-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шлак доменний відвальний (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
29.07.2025 11:04 - 03.08.2025 00:00
Відповідь надана
Звернення щодо усунення дискримінаційної умови тендерної документації
Номер:
3551d3374bda4bce833fd10460ccae27
Дата опублікування:
02.08.2025 16:37
Опис:
ФОП Полагейкіна Олександра Анатоліївна
Код ЄДРПОУ: 3094102688
Шановний Замовнику!
Вами внесено зміни до тендерної документації, а саме:
«2.1. Довідка відповідно до зразка на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника більше 1 (одного) працівника, які працюють в учасника на постійних засадах та будуть залучені до виконання договору про закупівлю.»
Внесені вами зміни не змінили вимоги, які залишаються надмірними та дискримінаційними, а саме наявність штатних працівників не є необхідною умовою належного виконання умов даного тендеру, тобто така зміна:
• Не змінює суть первинної вимоги, яка передбачає обмеження кількості та форми трудових відносин.
• Не підтверджує зв'язок між наявністю більше одного штатного працівника та здатністю учасника якісно та своєчасно виконати умови договору.
• суперечить принципам закупівель, визначеним у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників , добросовісна конкуренція.
Тому звертаюсь до Вас в-друге, з вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме — скасувати пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації, що встановлює вимогу про:
«про наявність в учасника більше 1 (одного) працівника, які працюють в учасника на постійних засадах та будуть залучені до виконання договору про закупівлю».
Вказана вимога є дискримінаційною і необґрунтовано обмежує моє право на участь у процедурі закупівлі, оскільки я є фізичною особою-підприємцем, яка здійснює діяльність самостійно, без залучення штатних працівників.
Вимога не відповідає змісту предмета закупівлі поставка шлаку доменного відвального (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів) не передбачає складних технологічних робіт, які потребують колективного виконання. Така закупівля може бути реалізована одноосібно фізичною особою-підприємцем, без залучення працівників.
Обґрунтування:
1. Порушення принципу рівного доступу до участі в закупівлі
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону, усі учасники повинні мати рівний доступ до участі. ФОП має право виконувати зобов’язання самостійно, без працівників, якщо це не суперечить суті закупівлі.
Стаття 5 "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закону України "Про публічні закупівлі" визначає основні засади проведення закупівель, а саме: добросовісну конкуренцію, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, об'єктивне визначення переможця та запобігання корупції. Пряма норма Закону про недискримінацію п. 4. Ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” прямо забороняє встановлення дискримінаційних умов.
Вимога щодо обов’язкової кількості працівників без можливості підтвердження кваліфікації іншим чином штучно звужує коло потенційних учасників та перешкоджає добросовісній конкуренції, особливо ФОП, які працюють самостійно.
2. ч. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, у тому числі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, але не може вимагати наявності, саме штатних працівників, якщо учасник може виконати роботи/надати послуги власними силами або за допомогою субпідрядників.
3. Практика АМКУ: формальні вимоги — дискримінаційні
Антимонопольний комітет України неодноразово визнавав дискримінаційними вимоги щодо наявності певної кількості штатних працівників, якщо замовник не може довести їхню необхідність з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Приклади рішень доступні у відкритих джерелах (DOZORRO, RADNUK, Infobox Prozorro).
4. Позиція Верховного Суду України
Верховний Суд в окремих рішеннях визнавав, що встановлення жорстких вимог щодо кадрового складу учасника без зв’язку з предметом закупівлі — є порушенням принципу рівного доступу.
Формальні критерії (як-от “три працівники”) без аналізу суті послуг можуть вважатися незаконними.
5. Наявність відповідного досвіду виконання аналогічних договорів
Я вже виконувала аналогічні договори, в тому числі з вашим підприємством, без залучення найманих працівників, що підтверджує мою спроможність якісно та вчасно виконати поставку предмета закупівлі.
6. Норми цивільного та господарського законодавства
• Ст. 42 Господарського кодексу України передбачає, що підприємець може здійснювати діяльність як самостійно, так і з працівниками.
• Ст. 50 Цивільного кодексу України підтверджує право ФОП організовувати свою діяльність самостійно.
Вимога:
Прошу внести зміни до тендерної документації, виключивши з пункту 2.1 Додатку 1 Тендерної документації вимогу про обов’язкову наявність більше ніж 1 (одного) працівника, оскільки вона:
• суперечить принципам недискримінації та рівного доступу;
• обмежує участь ФОП, які можуть виконати договір власними силами;
• не має прямого обґрунтування предметом закупівлі — постачання шлаку.
Очікую на відповідне роз’яснення та внесення змін у строки, встановлені чинним законодавством.
З повагою,
ФОП Полагейкіна Олександра Анатоліївна
Відповідь:
Шановний учаснику. Слід зауважити, що згідно Закону про публічні закупівлі Замовник надає відповідь впродовж 3-х днів, в не відразу як ви направили його. Також треба враховувати, що ви звернулись у вихідний (суботу), саме тому Замовник надає відповід у понеділок.
Замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до чинного законодавства та принципів закупівель, замовник має право самостійно визначати вимоги до учасників, виходячи з власних потреб та специфіки, як підприємства замовника, так і конкретного предмета закупівлі. Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко передбачає право Замовника встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності працівників , які мають необхідні знання та досвід. Зверніть увагу, «працівників», а не працівника!!! Застосування замовником кваліфікаційних вимог, встановлених Законом, є критерієм відбору учасників тендеру, що дозволяє замовнику залучити тих постачальників, які мають достатній досвід та кваліфікацію для ефективного управління процесом закупівель і поставок. Це забезпечує можливість вибору надійного постачальника, здатного виконати умови договору про закупівлю на належному рівні.
Незгода учасника процедури закупівлі з визначеними замовником вимогами, або нездатність їх виконувати самі по собі не можуть свідчити про дискримінаційний характер таких вимог, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає.
Дата відповіді:
04.08.2025 08:29
Відповідь надана
Звернення щодо приведення умов тендерної документації у відповідність до законодавства
Номер:
e67c7a534f554528ab3d4c3adefaac2c
Дата опублікування:
02.08.2025 11:58
Опис:
ПОВТОРНО. Оскільки внесені Вами зміни до тендерної документації продовжують бути дискримінаційними, обмежуючи коло осіб для участі в тендерный процедурі, повідомляю про необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме — виключення з Додатку 1 пункту 2.1, в якому зазначено: «Наявність в учасника більше 1 (одного) працівника, які працюють в учасника на постійних засадах та будуть залучені до виконання договору». Встановлення такої вимоги суперечить принципам відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації, закріпленим у статтях 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Така вимога обмежує коло учасників, наприклад унеможливлює участь підприємств, які не маю постійних штатних співробітників, але мають змогу виконати дану поставку і мають аналогічні договори у свій практиці. Відсутнє обґрунтування замовником, щодо наявності зазначеної кількості працівників, саме в штаті для виконання даного виду робіт.
З огляду на викладене, вважаю за доцільне:
- усунути з документації вимогу про обов’язкову наявність більше 1 (одного) працівника ,
- допустити альтернативний спосіб підтвердження здатності виконати зобов’язання (наприклад — досвід виконання аналогічних договорів, наявність технічної бази тощо).
Вимога внести зміни до тендерної документації, виключивши пункт 2.1 Додаток 1 Тендерної документації, що передбачає обов’язкову наявність в учасника більше 1 (одного) працівника, у штаті, оскільки він: порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі»; створює недопустимі дискримінаційні обмеження для учасників.
У разі невнесення таких змін, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо забезпечити дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів відкритості, рівності та добросовісної конкуренції.
Відповідь:
Шановний учаснику. Слід зауважити, що згідно Закону про публічні закупівлі Замовник надає відповідь впродовж 3-х днів, в не відразу як ви направили його. Також треба враховувати, що ви звернулись у вихідний (суботу), саме тому Замовник надає відповід у понеділок.
Замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до чинного законодавства та принципів закупівель, замовник має право самостійно визначати вимоги до учасників, виходячи з власних потреб та специфіки, як підприємства замовника, так і конкретного предмета закупівлі. Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко передбачає право Замовника встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності працівників , які мають необхідні знання та досвід. Зверніть увагу, «працівників», а не працівника!!! Застосування замовником кваліфікаційних вимог, встановлених Законом, є критерієм відбору учасників тендеру, що дозволяє замовнику залучити тих постачальників, які мають достатній досвід та кваліфікацію для ефективного управління процесом закупівель і поставок. Це забезпечує можливість вибору надійного постачальника, здатного виконати умови договору про закупівлю на належному рівні.
Незгода учасника процедури закупівлі з визначеними замовником вимогами, або нездатність їх виконувати самі по собі не можуть свідчити про дискримінаційний характер таких вимог, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає.
Дата відповіді:
04.08.2025 08:28
Відповідь надана
Звернення щодо усунення дискримінаційної умови тендерної документації
Номер:
4fa6306328f74898b15aa32beffa0656
Дата опублікування:
01.08.2025 17:05
Опис:
ФОП Полагейкіна Олександра Анатоліївна
Код ЄДРПОУ: 3094102688
Шановний Замовнику!
Вами внесено зміни до тендерної документації, а саме:
«2.1. Довідка відповідно до зразка на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника більше 1 (одного) працівника, які працюють в учасника на постійних засадах та будуть залучені до виконання договору про закупівлю.»
Внесені вами зміни не змінили вимоги, які залишаються надмірними та дискримінаційними, а саме наявність штатних працівників не є необхідною умовою належного виконання умов даного тендеру, тобто така зміна:
• Не змінює суть первинної вимоги, яка передбачає обмеження кількості та форми трудових відносин.
• Не підтверджує зв'язок між наявністю більше одного штатного працівника та здатністю учасника якісно та своєчасно виконати умови договору.
• суперечить принципам закупівель, визначеним у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників , добросовісна конкуренція.
Тому звертаюсь до Вас в-друге, з вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме — скасувати пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації, що встановлює вимогу про:
«про наявність в учасника більше 1 (одного) працівника, які працюють в учасника на постійних засадах та будуть залучені до виконання договору про закупівлю».
Вказана вимога є дискримінаційною і необґрунтовано обмежує моє право на участь у процедурі закупівлі, оскільки я є фізичною особою-підприємцем, яка здійснює діяльність самостійно, без залучення штатних працівників.
Вимога не відповідає змісту предмета закупівлі поставка шлаку доменного відвального (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів) не передбачає складних технологічних робіт, які потребують колективного виконання. Така закупівля може бути реалізована одноосібно фізичною особою-підприємцем, без залучення працівників.
Обґрунтування:
1. Порушення принципу рівного доступу до участі в закупівлі
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону, усі учасники повинні мати рівний доступ до участі. ФОП має право виконувати зобов’язання самостійно, без працівників, якщо це не суперечить суті закупівлі.
Стаття 5 "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закону України "Про публічні закупівлі" визначає основні засади проведення закупівель, а саме: добросовісну конкуренцію, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, об'єктивне визначення переможця та запобігання корупції. Пряма норма Закону про недискримінацію п. 4. Ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” прямо забороняє встановлення дискримінаційних умов.
Вимога щодо обов’язкової кількості працівників без можливості підтвердження кваліфікації іншим чином штучно звужує коло потенційних учасників та перешкоджає добросовісній конкуренції, особливо ФОП, які працюють самостійно.
2. ч. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, у тому числі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, але не може вимагати наявності, саме штатних працівників, якщо учасник може виконати роботи/надати послуги власними силами або за допомогою субпідрядників.
3. Практика АМКУ: формальні вимоги — дискримінаційні
Антимонопольний комітет України неодноразово визнавав дискримінаційними вимоги щодо наявності певної кількості штатних працівників, якщо замовник не може довести їхню необхідність з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Приклади рішень доступні у відкритих джерелах (DOZORRO, RADNUK, Infobox Prozorro).
4. Позиція Верховного Суду України
Верховний Суд в окремих рішеннях визнавав, що встановлення жорстких вимог щодо кадрового складу учасника без зв’язку з предметом закупівлі — є порушенням принципу рівного доступу.
Формальні критерії (як-от “три працівники”) без аналізу суті послуг можуть вважатися незаконними.
5. Наявність відповідного досвіду виконання аналогічних договорів
Я вже виконувала аналогічні договори, в тому числі з вашим підприємством, без залучення найманих працівників, що підтверджує мою спроможність якісно та вчасно виконати поставку предмета закупівлі.
6. Норми цивільного та господарського законодавства
• Ст. 42 Господарського кодексу України передбачає, що підприємець може здійснювати діяльність як самостійно, так і з працівниками.
• Ст. 50 Цивільного кодексу України підтверджує право ФОП організовувати свою діяльність самостійно.
Вимога:
Прошу внести зміни до тендерної документації, виключивши з пункту 2.1 Додатку 1 Тендерної документації вимогу про обов’язкову наявність не менше трьох працівників, оскільки вона:
• суперечить принципам недискримінації та рівного доступу;
• обмежує участь ФОП, які можуть виконати договір власними силами;
• не має прямого обґрунтування предметом закупівлі — постачання шлаку.
Очікую на відповідне роз’яснення та внесення змін у строки, встановлені чинним законодавством.
З повагою,
ФОП Полагейкіна Олександра Анатоліївна
Відповідь:
Шановний учаснику. Замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до чинного законодавства та принципів закупівель, замовник має право самостійно визначати вимоги до учасників, виходячи з власних потреб та специфіки, як підприємства замовника, так і конкретного предмета закупівлі. Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко передбачає право Замовника встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності працівників , які мають необхідні знання та досвід. Зверніть увагу, «працівників», а не працівника!!! Застосування замовником кваліфікаційних вимог, встановлених Законом, є критерієм відбору учасників тендеру, що дозволяє замовнику залучити тих постачальників, які мають достатній досвід та кваліфікацію для ефективного управління процесом закупівель і поставок. Це забезпечує можливість вибору надійного постачальника, здатного виконати умови договору про закупівлю на належному рівні.
Незгода учасника процедури закупівлі з визначеними замовником вимогами, або нездатність їх виконувати самі по собі не можуть свідчити про дискримінаційний характер таких вимог, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає.
Дата відповіді:
04.08.2025 08:24
Відповідь надана
Звернення з вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме — скасувати пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації
Номер:
82a0d77414ba4f1fbf8703fc271a7c65
Дата опублікування:
01.08.2025 09:20
Опис:
До уваги Замовника процедури закупівлі UA-2025-07-29-003113-a
ФОП Полагейкіна Олександра Анатоліївна
Код ЄДРПОУ: 3094102688
Звернення щодо усунення дискримінаційної умови тендерної документації
Шановний Замовнику!
Звертаюся до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме — скасувати пункт 2.1 Додатку 1 Тендерної документації, що встановлює вимогу про:
«Наявність в учасника не менше 3-х працівників, які працюють в учасника на постійних засадах та будуть залучені до виконання договору».
Вказана вимога є дискримінаційною і необґрунтовано обмежує моє право на участь у процедурі закупівлі, оскільки я є фізичною особою-підприємцем, яка здійснює діяльність самостійно, без залучення штатних працівників.
Вимога не відповідає змісту предмета закупівлі поставка шлаку доменного відвального (ДК 021:2015 – 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів) не передбачає складних технологічних робіт, які потребують колективного виконання. Така закупівля може бути реалізована одноосібно фізичною особою-підприємцем, без залучення працівників.
Обґрунтування:
1. Порушення принципу рівного доступу до участі в закупівлі
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону, усі учасники повинні мати рівний доступ до участі. ФОП має право виконувати зобов’язання самостійно, без працівників, якщо це не суперечить суті закупівлі.
Стаття 5 "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" Закону України "Про публічні закупівлі" визначає основні засади проведення закупівель, а саме: добросовісну конкуренцію, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, об'єктивне визначення переможця та запобігання корупції. Пряма норма Закону про недискримінацію п. 4. Ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” прямо забороняє встановлення дискримінаційних умов.
Вимога щодо обов’язкової кількості працівників без можливості підтвердження кваліфікації іншим чином штучно звужує коло потенційних учасників та перешкоджає добросовісній конкуренції, особливо ФОП, які працюють самостійно.
2. ч. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, у тому числі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, але не може вимагати наявності, саме штатних працівників, якщо учасник може виконати роботи/надати послуги власними силами або за допомогою субпідрядників.
3. Практика АМКУ: формальні вимоги — дискримінаційні
Антимонопольний комітет України неодноразово визнавав дискримінаційними вимоги щодо наявності певної кількості штатних працівників, якщо замовник не може довести їхню необхідність з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Приклади рішень доступні у відкритих джерелах (DOZORRO, RADNUK, Infobox Prozorro).
4. Позиція Верховного Суду України
Верховний Суд в окремих рішеннях визнавав, що встановлення жорстких вимог щодо кадрового складу учасника без зв’язку з предметом закупівлі — є порушенням принципу рівного доступу.
Формальні критерії (як-от “три працівники”) без аналізу суті послуг можуть вважатися незаконними.
5. Наявність відповідного досвіду виконання аналогічних договорів
Я вже виконувала аналогічні договори, в тому числі з вашим підприємством, без залучення найманих працівників, що підтверджує мою спроможність якісно та вчасно виконати поставку предмета закупівлі.
6. Норми цивільного та господарського законодавства
• Ст. 42 Господарського кодексу України передбачає, що підприємець може здійснювати діяльність як самостійно, так і з працівниками.
• Ст. 50 Цивільного кодексу України підтверджує право ФОП організовувати свою діяльність самостійно.
Вимога:
Прошу внести зміни до тендерної документації, виключивши з пункту 2.1 Додатку 1 Тендерної документації вимогу про обов’язкову наявність не менше трьох працівників, оскільки вона:
• суперечить принципам недискримінації та рівного доступу;
• обмежує участь ФОП, які можуть виконати договір власними силами;
• не має прямого обґрунтування предметом закупівлі — постачання шлаку.
Очікую на відповідне роз’яснення та внесення змін у строки, встановлені чинним законодавством.
З повагою,
ФОП Полагейкіна Олександра Анатоліївна
Відповідь:
Повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
01.08.2025 09:47
Відповідь надана
Звернення щодо приведення умов тендерної документації у відповідність до законодавства
Номер:
de647844b2c14fb89f140ad168a2735c
Дата опублікування:
01.08.2025 09:10
Опис:
Повідомляю про необхідність внесення змін до тендерної документації, а саме — виключення з Додатку 1 пункту 2.1, в якому зазначено: «Наявність в учасника не менше 3-х працівників, які працюють в учасника на постійних засадах та будуть залучені до виконання договору». Встановлення такої вимоги суперечить принципам відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації, закріпленим у статтях 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Така вимога обмежує коло учасників, наприклад унеможливлює участь підприємств, які не маю постійних штатних співробітників, але мають змогу виконати дану поставку і мають аналогічні договори у свій практиці. Відсутнє обґрунтування замовником, щодо наявності зазначеної кількості працівників, саме в штаті для виконання даного виду робіт.
З огляду на викладене, вважаю за доцільне:
- усунути з документації вимогу про обов’язкову наявність 3-х працівників, або
- допустити альтернативний спосіб підтвердження здатності виконати зобов’язання (наприклад — досвід виконання аналогічних договорів, наявність технічної бази тощо).
Вимога внести зміни до тендерної документації, виключивши пункт 2.1 Додаток 1 Тендерної документації , що передбачає обов’язкову наявність трьох працівників у складі учасника, оскільки він: порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі»; створює недопустимі дискримінаційні обмеження для учасників.
Відповідь:
Повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
01.08.2025 09:47