-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 код 39830000-9 « Продукція для чищення» (засіб для миття скла, гель для миття посуду, сантехнічний гель для закладів та установ освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 23.09.25 00:00)
1 661 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 307.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 307.00 UAH
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
04
год
38
хв
53
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2025 10:34 - 20.09.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
506923882adb498ea214d198bb9fbe38
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-001885-a.b1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
ТОВ «Гренландія НВП» мало намір взяти участь у даній закупівлі.
Разом з тим, в останній день, відведений для подання тендерних пропозицій, Замовник вніс зміни (далі по тексту – Зміни) до тендерної документації (далі по тексту – ТД) в частині встановлення надмірних та необгрунтованих вимог, не пов’язаних власне із предметом закупівлі:
- надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі – мийних засобів, у стислі строки, відведені для подання тендерних пропозицій, неможливе;
- постачання окрім предмета закупівлі у кількості 13 463,5 л додатково 20 л дезінфікуючого засобу, який не включено до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, і який має код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби, але на який встановлено значний перелік специфічних саме для дезінфекційних засобів вимог («Даний засіб (який поставляється додатково повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів), діюча речовина цього додаткового засобу для знищення мікробів має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів»), який унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – мийних засобів.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації з урахуванням внесених Змін через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. № 3304-04_53972-06 від 03.09.2020.pdf 09.08.2025 19:15
- 1. Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf 09.08.2025 19:15
- Скарга Дарница Моющие 2 ТД.pdf 09.08.2025 19:15
- sign.p7s 09.08.2025 19:16
- 1. reiestr-dezzasobiv-908-863-09_07_2025..xlsx 18.08.2025 22:48
- Пояснення на Заперечення Скарга Дарница Моющие 2 ТД.pdf 18.08.2025 22:48
- Пояснення на Заперечення Скарга Дарница Моющие 2 ТД.docx 18.08.2025 22:48
- рішення від 12.08.2025 № 12353.pdf 12.08.2025 16:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2025 № 12865.pdf 21.08.2025 13:39
- рішення від 20.08.2025 № 12865.pdf 25.08.2025 12:03
- Витяг МОЗ Еко.pdf 14.08.2025 16:56
- Витяг моз.pdf 14.08.2025 16:56
- Лист Донат.pdf 14.08.2025 16:56
- Лист Юнілайф.pdf 14.08.2025 16:57
- пояснення.docx 14.08.2025 16:57
- Лист - пояснення від 14.08.2025 року..docx 14.08.2025 17:01
- Лист - пояснення від 14.08.2025 року..pdf 14.08.2025 17:05
- Протокол випробувань.pdf 18.08.2025 13:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2025 19:29
Дата розгляду скарги:
20.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 16:12
Дата прийняття рішення по скарзі:
25.08.2025 12:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
86c636a3616540fbbab803d7eb9df346
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2025-08-01-001885-a в електронній системі закупівель.
ТОВ «Гренландія НВП» мало намір взяти участь у даній закупівлі.
Разом з тим, в останній день, відведений для подання тендерних пропозицій, Замовник вніс зміни (далі по тексту – Зміни) до тендерної документації (далі по тексту – ТД) в частині встановлення надмірних та необгрунтованих вимог, не пов’язаних власне із предметом закупівлі:
- надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі – мийних засобів, у стислі строки, відведені для подання тендерних пропозицій, неможливе;
- постачання окрім предмета закупівлі у кількості 13 463,5 л додатково 20 л дезінфікуючого засобу, який не включено до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, і який має код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби, але на який встановлено значний перелік специфічних саме для дезінфекційних засобів вимог («Даний засіб (який поставляється додатково повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів), діюча речовина цього додаткового засобу для знищення мікробів має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів»), який унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – мийних засобів.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації з урахуванням внесених Змін через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) Змінами до ТД у технічній специфікації, розміщеній у Додатку 3 до ТД,
- за кожною позицією предмета закупівлі у Таблиці 1 додано додатковий окремий блок вимог до показників якості тари:
Таблиця 1
№п/п Найменування товару* Вимоги до технічних характеристик Кіль-кість, шт
1. Гель для миття посуду ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для миття дитячого посуду. Легко видаляє забруднення, не залишає розводів.
Фасування – 1 л
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 80
Концентрація водневих іонів, од. РН – 3.0 – 11,5
Визначення індексу «хронічної» токсичності при введенні у шлунок, балів - 0
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів –0 3762
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
2. Засіб сантехнічний гель Сантрі ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для видалення вапняного нальоту, іржі та бруду з сантехніки, унітазів та інших поверхонь.
Фасування – 0.75 л
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 80
Концентрація водневих іонів, од. РН – менше 3.0
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів –не більше 1
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 1 7602
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
3. Засіб для миття скла та дзеркал ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для миття скла, скляних поверхонь та дзеркал. Видаляє будь-які забруднення, не залишає розводів.
Фасування - 0,5 л з розпилювачем
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 85
Концентрація водневих іонів, од. РН – 3.0 – 11,5
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 0
Визначення індексу подразнюючої дії на слизову оболонку очей, балів –не більше1 8000
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму з розпилювачем.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
- а у вимоги до надання протоколів випробувань на мийні засоби, які складають предмет закупівлі, з низкою вимог до цих протоколів, додано вимоги щодо надання таких само специфічних протоколів випробувань на додані в Таблицю 1 показники якості тари:
1.1. Показники якості та Показники якості тари, що визначені в колонці «вимоги до технічних характеристик» підтвердити протоколом або іншим відповідним документом на запропоновану партію продукції у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2024 року:
- випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній галузі (додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію НААУ лабораторії, що провела випробування, (уповноваження, визнання тощо) з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі або іншому відповідному документі випробування, що відповідають показникам якості у таблиці 1 до цієї тендерної документації (з відповідністю об’єкта випробувань (засоби мийні або миючі засоби або продукція для чищення; тара або пакувальні матеріали), досліджуваного показника та нормативного документа на метод проведення випробування галузі (сфері тощо) акредитації лабораторії)),
або
- лабораторією, що отримала свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (додатково у складі пропозиції надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з підтвердженням відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань випробуванням, що відповідають показникам якості у таблиці 1 до цієї тендерної документації показникам (з відповідністю об’єкта випробувань (засоби мийні або миючі засоби або продукція для чищення; тара або пакувальні матеріали) та досліджуваного показника (величини)). Зазначене свідоцтво та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації).
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту мийних засобів власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва, що підтверджуємо наданням сертифіката відповідності Технічному регламенту мийних засобів асортименту засобів, які можемо запропонувати у закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.
Але вимоги до документального підтвердження на тару, яка не є предметом закупівлі, унеможливлюють пропозицію нами усього товару, який складає предмет даної закупівлі та нашу участь у даній закупівлі.
Надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі – мийних засобів, у стислі строки, відведені для подання тендерних пропозицій, неможливе.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з ТД надмірні вимоги до документального підтвердження показників якості тари, яка не є предметом даної закупівлі.
2) Також Змінами додано до Додатку 3 до ТД пункт 1.6, яким встановлено надмірну та необгрунтовану вимогу, не пов’язаних власне із предметом закупівлі, щодо постачання
окрім предмета закупівлі у кількості 13 463,5 л
додатково 20 л дезінфікуючого засобу,
який не включено до предмета закупівлі з кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, і який має код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби.
На цей додатковий дезінфікуючий засіб пунктом 1.6 Додатку 3 до ТД встановлено значний перелік специфічних саме для дезінфекційних засобів вимог («Даний засіб (який поставляється додатково повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів), діюча речовина цього додаткового засобу для знищення мікробів має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів»), який унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – мийних засобів:
1.6 З метою знищення мікробів після прибирання сантехнічних приміщень, позиція 2 товару поставляється в комплекті додатково з 20 літрами засобу для миття /очищення/ обробки підлоги і поверхонь з діючою речовиною:
або
5,0% гіпохлорит натрію, 5,0% гідроксид калію;
або
алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %.
Даний засіб (який поставляється додатково повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів), діюча речовина цього додаткового засобу для знищення мікробів має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів, який надати у складі пропозиції, також на цей додатковий засіб у складі пропозиції надати паспорт якості виробника та лист від виробника, в яких підтверджується можливість знищення мікробів в сантехнічних приміщеннях та можливість використання в закладах освіти, також надати інструкцію або рекомендації від виробника щодо дозування даного засобу.
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту мийних засобів власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва, що підтверджуємо наданням сертифіката відповідності Технічному регламенту мийних засобів асортименту засобів, які можемо запропонувати у закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.
Але вимоги до документального підтвердження на дезінфекційний засіб, який не є предметом закупівлі, унеможливлюють пропозицію нами усього товару, який складає предмет даної закупівлі та нашу участь у даній закупівлі.
Надання на обсяг у 20 літрів дезінфекційного засобу, який не є предметом закупівлі, документів, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі – мийних засобів, неможливе, унеможливлює пропозицію понад 13 тон мийних засобів, які складають предмет даної закупівлі.
Надане Замовником обгрунтування «З метою знищення мікробів після прибирання сантехнічних приміщень» на втілення побажань із «натякаючих» запитань на майданчику дуже нагадує «добрі наміри» сусіднього УО, яке відзначилося купівлею барабанів у бомбосховища, ймовірно, щоб дітям гупало із середини і не було страшно від того, як гупає зовні.
Подібні намагання обгрунтувати, чому каністра з 20 л засобу, яка унеможливлює конкуренцію у закупівлі понад 13 тон продукції, не може бути закуплена окремо за спрощеною закупівлею чи разом з іншими дезінфекційними засобами у складі закупівлі дезінфекційних засобів за кодом ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція, який включає в себе код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби, не виглядають переконливо для громадськості.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з ТД надмірні вимоги щодо поставки та надання документального підтвердження на додатково доданий дезінфекційний засіб, який не є предметом даної закупівлі.
Разом з тим, наголошуємо, що зазначені порушення є наслідком нехтування Замовником вимог законодавства до формування предмету закупівлі.
Застосоване Замовником «доповнення» комплектації предмета закупівлі порушує норми чинного законодавства про публічні закупівлі, спричинені тим, що включення до однієї закупівлі товарів, які мають суттєво відмінну технологію виробництва, а отже й виробників з різних галузей промисловості, через встановлення вимог надання на такі товари специфічного для галузі документального підтвердження суттєво обмежує коло учасників.
Згідно чинного законодавства, в межах одного предмета закупівлі номенклатурні позиції можуть відрізнятися лише починаючи з п’ятої цифри кода ДК.
Зокрема, поєднання у предметі закупівлі продукції з кодами
ДК 021:2015: 39830000-9 – Продукція для чищення
та ДК 021:2015:24450000-3 – Агрохімічна продукція (що включає код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби)
або
встановлення вимог до документального підтвердження на тару
не відповідає вимогам Закону та Наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, встановлюється імперативна норма, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому продукція, що відноситься до предмету закупівлі, не становить виключення, яке відповідно до розділу ІІ Порядку мало б Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Узагальнена відповідь Мінекономрозвитку щодо цього питання міститься за адресою https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06 з необхідністю перейти за посиланням та скачати файл тексту узагальненої відповіді (сам текст також додаємо до цієї Скарги).
На доказ наявності порушених прав за викладеним у Скарзі надаємо Сертифікат відповідності Технічному регламенту мийних засобів на продукцію, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», Відповідь Мінекономрозвитку стосовно закупівлі товарів з різними кодами.
Просимо зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1) Виключити з ТД надмірні вимоги до документального підтвердження протоколами випробувань показників якості тари, яка не є предметом даної закупівлі.
2) Виключити з ТД вимоги пункту 1.6 Додатку 3 до ТД щодо поставки та надання документального підтвердження на додатковий дезінфекційний засіб, який не є предметом даної закупівлі, зокрема, вимогу щодо цього штучно доданого засобу, що він має бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів і щодо надання витягу з цього реєстру,
оскільки за наявного формування предмета закупівлі та формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 28, 30, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ТОВ «Гренландія НВП» мало намір взяти участь у даній закупівлі.
Разом з тим, в останній день, відведений для подання тендерних пропозицій, Замовник вніс зміни (далі по тексту – Зміни) до тендерної документації (далі по тексту – ТД) в частині встановлення надмірних та необгрунтованих вимог, не пов’язаних власне із предметом закупівлі:
- надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі – мийних засобів, у стислі строки, відведені для подання тендерних пропозицій, неможливе;
- постачання окрім предмета закупівлі у кількості 13 463,5 л додатково 20 л дезінфікуючого засобу, який не включено до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, і який має код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби, але на який встановлено значний перелік специфічних саме для дезінфекційних засобів вимог («Даний засіб (який поставляється додатково повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів), діюча речовина цього додаткового засобу для знищення мікробів має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів»), який унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – мийних засобів.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації з урахуванням внесених Змін через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) Змінами до ТД у технічній специфікації, розміщеній у Додатку 3 до ТД,
- за кожною позицією предмета закупівлі у Таблиці 1 додано додатковий окремий блок вимог до показників якості тари:
Таблиця 1
№п/п Найменування товару* Вимоги до технічних характеристик Кіль-кість, шт
1. Гель для миття посуду ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для миття дитячого посуду. Легко видаляє забруднення, не залишає розводів.
Фасування – 1 л
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 80
Концентрація водневих іонів, од. РН – 3.0 – 11,5
Визначення індексу «хронічної» токсичності при введенні у шлунок, балів - 0
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів –0 3762
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
2. Засіб сантехнічний гель Сантрі ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для видалення вапняного нальоту, іржі та бруду з сантехніки, унітазів та інших поверхонь.
Фасування – 0.75 л
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 80
Концентрація водневих іонів, од. РН – менше 3.0
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів –не більше 1
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 1 7602
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
3. Засіб для миття скла та дзеркал ТМ Otto або еквівалент Загальний опис: Засіб призначений для миття скла, скляних поверхонь та дзеркал. Видаляє будь-які забруднення, не залишає розводів.
Фасування - 0,5 л з розпилювачем
Виготовлено згідно ТУ У 20.4-36427401-005:2019 або еквівалент
Показники якості:
Мийна здатність, % - не менше 85
Концентрація водневих іонів, од. РН – 3.0 – 11,5
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії, балів – 0
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесені на шкіру, балів – не більше 0
Визначення індексу подразнюючої дії на слизову оболонку очей, балів –не більше1 8000
Загальний опис тари: Продукція запакована у пластикову пляшку відповідного продукції об’єму з розпилювачем.
Показники якості тари:
Сировина – пластик
Герметичність швів - герметичні
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів
- а у вимоги до надання протоколів випробувань на мийні засоби, які складають предмет закупівлі, з низкою вимог до цих протоколів, додано вимоги щодо надання таких само специфічних протоколів випробувань на додані в Таблицю 1 показники якості тари:
1.1. Показники якості та Показники якості тари, що визначені в колонці «вимоги до технічних характеристик» підтвердити протоколом або іншим відповідним документом на запропоновану партію продукції у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2024 року:
- випробувальною лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній галузі (додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію НААУ лабораторії, що провела випробування, (уповноваження, визнання тощо) з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі або іншому відповідному документі випробування, що відповідають показникам якості у таблиці 1 до цієї тендерної документації (з відповідністю об’єкта випробувань (засоби мийні або миючі засоби або продукція для чищення; тара або пакувальні матеріали), досліджуваного показника та нормативного документа на метод проведення випробування галузі (сфері тощо) акредитації лабораторії)),
або
- лабораторією, що отримала свідоцтво про відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (додатково у складі пропозиції надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з підтвердженням відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань випробуванням, що відповідають показникам якості у таблиці 1 до цієї тендерної документації показникам (з відповідністю об’єкта випробувань (засоби мийні або миючі засоби або продукція для чищення; тара або пакувальні матеріали) та досліджуваного показника (величини)). Зазначене свідоцтво та сфера об’єктів та процесів системи вимірювань мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації).
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту мийних засобів власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва, що підтверджуємо наданням сертифіката відповідності Технічному регламенту мийних засобів асортименту засобів, які можемо запропонувати у закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.
Але вимоги до документального підтвердження на тару, яка не є предметом закупівлі, унеможливлюють пропозицію нами усього товару, який складає предмет даної закупівлі та нашу участь у даній закупівлі.
Надання на тару протоколів випробувань, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі – мийних засобів, у стислі строки, відведені для подання тендерних пропозицій, неможливе.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з ТД надмірні вимоги до документального підтвердження показників якості тари, яка не є предметом даної закупівлі.
2) Також Змінами додано до Додатку 3 до ТД пункт 1.6, яким встановлено надмірну та необгрунтовану вимогу, не пов’язаних власне із предметом закупівлі, щодо постачання
окрім предмета закупівлі у кількості 13 463,5 л
додатково 20 л дезінфікуючого засобу,
який не включено до предмета закупівлі з кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, і який має код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби.
На цей додатковий дезінфікуючий засіб пунктом 1.6 Додатку 3 до ТД встановлено значний перелік специфічних саме для дезінфекційних засобів вимог («Даний засіб (який поставляється додатково повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів), діюча речовина цього додаткового засобу для знищення мікробів має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів»), який унеможливлює участь у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», як й інших виробників та постачальників предмета даної закупівлі – мийних засобів:
1.6 З метою знищення мікробів після прибирання сантехнічних приміщень, позиція 2 товару поставляється в комплекті додатково з 20 літрами засобу для миття /очищення/ обробки підлоги і поверхонь з діючою речовиною:
або
5,0% гіпохлорит натрію, 5,0% гідроксид калію;
або
алкілдиметилбензиламоній хлорид <5 %, дидецилдиметиламоній хлорид <5 %.
Даний засіб (який поставляється додатково повинен бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів), діюча речовина цього додаткового засобу для знищення мікробів має бути підтверджена Витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів, який надати у складі пропозиції, також на цей додатковий засіб у складі пропозиції надати паспорт якості виробника та лист від виробника, в яких підтверджується можливість знищення мікробів в сантехнічних приміщеннях та можливість використання в закладах освіти, також надати інструкцію або рекомендації від виробника щодо дозування даного засобу.
ТОВ «Гренландія НВП» є виробником та постачальником широкого асортименту мийних засобів власного виробництва (зокрема, під ТМ «EXTREME WASH»), а також й інших вітчизняних виробників. У даній закупівлі можемо запропонувати, наприклад, продукцію власного виробництва, що підтверджуємо наданням сертифіката відповідності Технічному регламенту мийних засобів асортименту засобів, які можемо запропонувати у закупівлі за кодом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.
Але вимоги до документального підтвердження на дезінфекційний засіб, який не є предметом закупівлі, унеможливлюють пропозицію нами усього товару, який складає предмет даної закупівлі та нашу участь у даній закупівлі.
Надання на обсяг у 20 літрів дезінфекційного засобу, який не є предметом закупівлі, документів, до яких встановлюються надто специфічні вимоги, дотримання яких ТОВ «Гренландія НВП», як й іншими виробниками та постачальниками предмета даної закупівлі – мийних засобів, неможливе, унеможливлює пропозицію понад 13 тон мийних засобів, які складають предмет даної закупівлі.
Надане Замовником обгрунтування «З метою знищення мікробів після прибирання сантехнічних приміщень» на втілення побажань із «натякаючих» запитань на майданчику дуже нагадує «добрі наміри» сусіднього УО, яке відзначилося купівлею барабанів у бомбосховища, ймовірно, щоб дітям гупало із середини і не було страшно від того, як гупає зовні.
Подібні намагання обгрунтувати, чому каністра з 20 л засобу, яка унеможливлює конкуренцію у закупівлі понад 13 тон продукції, не може бути закуплена окремо за спрощеною закупівлею чи разом з іншими дезінфекційними засобами у складі закупівлі дезінфекційних засобів за кодом ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція, який включає в себе код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби, не виглядають переконливо для громадськості.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з ТД надмірні вимоги щодо поставки та надання документального підтвердження на додатково доданий дезінфекційний засіб, який не є предметом даної закупівлі.
Разом з тим, наголошуємо, що зазначені порушення є наслідком нехтування Замовником вимог законодавства до формування предмету закупівлі.
Застосоване Замовником «доповнення» комплектації предмета закупівлі порушує норми чинного законодавства про публічні закупівлі, спричинені тим, що включення до однієї закупівлі товарів, які мають суттєво відмінну технологію виробництва, а отже й виробників з різних галузей промисловості, через встановлення вимог надання на такі товари специфічного для галузі документального підтвердження суттєво обмежує коло учасників.
Згідно чинного законодавства, в межах одного предмета закупівлі номенклатурні позиції можуть відрізнятися лише починаючи з п’ятої цифри кода ДК.
Зокрема, поєднання у предметі закупівлі продукції з кодами
ДК 021:2015: 39830000-9 – Продукція для чищення
та ДК 021:2015:24450000-3 – Агрохімічна продукція (що включає код ДК 021:2015:24455000-8 Дезінфекційні засоби)
або
встановлення вимог до документального підтвердження на тару
не відповідає вимогам Закону та Наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, встановлюється імперативна норма, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому продукція, що відноситься до предмету закупівлі, не становить виключення, яке відповідно до розділу ІІ Порядку мало б Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Узагальнена відповідь Мінекономрозвитку щодо цього питання міститься за адресою https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06 з необхідністю перейти за посиланням та скачати файл тексту узагальненої відповіді (сам текст також додаємо до цієї Скарги).
На доказ наявності порушених прав за викладеним у Скарзі надаємо Сертифікат відповідності Технічному регламенту мийних засобів на продукцію, яку може запропонувати у даній закупівлі ТОВ «Гренландія НВП», Відповідь Мінекономрозвитку стосовно закупівлі товарів з різними кодами.
Просимо зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1) Виключити з ТД надмірні вимоги до документального підтвердження протоколами випробувань показників якості тари, яка не є предметом даної закупівлі.
2) Виключити з ТД вимоги пункту 1.6 Додатку 3 до ТД щодо поставки та надання документального підтвердження на додатковий дезінфекційний засіб, який не є предметом даної закупівлі, зокрема, вимогу щодо цього штучно доданого засобу, що він має бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів і щодо надання витягу з цього реєстру,
оскільки за наявного формування предмета закупівлі та формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 28, 30, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
×
-
Назва доказу:
Відповідь Мінекономрозвитку стосовно закупівлі товарів з різними кодами (доступна на офіційному сайті Мінекономіки за посиланням https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06) (доказ за п. 1 та 2 Скарги).
-
Повʼязаний документ:
2. № 3304-04_53972-06 від 03.09.2020.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності Технічному регламенту мийних засобів № UA.062.СВ.001/1-23 від 04.04.2023, виданий органом з сертифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
-
Повʼязаний документ:
1. Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме: 1) Виключити з ТД надмірні вимоги до документального підтвердження протоколами випробувань показників якості тари, яка не є предметом даної закупівлі. 2) Виключити з ТД вимоги пункту 1.6 Додатку 3 до ТД щодо поставки та надання документального підтвердження на додатковий дезінфекційний засіб, який не є предметом даної закупівлі, зокрема, вимогу щодо цього штучно доданого засобу, що він має бути внесений до державного реєстру дезінфекційних засобів і щодо надання витягу з цього реєстру,