• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 дні назад

1 300 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 502.50 UAH
Період оскарження: 12.08.2025 13:15 - 17.08.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця): 16.09.2025 09:40 - 22.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника про розгляд тендерної пропозиції учасника

Номер: 1a5127190dd043e5ab2b5e98d3456cee
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-12-005962-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про розгляд тендерної пропозиції учасника
Скарга:
22.08.2025 року Замовником була направлена вимога ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» про усунення невідповідносте в тендерній документації протягом 24 годин, а саме: 1) Відповідно до вимог п.п.1.1, п.1.2 додатку №1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 3-х) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я побатькові, посада та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365", встановлено, що учасником не надані копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. 2) Відповідно до п.3 додатку №1 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого(тих) рахунку(ків) в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідка з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках та довідку від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо всіх відкритих рахунків учасника. Такі довідки повинні бути видані в поточному році, надані довідки не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутня інформація про 6 відкритих банківских рахунків у АТ КБ “Приватбанк”, в довідці АТ КБ “Приватбанк” № 250128SU15541301 від 28.01.2025 зазначена інформація лише про відкриття одного рахунку, а згідно інформаціі Головного управління ДПС у м. Києві, яка зазначена в додатку до листа від 05.02.2025 № 10600/6/26-15-12-01-05, відкрито шість банківських рахунків. В довідці АБ “Укргазбанк” № 5-381/164/2025 від 31.01.2025 про відкриття поточних рахунків інформація в довідці зазначена станом на 31.01.2024, в довідці АТ “Банк Альянс” № 01-258 від 28.01.2025 вказаний поточний рахунок, не відповідає номеру рахунку який вказан у додатку до листа Головного управління ДПС у м. Києві від 05.02.2025 № 10600/6/26-15-12-01-05. 23.08.2025 року ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» було усунуто невідповідності, що підтверджується даними з сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-08-12-005962-a?oldVersion=true, а саме завантажив наступні документи: 01.ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА аналогічні договори 02.Магдалинівська селищна рада договір_акти_відгук_звіт_п.д. 03.Виконком Жмеринської міської ради договір_акти_відгук_звіт 04. ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дог.№ 2 вiд 02.01.2023р. 05.ГУ Статистики у Кіровоградській області_договір_акти_відгук_звіт_ Альянс Приватбанк Укргазбанк Роз`яснення. Однак, 26.08.2025 року ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» відповідно до протоколу № 35 розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365», поданої під час проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням постанови кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовника, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на перівод дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) – прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію, на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Замовник вимагав отримання наступних документів та інформації: Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Учасник для підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надав Довідку та копії відповідних документів, а саме: договори про постачання електричної енергії споживачу (з додатковими угодами), який був укладений з Магдалинівською селищною радою, Виконкомом Жмеринської міської ради та ГУ Статистики у Кіровоградській області, відповідні акти прийому-передачі електроенергії по кожному споживачу окремо, відгуки та платіжні доручення по кожному договору окремо. Втім, Замовником вказано у протоколі № 35 від 26.08.2025 року, що виконання договорів це банківська виписка Учасника, а не платіжні доручення Замовника. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Замовник чітко не зазначив, саме які документи надати Учасником для врегулювання питання щодо невідповідностей в тендерній пропозиції, а просто зазначив «копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором». Відтак, учасник визначив перелік документів, які є загальновживані з точки зору поняття «виконання договірних зобов’язань». У господарських та цивільних правовідносинах «виконання договору» — це належне здійснення сторонами зобов’язань, передбачених договором, у строки та спосіб, визначені його умовами та законом. Виконання договорів підтверджується первинними документами бухгалтерського обліку, що засвідчують факт передачі результату та прийняття його замовником. Це можуть бути: акти приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг, видаткові накладні, тощо. У сфері публічних закупівлях банківські виписки не є обов’язковими документами для підтвердження виконання договорів, адже Закон вимагає лише «документальне підтвердження досвіду», і традиційно це договори та акти/накладні. В той же час, Замовник вимагав, як виявилося за результатом розгляду документів, наданих для виправлення невідповідностей, копії саме банківських виписок як доказ виконання і проведення розрахунків. Звертаємо увагу, що банківська виписка — це документ, що містить фінансову інформацію підприємства, яка не стосується кваліфікаційних критеріїв, визначених законом. Її вимога може розцінюватися як дискримінаційна (ст. 5 Закону — принципи добросовісної конкуренції). Замовник не має законного права вимагати від учасника банківські виписки як доказ здійснення діяльності. Правильним доказом є договори, акти, накладні чи інші документи, що підтверджують виконання аналогічних поставок/робіт/послуг. Вимагання банківської виписи містить ризик порушення банківської таємниці (згідно зі ст. 60 Закону «Про банки і банківську діяльність»). Замовником не було зазначено ні в тендерній документації, ні в повідомлення про виправлення невідповідностей, які саме документи необхідно подати; відхилення допускається лише у разі невиправлення протягом 24 годин. Скаржник усунув невідповідності у строк, натомість замовник фактично висунув нову вимогу поза межами ТД (банківська виписка) й використав її як підставу відхилення. Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, не є підставою для відхилення. Отже, ненадання «банківської виписки» — за відсутності її прямої вимоги в додатках до тендерної документації — не може бути підставою для відхилення. (п. 44 Особливостей). Замовник зобов’язаний діяти об’єктивно, недискримінаційно і пропорційно та вимагати лише ті документи, які визначені тендерною документацією для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Вихід за межі тендерної документації — неправомірний. Рішення про відхилення має містити посилання на конкретні положення Особливостей і умови тендерної документації та чітко описувати суть невідповідності. У протоколі № 35 замовник не навів пункт ТД, який встановлює вимогу саме «банківської виписки». (п. 46 Особливостей). Вищезазначене відповідає і правовим висновкам Верховного Суду та узагальненій практиці АМКУ. Так, КАС ВС у постанові від 21.09.2022 у справі № 640/30067/20 зазначив: базовим документом для оцінки пропозицій є тендерна документація; замовник має вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією. У постанові від 09.08.2022 року у справі № 640/30534/20 КАС ВС зробив висновок, що за відсутності у тендерній документації спеціальних вимог до форми/змісту обґрунтувань або документів замовник не вправі відхиляти з підстав «невідповідності», що не закріплена у тендерній документації. Відповідно до постанови КАС ВС від 17.03.2020 у справі № 826/8263/18 сформований правовий висновок що після визначення найбільш економічно вигідної пропозиції перевірка здійснюється саме на відповідність вимогам тендерної документації; у разі невідповідності — відхилення. АМКУ в узагальненнях практики (2025) наголошує: під визначення «невідповідностей» п. 43 підпадають усі документи/інформація, передбачені тендерною документацією (крім гарантії та технічних характеристик), а відхилення за п. 44 застосовується саме у разі невиправлення протягом 24 годин. Надмірні/непередбачені тендерною документацією вимоги визнаються неправомірними. Таким чином, прийняте рішення ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» порушує права ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Дата розгляду скарги: 10.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2025 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.09.2025 15:51
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2025 09:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365». 2. Визначити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365» переможцем процедури закупівлі за предметом: (Електрічна енергія), код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія. 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365", Лозіцька Марія 380731767403 m.lozitska@energy365.com.ua https://energy365.com.ua/uk/main

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 51116427ca444c7c841f91e4ec6f4a6a
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: 22.08.2025 року Замовником була направлена вимога ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» про усунення невідповідносте в тендерній документації протягом 24 годин, а саме:
1) Відповідно до вимог п.п.1.1, п.1.2 додатку №1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 3-х) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я побатькові, посада та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365", встановлено, що учасником не надані копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами.
2) Відповідно до п.3 додатку №1 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого(тих) рахунку(ків) в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідка з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках та довідку від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо всіх відкритих рахунків учасника. Такі довідки повинні бути видані в поточному році, надані довідки не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутня інформація про 6 відкритих банківских рахунків у АТ КБ “Приватбанк”, в довідці АТ КБ “Приватбанк” № 250128SU15541301 від 28.01.2025 зазначена інформація лише про відкриття одного рахунку, а згідно інформаціі Головного управління ДПС у м. Києві, яка зазначена в додатку до листа від 05.02.2025 № 10600/6/26-15-12-01-05, відкрито шість банківських рахунків. В довідці АБ “Укргазбанк” № 5-381/164/2025 від 31.01.2025 про відкриття поточних рахунків інформація в довідці зазначена станом на 31.01.2024, в довідці АТ “Банк Альянс” № 01-258 від 28.01.2025 вказаний поточний рахунок, не відповідає номеру рахунку який вказан у додатку до листа Головного управління ДПС у м. Києві від 05.02.2025 № 10600/6/26-15-12-01-05.
23.08.2025 року ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» було усунуто невідповідності, що підтверджується даними з сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-08-12-005962-a?oldVersion=true, а саме завантажив наступні документи:
01.ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА аналогічні договори
02.Магдалинівська селищна рада договір_акти_відгук_звіт_п.д.
03.Виконком Жмеринської міської ради договір_акти_відгук_звіт
04. ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дог.№ 2 вiд 02.01.2023р.
05.ГУ Статистики у Кіровоградській області_договір_акти_відгук_звіт_
Альянс
Приватбанк
Укргазбанк
Роз`яснення.
Однак, 26.08.2025 року ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» відповідно до протоколу № 35 розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365», поданої під час проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням постанови кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовника, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на перівод дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) – прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію, на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Замовник вимагав отримання наступних документів та інформації:
Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами.
Учасник для підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надав Довідку та копії відповідних документів, а саме:
договори про постачання електричної енергії споживачу (з додатковими угодами), який був укладений з Магдалинівською селищною радою, Виконкомом Жмеринської міської ради та ГУ Статистики у Кіровоградській області, відповідні акти прийому-передачі електроенергії по кожному споживачу окремо, відгуки та платіжні доручення по кожному договору окремо.
Втім, Замовником вказано у протоколі № 35 від 26.08.2025 року, що виконання договорів це банківська виписка Учасника, а не платіжні доручення Замовника.
ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник чітко не зазначив, саме які документи надати Учасником для врегулювання питання щодо невідповідностей в тендерній пропозиції, а просто зазначив «копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором». Відтак, учасник визначив перелік документів, які є загальновживані з точки зору поняття «виконання договірних зобов’язань».
У господарських та цивільних правовідносинах «виконання договору» — це належне здійснення сторонами зобов’язань, передбачених договором, у строки та спосіб, визначені його умовами та законом.
Виконання договорів підтверджується первинними документами бухгалтерського обліку, що засвідчують факт передачі результату та прийняття його замовником. Це можуть бути: акти приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг, видаткові накладні, тощо.
У сфері публічних закупівлях банківські виписки не є обов’язковими документами для підтвердження виконання договорів, адже Закон вимагає лише «документальне підтвердження досвіду», і традиційно це договори та акти/накладні.
В той же час, Замовник вимагав, як виявилося за результатом розгляду документів, наданих для виправлення невідповідностей, копії саме банківських виписок як доказ виконання і проведення розрахунків.
Звертаємо увагу, що банківська виписка — це документ, що містить фінансову інформацію підприємства, яка не стосується кваліфікаційних критеріїв, визначених законом. Її вимога може розцінюватися як дискримінаційна (ст. 5 Закону — принципи добросовісної конкуренції).
Замовник не має законного права вимагати від учасника банківські виписки як доказ здійснення діяльності. Правильним доказом є договори, акти, накладні чи інші документи, що підтверджують виконання аналогічних поставок/робіт/послуг.
Вимагання банківської виписи містить ризик порушення банківської таємниці (згідно зі ст. 60 Закону «Про банки і банківську діяльність»).
Замовником не було зазначено ні в тендерній документації, ні в повідомлення про виправлення невідповідностей, які саме документи необхідно подати; відхилення допускається лише у разі невиправлення протягом 24 годин. Скаржник усунув невідповідності у строк, натомість замовник фактично висунув нову вимогу поза межами ТД (банківська виписка) й використав її як підставу відхилення.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, не є підставою для відхилення. Отже, ненадання «банківської виписки» — за відсутності її прямої вимоги в додатках до тендерної документації — не може бути підставою для відхилення. (п. 44 Особливостей). Замовник зобов’язаний діяти об’єктивно, недискримінаційно і пропорційно та вимагати лише ті документи, які визначені тендерною документацією для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Вихід за межі тендерної документації — неправомірний.
Рішення про відхилення має містити посилання на конкретні положення Особливостей і умови тендерної документації та чітко описувати суть невідповідності. У протоколі № 35 замовник не навів пункт ТД, який встановлює вимогу саме «банківської виписки». (п. 46 Особливостей).
Вищезазначене відповідає і правовим висновкам Верховного Суду та узагальненій практиці АМКУ.
Так, КАС ВС у постанові від 21.09.2022 у справі № 640/30067/20 зазначив: базовим документом для оцінки пропозицій є тендерна документація; замовник має вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією.
У постанові від 09.08.2022 року у справі № 640/30534/20 КАС ВС зробив висновок, що за відсутності у тендерній документації спеціальних вимог до форми/змісту обґрунтувань або документів замовник не вправі відхиляти з підстав «невідповідності», що не закріплена у тендерній документації.
Відповідно до постанови КАС ВС від 17.03.2020 у справі № 826/8263/18 сформований правовий висновок що після визначення найбільш економічно вигідної пропозиції перевірка здійснюється саме на відповідність вимогам тендерної документації; у разі невідповідності — відхилення.
АМКУ в узагальненнях практики (2025) наголошує: під визначення «невідповідностей» п. 43 підпадають усі документи/інформація, передбачені тендерною документацією (крім гарантії та технічних характеристик), а відхилення за п. 44 застосовується саме у разі невиправлення протягом 24 годин. Надмірні/непередбачені тендерною документацією вимоги визнаються неправомірними.
Таким чином, прийняте рішення ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» порушує права ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження