-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування) ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX), та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 18 годин (до 19.09.25 10:00)
221 616 514.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 108 082.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 108 082.57 UAH
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
18
год
22
хв
54
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2025 10:47 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
d5a661c5ac2145a2bc486532118f0029
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-002609-a.c2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА умовиUA-2025-07-25-002609-a.docx 15.09.2025 18:44
- Освіта Ковальчук.PDF 15.09.2025 18:44
- Договір_Ковальчук_Профстрой_09_09_25.pdf 15.09.2025 18:44
- KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 09.09.2025).pdf 15.09.2025 18:44
- KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 29.08.2025).pdf 15.09.2025 18:44
- KV07_01_W - ТД роботи Bojarka Corrected.pdf 15.09.2025 18:44
- KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 20.08.2025).pdf 15.09.2025 18:44
- sign.p7s 15.09.2025 18:58
- рішення від 17.09.2025 № 14236.pdf 17.09.2025 16:11
- Пояснення по суті скарги.pdf.p7s (1).zip 18.09.2025 10:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2025 20:11
Дата розгляду скарги:
24.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2025 16:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
754b3973dc54490886888c20bf7e4d9c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до п.5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (ред. від 20.08.2025, 29.08.2025, 09.09.2025 року) встановлено:
5.2.Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Мінімальні вимоги до працівників Учасника:
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників (ІТР), які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, кожен з яких має вищу освіту, а саме:
-головний інженер– не менше 1 особи, не менше 3 років на відповідній посаді на об’єктах з класом наслідків не нижче СС2
- виконавець робіт – не менше 1 особи, не менше 3 років на відповідній посаді на об’єктах з класом наслідків не нижче СС2.
- інженер з охорони праці або уповноважена особа з охорони праці – не менше 1 особи (для підтвердження кваліфікації необхідно надати: документ встановленого законодавством зразка (посвідчення, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці);
- інженер з проектно-кошторисної роботи – не менше 1 особи (для підтвердження кваліфікації необхідно включити до складу тендерної пропозиції сертифікат інженера з проектно-кошторисної роботи).
До переліку обов’язкових ключових посад кваліфікованих робітників, які є необхідними для виконання робіт (з наявністю документів, що підтверджують освіту та/або кваліфікацію та/або спеціальну професійну підготовку кваліфікованих робітників (дипломи та/або свідоцтва та/або посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи), що є предметом закупівлі, відносяться:
- електромонтер, або електрослюсар, або електромонтажник не нижче 4-ого розряду – не менше двох осіб;».
Дану посаду та кількість осіб для неї було встановлено змінами лише від 20.08.2025, з аналогічним дублюванням в змінах від 29.08.2025 та 09.09.2025.
Скаржник вважає, що вказана умова щодо наявності не менше двох електромонтерів/електрослюсарів/електромонтажників є дискримінаційною для Скаржника.
Скаржник не має такої кількості працівників. Скаржник має одного працівника, який взмозі виконати всі роботи згідно технічного завдання замовника (підтвердження додається). Замовник встановив таку вимогу навмисно, обмежуючи коло учасників. За таких умов участь в закупівлі можуть прийняти лише учасники, котрі мають 2 та більше відповідних працівників, що є дискримінаційною до Скаржника і інших учасників, котрі мають менше працівників.
Скаржник зазначає, що має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги.
Скаржник зазначає, що Замовник не встановлює ніяких параметрів роботи для електромонтерів/електрослюсарів/електромонтажників та наводить лише необхідність наявності 2 електромонтерів/електрослюсарів/електромонтажників, проте дана кількість взагалі нічим не обґрунтовується, так само вона не регламентується і на рівні законодавчих вимог до предмету закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що вказана вимога є надмірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, та підлягає виключенню. Крім того, вважаємо, що Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в цьому пункті Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, затв. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 25.07.2025 №1 (файл KV07_01_W - ТД роботи Bojarka Corrected.pdf)
2. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, затв. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 №1/1 (файл KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 20.08.2025).pdf
3. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, затв. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2025 №1/2 (файл: KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 29.08.2025).pdf).
4. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, затв. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2025 №1/3 (файл KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 09.09.2025).pdf).
5. Цивільно-правовий договір №1 від 09.09.2025 (файл: Договір_Ковальчук_Профстрой_09_09_25.pdf).
6. Посвідчення Ковальчук (файл «Освіта Ковальчук»)
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до п.5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (ред. від 20.08.2025, 29.08.2025, 09.09.2025 року) встановлено:
5.2.Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Мінімальні вимоги до працівників Учасника:
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників (ІТР), які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, кожен з яких має вищу освіту, а саме:
-головний інженер– не менше 1 особи, не менше 3 років на відповідній посаді на об’єктах з класом наслідків не нижче СС2
- виконавець робіт – не менше 1 особи, не менше 3 років на відповідній посаді на об’єктах з класом наслідків не нижче СС2.
- інженер з охорони праці або уповноважена особа з охорони праці – не менше 1 особи (для підтвердження кваліфікації необхідно надати: документ встановленого законодавством зразка (посвідчення, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці);
- інженер з проектно-кошторисної роботи – не менше 1 особи (для підтвердження кваліфікації необхідно включити до складу тендерної пропозиції сертифікат інженера з проектно-кошторисної роботи).
До переліку обов’язкових ключових посад кваліфікованих робітників, які є необхідними для виконання робіт (з наявністю документів, що підтверджують освіту та/або кваліфікацію та/або спеціальну професійну підготовку кваліфікованих робітників (дипломи та/або свідоцтва та/або посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи), що є предметом закупівлі, відносяться:
- електромонтер, або електрослюсар, або електромонтажник не нижче 4-ого розряду – не менше двох осіб;».
Дану посаду та кількість осіб для неї було встановлено змінами лише від 20.08.2025, з аналогічним дублюванням в змінах від 29.08.2025 та 09.09.2025.
Скаржник вважає, що вказана умова щодо наявності не менше двох електромонтерів/електрослюсарів/електромонтажників є дискримінаційною для Скаржника.
Скаржник не має такої кількості працівників. Скаржник має одного працівника, який взмозі виконати всі роботи згідно технічного завдання замовника (підтвердження додається). Замовник встановив таку вимогу навмисно, обмежуючи коло учасників. За таких умов участь в закупівлі можуть прийняти лише учасники, котрі мають 2 та більше відповідних працівників, що є дискримінаційною до Скаржника і інших учасників, котрі мають менше працівників.
Скаржник зазначає, що має всі необхідні умови для повного та своєчасного виконання договору закупівлі, що буде укладений за результатами Процедури закупівлі, у разі перемоги.
Скаржник зазначає, що Замовник не встановлює ніяких параметрів роботи для електромонтерів/електрослюсарів/електромонтажників та наводить лише необхідність наявності 2 електромонтерів/електрослюсарів/електромонтажників, проте дана кількість взагалі нічим не обґрунтовується, так само вона не регламентується і на рівні законодавчих вимог до предмету закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що вказана вимога є надмірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, та підлягає виключенню. Крім того, вважаємо, що Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в цьому пункті Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, затв. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 25.07.2025 №1 (файл KV07_01_W - ТД роботи Bojarka Corrected.pdf)
2. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, затв. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 №1/1 (файл KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 20.08.2025).pdf
3. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, затв. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2025 №1/2 (файл: KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 29.08.2025).pdf).
4. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ, затв. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2025 №1/3 (файл KV07_01_W - ТД роботи Bojarka (Нова редакція зі змінами від 09.09.2025).pdf).
5. Цивільно-правовий договір №1 від 09.09.2025 (файл: Договір_Ковальчук_Профстрой_09_09_25.pdf).
6. Посвідчення Ковальчук (файл «Освіта Ковальчук»)
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Запити Органу оскарження
Номер:
f93bec744146455e9eb313f520ff7086
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
Рішенням № 14236-р/пк-пз від 17.09.2025 р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) прийнято до розгляду Скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУД ПРОФСТРОЙБУД" (надалі – ТОВ "БУД ПРОФСТРОЙБУД", Скаржник) від 15.09.2025р. № UA-2025-07-25-002609-a.c2(надалі - Скарга) щодо порушення Управлінням капітального будівництва Боярської міської ради (надалі – Замовник) порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями та просить, зокрема, зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації. та зобов’язано Замовника протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі.
Щодо твердження Скаржника про те що вимоги та положення тендерної документації є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства, повідомляємо, що дана закупівля проводиться в межах Програми з відновлення України, а сама тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, яка схвалена робочою групою Мінрозвитку у відповідністю до вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку) і оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції.
Прошу відмовити у задоволенні Скарги ТОВ «БУД ПРОФСТРОЙБУД».
Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі
Дата опублікування:
18.09.2025 10:05
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
СКАРГА, що стосується тендерної документації
Номер:
8bdd4cefef3d4f7f8876aedc7c0ba41b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-002609-a.a1
Назва:
СКАРГА, що стосується тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови ТД лікарня.docx.asice.zip 12.09.2025 11:28
- Наркозно-дихальний порівняльна таблиця.docx.asice.zip 12.09.2025 11:28
- Апарат ШВЛ порівняльна таблиця.docx.asice.zip 12.09.2025 11:28
- Тендерна документація.rar 12.09.2025 11:28
- sign.p7s 12.09.2025 11:31
- рішення від 15.09.2025 № 14076.pdf 15.09.2025 13:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 11:59
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.09.2025 13:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0decac74dce7400aa79d64b515d08b7f
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо технічних характеристик устаткування
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
25.07.2025 УПРАВЛІННЯМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом: Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування) ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція, ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-25-002609-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» (далі – Скаржник) було прийнято рішення взяти участь у зазначеній закупівлі, у зв’язку з чим було детально вивчено тендерну документацію Замовника щодо умов проведення тендеру.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації Скаржником було встановлено, що положення тендерної документації містять дискримінаційний характер, що порушує його права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення тендерної пропозиції.
У відповідності з частиною 1 пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
1. Щодо технічних характеристик устаткування
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного пунктом 31 Особливостей та статтею 26 Закону (крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону). Тендерна пропозиція повинна складатися з, у тому числі, інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту. Посилання Замовником у Додатку 3 на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію джерела його походження або виробника може бути необхідним відповідно до проекту будівництва, що пройшов державну експертизу.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації (нова редакція від 29.08.2025) «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування)» до складу технічного завдання входять такі документи:
1. Звіт про проведення експертизи проекту будівництва (файл «Звіт про проведення експертизи проекту будівництва.pdf»);
2. Пояснювальна записка (файл «Пояснювальна записка.pdf»);
3. Відомість обсягів робіт (файл «Відомість обсягів робіт.xls»);
4. Підсумкова відомість ресурсів нова редакція від 29.08.2025 (файл «Підсумкова відомість ресурсів нова редакція від 29.08.2025.xls»);
5. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю нова редакція від 29.08.2025 файл «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю нова редакція від 29.08.2025. xls»);
Файл «Підсумкова відомість ресурсів нова редакція від 29.08.2025.xls» містить серед іншого наступне устаткування:
1. Пункт 1547 «Апарат штучної вентиляції легень (ШВЛ) 610х350х292»;
2. Пункт 1573 «Наркозно-дихальний апарат 800х800х1370»;
Щодо відсутності визначення параметрів.
Замовник зазначив конкретні габаритні розміри обладнання (зокрема, 610х350х292 та 800х800х1370), проте не вказав, які саме показники відповідають висоті, ширині чи глибині. Це унеможливлює точне порівняння з технічними паспортами виробників і визначення, чи пропозиція відповідає вимогам.
Про відсутність допусків для габаритів обладнання
Звертаємо увагу Органу оскарження на те, що характеристики устаткування сформульовані без діапазонів чи допусків (через застосування формулювань "не менше"/"не більше"). Точне формулювання без допуску фактично обмежує можливість участі постачальників лише до апаратів одного конкретного виробника або однієї серії моделей. Більшість виробників медичного обладнання надають стандартні габарити із допустимими відхиленнями ±1–5 мм або ±1–2 см.
Щодо відсутності технічних характеристик устаткування
Технічне завдання обмежується лише габаритними розмірами без наведення будь-яких ключових технічних параметрів, що є обов’язковими при закупівлі медичного обладнання (функціональні режими, вимоги до системи живлення, параметри безпеки, наявність гарантійного та сервісного обслуговування тощо). Це суперечить принципу ефективності та недискримінації учасників, оскільки габарити самі по собі не визначають придатність апарату для використання в умовах лікарні.
Для апаратів штучної вентиляції легень обов’язковим є зазначення типу вентиляції, кількості режимів роботи, діапазону дихальних об’ємів, наявності інтегрованого моніторингу параметрів, вимог до джерел живлення тощо.
Для наркозно-дихальних апаратів – тип випарників, кількість каналів, діапазон потоку газів, можливість роботи у різних клінічних режимах тощо.
Встановлення вимог лише за габаритами без урахування функціональних технічних вимог, створюють ризики, що учасники даної закупівлі можуть підготувати тендерні пропозиції, орієнтуючись виключно на найдешевше обладнання, а іноді навіть на одноразові або базові варіанти, щоб штучно знизити загальну ціну своєї пропозиції та підвищити шанси на перемогу у процедурі закупівлі.
Однак такий підхід до забезпечення стратегічно важливих потреб у сфері охорони здоров’я є вкрай ризикованим, оскільки у подальшому може призвести до негативних наслідків як для замовника, так і для виконавця робіт. У випадку придбання обладнання, яке не відповідає вимогам практичного використання та стандартам якості, виникає загроза невиконання основних функцій медичного обслуговування, що напряму впливає на безпеку пацієнтів. Більше того, у перспективі це може стати підставою для притягнення відповідальних осіб до юридичної відповідальності та кваліфікації таких дій як розтрата бюджетних коштів.
Саме тому відсутність чітко встановлених технічних характеристик у тендерній документації створює умови для зловживань, дискримінує учасників, які пропонують якісне обладнання, та ставить їх у нерівне становище, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Слід зазначити, що Скаржником як потенційним учасником цього тендеру було проведено детальний пошук та аналіз обладнання, що представлене на ринку, але так і не виявлено товарів, які б точно відповідали усім наведеним в тендерній документації характеристикам.
1. Апарати ШВЛ: не виявлено жодної офіційної моделі штучної вентиляції легень з точно такими габаритами у їхніх технічних паспортах/брошурах. До Скарги додається порівняльна таблиця типових і відомих моделей ШВЛ, і на підставі офіційних техпаспортів виробників можна зробити висновок, що точна комбінація 610×350×292 не є типовою габаритною конфігурацією жодного з цих виробів (тобто такі цифри не збігаються з публічними технічними характеристиками провідних брендів). Вимоги прописані настільки вузько, що учасник не має можливості запропонувати рівноцінний за функціоналом товар – навіть якщо такий товар задовольнить потреби Замовника, але не буде співпадати за другорядними числовими показниками (габаритами).
2. Наркозно-дихальний апарат: не знайдено жодного з габаритами 800 × 800 × 1370 серед провідних виробників (Dräger, Hamilton, GE, Mindray, Philips та ін.). Параметри значно перевищують розміри стандартних портативних чи стаціонарних апаратів—навіть із візками вони мають менші або інші пропорції (порівняльна таблиця додається). Dräger Primus — єдиний знайдений апарат у відкритих джерелах з точно цими цифрами (137 × 80 × 80 см) – це ті самі габарити, просто порядок чисел «перевернутий» (В×Ш×Г). Тим не менш, це виключає можливість учасників пропонувати інші моделі, що можуть бути функціонально еквівалентні, але мають інші пропорції. І це, на думку Скаржника є достатньо обґрунтованим свідченням того, що вимоги тендерної документації складені саме з мотивом придбати конкретно визначене обладнання згаданого виробника, що в свою чергу нівелює можливість інших учасників для участі у цьому тендері на умовах об'єктивності, справедливості, рівного доступу та недискримінації.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині (по пунктах 1547 «Апарат штучної вентиляції легень (ШВЛ) 610х350х292» та 1573 «Наркозно-дихальний апарат 800х800х1370» файлу «Підсумкова відомість ресурсів нова редакція від 29.08.2025.xls» та аналогічно по пунктах 3 «Апарат штучної вентиляції легень (ШВЛ) 610х350х292» та 29 «Наркозно-дихальний апарат 800х800х1370» файлу «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю нова редакція від 29.08.2025. xls», що є складовими частинами Технічного завдання додатку 3 до тендерної документації), зокрема:
– чітко визначити порядок чисел (Висота × Ширина × Глибина або Ширина х Висота х Глибина тощо) у габаритах устаткування;
– встановити допустимі відхилення у межах стандартних технічних допусків для габаритів;
– доповнити технічне завдання описом основних функціональних та технічних характеристик обладнання (з урахуванням клінічних потреб – режими роботи, продуктивність, вимоги до живлення, параметри безпеки та моніторингу тощо), що дозволить забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників та поставить у рівні умови всіх учасників даної закупівлі.
ІІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
Згідно частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації зазначених вище дискримінаційних вимог порушують положення пункту 4 частини першої статті 5 та статті22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його неможливістю прийняти участь у процедурі закупівлі у зв’язку з цим.
Відповідно до пункту 56 Особливостей якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Доказами по даній скарзі є додані до неї документи та чинні законодавчі норми, посилання на які наведено у довідці, що додається.
Відповідно до пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Враховуючи вищевикладені обставини та доводи, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей,-
25.07.2025 УПРАВЛІННЯМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом: Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування) ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція, ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-25-002609-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» (далі – Скаржник) було прийнято рішення взяти участь у зазначеній закупівлі, у зв’язку з чим було детально вивчено тендерну документацію Замовника щодо умов проведення тендеру.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації Скаржником було встановлено, що положення тендерної документації містять дискримінаційний характер, що порушує його права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення тендерної пропозиції.
У відповідності з частиною 1 пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
1. Щодо технічних характеристик устаткування
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного пунктом 31 Особливостей та статтею 26 Закону (крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону). Тендерна пропозиція повинна складатися з, у тому числі, інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасник повинен розуміти, що у випадку зазначення у Додатку 3 конкретної марки чи виробника або конкретного процесу, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи торгову марку, патент, тип або конкретне місце походження чи спосіб виробництва– необхідно розуміти зазначене, як можливість використання еквіваленту. Посилання Замовником у Додатку 3 на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію джерела його походження або виробника може бути необхідним відповідно до проекту будівництва, що пройшов державну експертизу.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації (нова редакція від 29.08.2025) «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування)» до складу технічного завдання входять такі документи:
1. Звіт про проведення експертизи проекту будівництва (файл «Звіт про проведення експертизи проекту будівництва.pdf»);
2. Пояснювальна записка (файл «Пояснювальна записка.pdf»);
3. Відомість обсягів робіт (файл «Відомість обсягів робіт.xls»);
4. Підсумкова відомість ресурсів нова редакція від 29.08.2025 (файл «Підсумкова відомість ресурсів нова редакція від 29.08.2025.xls»);
5. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю нова редакція від 29.08.2025 файл «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю нова редакція від 29.08.2025. xls»);
Файл «Підсумкова відомість ресурсів нова редакція від 29.08.2025.xls» містить серед іншого наступне устаткування:
1. Пункт 1547 «Апарат штучної вентиляції легень (ШВЛ) 610х350х292»;
2. Пункт 1573 «Наркозно-дихальний апарат 800х800х1370»;
Щодо відсутності визначення параметрів.
Замовник зазначив конкретні габаритні розміри обладнання (зокрема, 610х350х292 та 800х800х1370), проте не вказав, які саме показники відповідають висоті, ширині чи глибині. Це унеможливлює точне порівняння з технічними паспортами виробників і визначення, чи пропозиція відповідає вимогам.
Про відсутність допусків для габаритів обладнання
Звертаємо увагу Органу оскарження на те, що характеристики устаткування сформульовані без діапазонів чи допусків (через застосування формулювань "не менше"/"не більше"). Точне формулювання без допуску фактично обмежує можливість участі постачальників лише до апаратів одного конкретного виробника або однієї серії моделей. Більшість виробників медичного обладнання надають стандартні габарити із допустимими відхиленнями ±1–5 мм або ±1–2 см.
Щодо відсутності технічних характеристик устаткування
Технічне завдання обмежується лише габаритними розмірами без наведення будь-яких ключових технічних параметрів, що є обов’язковими при закупівлі медичного обладнання (функціональні режими, вимоги до системи живлення, параметри безпеки, наявність гарантійного та сервісного обслуговування тощо). Це суперечить принципу ефективності та недискримінації учасників, оскільки габарити самі по собі не визначають придатність апарату для використання в умовах лікарні.
Для апаратів штучної вентиляції легень обов’язковим є зазначення типу вентиляції, кількості режимів роботи, діапазону дихальних об’ємів, наявності інтегрованого моніторингу параметрів, вимог до джерел живлення тощо.
Для наркозно-дихальних апаратів – тип випарників, кількість каналів, діапазон потоку газів, можливість роботи у різних клінічних режимах тощо.
Встановлення вимог лише за габаритами без урахування функціональних технічних вимог, створюють ризики, що учасники даної закупівлі можуть підготувати тендерні пропозиції, орієнтуючись виключно на найдешевше обладнання, а іноді навіть на одноразові або базові варіанти, щоб штучно знизити загальну ціну своєї пропозиції та підвищити шанси на перемогу у процедурі закупівлі.
Однак такий підхід до забезпечення стратегічно важливих потреб у сфері охорони здоров’я є вкрай ризикованим, оскільки у подальшому може призвести до негативних наслідків як для замовника, так і для виконавця робіт. У випадку придбання обладнання, яке не відповідає вимогам практичного використання та стандартам якості, виникає загроза невиконання основних функцій медичного обслуговування, що напряму впливає на безпеку пацієнтів. Більше того, у перспективі це може стати підставою для притягнення відповідальних осіб до юридичної відповідальності та кваліфікації таких дій як розтрата бюджетних коштів.
Саме тому відсутність чітко встановлених технічних характеристик у тендерній документації створює умови для зловживань, дискримінує учасників, які пропонують якісне обладнання, та ставить їх у нерівне становище, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Слід зазначити, що Скаржником як потенційним учасником цього тендеру було проведено детальний пошук та аналіз обладнання, що представлене на ринку, але так і не виявлено товарів, які б точно відповідали усім наведеним в тендерній документації характеристикам.
1. Апарати ШВЛ: не виявлено жодної офіційної моделі штучної вентиляції легень з точно такими габаритами у їхніх технічних паспортах/брошурах. До Скарги додається порівняльна таблиця типових і відомих моделей ШВЛ, і на підставі офіційних техпаспортів виробників можна зробити висновок, що точна комбінація 610×350×292 не є типовою габаритною конфігурацією жодного з цих виробів (тобто такі цифри не збігаються з публічними технічними характеристиками провідних брендів). Вимоги прописані настільки вузько, що учасник не має можливості запропонувати рівноцінний за функціоналом товар – навіть якщо такий товар задовольнить потреби Замовника, але не буде співпадати за другорядними числовими показниками (габаритами).
2. Наркозно-дихальний апарат: не знайдено жодного з габаритами 800 × 800 × 1370 серед провідних виробників (Dräger, Hamilton, GE, Mindray, Philips та ін.). Параметри значно перевищують розміри стандартних портативних чи стаціонарних апаратів—навіть із візками вони мають менші або інші пропорції (порівняльна таблиця додається). Dräger Primus — єдиний знайдений апарат у відкритих джерелах з точно цими цифрами (137 × 80 × 80 см) – це ті самі габарити, просто порядок чисел «перевернутий» (В×Ш×Г). Тим не менш, це виключає можливість учасників пропонувати інші моделі, що можуть бути функціонально еквівалентні, але мають інші пропорції. І це, на думку Скаржника є достатньо обґрунтованим свідченням того, що вимоги тендерної документації складені саме з мотивом придбати конкретно визначене обладнання згаданого виробника, що в свою чергу нівелює можливість інших учасників для участі у цьому тендері на умовах об'єктивності, справедливості, рівного доступу та недискримінації.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині (по пунктах 1547 «Апарат штучної вентиляції легень (ШВЛ) 610х350х292» та 1573 «Наркозно-дихальний апарат 800х800х1370» файлу «Підсумкова відомість ресурсів нова редакція від 29.08.2025.xls» та аналогічно по пунктах 3 «Апарат штучної вентиляції легень (ШВЛ) 610х350х292» та 29 «Наркозно-дихальний апарат 800х800х1370» файлу «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю нова редакція від 29.08.2025. xls», що є складовими частинами Технічного завдання додатку 3 до тендерної документації), зокрема:
– чітко визначити порядок чисел (Висота × Ширина × Глибина або Ширина х Висота х Глибина тощо) у габаритах устаткування;
– встановити допустимі відхилення у межах стандартних технічних допусків для габаритів;
– доповнити технічне завдання описом основних функціональних та технічних характеристик обладнання (з урахуванням клінічних потреб – режими роботи, продуктивність, вимоги до живлення, параметри безпеки та моніторингу тощо), що дозволить забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників та поставить у рівні умови всіх учасників даної закупівлі.
ІІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
Згідно частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації зазначених вище дискримінаційних вимог порушують положення пункту 4 частини першої статті 5 та статті22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його неможливістю прийняти участь у процедурі закупівлі у зв’язку з цим.
Відповідно до пункту 56 Особливостей якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Доказами по даній скарзі є додані до неї документи та чинні законодавчі норми, посилання на які наведено у довідці, що додається.
Відповідно до пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Враховуючи вищевикладені обставини та доводи, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей,-
×
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця Наркозно-дихальний
-
Повʼязаний документ:
Наркозно-дихальний порівняльна таблиця.docx.asice.zip
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця ШВЛ
-
Повʼязаний документ:
Апарат ШВЛ порівняльна таблиця.docx.asice.zip
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51(коригування) ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція з боку Замовника - УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.