• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент); Квадрокоптер DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент); Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise (або еквівалент) (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)»

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу " ТД ВТО мавіки 082025 ВКЖМР", «Додаток 1 перелік документів ВТО мавіки 082025 ВКЖМР», «Додаток 2 технічні характеристики ВТО мавіки 082025», «Додаток 3 проект договору ВТО мавіки 082025», «обгрунтування Мавіки 08 2025», що містять всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяг закупівлі - згідно тендерної документації.

Торги не відбулися

6 620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 100.00 UAH
Період уточнення: 06.08.2025 15:50 - 13.08.2025 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні умов документації

Номер: afd6f089fb3541b89a9f1cd63959afb5
Дата опублікування: 12.08.2025 15:48
Опис: Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025 №67, містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі. Замовник порушує норму законодавства, а саме вимогу ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію: - видану виробником декларацію про відповідність на запропоновані квадрокоптери DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент) щодо відповідності зазначеного продукту застосовним вимогам наступних директив та регламентів, а саме: Директиви Європейського Парламенту та Ради 2014/53/ЄС від 16 квітня 2014 року, Директиви Європейського Парламенту та Ради 2011/65/ЄС від 8 червня 2011 року із змінами, внесеними Делегованою директивою Комісії (ЄС) 2015/863 від 31 березня 2015 року, Директиви Європейського Парламенту та Ради 2012/19/ЄС від 4 липня 2012 року, Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту та Ради від 18 грудня 2006 року, Директиви Європейського Парламенту та Ради 2006/66/ЄС від 6 вересня 2006 року із змінами, внесеними Директивою Європейського Парламенту та Ради 2013/56/ЄС від 20 листопада 2013 року, Делегованого регламенту Комісії (ЄС) 2019/945 від 12 березня 2019 року із змінами, внесеними Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2020/1058 від 27 квітня 2020 року. Зазначена декларація про відповідність має бути видана у поточному календарному році, повинна містити інформацію про марку, модель (номер моделі) товару, клас безпілотної авіаційної системи (БПЛА), гарантований рівень звукової потужності, найменування та адресу виробника. При цьому вказівка номеру партії та серійного номеру виробу не є обов’язковою; - видану виробником декларацію про відповідність на запропоновані квадрокоптери DJI Mavic 3 Enterprise (або еквівалент) щодо відповідності зазначеного продукту застосовним вимогам наступних директив та регламентів, а саме: Директиви Європейського Парламенту та Ради 2014/53/ЄС від 16 квітня 2014 року, Директиви Європейського Парламенту та Ради 2011/65/ЄС від 8 червня 2011 року із змінами, внесеними Делегованою директивою Комісії (ЄС) 2015/863 від 31 березня 2015 року, Директиви Європейського Парламенту та Ради 2012/19/ЄС від 4 липня 2012 року, Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту та Ради від 18 грудня 2006 року, Регламенту (ЄС) 2023/1542 Європейського Парламенту та Ради від 12 липня 2023 року, Делегованого регламенту Комісії (ЄС) 2019/945 від 12 березня 2019 року із змінами, внесеними Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2020/1058 від 27 квітня 2020 року. Зазначена декларація про відповідність має бути видана не раніше 2024 календарного року, повинна містити інформацію про марку, модель (номер моделі) товару, клас безпілотної авіаційної системи (БПЛА), гарантований рівень звукової потужності, найменування та адресу виробника. При цьому вказівка номеру партії та серійного номеру виробу не є обов’язковою; - видану виробником декларацію про відповідність на комплектуючі до запропонованих квадрокоптерів DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент), DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент), DJI Mavic 3 Enterprise (або еквівалент) пульти дистанційного керування, акумулятори, адаптери живлення; - зразок ідентифікаційної етикетки продукту на запропоновані квадрокоптери DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент), яка повинна містити щонайменше інформацію про марку, модель (номер моделі) продукту, найменування та адресу виробника, країну виробництва, маркування CE; - зразок ідентифікаційної етикетки продукту на запропоновані квадрокоптери DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент), DJI Mavic 3 Enterprise (або еквівалент), яка повинна містити щонайменше інформацію про марку продукту, найменування та адресу виробника, країну виробництва, маркування CE; - кольорові зображення або фото запропонованих учасником квадрокоптерів DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент), DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент), DJI Mavic 3 Enterprise (або еквівалент). Кольорові зображення або фото повинні бути чіткими, належного рівня зображення та достатньої роздільної здатності, необхідної для ідентифікації продукту; Не погоджуємось з вищенаведеними вимогами тендерної документації та вважаємо їх дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаємо дискримінаційними вказані умови документації. Встановлення вищенаведеного підтвердження унеможливлює участь учасників в даній процедурі закупівлі. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства та усунути дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації. У випадку незадоволення вимоги вимушені буде звернутися до АМКУ.
Відповідь: На ваше звернення від 12.08.2025, 15:48 «дискримінаційні умови документації» повідомляємо, що обвинувачення Замовника в тому, що він висунув дискримінаційні вимоги до Учасника є необґрунтованим і безпідставним. Документи, викладені в пункті 3 додатку №1 до тендерної документації вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Замовник не погоджується з Вашим твердженням щодо того, що тендерна документація, начебто, містить дискримінаційні вимоги та обмежує конкуренцію з огляду на наступне. Посилання на пункт 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованим, оскільки Вами не зазначено та не надано посилання на джерела , що підтверджують, що запитувана інформація є публічною та/або вона міститься у відкритих ЄДР, доступ до яких є вільним. З огляду на зазначене, заперечуємо щодо задоволення Вашого звернення. Крім того, в разі надання Вами доказів , зокрема, посилань на джерела, які містять запитувану інформацію (українською мовою), Ваше звернення може бути розглянуто повторно.
Дата відповіді: 13.08.2025 17:10
Відповідь надана

Дискримінаційні умови документації

Номер: 46d0b036398f48749ec4ed9923622f8e
Дата опублікування: 08.08.2025 16:48
Опис: Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025 №67, містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі. Замовник порушує норму законодавства, а саме вимогу ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію: -сертифікат експертизи (випробування, дослідження тощо) типу ЄС на запропоновані квадрокоптери DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент) та DJI Mavic 3 Enterprise (або еквівалент), щодо відповідності даних безпілотних авіаційних систем (БПЛА) вимогам класу С2, установленим Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2019/945 від 12 березня 2019 року із змінами, внесеними Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2020/1058 від 27 квітня 2020 року. Зазначений сертифікат має бути виданий виробнику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (із долученням документів про акредитацію (сертифікат, атестат, свідоцтво про акредитацію тощо), сфери акредитації, що підтверджує можливість проведення експертизи (випробування, дослідження тощо) виду продукції, яка є предметом закупівлі та відносно якої надається сертифікат; - на карту microSD для пульта дистанційного керування DJI RC квадрокоптерів DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент), яка пропонується учасником з переліку підтримуваних та/або рекомендованих карт microSD, та яка має входити комплекту поставки, надати: інформацію про виробника, торгову марку, модель (код, артикул, конфігурацію, партномер тощо) запропонованих карт microSD; інформаційний лист (рекламний проспект, буклет, брошуру, технічний опис, каталог, витяг з каталогу, формуляр, паспорт, технічний паспорт тощо) або інший документ, виданий виробником запропонованих учасником карт microSD, який містить інформацію про технічні характеристики запропонованих учасником карт microSD; діючий сертифікат відповідності та/або діючу декларацію про відповідність, та/або паспорт якості, та/або протокол випробувань, та/або діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо на запропоновані учасником процедури в його тендерній пропозиції карти microSD; оригінал листа (гарантійного листа та/або довідки та/або повідомлення та/або інформації тощо) від виробника (представництва та/або філії тощо виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника та/або дилера, та/або дистриб’ютора, та/або постачальника офіційної продукції, яким підтверджується можливість поставки карт microSD, що входять до комплекту поставки товару, який є предметом даної закупівлі та пропонуються учасником. Лист (гарантійний лист та/або довідка та/або повідомлення та/або інформація тощо) від виробника або представника та/або дилера та/або дистриб’ютора та/або постачальника офіційної продукції повинен включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо такий лист надається не виробником запропонованих учасником карт microSD, а представництвом та/або філією тощо виробника, та/або представником, та/або дилером, та/або дистриб’ютором, та/або постачальником офіційної продукції тощо, додатково учасник має надати документи та/або інформацію, що підтверджує зв’язок організації, яка надає лист, із виробником запропонованих учасником карт microSD (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) тощо або інформацію у довільній формі, яка повинна містити активне посилання (гіперпосилання) на сторінку(и) офіційного сайту виробника запропонованих учасником карт microSD, за яким(ми) доступна інформація про приналежність організації (наявність у переліку тощо), яка надає лист, до категорії суб’єктів із статусом авторизованого (уповноваженого тощо) партнера та/або представника, та/або дистриб’ютора (дилера), та/або реселера, та/або постачальника офіційної продукції тощо; Не погоджуюсь з вищенаведеними вимогами тендерної документації та вважаю їх дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаю дискримінаційними вказані умови документації. Встановлення вищенаведеного підтвердження унеможливлює участь учасників в даній процедурі закупівлі. Вимагаю привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства та усунути дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації. У випадку незадоволення вимоги ФОП Остапенко А.С. вимушена буде звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Добрий день. На Вашу вимогу внесемо зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 11.08.2025 10:28