• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги)

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель-них ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: за адресою Замовника Кількість послуг: 1 послуга (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації). 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 400000,00 (чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.12.2025 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 18.08.2025 00:00 7) умови оплати: Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання після підписання сторонами відповідного акту прийому-передачі наданих послуг, протягом 7 банківських днів з дня його підписання. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 07.08.2025 18:11 - 15.08.2025 00:00
Відповідь надана

п. 3.5 Додатку 1

Номер: 2def86d8d9fe47ff81672d07c5a7abaf
Дата опублікування: 11.08.2025 11:17
Опис: Замовником зазначено таку вимогу: 3.5 Відповідальність розробників документації із землеустрою перед замовниками такої документації та третіми особами за шкоду, що може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду і професійних помилок, допущених при складанні документації із землеустрою, підлягає обов’язковому страхуванню згідно із Законом України "Про страхування". (надати договір страхування по предмету закупівлі). ЗАУВАЖУЄМО, що дана закупівля ще не проведена та переможця не визначено, так само як і невідома поки що кінцева вартість даної послуги яка буде зазначена у договорі. Тому виконати даний пункт не є можливим!! Просимо внести зміни, що дана вимога стосується ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ або викласти в такій редакції: Учасник надає гарантійний лист, щодо складання договору страхування по предмету закупівлі у разі обрання його переможцем даної закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за зверненя! Рекомендуємо дотримувтися вимог тендерної докуменнтації по даному питанню.
Дата відповіді: 12.08.2025 09:29
Відповідь надана

первинні документи бухгалтерського обліку

Номер: 413633f2a018430aacc8cec593718edb
Дата опублікування: 11.08.2025 10:28
Опис: Шановний замовник! З метою уникнення неоднозначного тлумачення положень тендерної документації та врахування вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» пропонуємо абз.1 пп.1.1. п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації викласти у такій редакції: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник на підтвердження права власності зазначеної матеріально-технічної бази та обладнання повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акт прийому-передачі та/або інший первинний документ, на підставі якого обліковується матеріально-технічна база та обладнання».
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.08.2025 09:36
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: d9d9dd6ab66b4c1fa3740fb997463bc7
Дата опублікування: 08.08.2025 19:07
Опис: Доброго дня! Шановний замовнику! Враховуючи п.2. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно Додатку 1 до тендерної документації п.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (пп 1.1.У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник на підтвердження права власності зазначеної матеріально-технічної бази та обладнання повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі)…), З вищесказаного випливає, що на підтвердження даного кваліфікаційного критерію, учасник повинен надати і договір купівлі—продажу і видаткові накладні і акт прийому-передачі на власне обладнання. Статтею 1 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” із змінами та доповненнями (далі - Закону №996) визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Накладна - документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Є декілька видів накладних, наприклад, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, тощо. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Видаткова накладна може бути замінена актом здачі-приймання. Саме умовами договору має бути передбачено чи видаткову накладну чи акт приймання-передачі має бути як первинний документ для передачі тмц. Тому при придбанні обладнання, всі три перераховані документи незавжди надаються продавцем товару. Ця вимога не відповідає принципам, закріпленим у ст. 5 Закону та суперечить ч. 4 ст. 22 Закону, яка забороняє включати до тендерної документації вимоги, що обмежують конкуренцію. Враховуючи вищесказане, просимо внести зміни у тендерну документацію, і викласти пп 1.1. п.2 Д.1 у такій редакції : «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник на підтвердження права власності зазначеної матеріально-технічної бази та обладнання повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу або видаткові накладні або акт прийому-передачі)…), в разі невнесення змін до тендерної документації , ми будемо відстоювати свої права й інтереси в АМКУ.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Учасник може на підтвердження власності надати інвентарні описи основних засобів та/або бухгалтерські довідки про облік майна на балансі учасника та/або оборотно-сальдові відомості по балансу де буде відображено матеріально-технічну базу учасника. Це буде вважатися піддтвердженям наявносі і відповідності матеріально-технічної бази для виконання умов предмету закупівлі.
Дата відповіді: 11.08.2025 10:48
Відповідь надана

Вимога про усунення дискримінаційної умови

Номер: 2d5a2b475b214f098b80e263eee4a566
Дата опублікування: 08.08.2025 15:51
Опис: 1). Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати вимогу про підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання, необхідних для виконання предмета закупівлі. Водночас, Закон не встановлює вичерпного переліку документів, якими це підтверджується. У додатку 1 до тендерної документації (п. 2 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази пп 1.1 «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник на підтвердження права власності зазначеної матеріально-технічної бази та обладнання повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі)…») зазначено, що учасник обов’язково повинен надати договір купівлі-продажу, видаткову накладну або акт прийому-передачі на обладнання. Однак у випадку, якщо майно придбане багато років тому (наприклад, у 2008 році), строки зберігання бухгалтерських документів, визначені наказом Мін’юсту № 578/5 від 12.04.2012, вже сплинули, і учасник законно може не мати таких документів. Вимога надати лише перелічені документи:  звужує коло учасників;  не відповідає принципам недискримінації та рівного ставлення, закріпленим у ст. 5 Закону;  суперечить ч. 4 ст. 22 Закону, яка забороняє включати до тендерної документації вимоги, що обмежують конкуренцію. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість підтвердження наявності матеріально-технічної бази іншими документами, наприклад:  довідкою в довільній формі з переліком власного обладнання, підписаною учасником;  інвентарними описами основних засобів;  бухгалтерськими довідками про облік майна на балансі учасника, тощо. 2). Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити чіткий, однозначний та вичерпний опис вимог до учасників. У додатку 1 до тендерної документації пп. 2.2–2.3 зазначено, що учасник повинен підтвердити наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію, при цьому: визначена конкретна вимога лише щодо одного інженера-землевпорядника; відсутня конкретна кількість інших працівників, яких необхідно мати для виконання предмета закупівлі. Це створює невизначеність, оскільки учасники не можуть достеменно знати, яким саме має бути мінімальний кадровий склад, що унеможливлює однакове розуміння вимоги та рівні умови участі. Крім того, п. 2.3 містить надмірні вимоги щодо способу підтвердження трудових відносин — виключно через копії трудових книжок або накази (для штатних працівників) та договори ЦПХ (для залучених працівників). Закон не встановлює вичерпного переліку документів, якими можна підтвердити факт працевлаштування чи залучення працівників. АМКУ у ряді рішень зазначає, що вимога про подання виключно певних документів без передбачення альтернативних варіантів є обмеженням конкуренції. Пропонуємо: 1. Чітко визначити мінімальну кількість працівників необхідної кваліфікації для виконання предмета закупівлі. 2. Передбачити можливість підтвердження наявності працівників іншими документами.
Відповідь: Дякуємо за звернення! 1) Учасник може на підтвердження власності надати інвентарні описи основних засобів та/або бухгалтерські довідки про облік майна на балансі учасника та/або оборотно-сальдові відомості по балансу де буде відображено матеріально-технічну базу учасника. Це буде вважатися піддтвердженям наявносі і відповідності матеріально-технічної бази для виконання умов предмету закупівлі. 2) Замовник жодним чином не обмежує учасника у визначенні кількості працівників,які будуть залучені до виконання умов договору. Підтердні документи по працівникам повинні бути надані у відповідності до вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 11.08.2025 10:48
Відповідь надана

строки надання послуг

Номер: d2ce39be127247fc9649c36ef3960f60
Дата опублікування: 08.08.2025 11:17
Опис: Шановний Замовнику, просимо уточнити чи можливе буде продовження термінів виконання. Оскільки дотримуючись всіх термінів проведення державних закупівель то договір орієнтовно може бути заключений кінець серпня - початок вересня. Враховуючи кількість населених пунктів та вказану вами дату завершення, а також оперативність надання вихідних даних та затвердження НГО не залежить від розробника та може затягнути процес...
Відповідь: Дякуємо за звернення! Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2025 рік. Фінансування на наступні періоди по даному предмету закупівлі не передбачено.
Дата відповіді: 08.08.2025 11:23