-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із захисту приміщень, а саме: Обробка дерев'яних конструкцій покрівлі вогнезахисним розчином будівель, підпорядкованих закладам Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 2 робочих дні
1 200 063.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.32 UAH
Період уточнення:
04.08.2025 09:35 - 12.09.2025 00:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
64855932999c42a0bc79f245d8d5ba31
Дата опублікування:
05.09.2025 10:01
Опис:
Шановний замовник, ви п. 4.13. додатку 1 до ТД вимагаєте засвідчений проект договору, та лист погодження.
Питання.
А де сам проект договору?? Щось не можливо його знайти по додаткам
Відповідь:
Вітаємо, згідно правил проведення закупівлі та умов майданчика Прозорро, щодо завантаження документів до закупівлі, тендерна документація та усі додатки, потрібно завантажити двічі (Документи лоту та Документи закупівлі). Однак, саме Проєкт договору, завантажуємо тільки один раз. Саме цей файл знаходиться у Документах закупівлі НОВА РЕДАКЦІЯ_Додаток 3 до ТД Проєкт договору від 03.09.2025.docx.
Дата відповіді:
05.09.2025 11:27
Відповідь надана
загальне питання по проекту договору
Номер:
1514c49cec49411a97c0e768ed471ce7
Дата опублікування:
05.08.2025 20:14
Опис:
В проекті договору п.2.1 : "При цьому, вартість Товару включає в себе всі податки, збори та витрати на відповідальне зберігання Товару Продавцем протягом строку дії таких талонів". Уточніть, яких товарів і яких талонів, якщо ви закупаєте Послуги. Також, чому у вас в договорі спочатку сторони зазначені як "Покупець" та "Постачальник", а далі - "Виконавець" і "Замовник"?
Відповідь:
Вітаємо, до проекту договору про закупівлю будуть внесені відповідні зміни в частині видалення вищезазначеного положення
Дата відповіді:
08.08.2025 18:49
Відповідь надана
акт з відміткою працівника замовника, що засвідчує попереднє обстеження (огляд) учасником об’єкта за всіма місцями надання послуг
Номер:
775a540a784b46d5bfc220ae8ff67647
Дата опублікування:
05.08.2025 20:09
Опис:
"Учасники в складі їх тендерних пропозицій повинні надати скан-копію акту з відміткою працівника замовника, що засвідчує попереднє обстеження (огляд) учасником об’єкта за всіма місцями надання послуг для визначення детального обсягу послуг до подачі ним тендерної пропозиції. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та учасника торгів, дата складання цього акту." Ця вимога є дискримінаційною і підлягає видаленню. В разі відмови щодо її видалення, ми звернемось в АМКУ.
Відповідь:
Вітаємо, для правильного розрахунку ціни своєї тендерної пропозиції, в тому числі для правильного розрахунку транспортних та інших потенційних витрат доцільним є огляд об’єктів, на яких учасник планує надання послуг. Виконання даної вимоги є цілком можливим для будь-якого учасника та не обмежує коло потенційних учасників, а лише потребує додаткових зусиль при підготовці тендерної пропозиції
Дата відповіді:
08.08.2025 18:48
Відповідь надана
Замовником порушено ч.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них
Номер:
23d2cdd1958545c59eb61bd14031ec13
Дата опублікування:
05.08.2025 20:05
Опис:
"Довідку у довільній формі про досвід виконання не менше ніж 5 (п’яти) аналогічних договорів. Вартість кожного вищезазначеного аналогічного договору має складати не менше ніж очікувана вартість цієї закупівлі та відповідні договори мають бути укладеними учасником не раніше 2022 року з замовниками в розумінні Закону та виконані учасником у повному обсязі (відповідно до остаточної редакції договірної ціни до договору). " Дана вимога є дискримінаційною. Законом та Особливостями не встановлена кількість аналогічних договорів і, тим більше, відсутні критерії щодо їх вартості, року укладання та укладання саме із замовниками у розумінні Закону. Ми, як підприємство, що має досвід надання аналогічних послуг комерційним замовникам, наголошуємо, що дана вимога є дискримінаційною для нас та унеможливлює нашу участь у даній закупівлі. Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності 5 аналогічних договорів, їх вартості та року укладання. В іншому випадку ми звернемось в АМКУ щодо захисту наших інтересів.
Відповідь:
Вітаємо, виконання договорів з замовниками в розумінні Закону має ряд відмінностей від виконання договорів з комерційними замовниками, в тому числі в частині здійснення такими замовниками розрахунків (відсутності попередньої оплати, періоді проведення розрахунків, можливостей внесення змін до умов договору та перегляду договірної ціни), у зв’язку з чим наявність вимог у вищезазначеній редакції вбачається доцільним
Дата відповіді:
08.08.2025 18:48
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
567454464c3649d3b2ab5fca83df2b32
Дата опублікування:
05.08.2025 19:59
Опис:
"обов’язкова наявність працівників за посадами «виконавець робіт» та «інженер з проектно-кошторисної роботи". Для надання послуг з предмету закупівлі обов'язкова лише наявність тих працівників, що визначені п.п. 29,30 Постановаи 852 . Видаліть дану вимогу як таку, що не відповідає Ліцензійним умовам.
Відповідь:
Вітаємо. Перелік необхідних документів для участі у процедурі закупівлі регламентований законодавством, що регулює публічні закупівлі, а не постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» у зв’язку з чим не є тотожним переліку документів необхідних для отримання ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення
Дата відповіді:
08.08.2025 18:47
Відповідь надана
інформація про місце проживання працівників
Номер:
df9f1bd46e60436a87c92e3ed3bf7d66
Дата опублікування:
05.08.2025 19:56
Опис:
"Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій повинні бути зазначені прізвища, ім’я та по-батькові відповідних працівників, місце проживання. " Поясніть, як інформація про місце проживання працівників стосується предмету закупівлі? Вимагаємо видалити вимогу щодо надання інформації про місце проживання як таку, що не відповідає Постанові 852
Відповідь:
Вітаємо, з урахуванням особливостей географічного розташування об’єктів на яких надаються послуги, дуже обмежену кількість доріг до обласних центрів та потенційні загрози воєнного стану на теперішній час наявність даної інформації в складі тендерної пропозиції є доречною.
Дата відповіді:
08.08.2025 18:46
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
1bff2f5115c04ab29be2180cd62f5d3f
Дата опублікування:
05.08.2025 16:50
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до постанови № 852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
«інженер з проектно-кошторисної роботи» - не передбачається, просимо внести відповідні зміни, або будемо вимушені подати скаргу в АМКУ.
Відповідь:
Вітаємо, інженер з проектно-кошторисної роботи є необхідною вимогою для належного виконання вимог п. 4.16. Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік необхідних документів для участі у процедурі закупівлі регламентований законодавством, що регулює публічні закупівлі, а не постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» у зв’язку з чим не є тотожним переліку документів необхідних для отримання ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення
Дата відповіді:
08.08.2025 18:46