-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі різні (тумба, стіл письмовий, стільці)
Завершена
1 239 592.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 395.92 UAH
мін. крок: 1% або 12 395.92 UAH
Період уточнення:
01.08.2025 09:03 - 06.08.2025 00:00
Відповідь надана
Проект договору п.10.4
Номер:
a5bc46d516dd49fc956bf73c3c71b360
Дата опублікування:
04.08.2025 18:28
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни у пункт 10.4. проекту Договору та викласти пункт 10.4. у наступній редакції: «Строк дії Санкції визначає Замовник, але він не буде перевищувати 3 (трьох) років з моменту початку її застосування. Замовник повідомляє Постачальника про застосування до нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення на електронну адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, та/або шляхом направлення цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника, передбачену в Договорі. Усі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція), що будуть відправлені Замовником на адресу Постачальника, вказану в цьому Договорі, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки Постачальник письмово не повідомить Замовника про зміну свого місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси (з доказами про отримання Замовником такого повідомлення)». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що положення стосовно того, що уся кореспонденція, що направляється Замовником, вважається отриманою Постачальником не пізніше 14 (чотирнадцяти) днів з моменту її відправки Замовником на адресу Постачальника, зазначену в Договорі є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, бо враховуючи реалії сьогодення, безпекову ситуацію в Україні становлення фіксованого строку в 14 днів для автоматичного визнання кореспонденції отриманою є юридично і фактично необґрунтованим. Це положення не враховує реальні строки доставки поштової кореспонденції в умовах війни, можливі затримки, а також не передбачає підтвердження факту вручення листів тощо. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни та викласти пункт 10.4. проекту Договору в запропонованій редакції.
Відповідь:
Замовником розглянуте звернення Учасника відкритих торгів, та повідомляється наступне. Редакція п.10.4 проєкту Договору викладена Замовником у відповідності до норм чинного законодавства. Враховуючи наведене, замовник рахує недоцільним вносити зміни у проект договору. Принагідно повідомляємо Вам, що відповідно до Постанова Великої Палати Верховного Суду від 01.06.2021 № 910/12876/19 було зазначено, що свобода договору передбачає, зокрема, право сторін вільно виявляти волю на вступ у договірні відносини, а також те, що відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Дата відповіді:
07.08.2025 16:29
Відповідь надана
Проект договору п. 5.2
Номер:
ecece3ac2f8448c2beb85cd23d71e6b0
Дата опублікування:
04.08.2025 18:27
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 5.2. проекту Договору шляхом зазначення у пункті 5.2. чіткого строку протягом якого товар має бути поставлений на адресу Замовника з моменту надсилання відповідного замовлення. Звертаємо, Вашу увагу, що відсутність в проекті Договору чітко зазначеного строку для поставки товару може наразити Постачальника на застосування до останнього штучних штрафних санкцій за несвоєчасну поставку Товару. Зазначення строку на поставку товару безпосередньо на етапі подання заяви надає Покупцю зловживати своїми правами за Договором і зазначити фактично будь-який строк для поставки товару, навіть 1 календарний день. Беручи до уваги реалії сьогодення, такі положення є нереалістичними і можуть суттєво обмежити права Постачальника за Договором. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни в пункт 5.2. проекту Договору і визначити в Договорі розумний строк на поставку товару виходячи з безпекової ситуації в Україні.
Відповідь:
Замовником розглянуте звернення Учасника відкритих торгів, та повідомляється наступне. В пункт 5.2. проєкту Договору Замовником зазначено, що «строк поставки Товару: зазначається в заявці (замовленні) (далі — заявка / замовлення), але не пізніше ніж до 30 жовтня 2025 року». Зобов'язання сторін сумлінно виконувати умови договору передбачено статтею 629 Цивільного кодексу України, яка визначає, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Це означає, що сторони повинні діяти чесно та добросовісно, дотримуючись усіх умов, про які вони домовились. Таким чином Замовник визначає термін постачання товару у розумний строк, який забезпечить належне виконання договору сторонами. Враховуючи наведене, замовник рахує недоцільним вносити зміни у проект договору. Принагідно повідомляємо Вам, що відповідно до Постанова Великої Палати Верховного Суду від 01.06.2021 № 910/12876/19 було зазначено, що свобода договору передбачає, зокрема, право сторін вільно виявляти волю на вступ у договірні відносини, а також те, що відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Дата відповіді:
07.08.2025 16:28
Відповідь надана
Стілець офісний
Номер:
daed15cc01eb4b37b4d3594f114f6375
Дата опублікування:
04.08.2025 18:26
Опис:
Шановний Замовник! Стілець офісний, за параметрами та описом всіма відомий стілець ІЗО (ИСО, ISO), відноситься до категорії найбільш відомих стільців для відвідувачів, розміри якого є стандартними та сталими у різних виробників, які не змінюються протягом багатьох років. Найбільшими виробниками цього стільця на території України є ТОВ «АМФ УКРАЇНА» (Торгова марка AMF), торгові марки Новий Стиль та Прімтекс Плюс, які у публічній плоскості декларують розміри своїх виробів. Слід зазначити, що всі виробники пропонують стільці для відвідувачів Ізо з глибиною сидіння в межах від 40см (Примтекс) до 41см (Новий Стиль), шириною сидіння від 47см (всі виробники), висотою від пола в межах 44 см (Новий Стиль) до 50см (Примтекс), висотою виробу від 81см (Новий Стиль) до 82см (Примтекс), висотою спинки від 34см (AMF) до 37см (Новий Стиль) що підтверджується інформацією із офіційних сайтів виробників.
Посилання на офіційні сайти виробників, зазначених вище:
https://amf.ua/stul_izo_chernyjj_a01/p011007/
https://nowystyl.ua/ru/stul-iso-17-black
https://primteks.ua/ua/product/iso-black
Просимо внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації щодо висоти стільця від підлоги до сидіння.
Дякуємо.
Відповідь:
Замовником розглянуте звернення Учасника відкритих торгів, та повідомляється наступне. Інформація стосовно технічних вимог до предмета закупівлі Стілець офісний (Додаток 2 до ТД технічні вимоги) викладена Замовником в повному обсязі у відповідності до потреб Замовника. Враховуючи наведене, замовник рахує недоцільним вносити зміни у Додаток 2 до ТД технічні вимоги. Принагідно повідомляємо Вам, що відповідно до Постанова Великої Палати Верховного Суду від 01.06.2021 № 910/12876/19 було зазначено, що свобода договору передбачає, зокрема, право сторін вільно виявляти волю на вступ у договірні відносини, а також те, що відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника
Дата відповіді:
07.08.2025 16:26