрахунку кошторисного прибутку у розмірі 17,97 грн./люд. год та адміністративних витрат - у розмірі 5,04 грн./люд. год. Відповідно до Додатку 25 Настанови на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2), що є предметом закупівлі, показник для визначення розміру кошторисного прибутку повинен становити 18,11 грн/люд. год. Відповідно до Додатку 27 Настанови на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2), що є предметом закупівлі, показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій повинен становити 5,06 грн/люд. год. Однак, незважаючи на те, що поданий розрахунок не відповідає технічним і якісним характеристикам до предмету закупівлі, ТОВ "Гефест Буд ВМ" визнано Переможцем, чим допущено грубе порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Крім того, звертаємо особливу увагу на порушення основоположного принципу здійснення публічних закупівель, що полягає в недискримінації учасників та рівне ставлення до них, оскільки згідно Протоколу Уповноваженої особи №9 від 02 вересня 2025 року застосування ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" показнику для розрахунку кошторисного прибутку у розмірі 18,05 грн./люд. год та адміністративних витрат - у розмірі 5,05 грн./люд. год., що не відповідають показникам визначеним в Додатку 25 та Додатку 27 Настанови, стало однією з підстав відхилення нашої тендерної пропозиції. А при ІДЕНТИЧНІЙ НЕВІДПОВІДНОСТІ іншого Учасника визнано Переможцем. Цікавим є те, що насправді наша договірна ціна порахована з вірними показниками, що зазначені в фалі imd, однак Замовником перевірено лише пдф. 2. Дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій також проявляється в іншій невідповідності документів Переможця, а саме в договірній ціні/пояснювальній записці/ відсутня в повній мірі заповнена інформація «Будівництво розташовано на території ……………………….. області», що не відповідає вимогам Настанови, однак Замовник на цей момент взагалі не звертає увагу, в той час, як згідно пункту 1 Протоколу Уповноваженої особи №9 від 02 вересня 2025 року, відсутність в повній мірі заповненої інформації у договірній ціні ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" «Визначена згідно з________» також стало підставою для відхилення тендерної пропозиції. 3. Крім того, довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації Переможця не містить обов’язкові дані, які вимагались Замовником, а саме не містить номеру та серії сертифікату інженера з охорони праці, який є працівником, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. Також довідка не містить посилання на сертифікат кошторисника, який повинен бути в загальному доступі. Щодо відхилення ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ", хочемо звернути увагу, що згідно з умовами Тендерної документації: Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт, а саме: нового будівництва подібні за змістом, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, тощо), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі (СС2) з урахуванням таких умов: під час закупівлі робіт з нового будівництва аналогічним вважається тільки договір з виконання робіт з нового будівництва. Замовник не вимагає підтвердження виконання конкретних видів робіт у розрізі проєктної документації. Однак, однією з підстав відхилення нашої пропозиції стало: даним договором передбачено виконання лише певного ряду робіт по об'єкту з нового будівництва. Тобто, учасник не був підрядною організацією з нового будівництва житлово-адміністративного комплексу і не може підтвердити досвід виконання аналогічного договору, що включає повний цикл створення нового об'єкта з «нуля» — починаючи від земляних і фундаментних робіт тощо, до здачі завершеного об'єкта в експлуатацію. У таких випадках від учасника вимагається: володіння повним управлінським і технічним ресурсом для ведення нового будівництва; спроможність ефективно організовувати послідовність етапів реалізації; здатність взаємодіяти з проектувальниками, органами державного нагляду та контролю в процесі створення нового об'єкта. Просимо додатково надати інформацію: 1. Де саме в тендерній документації містилось розуміння визначення «аналогічного договору», яке зазначено в протоколі про відхилення нашої пропозиції, саме в такому розумінні, що Учасник повинен бути підрядною організацією та повинен був підтвердити досвід виконання аналогічного договору, що включає повний цикл створення нового об'єкта з «нуля» — починаючи від земляних і фундаментних робіт тощо, до здачі завершеного об'єкта в експлуатацію. У таких випадках від учасника вимагається: володіння повним управлінським і технічним ресурсом для ведення нового будівництва; спроможність ефективно організовувати послідовність етапів реалізації; здатність взаємодіяти з проектувальниками, органами державного нагляду та контролю в процесі створення нового об'єкта? 2. Чому договір, яким передбачено наявність досвіду виконання робіт по об'єкту з нового будівництва на об’єктах цивільного будівництва (житлові будівлі) з класом наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва СС3, що на 100% відповідає визначенню аналогічного договору згідно Тендерної документації до закупівлі, не є аналогічним на думку Замовника? З урахуванням зазначених невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника, якого визнано Переможцем, вимагаємо відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель на підставі п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (із змінами) або надати аргументацію чому Переможця не відхилено з наведених вище підстав ВИМОГУ ДУБЛЮЄМО В ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги щодо «невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам до предмета закупівлі» повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Гефест Буд ВМ» відповідає вимогам тендерної документації. Ваше ствердження про «ідентичну невідповідність» у Вашій пропозиції є некоректним. За Протоколом уповноваженої особи №9 від 02.09.2025 підставою відхилення стала сукупність невідповідностей, у т.ч. неналежно оформлені та неповні розрахунки у файлі, що є предметом оцінки, а тим більш невідповідність запропонованих Вами матеріалів та їх обʼємів вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено