-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент); Квадрокоптер DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент); Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise (або еквівалент) (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)»
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу " ТД ВТО мавіки 082025 ВКЖМР", «Додаток 1 перелік документів ВТО мавіки 082025 ВКЖМР», «Додаток 2 технічні характеристики ВТО мавіки 082025», «Додаток 3 проект договору ВТО мавіки 082025», «обгрунтування Мавіки 08 2025», що містять всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяг закупівлі - згідно тендерної документації.
мін. крок: 0.5% або 33 100.00 UAH
дискримінаційні умови документації
- Витяг ЄДР.pdf 08.08.2025 16:38
- sign.p7s 08.08.2025 16:43
Пункт скарги
-
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025 №67, містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі. Замовника порушує норму законодавства, а саме вимогу ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію: -сертифікат експертизи (випробування, дослідження тощо) типу ЄС на запропоновані квадрокоптери DJI Mavic 3 Thermal (або еквівалент) та DJI Mavic 3 Enterprise (або еквівалент), щодо відповідності даних безпілотних авіаційних систем (БПЛА) вимогам класу С2, установленим Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2019/945 від 12 березня 2019 року із змінами, внесеними Делегованим регламентом Комісії (ЄС) 2020/1058 від 27 квітня 2020 року. Зазначений сертифікат має бути виданий виробнику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (із долученням документів про акредитацію (сертифікат, атестат, свідоцтво про акредитацію тощо), сфери акредитації, що підтверджує можливість проведення експертизи (випробування, дослідження тощо) виду продукції, яка є предметом закупівлі та відносно якої надається сертифікат; - на карту microSD для пульта дистанційного керування DJI RC квадрокоптерів DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент), яка пропонується учасником з переліку підтримуваних та/або рекомендованих карт microSD, та яка має входити комплекту поставки, надати: інформацію про виробника, торгову марку, модель (код, артикул, конфігурацію, партномер тощо) запропонованих карт microSD; інформаційний лист (рекламний проспект, буклет, брошуру, технічний опис, каталог, витяг з каталогу, формуляр, паспорт, технічний паспорт тощо) або інший документ, виданий виробником запропонованих учасником карт microSD, який містить інформацію про технічні характеристики запропонованих учасником карт microSD; діючий сертифікат відповідності та/або діючу декларацію про відповідність, та/або паспорт якості, та/або протокол випробувань, та/або діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо на запропоновані учасником процедури в його тендерній пропозиції карти microSD; оригінал листа (гарантійного листа та/або довідки та/або повідомлення та/або інформації тощо) від виробника (представництва та/або філії тощо виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника та/або дилера, та/або дистриб’ютора, та/або постачальника офіційної продукції, яким підтверджується можливість поставки карт microSD, що входять до комплекту поставки товару, який є предметом даної закупівлі та пропонуються учасником. Лист (гарантійний лист та/або довідка та/або повідомлення та/або інформація тощо) від виробника або представника та/або дилера та/або дистриб’ютора та/або постачальника офіційної продукції повинен включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо такий лист надається не виробником запропонованих учасником карт microSD, а представництвом та/або філією тощо виробника, та/або представником, та/або дилером, та/або дистриб’ютором, та/або постачальником офіційної продукції тощо, додатково учасник має надати документи та/або інформацію, що підтверджує зв’язок організації, яка надає лист, із виробником запропонованих учасником карт microSD (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) тощо або інформацію у довільній формі, яка повинна містити активне посилання (гіперпосилання) на сторінку(и) офіційного сайту виробника запропонованих учасником карт microSD, за яким(ми) доступна інформація про приналежність організації (наявність у переліку тощо), яка надає лист, до категорії суб’єктів із статусом авторизованого (уповноваженого тощо) партнера та/або представника, та/або дистриб’ютора (дилера), та/або реселера, та/або постачальника офіційної продукції тощо; Не погоджуюсь з вищенаведеними вимогами тендерної документації та вважаю їх дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаю дискримінаційними вказані умови документації. Встановлення вищенаведеного підтвердження унеможливлює участь учасників в даній процедурі закупівлі. Вимагаю привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства та усунути дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації. У випадку незадоволення вимоги ФОП Остапенко А.С. вимушена буде звернутися до Антимонопольного комітету України.