• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 дні назад

1 300 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 502.50 UAH
Період уточнення: 12.08.2025 13:15 - 17.08.2025 00:00
Відповідь надана

Задубльвані вимоги до Учасників

Номер: 103696dae396498989925d2d91035391
Дата опублікування: 15.08.2025 12:18
Опис: Шановний Замовнику, в Додатку 1 до тендерної дкументації Замовником встановлено вимогу про надання двох документів, які по суті дублюють одна одну " 1.8. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу в поточному році. та 1.9 Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для учасників юридичних осіб)" Просимо видалити вимогу п.1.9., яка дублює вимогу, зазначену в п.1.8.. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше запитання до процедури закупівлі повідомляємо наступне. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – витяг) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі;…» Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін’юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486, наказом Державної служби статистики України від 02 листопада 2020 року № 312, № 244 від 04.08.2023), на запит користувача Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) формуються органом Державної Статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг. Відомості щодо суб’єктів Реєстру (юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб) надаються користувачам за такими категоріями даних: ідентифікаційні - ідентифікаційний код і найменування суб’єкта; класифікаційні - види економічної діяльності, організаційно-правова форма господарювання, територіальна належність, а також класифікаційні коди відповідно до класифікацій, кодифікатора; довідкові - місцезнаходження; реєстраційні - відомості про створення, припинення суб’єктів. Отже, Витяг ЄДРПОУ та Відомості ЄДРПОУ – це два різні документи, які за змістом та призначенням не можуть заміняти один одного.
Дата відповіді: 15.08.2025 15:33
Відповідь надана

Довідка про виконання аналогічних договорів

Номер: 9684f870925143b185c4ce9dda34c093
Дата опублікування: 14.08.2025 14:51
Опис: Шановний Замовнику! В додатку 1 Ви вимагаєте надати довідку про аналогічні договори в довільній формі, проте на цій же сторінці приводите форму Інформаційної довідки про виконання аналогічного договору. Чи можна при цьому Учасникам надавати довідку в довільній формі?
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на виконання п.1.1 Додатку 1 тендерної документації надати Довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, за формою Інформаційної довідки про виконання аналогічного договору.
Дата відповіді: 15.08.2025 15:26
Відповідь надана

щодо ISO

Номер: c24044aca7a14acead68f0fc8d600e7a
Дата опублікування: 14.08.2025 10:03
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) від учасників відкритих торгів вимагається підтвердити успішне проходження сертифікації їхньої діяльності відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 37001:2018, ISO 45001:2019 , ISO ISO 27001:2023 , шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідних сертифікатів, або інших сертифікатів відповідності національному стандарту. Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія). Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT). Вказані вище документи, які вимагає Замовник, не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023. Встановлення Замовником вимог у тендерній документації щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сертифікатів відповідності не відповідає вимогам діючого законодавства України, прямо суперечить пункту 29 Особливостей, а відтак порушує наші права, як Учасника, та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вказані вище вимоги щодо надання сертифікатів ISO.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей. Вимоги до відомостей, які мають міститися в тендерній документації, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Законом визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси як замовників так і постачальників. Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Частиною 5 статті 23 Закону, визначено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Замовник у вимогах тендерної документації не вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними. Таким чином, вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення Рішення Комісії № 3668-р/пк-пз від 27.02.2024 (номер оголошення UA-2024-02-07-014066-a), Рішення Комісії № 3866-р/пк-пз від 29.02.2024 (номер оголошення UA-2024-02-16-011359-a)/ Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії, на які Замовник посилається в тендерній документації (ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)») відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації відповідають параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» та іншим вимогам, встановленим чинним законодавством України, державними національними стандартами України, технічними умовами, іншими нормативно-технічними документами щодо його якості. Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення. Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.7 – 11.4.12 глави 11.4 розділу XІ КСР, які встановлюють показники якості електричної енергії для мереж середньої та високої напруги, методи випробування та інші характеристики якості електроенергії наведені у ДСТУ EN 50160:2023. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 14.08.2025 13:57
Відповідь надана

Комерційна пропозиція

Номер: 21fe584c02b5479f8c5828bc1132a6a5
Дата опублікування: 13.08.2025 08:50
Опис: Шановний Замовнику! Для участі в торгах учасники подаватимуть кожен свою ціну і можливо, у випадку аукціону, навіть подана ціна буде знижатися, змінюватиметься. В цьому і полягає суть торгів - визначити, хто з учасників дасть найвигіднішу пропозицію. У Вас в Коерційній пропозиції (Додаток 2 до проекту договору) уже наперед заповнено "(К) коефіцієнт прибутковості постачальника для даної комерційної пропозиції складає 1,04". Просимо Вас внести зміни і прибрати 1,04, оскільки прибутковість не може бути встановлена заздалегідь в проекті договору.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання. На Ваше звернення повідомляємо, що зміни було внесено та викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 13.08.2025 13:58