-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_276_ВО: Пластини, пластини твердосплавні (Лот 1 -42670000-3 Частини та приладдя до верстатів, Лот 2 - 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 15 днів назад
11 274 702.07
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 3 320.31 UAH
мін. крок: 0% або 3 320.31 UAH
Період уточнення:
08.08.2025 14:25 - 18.08.2025 00:00
Відповідь надана
Технічні характеристики пластини RPUX 2710MO-продовження теми
Номер:
7412496877d840ab98e0959e9cf92490
Дата опублікування:
15.08.2025 16:36
Опис:
Шановний замовнику.
Технічні фахівці, що готували відповідь на зверення щодо характеристик (товщини) пластини RPUX 2710MO ввели Вас в оману. А Ви в свою чергу розказуєте нісенітницю учасникам та їх технічним спеціалістам. У відповіді Ви посилаєтеся на примітку до додатку В стандатру. Тож давайте розберемося. Додаток В містить таблицю В.1 "Символи для стандартизованих товщин пластинок". У першій колонці вказано стандартизовану товщину пластин. У переліку стандартизованих товщин пластин - товщина 9,52 мм, що відповідає Вашим вимогам до товщини пластини RPUX 2710MO (це описано у "Додатку А" ТД). Далі у третій колонці таблиці В.1 наведені символи, що присвоюються пластинам певної товщини. Для пластин товщиною 9,52 мм - це символ "09". Ще раз наголошу: "09", але ніяк не "10" як вказано у Вашому позначенні пластини RPUX 2710MO. Крім того, Ви тлумачите примітку до таблиці В.1 у зворотньому розумінні. В оригіналі ця примітка звучить так: "Якщо ці символи використовуються із значенням, яке відрізняється від наведеного в Таблиці В.1, символ за посиланням ④ буде Х." Тобто, якщо товщина пластинки відрізнятиметься від стандартизованої (наведеної у першій колонці таблиці В.1), то все рівно має вказуватися відповідний символ із третьої колонки, а у характеристиках/вимогах до товару - має вказуватися необхідна товщина пластини. Ви ж трактуєте цю норму стандарту у зворотньому порядку.
Очевидно, що аргументи Вашої відповіді на попереднє звернення не відповідають дійсності.
Ще раз прошу надати розяснення з цього питання, та привести вимоги до предмету закупівлі (стосовно пластини RPUX 2710MO) до норм стандарту ДСТУ ISO 1832 (якому вона має відповідати).
,
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Просимо уважніше читати технічні вимоги Замовника до тендерної документації (ТД), в яких вказано, що висота ріжучої кромки – 9,525 мм, що відрізняється від стандартизованої товщини (наведеної у першій колонці таблиці В.1) на 0,005 мм.
В примітці до таблиці В.1 акцент зроблено на символ – «колонка 3» («Якщо ці символи використовуються із значенням, яке відрізняється від наведеного в Таблиці В.1, символ за посиланням ④ буде Х»), а не на товщину пластини, тому позначення товщини пластини у вигляді цифрового символу може відрізнятися від колонки 3 таблиці В.1. Також стандартом зазначено, якщо буквений символ «Х» використовується в положенні 4, то в положеннях 5, 6 і 7 можна використовувати символи, що представляють значення, які не містяться в цьому Міжнародному стандарті, але які мають чітко описані з використанням креслення. Замовником дотримано всі вимоги стандарту, тому вважаємо трактовку, що викладена замовником у вимогах до ТД правомірною та вказана назву пластини «RPUX 2710MO» такою, що відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 1832.
Зважаючи на вищевикладене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді:
18.08.2025 16:46
Відповідь надана
Щодо розподілу на лоти
Номер:
e24625b1bb3a426fa9ddebb9f38f0398
Дата опублікування:
14.08.2025 21:23
Опис:
Шановний замовнику. На попереднє звернення Вами надана відповідь про неможливість поділу предмету закупівлі на лоти. Пояснюєте це тим, що у Замовника відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану. У нас виникає питання, яким чином інші філії АТ "Укрзалізниця" протягом останніх декількох місяців при зверненнях на майданчик щодо розподілу на лоти відміняють процедури закупівель, і буквально через два тижні оголошують нові тендери, вже з поділом на лоти за кожним найменуванням. Учасників у таких торгах завжди в рази більше ніж зазвичай, і конкуренція жорстка, а тому і ціни набагато нижчі ніж при "групових"лотах. Тобто поділ можливий. Але у цій закупівлі філія ЦЗВ АТ "Укрзалізниця" вочевидь переслідує мету створити сприятливі умови для окремих постачальників. Крім того, Вами зазначено, що у попередніх закупівлях приймали участь різні виробники та постачальники, і питань щодо поділу на лоти у зв'язку з дискримінаційними умовами не виникало. Єдине, про що Ви змовчали - це бюджет закупівлі. У попередніх тендерах ціни були ринкові, і учасники могли запропонувати пластини як європейського так і китайського виробництва. Але бюджет цієї закупівлі в три рази менше ринкових цін, і сформований він за пропозицією лише одного постачальника. З таким бюджетом можливо запропонувати або складські залишки за цінами нижче собівартості товару (лиш би збути цей товар), або ж неякісний товар невідомого походження. Тому просимо відмінити дану процедуру і оголосити нову з розподілом на лоти, як це робиться на інших філіях АТ "Укрзалізниця" при відповідних зверненнях.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі було сформовано у відповідності до поглибленого дослідження, обгрунтованого вивчення, та аналізу ринку, з отриманням належних/відповідних комерційних пропозицій, проведенням моніторингу ринку на електронному майданчику SmartTender, та інформації наявної у відкритих джерелах, і інших інформаційних ресурсах, та з урахуванням попередніх закупівель.
Виходячи з вищевикладеного Замовник не вбачає доцільним збільшення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до п. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у Замовника відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то Замовник не може здійснити поділ на лоти.
Проаналізувавши попередні закупівлі пластин твердосплавних було встановлено, що дані закупівлі постійно проводились комплексно, питань щодо поділу на лоти у зв’язку з дискримінаційними умовами не виникало. Учасниками закупівель були ТОВ «ІК «МІДГАРД» (виробник Україна), ТОВ "Техпоставка" (виробник Україна), ТОВ "НВП "Вагон сервіс" (виробник Україна), ТОВ "ПК "Інотех" (виробник Китай, Чехія), ТОВ «Агат інвест груп» (виробник Китай), ТОВ «Інфініт трейд» (виробник Україна), а також ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" (виробник Чехія, Сербія).
Дата відповіді:
15.08.2025 15:40
Відповідь надана
Технічні характеристики пластини RPUX 2710MO
Номер:
536abe2a4a98456584cde17dcadf731b
Дата опублікування:
14.08.2025 14:18
Опис:
Шановний замовнику.
У технічній специфікації (Додаток 1) та у Додатку А вказується, що Вами закупляється пластина RPUX 2710MO (поз.7 Лоту 1), яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 1832:2015 (ISO 1832:2012, IDT) (далі ДСТУ ISO 1832).
Таблиця 8 пункту 4.6 ДСТУ ІСО 1832 містить таку норму: «У країнах, де використовується метрична система, приймайте числове значення товщини в якості символу позначення для товщини пластинки, не враховуючи цифри після коми. Якщо отриманий символ складається тільки з однієї цифри, перед нею ставиться 0 (нуль). ПРИКЛАД: Товщина пластинки: 3,18 мм, Символ позначення: 03».
Згідно наведеної норми стандарту символ «10» означає, що товщина пластини RPUX 2710MO має бути від 10 мм до 11мм.
Проте у описі технічних характеристик цієї пластини вказано, що її товщина має бути 9,525мм.
У цьому вбачається протиріччя між вимогами тендерної документації та нормами ДСТУ ІСО 1832: або при товщині пластини 9,525 мм має бути позначення RPUX 2709MO, або ж при позначенні RPUX 2710MO товщина пластини має бути більше 10мм.
Це протиріччя не дає учасникам торгів надати коректну пропозицію. У будь-якому випадку запропонована будь-яким учасником пластина RPUX 2710MO не відповідатиме або стандарту ДСТУ ІСО 1832, або вимогам тендерної документації.
Прошу надати розяснення з порушеного питання, та для виправлення невідповідності опису технічних характеристик пластини RPUX 2710MO стандарту внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Згідно ДСТУ ISO 1832:2015 (ISO 1832:2012, IDT) допускається позначення товщини пластини цифровим символом, який не зазначено в таблиці В.1, за умови, що четвертий символ в назві пластини буде «Х». Ця умова в тендерній документації була виконана, та пластина названа - «RPUX 2710МО», що повністю відповідає вимогам ДСТУ ISO 1832:2015 (ISO 1832:2012, IDT), вважаємо вимогу щодо назви пластини «RPUX 2710МО» стосовно позначення товщини – недоцільною.
Зважаючи на вищевикладене Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді:
15.08.2025 15:40
Відповідь надана
Щодо необхідності подовження строків подання тендерних пропозицій
Номер:
a07991e8282d43868f9d1e327a2d9e7d
Дата опублікування:
14.08.2025 11:25
Опис:
Шановний Замовнику!
Зважаючи на значний обсяг винесеною до закупівлі продукції, на фоні значної активізації ворожих повітряних загроз ракетних та БПЛА ударів, в наслідок широкомасштабної військової агресії рф проти України, для можливості своєчасної якісної підготовки нашої пропозиції, звертаємось до замовника з переконливим проханням, про подовження на 10 календарних днів кінцевого терміну подання тендерних пропозицій на ці торги.
Відповідь:
Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.08.2025 15:40
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі
Номер:
ed431beceaa24117bc6cb60f8f1bcdfa
Дата опублікування:
11.08.2025 13:51
Опис:
Шановний замовнику!
Згідно з умовами тендерної документації до процедури закупівлі, Вами об'єднано в лот №1 наступні позиції (згідно переліку, наведеного у специфікації):
• Пластини LNUX 301940
• Пластини LNMX 191940
• Пластини RPUX 3010MO
• Пластини LNUX 191940
• Пластини RNGX-1212M0
• Пластини TNUN 381060
• Пластини RPUX 2710MO
• Пластини PNEA-110408
Вважаємо, що об’єднання у один лот усіх цих позицій є таким, що лобіює інтереси певного учасника цих торгів і дискримінує інших учасників ринку. Для такого ствердження маються такі підстави:
1.До складу лоту включені як пластини загального призначення (TNUN 381060, PNEA-110408) що виготовляються практично усіма виробниками і тому є загальнодоступними, так і пластини, що використовуються виключно підприємствами залізниці (RPUX 3010MO, RPUX 2710MO, RNGX-1212M0, LNUX 301940, LNMX 191940). При цьому пластини типу RPUX 3010MO, RPUX 2710MO, RNGX-1212M0 є ВУЗЬКОСПЕЦІАЛІЗОВАНИМИ, і використовуються виключно на залізницях пострадянського простору. Вони виготовляються в основному в росії, та доступні лише у деяких постачальників. Включаючи ці пластини до складу одного лоту разом із загальнодоступними пластинами загального призначення, замовник надає безперечну перевагу учаснику, що має можливість отримання одночасно УСІХ найменувань пластин. На нашу думку, такі умови створені для одного учасника: переможця попередніх торгів – ТОВ «ТЕХПОСТАВКА», який має можливість поставити усі позиції одночасно.
Інші ж постачальники, які мають можливість поставити частину позицій (зокрема — за цінами значно нижчими від очікуваної вартості), взагалі не можуть прийняти участь у процедурі.
Наше підприємство має можливість на окремі товарні позиції запропонувати ціни навіть значно нижчі, ніж ті що встановилися за результатами попередніх торгів. Але прийняти участь у тендері ми із закупівлі УСІХ пластин не можемо, так як не можемо поставити їх у великій кількості. Така ж ситуація складається у більшості постачальників твердосплавного інструменту.
2. Протягом поточного року з метою залучення якомога більшого числа учасників та підвищення конкуренції Укрзалізниця дотримується принципу: формувати лоти із якомога меншої кількості найменувань товарів. Але у цьому тендері – цей принцип порушено, кількість товарних позицій у одному лоті збільшена максимально. Ніяких інших мотивів для таких дій, окрім як лобіювання інтересів певного учасника, на нашу думку немає.
Таким чином, у цьому тендері створено умови, що обмежують коло потенційних учасників, обмежують конкуренцію та суперечать принципам, закладеним у ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: прозорість, недискримінація, добросовісна конкуренція, максимальна економія бюджетних коштів.
Просимо усунути порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
пластини кожного найменування виділити в окремі лоти.
У випадку відмови у задоволенні цієї вимоги ми залишаємо за собою право звернутись до АМКУ зі скаргою на дискримінаційні умови закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Відповідно до п. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у Замовника відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то Замовник не може здійснити поділ на лоти.
Проаналізувавши попередні закупівлі пластин твердосплавних було встановлено, що дані закупівлі постійно проводились комплексно, питань щодо поділу на лоти у зв’язку з дискримінаційними умовами не виникало. Учасниками закупівель були ТОВ «ІК «МІДГАРД» (виробник Україна), ТОВ "Техпоставка" (виробник Україна), ТОВ "НВП "Вагон сервіс" (виробник Україна), ТОВ "ПК "Інотех" (виробник Китай, Чехія), ТОВ «Агат інвест груп» (виробник Китай), ТОВ «Інфініт трейд» (виробник Україна), а також ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" (виробник Чехія, Сербія), яке завжди пропонувало повну номенклатуру пластин та неодноразово визнавалось переможцем закупівель.
Дата відповіді:
14.08.2025 17:20
Відповідь надана
Щодо необхідності розширення кола потенційних учасників та винесення окремим лотом до закупівлі продукції вітчизняного виробництва
Номер:
5008f9cb0e87405c915293ae1de5c514
Дата опублікування:
08.08.2025 16:29
Опис:
Наше підприємство, як офіційний представник вітчизняного виробника, звертається до Замовника з проханням, про врахування наявних виробничих потужностей підприємства-виробника під час широкомасштабної військової агресії рф проти України та на підставі останніх рішень, оприлюднених Правлінням АТ «Укрзалізниця», які направлені на максимальне розширення кола потенційних учасників власних закупівель, сформувати та винести до закупівлі окремим лотом №3, з продукції попередньо винесеної на ці торги з закупівлі твердосплавних пластин ДК 021:2015 – 42670000-3 (Частини та приладдя до верстатів), у запропонованій нами кількості, які підприємство – виробник має можливість виготовити, а наше підприємство поставити на адресу Замовника, до кінця 2025 року:
Лот №3
№п/п, Код ресурсу (код МТР УЗ),Найменування товару або еквівалент*, Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент**,Од. виміру, Кількість
1 1003035 Пластина RPUX 3010MO Форма Додатку А шт 4500,0
2 1002353 Пластина RNGX-1212M0 Форма Додатку А шт 5740,0
3 1003037 Пластина TNUN 381060 Форма Додатку А шт 25,0
4 1003029 Пластина RPUX 2710MO Форма Додатку А шт 175,0
5 1003202 Пластина PNEA-110408 Форма Додатку А шт 620,0
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Відповідно до п. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у Замовника відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то Замовник не може здійснити поділ на лоти.
Дата відповіді:
11.08.2025 15:40