Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель-них ділянок в межах Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021:2015 - 71340000-3: Комплексні інженерні послуги)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: за адресою Замовника
Кількість послуг: 1 послуга (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації).
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 400000,00 (чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.12.2025 р.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 18.08.2025 00:00
7) умови оплати: Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання після підписання сторонами відповідного акту прийому-передачі наданих послуг, протягом 7 банківських днів з дня його підписання.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Українська мова.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Завершена
400 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:07.08.2025 18:11 - 15.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Номер:ab908f7f7d4b4546ba648e5bc76332c2
Пов'язана кваліфікація:ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР", UA-EDR 32320348
Ідентифікатор запиту:UA-2025-08-07-011732-a.b1
Назва:скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Оскарження Протоколу №б/н уповноваженої особи – Арендаша В.П., відповідальної за організацію та проведення закупівель Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області щодо Прийнятого рішення про намір укласти договір з ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР".
Під час проведення закупівлі 18.08.2025р. ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-07-011732-a проводився аукціон в якому взяли участь 8 підприємств. За результатами аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція визнана ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР".
Наше підприємство повідомляє, що зазначений протокол прийнятий з значними порушеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» та з порушенням постанови Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ознайомившись зі всіма документами та їх змістом, які подані у складі пропозиції ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" станом на дату розкриття зазначаємо наступне:
1. Замовником у Тендерній документації (далі ТД) підп. 3.2 пункту 3 Додатку 1 вказана вимога - Учасник гарантує, що при наданні Послуг буде дотримуватися заходів із захисту довкілля (надати відповідний гарантійний лист). В Учасника ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" даний гарантійний лист – ВІДСУТНІЙ.
2. Замовником у Тендерній документації (далі ТД) підп. 3.5 пункту 3 Додатку 1 вказана вимога - Відповідальність розробників документації із землеустрою перед замовниками такої документації та третіми особами за шкоду, що може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду і професійних помилок, допущених при складанні документації із землеустрою, підлягає обов’язковому страхуванню згідно із Законом України "Про страхування". (надати договір страхування по предмету закупівлі). В Учасника ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" даний договір – ВІДСУТНІЙ. Замість нього наданий інформаційний лист №129 від 16.08.2025р. в якому зазначається, що технічна документація не підлягає обов’язковому страхуванню. Цей лист не може бути альтернативою оскільки Замовником зазначено чітку вимогу щодо наявності такого договору. При складанні ТД Замовники виставляють більшість вимог, які не є обов’язковими. Проте ТД чітко визначена та затверджена протоколом Уповноваженої особи. Будь які внесення змін можуть бути лише через протокол внесення змін до ТД.
3. Крім того У Додатку №1.1 до ТД Замовником вказано - у разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об’єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. В Учасника ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" дана довідка – ВІДСУТНЯ. В пропозиції надано витяг з реєстру платників єдиного податку але це відповідає підп. 1.5 п. 4 Додатку 1. Отже це не може бути одним і тим же документом, оскільки чітко зазначено Замовником, що має бути окремо надана у складі тендерної пропозиції довідка у довільній формі із зазначенням відповідного факту.
25.08.2025р. Уповноваженою особою – Арендаша В.П. прийнято рішення про продовження терміну розгляду пропозиції. А 26.08.2025р. оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з переліком документів.
Згідно ст. 43 Особливостей вказано наступне: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки вимога щодо надання договору страхування по предмету закупівлі зазначена у п. 3 з назвою «Інформація про відповідність запропонованого товару якісним характеристикам повинна бути підтверджена в складі тендерної пропозиції наступними документами», то дана вимога відноситься до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не відноситься до невідповідностей. Отже в повідомлення про усунення невідповідностей Замовник не мав права надавати можливість додати договір страхування, якого не було у складі пропозиції.
27.08.2025р. ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" завантажує документи які були відсутні у пропозиції. Переглянувши нові документи та їх зміст виявлено, що довідка, яку ми згадували в нашій скарзі в п. 3 і надалі відсутня.
Отже пропозиція ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" навіть після усунення невідповідностей залишилася такою, що невідповідає ТД. Згідно п. 2 ст. 44 Особливостей Замовник мав відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та перейти до розгляду наступної пропозиції (звертаємо вашу увагу, що договір страхування також відсутній у ПП "Земстройпроект").
Визначення переможцем закупівлі ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР", Тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознак необ’єктивного та упередженого підходу до оцінки учасників Закупівлі та визначення переможця процедури закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам Закупівлі, а також вбачаються дії зговору між учасником та Замовником, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі надання відписки без усунення порушень процедури закупівлі, дана скарга буде направлена до органу оскарження, а також до органів прокуратури та НАБУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.09.2025 14:54
Вирішення:Учасник відповідає вимогам Замовника визначеним в тендерній документації.