• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування) ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX), та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 16 годин (до 19.09.25 10:00)

221 616 514.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 108 082.57 UAH
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
16
год
48
хв
49
сек
Гарантія - 1 108 082.57 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення: 25.07.2025 10:47 - 16.09.2025 00:00
Відповідь надана

щодо вимог Додатку 10 до ТД

Номер: 29ac46a1c2f84b43b6e8c87f463b38e9
Дата опублікування: 05.09.2025 14:32
Опис: Доброго дня! Всупереч п. 28 Особливостей, а саме: «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.», у Додатку 10 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» відсутні вимоги, які зазначені в підпункті 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. А отже просимо надати роз’яснення щодо вимог та внести відповідні виправлення в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.В тендерную документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 08.09.2025 15:21
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних критерієв

Номер: 2d75659aaf8b4f29a8848cd1f767d04d
Дата опублікування: 05.09.2025 09:47
Опис: Шановний Замовнику! Згідно розділу 2 Додатку 10 тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції має надати:«- Довідку заповнену учасником за формою у додатку 6 до цієї тендерної документації; - Підтвердні документи згідно з вимогами пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: …..- детальна інформацію за кожним працівником, яка обов’язково має містити: дані про освіту / кваліфікацію; дані про трудовий стаж за спеціальністю / кваліфікацією; дані про місця роботи та виконувані функції/роботи; дані про наявні ліцензії / сертифікати та їх копії (для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з наданням відповідного кваліфікаційного сертифіката/свідоцтва/ліцензії)…» Звертаємо увагу, що у Додатку 6 тендерної документації Таблиця, яка має бути заповнена Учасником, не містить в переліку для заповнення критеріїв про трудовий стаж за спеціальністю / кваліфікацією; даних про місця роботи та виконувані функції/роботи. Просимо надати обґрунтування вимоги щодо надання детальної інформацію за кожним працівником, в тому числі в частині надання даних про місця роботи та виконувані функції/роботи. Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Згідно з Законом України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Зважаючи на викладене, учасники зобов’язані дістати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних у системі ProZorro. У разі відмови працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних учасники процедури закупівлі втрачають можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок цього пропозиції таких учасників будуть відхилені через причину, що не залежать від їх волі. Вимога тендерної документації щодо надання детальної інформації за кожним працівником є дискримінаційною стосовно учасників. При цьому під час публічних закупівель дискримінацію забороняють ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель), ч. 3 ст. 5 цього Закону (замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників) і ч. 4 ст. 22 цього Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу про надання детальної інформації за кожним працівником учасника. Також просимо Вас виправити допущену помилку у Додатоку 6 до тендерної документації ( Нова редакція від 20.08.2025 р.), а саме в частині : «Додатками до цієї довідки є підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, а саме….», оскільки підпункт 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» має назву «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» і цей підпункт не відповідає за змістом Додатку 6.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. На ваше запитання повідомляємо, що закупівля проводиться в межах Програми з відновлення України. Тендерна документація схвалена робочою групою Мінрозвитку у відповідністю до вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку). Оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції.
Дата відповіді: 08.09.2025 11:40
Відповідь надана

Щодо відсутності технічних вимог до устаткування , що закуповується

Номер: a2c852af6dee4c46be99f0dbc91a27d3
Дата опублікування: 04.09.2025 14:55
Опис: Шановний Замовнику! У зміненому кошторисі від 29.08.2025 до тендерної документації залишились позиції, де зазначена лише загальна назва медичного обладнання без конкретних технічних характеристик чи вимог до нього. Це істотно ускладнює підготовку якісних і конкурентних пропозицій. Особливо це стосується обладнання з широким діапазоном характеристик, що безпосередньо впливають на його функціонал, ефективність та вартість. Наводимо приклади: 1. П.2 Локального кошторису – Апарати ШВЛ для дорослих та дітей Необхідно уточнити: • які режими вентиляції передбачаються (IPPV, SIMV, PSV, CPAP, APRV тощо); • чи потрібна високочастотна вентиляція (HFOV); • наявність функції роботи при малих дихальних об’ємах (неонатальна вентиляція); • система моніторингу (SpO₂, EtCO₂, FiO₂, тиск, хвилинний об’єм); • типи тригерів (за потоком, тиском); • наявність автономного живлення (не менше 1 години чи може більше); 2. П.3 Локального кошторису – Апарати ШВЛ (610/х350х292) Зазначені розміри більше вказують на портативний апарат, проте цього недостатньо для визначення його можливостей. Просимо уточнити: • необхідні режими роботи (мінімум IPPV, SIMV, CPAP, PSV); • чи передбачається високочастотна вентиляція; • наявність внутрішнього акумулятора (не менше 2 годин автономної роботи); • діапазон подачі кисню (21–100%); • маса та мобільність (наявність ручки чи кріплення на каталку). 3. П.22 Компресорна станція: Наведені параметри не повністю відображають вимоги до обладнання. Просимо врахувати наступне: • У випадку встановлення гвинтових компресорів (а не спіральних) у медичному закладі, особливо там, де лікуються діти, рекомендовано використовувати не осушувач рефрижераторного типу з точкою роси –3 °С, а абсорбційний осушувач із точкою роси –40 °С. • Для забезпечення належної якості стисненого повітря слід передбачити не лише стандартні фільтри P, S, C, але й додатково вугільний фільтр типу Q. 4. П.29 Локального кошторису – Наркозно-дихальний апарат (800х800х1370) Вказані лише габарити, але вони не визначають функціональних характеристик. Просимо уточнити: • які типи анестезії має підтримувати (інгаляційна, неінгаляційна); • кількість газових каналів (O₂, Air, N₂O) та чи передбачена інтеграція з випарниками для інгаляційних анестетиків; • наявність режимів вентиляції (IPPV, SIMV, PSV, CPAP, PCV-VG, неонатальна вентиляція); • робота з малими дихальними об’ємами; • система моніторингу (EtCO₂, FiO₂, MAC, SpO₂, тиск); • наявність резервного живлення; 5. П.33–36 Локального кошторису – Приліжкові панелі Звертаємо увагу, що у медичних консолях, які встановлюються у палатах інтенсивної терапії, необхідно дотримуватись вимог ДБН В.2.2-10-2022, додаток В. Згідно з нормативами, мінімальна кількість з’єднань з розрахунку на 1 ліжко повинна становити: • 3 роз’єми для кисню, • 3 роз’єми для вакууму, • 2 роз’єми для стисненого повітря. У наданому проєкті зазначено: • 2 роз’єми для кисню, • 1 роз’єм для вакууму, • 1 роз’єм для стисненого повітря. Крім того, у операційних консолях відповідно до ДБН має бути передбачено: • 4 роз’єми для кисню, • 4 роз’єми для вакууму, • 2 роз’єми для стисненого повітря, • 1 роз’єм для відводу анестетиків. У проєкті вказано лише: • 1 роз’єм для кисню, • 1 роз’єм для вакууму, • 1 роз’єм для стисненого повітря, • 1 роз’єм для відводу анестетиків. Просимо привести технічні вимоги у повну відповідність до чинних норм ДБН. Чому це важливо Кожна з цих позицій вимагає чіткого опису технічних характеристик, щоб забезпечити: • прозоре та зрозуміле порівняння пропозицій; • рівні умови для всіх учасників; • уникнення ризику подання дешевших, але менш якісних і функціональних рішень. Приклади аналогічних тендерів із деталізованими технічними вимогами: • КНП ЛОР «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» – процедура UA-2025-07-16-001883-a (додаток 2 – технічна специфікація). • Департамент регіонального розвитку КОДА – процедура UA-2025-03-21-011691-a (документ KV06A_01_W - ТД Багговутівська (17.04.2025), стор. 222). На підставі викладеного, просимо доповнити тендерну документацію деталізованим описом технічних характеристик для вказаного медичного обладнання. Це дозволить забезпечити прозору конкуренцію, надати учасникам достатньо інформації для точного формування пропозицій та уникнути ризику нерівномірних або неповних пропозицій.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за надані зауваження та висловлену позицію. Повідомляємо, що тендерна документація Замовника розроблена та оприлюднена у повній відповідності до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Настанови з визначення вартості будівництва. Усі положення документації сформовано з урахуванням установлених норм і процедур, передбачених законодавством. Замовником забезпечено дотримання принципів прозорості, рівних умов участі та недискримінації учасників закупівлі. У разі виникнення додаткових питань чи необхідності отримання уточнень Ви можете звернутися безпосередньо до представників Замовника та відвідати об’єкт у погоджений час.
Дата відповіді: 05.09.2025 09:26
Відповідь надана

Щодо переліку устаткування

Номер: 70ee1c8fe7304750a1ee40edab97a9b8
Дата опублікування: 30.08.2025 23:45
Опис: Шановний Замовнику! Дякуємо за надану відповідь на наше звернення. Водночас змушені зазначити, що формальний підхід до застосування виключно Настанови з визначення вартості будівництва без урахування реальної потреби у визначенні мінімальних технічних характеристик обладнання призведе до суттєвих негативних наслідків. Зокрема, у поточній редакції тендерної документації учасники зможуть запропонувати найдешевше та неякісне устаткування, яке у деяких випадках може бути навіть одноразовим або таким, що не відповідає вимогам практичного використання в медичній сфері. Для прикладу: - позиція № 1644 «Напівавтоматичний аналізатор крові» – учасники можуть запропонувати прості та застарілі моделі, які фактично не забезпечуватимуть виконання завдань лікарні та не виконуватимуть той аналіз крові, який необхідний; - позиції № 1624 та 1625 «Ларингоскопи» – можуть бути подані найдешевші одноразові варіанти замість багаторазових або дитячі замість дорослих; - позиція № 1567 «Аналізатори біохімічні» – можуть пропонуватися ручні напівавтоматичні моделі з низькою продуктивністю замість автоматизованих систем, необхідних для сучасної лікарні; - позиції № 1709, 1710, 1711 «Стерилізатори парові» – можуть бути запропоновані настільні малопотужні або навіть одноразові стерилізатори, які не здатні забезпечити обсяги стерилізації лікарні. Як ми зазначали у поданому раніше зверненні, для учасника на першому місці постає питання виключно перемоги у тендері та отримання прибутку за виконаним договором і йому навіть вигідніше за рахунок найдешевшого (одноразового) та неякісного устаткування занизити (удешевити) свою цінову пропозицію. У такому випадку його пропозиція не буде і не може бути відхилена, оскільки у період уточнень Замовником фактично задекларовано, що вимога до технічних характеристик відсутня та не є необхідною. Відповідно, Замовнику доведеться укласти договір із переможцем, який подав таке устаткування, навіть якщо воно не відповідатиме практичним потребам закладу охорони здоров’я. Звертаємо увагу, що окрім вимог загаданої вище Настанови, існують вимоги безпосередньо Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація обов’язково повинна містити технічні специфікації (опис предмета закупівлі, у тому числі його технічні та якісні характеристики). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону Відсутність таких характеристик не тільки суперечить вимогам закону, але й створює дискримінаційні умови та підриває принципи прозорості, конкурентності й ефективності використання бюджетних коштів. Це створює реальний ризик придбання обладнання, яке не виконуватиме функціональних завдань, поставить під загрозу якість медичних послуг та призведе до додаткових витрат бюджету у майбутньому на заміну або модернізацію такого обладнання. Просимо ще раз переглянути позицію Замовника та врахувати, що закупівля медичного устаткування у межах міжнародних програм фінансування передбачає перш за все досягнення результату, а не формальне дотримання виключно Настанови.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за надані зауваження та висловлену позицію. Повідомляємо, що тендерна документація Замовника розроблена та оприлюднена у повній відповідності до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Настанови з визначення вартості будівництва. Усі положення документації сформовано з урахуванням установлених норм і процедур, передбачених законодавством. Замовником забезпечено дотримання принципів прозорості, рівних умов участі та недискримінації учасників закупівлі. У разі виникнення додаткових питань чи необхідності отримання уточнень Ви можете звернутися безпосередньо до представників Замовника та відвідати об’єкт у погоджений час.
Дата відповіді: 02.09.2025 13:34
Відповідь надана

Щодо апаратів МРТ

Номер: 12f3dc2b43ae48108a03d58dabbb28aa
Дата опублікування: 27.08.2025 13:34
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю по предмету Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування)» до складу технічного завдання входять такі документи: 1. Звіт про проведення експертизи проекту будівництва 2. Пояснювальна записка 3. Відомість обсягів робіт 4. Підсумкова відомість ресурсів 5. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю Розділ IV підсумкової відомості ресурсів містить перелік устаткування, в якому вказані наступні позиції: №1628 «Магніт MAGNETOM Avanto 2300х1700х2200» та №1629 «Магнітно-резонансний томограф». У позиції №1628 зазначено модель, яка фактично є повноцінним магнітно-резонансним томографом (МРТ) від компанії Siemens, що працює на основі технології Tim+Dot. Водночас слід зазначити, що вказане обладнання наразі не постачається виробником і перебуває знятим з виробництва. Крім того, у тендерній документації відсутня ключова інформація щодо необхідних характеристик, зокрема, чи передбачається постачання магніту з гелієвим охолодженням, чи потрібен безгелієвий варіант, не встановлені мінімальні вимоги до потужності магнітного поля тощо. В свою чергу зміст позиції № 1629 фактично дублює позицію №1628, оскільки в обох випадках йдеться про апарат МРТ. Це створює невизначеність, чи Замовник планує закупити два окремих МРТ-апарати, чи сталася технічна помилка в тендерній документації. У випадку необхідності закупівлі двох апаратів МРТ, необхідні чіткі відмінності між ними (потужність магніту, функціональні особливості, сфери застосування тощо). Враховуючи викладене, просимо уточнити, чи дійсно передбачається закупівля двох магнітно-резонансних томографів, чи позиція №1629 є дублюючою. По-друге, просимо внести до тендерної документації мінімальні технічні характеристики для позицій, що стосуються МРТ, зокрема: потужність магнітного поля, тип охолодження (гелієвий / безгелієвий), вимоги до апаратного та програмного забезпечення, ергономіка, умови обслуговування тощо. По-третє, враховуючи, що модель марки Siemens MAGNETOM Avanto більше не постачається, просимо визначити актуальну або еквівалентну модель із зазначенням мінімально допустимих параметрів. Чітке визначення технічних характеристик дозволить уникнути ризику постачання застарілого або непридатного обладнання та забезпечить конкурентність і прозорість закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. Детально вивчивши ваше звернення, повідомляємо що найближчим часом в тендерну документацію буде внесено зміни з метою надання необхідної інформації.
Дата відповіді: 29.08.2025 11:05
Відповідь надана

Щодо переліку устаткування у Підсумковій відомості ресурсів

Номер: 7e0eae781ae54f3881522da007747be7
Дата опублікування: 27.08.2025 13:33
Опис: Шановний Замовник! Ми розуміємо,, що закупівля проводиться в межах Програми з відновлення України і що тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінрозвитку у відповідністю до вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку), а також затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції. Однак тендерна документація у чинній редакції унеможливлює коректно підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала вимогам Замовника та створює антиконкурентні становище серед учасників з огляду на наступне. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю по предмету Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування)» до складу технічного завдання входять такі документи: 1. Звіт про проведення експертизи проекту будівництва 2. Пояснювальна записка 3. Відомість обсягів робіт 4. Підсумкова відомість ресурсів 5. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю Розділ IV підсумкової відомості ресурсів містить перелік устаткування, до більшості з позицій якого Замовником НЕ ВСТАНОВЛЕНО мінімальних технічних характеристик (наприклад потужність, діапазон вимірювань, режими роботи, клас захисту від електричного струму, наявність систем контролю, аварійного відключення, мінімальний набір аксесуарів, приладдя чи модулів, , тощо без яких обладнання не може виконувати своє функціональне призначення) АБО посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, щоб учасники мали змогу підібрати відповідний еквівалент такого устаткування. Відсутність конкретних технічних характеристик унеможливлює подання учасниками пропозицій із якісним та придатним для використання обладнанням, яке б забезпечувало необхідний функціонал для надання медичної допомоги. Водночас учасники, які пропонують сучасне та якісне устаткування, опиняються у гірших умовах порівняно з тими, хто подає дешевші аналоги, що зрештою може призвести до перемоги пропозиції, яка не відповідає інтересам замовника. Зокрема, відсутність технічних характеристик суттєво впливає на формування ціни тендерної пропозиції: учасники можуть подавати як найдешевші базові варіанти обладнання, що значно знижує ціновий поріг, так і більш дорогі, проте якісні зразки із розширеним функціоналом. Додатковим ризиком є те, що обладнання, для якого не визначено технічні параметри, може мати різні габарити, через що воно може не відповідати приміщенням або кабінетам, де має розміщуватися. У підсумку відсутність чітких технічних характеристик негативно впливає на якість надання медичних послуг та може призвести до того, що замовник у майбутньому буде змушений відмовитися від придбаного обладнання, закуповувати нове або проводити його модернізацію, що призведе до необґрунтованих витрат бюджетних коштів. Для прикладу: 1. Позиція № 1565 «Автоклав ( паровий стерилізатор) прохідний». Автоклави існують у великому діапазоні об’ємів – від 150 л до понад 1200 л. Об’єм визначає продуктивність (кількість інструментів/матеріалів за цикл) та фізичні розміри обладнання, що впливає на планування приміщень і логістику лікарні. 2. Позиція № 1589 «Гематологічний аналізатор 400х410х300». У даному пункті Замовником вказані лише габарити, але відсутні ключові функціональні характеристики. Гематологічні аналізатори бувають автоматичні і напівавтоматичні, можуть мати різну кількість параметрів, кількість проб/год, методи вимірювання, тощо, що визначає його діагностичні можливості. 3. Позиція № 1614 «Крісло пацієнта маніпуляційне». Таке крісло може бути звичайне (з фіксованою висотою та спинкою) або обладнане механічними/електричними приводами для регулювання висоти, нахилу спинки, підлокітників, мати або не мати колеса з гальмами, тощо. 4. Позиція № 1631 «Медична вакуумна станція – 4 м3/год – 3 насоси Потужність одного насосу: 50 м3/год Панель управління: Ємність бака: 500 л Робоча температура: (+10) - (+45) C °" Джерело живлення: 3 фази, 380 В, 2 кВт, 50 Гц Блок фільтрів». У тендерній документації наведені лише окремі параметри, однак їх недостатньо для ідентифікації. Замовником не зазначено бажаний тип насосів (сухі/масляні/безмасляні), наявність системи резервування, фільтрації та дезінфекції, автоматичного контролю тиску, для яких саме відділень призначена станція, тощо. 5. Позиція № 1644 «Напівавтоматичний аналізатор крові» У тендерній документації відсутня інформація, який саме аналіз має проводити таке устаткування (існує біохімічний, коагулометричний, тощо), кожен з яких має свої ключові характеристики. Без зазначення типу аналізів учасники не зможуть зрозуміти потреби замовника і можуть подати абсолютно різні за призначенням прилади. 6. Позиція № 1646 «Обладнання для проведення ендоскопічних досліджень та оперативних втручань» Зазначене вище формулювання є занадто загальним: існують жорсткі ендоскопи (для хірургії) та гнучкі (для гастро-, бронхо-, колоноскопії), які відрізняються призначенням і вартістю. До важливих характеристик також потрібно віднести діаметр та довжину ендоскопа, джерело світла, наявність відеосистеми, кількість робочих каналів, можливість стерилізації, призначення (діагностика чи оперативні втручання). 7. Позиції № 1628 та 1629 «Магнітно-резонансний томограф»: від базових моделей до повнофункціональних багатоплощинних систем — кожен рівень обладнання має різну функціональність і вартість. 8. Позиція № 1647 «Операційний світильник двохкупольний»: можуть бути тіньові та безтіньові, з різною світловою інтенсивністю (зазвичай від 40 000 до 160 000 лк), температурою кольору (від 3 000 до 6 700 K) та додатковими функціями — регулювання яскравості, автоматичне фокусування. Від цих параметрів залежить якість візуалізації операційного поля та клінічна ефективність. 9. Позиції № 1569 та 1570 «Апарати ШВЛ»: можуть бути портативними з невеликим потоком або розширеними, включно з функціями наркозно-дихальної системи. 10. Позиція № 1641 «Монітор пацієнта 253х365х190»: варто вказати, які модулі потрібні (ЕКГ, пульсоксиметр, капнографія тощо), скільки каналів — це визначатиме ціну та можливості. 11. Позиції № 1610, 1611, 1612 "Консолі медичні": важливо знати, на скільки розеток, скільки пацієнтів вони мають забезпечувати. 12. Позиції № 1709, 1710, 1711 "Стерилізатори парові": бувають настільні, підлогові, прохідні; з різними режимами (пара, формальдегід, низькотемпературні). Вартість відрізняється у рази залежно від об’єму камери та способу керування. 13. Позиція № 1621 «Ліжко функціональне 2100х1000х1100»: можуть бути з електроприводом, механічним регулюванням, із протипролежневими матрацами чи без; від цього залежить і комфорт пацієнтів, і ціна. 14. Позиції № 1624 та 1625 «Ларингоскопи»: існують дорослі, дитячі, з різними наборами клинків (металеві, одноразові, відеоларингоскопи). 15. Позиція № 1568 «Апарат для визначення групи крові та резус фактору»: від ручних приладів до автоматизованих систем із високою продуктивністю. 16. Позиція № 1695 «Стіл операційний універсальний автоматизований 2150х550х(660-1130)»: може мати різну вантажопідйомність, кількість секцій, механічне, електричне або електрогідравлічне керування, додаткові модулі. 17. Позиція № 1726 "Холодильники медичні": від побутових до спеціалізованих із функцією безперервного моніторингу температури, сигналізацією та можливістю підключення до систем контролю. 18. Позиція № 1622 "Ламінарні шафи": класу І, ІІ або ІІІ біологічної безпеки, з різними фільтрами, рівнем захисту і потужністю повітряного потоку. 19. Позиція № 1567 "Аналізатори біохімічні": ручні напівавтоматичні або повністю автоматизовані системи з різною продуктивністю (кількість тестів/годину). 20. Позиція № 1591 "Дефібрилятори": можуть бути портативні, стаціонарні, з функціями кардіомонітора, синхронізованої кардіоверсії та модулем зовнішнього кардіостимулятора. Таким чином, відсутність чітких технічних характеристик по кожній з позицій розділу IV підсумкової відомості ресурсів «Устаткування» створює високий ризик закупівлі обладнання, яке не відповідає потребам Замовника, а формування їх ціни ставить в нерівне становище учасників закупівлі та загалом робить неможливим підготовку коректної пропозиції. Звичайно, ми як потенційні учасники могли б підготувати тендерну пропозицію, орієнтуючись виключно на найдешевше обладнання, а іноді навіть на одноразові або базові варіанти, щоб штучно знизити загальну ціну своєї пропозиції та підвищити шанси на перемогу у процедурі закупівлі. Однак такий підхід до забезпечення стратегічно важливих потреб у сфері охорони здоров’я є вкрай ризикованим, оскільки у подальшому може призвести до негативних наслідків як для замовника, так і для виконавця робіт. У випадку придбання обладнання, яке не відповідає вимогам практичного використання та стандартам якості, виникає загроза невиконання основних функцій медичного обслуговування, що напряму впливає на безпеку пацієнтів. Більше того, у перспективі це може стати підставою для притягнення відповідальних осіб до юридичної відповідальності та кваліфікації таких дій як розтрата бюджетних коштів. Саме тому відсутність чітко встановлених технічних характеристик у тендерній документації створює умови для зловживань, дискримінує учасників, які пропонують якісне обладнання, та суперечить принципам ефективного та раціонального використання державних ресурсів. У зв’язку із вищезазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації, встановивши чіткі технічні характеристики до кожної з позицій розділу IV підсумкової відомості ресурсів «Устаткування».
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. Згідно Вашого звернення повідомляємо наступне: Відповідно до п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Відповідно до п. 3.40. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у Додатку 11 Настанови. Згідно Форми відомості ресурсів визначеної у Додатку 11, не передбачено інформації щодо мінімальних технічних характеристик (наприклад потужність, діапазон вимірювань, режими роботи, клас захисту від електричного струму, наявність систем контролю, аварійного відключення, мінімальний набір аксесуарів, приладдя чи модулів. Замовником було виконано умови передбачені Настановою з визначення вартості будівництва, тендерна документація містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї яка відповідає вимогам та формі чинних нормативів. Відповідно, правові підстави внесення змін в тендерну документацію – відсутні.
Дата відповіді: 28.08.2025 13:35
Відповідь надана

щодо викладу тендерної документації

Номер: 72fce5f9bdd9440aa06399fa3c8a980b
Дата опублікування: 20.08.2025 13:47
Опис: шановний замовник! у Вашій відповіді ключова фраза "Тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації". Це означає, що замовник може змінювати умови документації. Просимо внести зміни виключивши умову надання відгуку саме замовнику закупівлі, оскільки по суті, відгук, що наданий контрагентом по аналогічному договору без зазначення саме Вас як замовника, так само підтверджує виконання аналогічного договору.
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Що стосується здійснення закупівель за кошти кредитів, позик, грантів відповідно до міжнародного договору (Фінансової угоди) України, такі закупівлі можуть враховувати додаткові вимоги й умови, схвалені ЄІБ, зокрема, у спеціальному процедурному посібнику. Програма Відновлення України (далі – ПВУ) реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX.(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/971_002-20#n2) Згідно з Статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. А частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що «…Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору». Таке ж положення міститься у статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», а частина друга цієї статті прямо зазначає використання правил і процедур Європейського інвестиційного банку для закупівель за кошти позик цього Банку – як власне і ПВУ. Тобто положення даної Фінансової Угоди, ратифікованої Верховною Радою України, є обов’язковими для застосування суб’єктами цієї угоди, зокрема Кінцевими Бенефіціарами – отримувачами коштів за ПВУ при здійсненні ними закупівель. У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з’явився абзац 10 пункту 3 Особливостей такого змісту: «Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором». Відповідно до Посібника із закупівель ПВУ діє такий обов’язковий алгоритм: - кожен Кінцевий Бенефіціар за відібраним субпроєктом є Замовником для відповідної закупівлі, який готує тендерну документацію на основі спеціального Посібника із закупівель за ПВУ та Примірної тендерної документації, схваленої Робочою групою Мінінфраструктури на виконання Керівних Принципів Імплементації Програми/КПІП, які у свою чергу схвалені ЄІБ на виконання Фінансової Угоди щодо ПВУ); -проект тендерної документації опрацьовується Технічною допомогою (компанія Cowater, залучена ЄІБ) та Групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» (утворена наказом Мінінфраструктури від 04.06.2023 № 329); -опрацьований (фіналізований) проект тендерної документації разом з супровідним листом надається у форматі PDF з накладеним КЕП/УЕП уповноваженою особою (без зазначення номеру та дати протоколу) для схвалення Робочою групою Мінінфраструктури на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Посібником із закупівель за ПВУ; -процедура закупівлі може починатись лише після схвалення тендерної документації Робочою групою Мінінфраструктури та укладення Угоди про передачу коштів позики. Обов’язкове застосування Примірних тендерних документацій та спеціального Посібника із закупівель ПВУ/НКПВУ зумовлене вимогами ЄІБ як кредитора цим Програмами, тобто, положення Примірної тендерної документації не можуть бути змінені Замовниками при підготовці власної тендерної документації в частині умов і вимог, зазначених у Посібнику із закупівель за ПВУ/НКПВУ, та в частині обов’язкових норм законодавства України, застосовного під час проведення тендеру. Критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів згідно Посібника закупівель за ПВУ/НКПВУ є ОБОВ’ЯЗКОВИМ (на відміну від звичайних національних публічних закупівель, де застосування цього критерію є на розсуд замовників) для використання у тендерній документації для всіх закупівель за цими Програмами, які фінансуються за кошти позик ЄІБ. Така обов’язковість застосування цього критерію передбачена вимогами Банку з метою зменшення ризику вибору ненадійного підрядника з урахуванням помітної різноманітності видів робіт. У розвиток цієї вимоги Посібника закупівель за ПВУ/НКПВУ у зразках Примірних документацій, схвалених Мінінфраструктури, наведені деталізовані документи для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, перелік яких саме для будівельних робіт є більш вимогливим з огляду на велику вартість та складність робіт. Отже, для закупівель будівельних робіт у частині даного критерію тендерна документація містить перелік обов’язкових підтверджуючих документів, які повинен надати учасник торгів у складі своєї пропозиції. Один із пунктів переліку є скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. При цьому, дійсно може мати місце ситуація, коли немає об’єктивної можливості надати листи від контрагентів, адресовані саме замовнику, то у такому разі учасник повинен надати відповідне пояснення та наступні документи: - скан-копію попереднього листа-відгука від цього ж контрагента за цим же аналогічним Договором; - скан-копію листа-запиту до контрагента про надання листа-відгуку, адресованого замовнику.
Дата відповіді: 21.08.2025 11:01
Відповідь надана

лист-відгук від контрагента, адресований замовнику даної закупівлі

Номер: 6292063611c54c5f84b4e4f154cf1dbc
Дата опублікування: 20.08.2025 10:48
Опис: Шановний Замовник! повідомляємо, що умова "лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів, адресований замовнику даної закупівлі", є дискримінаційною для учасників, які мають в наявності листи-відгуки, але не мають можливості взяти у попередніх замовників нові листи-відгуки, які будуть "адресовані замовнику даної закупівлі", оскільки протягом 5-ти років у попередніх замовників відбулись зміни (ліквідація, реорганізація тощо), через що учасник не може отримати новий відгук, адресований замовнику даної закупівлі. Просимо внести зміни у Документацію, виключивши умову щодо відгука "адресований замовнику даної закупівлі".
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. На ваше запитання повідомляємо, що закупівля проводиться в межах Програми з відновлення України. Тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінрозвитку у відповідністю до вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку). Оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції.
Дата відповіді: 20.08.2025 13:21
Відповідь надана

електрик 4 розряду

Номер: d8c49c01396547b187a391ae59f6df15
Дата опублікування: 18.08.2025 14:47
Опис: Надайте будь ласка роз'яснення, чому електрик має бути саме 4 розряду? Чому учасники не можуть запропонувати електриків 5 або 6 розряду, які мають вище кваліфікаційний рівень, аніж той що ви вимагаєте? Шановний Замовник, не уникайте будь ласка відповідей на чітко поставлені запитання. Відповідно до норм чинного законодавства ви повинні надати роз'яснення щодо умов тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.В тендерную документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 19.08.2025 09:02
Відповідь надана

електрик 4 розряду

Номер: e436fa94f09c48978af071b488af3c76
Дата опублікування: 18.08.2025 13:01
Опис: Надайте будь ласка роз'яснення, чому електрик має бути саме 4 розряду? Можливо у вас вже обраний переможець, який має саме таких електриків? Чому учасники не можуть запропонувати електриків 5 або 6 розряду, які мають вище кваліфікаційний рівень, аніж той що ви вимагаєте?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. Переможець буде обраний відповідно до вимог чинного законодавства, а не на підставі електрика 4 розряду.
Дата відповіді: 18.08.2025 14:25