• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ролети тканинні «день/ніч»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Завершена

678 887.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 394.44 UAH
Період уточнення: 01.08.2025 11:42 - 06.08.2025 00:00
Відповідь надана

Шановний Замовнику!

Номер: 9868fb7bbd3d4a59815f3eddf376c32f
Дата опублікування: 05.08.2025 18:15
Опис: Ви дозволяєте надати будь який документ на підтвердження ТЕХНІЧНОЇ вимоги до товару: "Це може бути НЕ ЗАТВЕРДЖЕНИЙ ДЕРЖАВОЮ ДОКУМЕНТ...", що прямо протирічить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". А саме: ст.26 "11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)." Тобто, ви вимагаєте надання неіснуючого документу на підтвердження вимог, чим прямо порушуєте Закон. Прошу внести зміни в ТД в цій частині.
Відповідь: Шановний Учасник, ви або не розумієтесь на документах, які підтверджують якість та безпечність товарів. Або навмисно пишите безпідставні звернення, бо ваша продукція не відповідає вимогам циєї закупівлі - ви не маєте підтверджуючих якість документів. І тому намагаєтесь "прописати" тендер під свої документи. Саме ви порушуєте Закон. ЗУ "Про публічні закупівлі" НЕ МІСТИТЬ вимог щодо форм затвердження документів. Ви навмисно плутаєте поняття "форма документа" та "тип документа". Натомість стаття 23 містить: "5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. {Абзац перший частини п’ятої статті 23 із змінами, внесеними згідно із Законом № 850-IX від 02.09.2020} Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. 6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством." Саме це і зазначено у тендерній докуметнації. Зверніть увагу - це якраз і вимога Закону, а не те що ви стверджуєте. Стаття 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" : " Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." Законом, Особливостями та тендерною документацією передбачено: "7.1. Учасники у складі пропозиції надають відповідні сертифікати, вказані в Додатку № 8 до тендерної документації. 7.2. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. 7.3. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. 7.4. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам." До чого ви посилаєтесь на ст.26 в розрізі сертифікатів ? З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника. Наприклад, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі — ЄДРПОУ), а юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Відповідні особливості стосуються і різних організаційно-правових форм підприємств. Наприклад, ПАТ може мати документи, які не може мати ТОВ відповідно до законодавства. Крім того, необхідно пам’ятати, що нерезиденти України найчастіше не можуть надати документи, що емітовані державними органами України, іншими установами, які є резидентами України. Що стосується підтвердження якості товару Замовник НЕ ВИМАГАЄ КОНКРЕТНОГО сертифікату, т.к. сертифікація в Україні не обов'язкова для деяких видів товарів. АЛЕ Замовник МАЄ ПРАВО отримати якісний товар. Тому згідно умов тендерної документації зазначено: 10. На підтвердження якості та безпечності Товару Учасник у складі пропозиції надає: 10.1. Сертифікат відповідності та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший еквівалентний документ на Товар, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT), що видано уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати. Документи щодо відповідності видані самому собі Учасником до розгляду прийматися не будуть, Замовник буде вважати що документ, підтверджуючий якісні характеристики – відсутній. Або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник обов’язково повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність Товару вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT), який пропонує Учасник за предметом закупівлі. Документи, які підтверджують якість та безпечність Товару повинні бути видані уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати. Документи щодо якості та безпечності видані самому собі Учасником до розгляду прийматися не будуть, Замовник буде вважати що документ, підтверджуючий якісні характеристики – відсутній. Увага! - Документ, який Учасник надає на підтвердження відповідності Товару вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT) обов’язково повинен містити перелік товару (продукції), який був об’єктом експертизи (у вигляді додатку до документу та/або міститися у самому документі). - У разі, якщо Учасник у складі своєї пропозиції подає вищезазначені скановані копії документів, виданих іншій юридичній або фізичній особі, у такому випадку Учаснику необхідно надати документальне підтвердження наявності правовідносин Учасника з такою особою (копія договору, гарантійного листа або іншого документу) стосовно використання таких документів. - Документи які надає Учасник на підтвердження відповідності Товару вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT) повинні бути видані не пізніше кінцевої дати подання пропозицій за цими торгами. Та бути чинними на весь період поставки. Вимога відповідає чинному законодавству в сфері публічних закупівель. Зміни вноситися не будуть.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:59
Відповідь надана

Замовник ухиляється від прямої відповіді.

Номер: 12ca46c1f5e441fa8559e3fa74b9c3e3
Дата опублікування: 05.08.2025 11:23
Опис: ТД: "Сертифікат відповідності та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи АБО ІНШИЙ ЕКВІВАЛЕНТНИЙ ДОКУМЕНТ НА ТОВАР" Це може бути, наприклад, Висновок НАУКОВОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи. Згідно ТД, цей документ відповідає вимогам. Проте, це не є затверджений державою документ. Саме це і є нашим питанням: документ незатвердженої державою форми може бкти надано до ТП і це влаштує Замовника? До вечора, можливо, оскаржимо дискримінаційні вимоги, які штучно звужують коло можливих учасників та надають не ринкові переваги тому, хто зможе надати документ невідомої вільної форми виданий за невідомими правилами.
Відповідь: Шановний Учасник, згідно умов тендерної документації: 10. На підтвердження якості та безпечності Товару Учасник у складі пропозиції надає: 10.1. Сертифікат відповідності та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший еквівалентний документ на Товар, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT), що видано уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати. Документи щодо відповідності видані самому собі Учасником до розгляду прийматися не будуть, Замовник буде вважати що документ, підтверджуючий якісні характеристики – відсутній. Або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник обов’язково повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність Товару вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT), який пропонує Учасник за предметом закупівлі. Документи, які підтверджують якість та безпечність Товару повинні бути видані уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати. Документи щодо якості та безпечності видані самому собі Учасником до розгляду прийматися не будуть, Замовник буде вважати що документ, підтверджуючий якісні характеристики – відсутній. Увага! - Документ, який Учасник надає на підтвердження відповідності Товару вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT) обов’язково повинен містити перелік товару (продукції), який був об’єктом експертизи (у вигляді додатку до документу та/або міститися у самому документі). - У разі, якщо Учасник у складі своєї пропозиції подає вищезазначені скановані копії документів, виданих іншій юридичній або фізичній особі, у такому випадку Учаснику необхідно надати документальне підтвердження наявності правовідносин Учасника з такою особою (копія договору, гарантійного листа або іншого документу) стосовно використання таких документів. - Документи які надає Учасник на підтвердження відповідності Товару вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT) повинні бути видані не пізніше кінцевої дати подання пропозицій за цими торгами. Та бути чинними на весь період поставки. Це може бути НЕ ЗАТВЕРДЖЕНИЙ ДЕРЖАВОЮ ДОКУМЕНТ АБО ЗАТВЕРДЖЕНИЙ ДЕРЖАВОЮ ДОКУМЕНТ. ГОЛОВНЕ - підтвердження якості та безпечності Товару. Документ якості та безпечності, який ви плануєте надати на підтвердження ПОВИНЕН бути виданий не самим собі учасником (документи щодо якості та безпечності видані самому собі Учасником до розгляду прийматися не будуть, Замовник буде вважати що документ, підтверджуючий якісні характеристики – відсутній), а незалежною лабораторією або органом з сертифікації або органом з інспектування, або іншою організацією що УПОВНОВАЖЕНА ДЕРЖАВОЮ на проведення випробувань продукції для перевірки її відповідності певним стандартам та вимогам. А саме - підтверджувати відповідність Товару вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT) обов’язково повинен містити перелік товару (продукції), який був об’єктом експертизи (у вигляді додатку до документу та/або міститися у самому документі).
Дата відповіді: 05.08.2025 12:09
Відповідь надана

Дякую, але це не відповідь

Номер: 7cc6490a0ad948e28fafc5b964ac0017
Дата опублікування: 04.08.2025 14:32
Опис: Повторюю своє питання: чи має бути фориа документу затверджена державою? Ми оскаржимо ненадання прямої відповіді, що затягне закупівлю. Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник, вам було надано розгорнуту відповідь. Ви не корректно ставите запитання - документи, затверджені державою, це нормативно-правові акти, які пройшли встановлену законом процедуру прийняття та набрали чинності. Такі документи встановлюють правові норми, регулюють суспільні відносини та обов'язкові для виконання всіма суб'єктами права. Форма документа, який видають органи сертифікації може мати різні форми (вид) - НЕ ЗАТВЕРДЖЕНІ ДЕРЖАВОЮ, АЛЕ зміст буде залежити від об'єкта сертифікації та вимог конкретного стандарту чи нормативного документа, що регламентується чинними нормативно-правовими актами. Якщо ви питаєте про те чи повинна випробувальна лабораторія акредитована Національним агентством з акредитації України (НААУ) - ні не обов'язково (за бажанням). Головне - документ якості та безпечності повинен бути виданий не сами собі учасником, а незалежною лабораторією або органом з сертифікації або органом з інспектування, або іншою організацією що УПОВНОВАЖЕНА ДЕРЖАВОЮ на проведення випробувань продукції для перевірки її відповідності певним стандартам та вимогам. Ваші питання не зрозумілі - якщо ви є виробником ролетів, ви повинні чітко знати, які саме документи якості є підтверджуючими для данного виду товару та не мати сумнівів в їх відповідності. Задля запобігання дискримінації та з розумінням відсутності обов'язкової сертифікації, в тендерній документації відсутня вимога надання конкретного типу документу, але задля забезпечення якості та безпечності ми вимагаємо, щоб цей документ мав підтвердження відповідності пропонуємого товару вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT) і це випробувальні лабораторії або органи з сертифікації або органи з інспектування або інші організації що уповноважені державою на проведення випробувань продукції для перевірки її відповідності певним стандартам та вимогам надають. Сам собі Учасник не може підтвердити відповідність Національним стандартам України, оскільки це роблять лише незалежні організації які акредитовані на проведення відповідних виду товару випробувань.
Дата відповіді: 04.08.2025 15:23
Відповідь надана

Запитання до Замовника

Номер: 092b2502d79b4789b07b6459e44c6cd3
Дата опублікування: 01.08.2025 15:23
Опис: Шановний Замовнику! Ви надали вимогу, але розкрили її частково: Додаток 8 "або інший еквівалентний документ на Товар ... що видано уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати." Питання_- ценй інший документ має бути затверджений держівою, мати затверджену форму, затверджений порядок видачі тощо? Чи це може бути самовидуманий документ, але виданий якоюсь організацією, навіть поважною, але не мати затвердженої КабМіном чи Верховною Радою чи Міністерством Охорони здоров'я форми та порядку видачі? Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник, у документації (п.10 Додаток №8) чітко зазначено:"....... або інший еквівалентний документ на Товар, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN 13120:2018 Жалюзі внутрішні. Експлуатаційні вимоги та вимоги щодо безпеки (EN 13120:2009 + А1:2014; АС:2015, IDT), що видано уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати. Документи щодо відповідності видані самому собі Учасником до розгляду прийматися не будуть, Замовник буде вважати що документ, підтверджуючий якісні характеристики – відсутній." Тобто інший еквівалентий документ повинен бути видан організацією (організаціями), які здійснюють діяльність з перевірки відповідності продукції, послуг, процесів, вимогам, встановленим у законодавчих актах або технічних регламентах. Це випробувальні лабораторії, органи з сертифікації, органи з інспектування, та інші організації що уповноважені державою на проведення випробувань продукції для перевірки її відповідності певним стандартам та вимогам. Самовидуманий документ - прийматися до розгляду не буде, як це визначено умовами тендерної документації (зазначено в п.10)
Дата відповіді: 04.08.2025 10:16