• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (засіб для миття скла, гель для миття посуду, сантехнічний гель для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 23.09.25 00:00)

1 661 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 307.00 UAH
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
22
год
21
хв
17
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 01.08.2025 10:34 - 20.09.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо змін

Номер: ba475ff1a20f419aa89e4b4644a8a40b
Дата опублікування: 08.08.2025 14:15
Опис: Шановний Замовнику! Ви внесли зміни в закупівлю та додатково до позиції 2 товару просите врахувати поставку 20 л засобу з діючою речовиною: 5,0% - гіпохлорит натрію, 5,0% - гідроксид калію або алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %. Я я розумію дану вимогу то ви хочете засіб з трьома діючими речовинами серед яких 5,0% - гіпохлорит натрію, дидецилдиметиламоній хлорид <5 % та третя одна із двох 5,0% - гідроксид калію або алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %. Але ж такого засобу в реєстрі дезінфекційних засобів немає. Прохання роз'яснити чи внести відповідні зміни щоб наявність діючої речивини в засобі трактувалася однозначно.
Відповідь: Шановниу учасник ! В тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 08.08.2025 16:09
Відповідь надана

Щодо Сантрі

Номер: 3f56d3314cb0445ea6ddfe520a16b99e
Дата опублікування: 05.08.2025 14:49
Опис: Згідно вимог тендерної документації можна пропонувати дешеві засоби, які будуть лише відчищати від бруду. Хочу для розуміння який саме засіб пропонувати, уточнити: Чи повинен засіб додатково знищувати мікроби, бактерії, віруси чи достатньо лише відчищати від бруду та іржі? Прошу надати роз'яснення, щоб я розумів як мені підходити до формування цінової пропозиції.
Відповідь: «Шановний учасник! Повідомляємо, що засіб повинен знищувати мікроби, бактерії, віруси.»
Дата відповіді: 08.08.2025 09:26
Відповідь надана

Звернення, щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації

Номер: 917af30c9ccd49a3b7a955e14341c4c1
Дата опублікування: 05.08.2025 14:38
Опис: Шановний Замовнику! Наша компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі, уважно вивчила умови Вашої тендерної документації (надалі – ТД). Аналіз виявив наявність дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству та обмежують конкуренцію. У Додатку № 3 до ТД для всіх трьох позицій предмета закупівлі встановлено вимоги щодо «визначення індексу» для підтвердження низки показників токсичності та подразнюючої дії (індекс токсичності, шкірно-подразнююча дія тощо), а саме в технічних характеристиках таблиці 1: 1. п. 1 – «Визначення індексу «хронічної» токсичності при введенні у шлунок, балів – 0; Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0; Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів –0». 2. п. 2 – «Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів –не більше 1; Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 1». 3. п. 3 - «Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0; Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 0; Визначення індексу подразнюючої дії на слизову оболонку очей, балів –не більше1». При цьому, згідно з п. 1.1 п.1. «Перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно встановлених вимог» Додатку №3, на підтвердження вимагається надати документ, виданий "не раніше 2024 року" випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ. Звертаємо Вашу увагу на ключові зміни в законодавчому полі України. 01 жовтня 2023 року набрав чинності Закон України від 06.09.2022 № 2573-ІХ "Про систему громадського здоров'я". Цим законом було скасовано дію Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", що, в свою чергу, скасувало процедуру проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі відповідних висновків (висновків СЕС). Саме висновки СЕС були тим документом, який до 01.10.2023 підтверджував відповідність продукції встановленим медичним критеріям безпеки, включаючи показники токсичності, зазначені у Вашій ТД. Відповідно до наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247, висновки СЕС, видані до 01.10.2023, залишаються чинними протягом усього терміну їх дії (до 5 років для імпортної продукції). Таким чином, Ваша вимога створює подвійну дискримінаційну вимогу для потенційних учасників: 1. Неможливо отримати новий документ (протокол випробувань від лабораторії НААУ), який би містив вичерпні дані щодо специфічних показників токсичності у формулюваннях, викладених у ТД, оскільки така методологія оцінки та форма звітності більше не застосовується після скасування профільного законодавства. 2. Неможливо використати старий, але абсолютно легітимний та чинний висновок СЕС, оскільки Ви встановили неправомірне обмеження щодо дати видачі документа – "не раніше 2024 року", тобто після дати, коли такі документи перестали видавати в принципі. Крім того, звертаємо увагу, що Держпродспоживслужба приймала рішення на підставі протоколів та експертних звітів, підготовлених спеціалізованими науковими установами. Станом на сьогодні, після 1 жовтня 2023 року, жоден інститут в Україні не уповноважений видавати нові висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновки СЕС) у тому вигляді, в якому вони існували раніше. Аналізуючи акредитацію таких інститутів, можна дійти висновку, що кожна лабораторія має свою сферу акредитації. Це вичерпний перелік випробувань, які вона уповноважена проводити. Отже, такі "індекси" не є стандартизованим методом випробувань у сучасному розумінні, а є елементом скасованої державної регуляторної процедури. Лабораторія не може взяти на себе функції скасованого державного органу. Враховуючи викладене вище, такі вимоги штучно та безпідставно звужують коло потенційних учасників, що є прямим порушенням принципів недискримінації та максимальної економії, закріплених у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних умов: 1.1. Повністю виключити з Додатку №3 до ТД вимоги щодо підтвердження показників «індекс хронічної токсичності», «індекс гострої токсичності», «індекс шкірно-подразнюючої дії» та «індекс подразнюючої дії на слизову оболонку очей», оскільки вони базуються на застарілій нормативній базі, або Повідомляємо, що у разі, якщо зазначені порушення не будуть усунені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом своїх прав та законних інтересів. Сподіваємося на Ваше розуміння та оперативне вирішення питання у встановленому законом порядку.
Відповідь: «Шановний учасник! По перше. Наказ МОЗ України від 09.10.2000 № 247, втратив свою чинність. По друге. На підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022 втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відтак чинне законодавство наразі не передбачає наявності таких документів як Висновок ДСЕЕ, і їх отримання є неможливим. Відтак вимога про надання таких документів буде дискримінаційною по відношенню до учасників що такого документу не мають. По третє. Замовник не обмежує учасників ні назвою, ні формою документу який має підтверджувати показник якості встановлені в Додатку 3. Також Замовник не обмежує учасників наданням документів виключно від акредитованих НААУ органів, як ви це зазначаєте. В Україні є безліч лабораторій що можуть провести відповідні випробування. Таким чином замовник не вважає необхідним вносити зміни до документації в цій частині.»
Дата відповіді: 08.08.2025 09:30
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: a5bd00299c3a4d4dac9a55fa6ecbb15d
Дата опублікування: 05.08.2025 14:15
Опис: Шановний Замовнику. Ви закуповуєте засіб призначений для видалення вапняного нальоту, іржі та бруду з сантехніки, унітазів та інших поверхонь. Але ж в туалетах можуть бути випадки що простого видалення бруду буде не достатньо і засіб має мати також дезінфекційні властивості. Чому ви не вимагаєте щоб засіб додатково дезінфікував поверхні?
Відповідь: «Шановний учасник! Замовнику потрібен засіб що буде знищувати мікроби, бактерії, віруси.»
Дата відповіді: 08.08.2025 09:29