-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція з добудовою приміщення Боярської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 (реконструкція), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, м. Боярка, вул. Лисенка, 11/23, ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX), та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Призупинено
242 814 126.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 214 070.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 214 070.63 UAH
Період уточнення:
25.07.2025 10:16 - 12.09.2025 00:00
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
ffe02940e11a43d6a0a71cd90b922a80
Дата опублікування:
10.09.2025 19:04
Опис:
Шановний Замовнику! У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників (не консорціум) банківська гарантія надається від одного учасника об’єднання? Чи кожен з учасників обʼєднання повинен таку додати до тендерної пропозиції?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. У разі якщо учасником є консорціум - юридична особа (коли хоча б один учасник консорціуму є резидентом України)- забезпечення має надавати саме консорціум як учасник. У разі якщо консорціум є об'єднанням учасників без створення юридичної особи (що згідно законодавства можливо для консорціуму де ВСІ учасники є нерезидентами) - забезпечення тендерної пропозиції надається компанією з числа учасників такого консорціуму, яка уповноважена відповідним рішенням вищого органу управління такого консорціуму представляти інтереси всіх учасників консорціуму у даній процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
12.09.2025 13:50
Відповідь надана
Ціна Договору
Номер:
3901ba69ed2f4cf5a82ca22258b3f5da
Дата опублікування:
01.09.2025 15:40
Опис:
Шановний, Замовнику!
Якщо Учасник не є платником ПДВ, і прозиція буде без ПДВ.
На момент підписання договору Учасник отримає статус платника ПДВ.
Яка сума повинна бути вказана в Договорі: без ПДВ чи з урахуванням ПДВ?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. Якщо Ви дійсно будете переможцем цієї закупівлі,то дане питання буде вирішуватись на момент підписання договору.
Дата відповіді:
02.09.2025 10:06
Відповідь надана
Обґрунтування необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
a946939d94054e4894c190bb28accd60
Дата опублікування:
18.08.2025 14:34
Опис:
1. Щодо видалення вимоги про наявність в учасника процедури закупівлі інженера з охорони праці.
Згідно зі статтею 153 Кодексу законів про працю України, забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці покладається на роботодавця; роботодавець повинен впроваджувати сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечувати санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників. На роботодавця покладається обов’язок проведення інструктажу (навчання) працівників з питань охорони праці, протипожежної безпеки. Відповідно до статті 13 Закону України «Про охорону праці», роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, зокрема, 1) створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання, 2) розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці,
3) здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.
Таким чином, при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, виключно підрядник (учасник процедури закупівлі) несе відповідальність за додержання вимог щодо охорони праці його працівниками. Саме на підрядника покладається обов’язок щодо належної організації охорони праці при виконанні робіт, для чого підрядник самостійно визначає найбільш доцільний перелік посадових осіб, відповідальних за охорону праці, та їх посадові обов’язки. Замовник не несе відповідальності за додержання умов охорони праці при виконанні договору про закупівлю.
Необхідно зазначити, що чинне законодавство України не містить положень щодо обов’язкової наявності інженера з охорони праці при виконанні робіт з реконструкції. Наявність / відсутність інженера з охорони праці сама по собі не впливає на якість кінцевого результату виконання робіт.
Отже, наявність в учасника процедури закупівлі інженера з охорони праці не є необхідною для забезпечення якісного виконання робіт, що є предметом закупівлі.
2. Щодо видалення вимоги про надання учасником диплома, що підтверджує наявність кваліфікації інженера-будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво» у інженера-проектувальника.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, – фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи. Відповідно до статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність», замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані доручати виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Отже, наявності в учасника дійсного кваліфікаційного сертифіката, виданого інженеру-проектувальнику, цілком достатньо для підтвердження кваліфікації останнього. Крім того, чинне законодавство України не передбачає існування такої спеціальності, як «Промислове і цивільне будівництво».
3. Щодо видалення вимог про надання учасником дипломів про вищу освіту, що підтверджують наявність кваліфікації інженера-будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво» у виконроба та головного інженера.
Чинне законодавство України не передбачає існування такої спеціальності, як «Промислове і цивільне будівництво», і не містить положень про те, що кваліфікація виконавця робіт і головного інженера має підтверджуватися саме дипломом про наявність кваліфікації інженера-будівельника. Виконавець робіт і головний інженер будуть здійснювати загальний менеджмент процесом виконання робіт, що є предметом закупівлі, і тому підтвердити наявність у них необхідних для цього знань, вмінь і навичок може диплом, який свідчить про здобуття ними вищої освіти технічного напряму.
4. Щодо видалення вимоги про наявність в учасника можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства у складі не менше трьох осіб.
Згідно з пунктом 4.2 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), що затверджене наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і навчальним центром. Отже, чинне законодавство України не передбачає обов’язкового проведення навчання з питань охорони праці саме на підприємстві. Учасник процедури закупівлі (підрядник) несе повну відповідальність за забезпечення охорони праці під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, і може самостійно визначити найбільш ефективну форму організації навчання з питань охорони праці з урахуванням специфіки діяльності підприємства. Наявність / відсутність в учасника можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства не впливає на якість кінцевого результату виконання робіт.
5. Щодо редагування вимоги про надання учасником документів, які підтверджують проходження особою з керівного складу підприємства учасника навчання з питань охорони праці.
З урахуванням змісту переліку НПАОП, що наведені у тендерній документації, зауважимо, що наявності у особи з керівного складу підприємства учасника знань щодо положень НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 0.00-1.71-13 і НПАОП 0.00-1.15-07 цілком достатньо для забезпечення належної охорони праці під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, враховуючи те, що значна частина положень НПАОП фактично дублюється. Крім того, як вже зазначалося вище, виключно підрядник (учасник процедури закупівлі) несе відповідальність за додержання вимог щодо охорони праці його працівниками. Кількість НПАОП, положення яких знає особа з керівного складу підприємства учасника, ніяк не вплине на якість кінцевого результату виконання робіт.
6. Щодо видалення вимоги про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором.
Відсутність в учасника процедури закупівлі досвіду щодо будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) об’єкта, що належить до об’єктів з певним класом наслідків (відповідальності) будівель і споруд, за умови наявності в учасника досвіду відносно будівництва двох і більше об’єктів протягом останніх 5-ти років, саме по собі не свідчить про те, що учасник здійснить неякісне виконання робіт з реконструкції, що є предметом закупівлі. Зауважимо, що під час реконструкції будівель і споруд здійснюються авторський і технічний нагляд, які гарантують дотримання підрядником змісту проекту будівництва, проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил. Таким чином, наявність вимоги про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором не впливає на якість кінцевого результату виконання робіт.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.
На ваше запитання повідомляємо, що закупівля проводиться в межах Програми з відновлення України. Тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінрозвитку у відповідністю до вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку). Оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції.
Дата відповіді:
20.08.2025 13:10
Відповідь надана
електрик 4 розряду
Номер:
360c2896fc23403e8f145e6ff62aff58
Дата опублікування:
18.08.2025 13:04
Опис:
Надайте будь ласка роз'яснення, чому електрик має бути саме 4 розряду? Можливо у вас вже обраний переможець, який має саме таких електриків? Чому учасники не можуть запропонувати електриків 5 або 6 розряду, які мають вище кваліфікаційний рівень, аніж той що ви вимагаєте?
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.В тендерную документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
19.08.2025 09:02
Відповідь надана
Щодо відсутності професії "ЕЛЕКТРИК" у законодавстві
Номер:
4fab96be84f54aabb8b48e86f4862613
Дата опублікування:
17.08.2025 22:33
Опис:
Просимо внести до ТД в частині вимог щодо наявності електрика 4 розряду. Професії працівників , які пов'язані з обслуговуванням електроустаткування, визначені ДКХП. Наприклад: Випуск 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» - 30. ЕЛЕКТРОМОНТЕР З РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ; Випуск 3 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»
Електромонтажник силових мереж та електроустаткування.
Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж.
Електромонтажник з монтажу електричних підстанцій та розподільчих пристроїв. Таким чином, професії електрик не визначено чинним законодавством України.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.В тендерную документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
19.08.2025 09:02
Відповідь надана
Наявність вищої освіти у електрика
Номер:
1d3239a9c410472981e41c8a68036168
Дата опублікування:
17.08.2025 22:27
Опис:
Відповідно до умов ТД замовник встановив вимогу: "До переліку обов’язкових ключових посад, які є необхідними для виконання робіт, з наявністю вищої освіти відносяться: - електриків 4-ого розряду – не менше двох осіб. " Надайте будь ласка роз'яснення чому електрики повинні мати вищу освіту та яким чином це вплине на якість робіт, якщо вони мають 4 розряд, як того вимагає Замовник. Крім того відповідно до ДКХП до такої професії встановлені кваліфікаційні вимоги щодо наявності професійно технічної освіти. Таким чином ви штучно звужуєте конкуренцію встановлюючи вимоги, які не передбачені чинним законодавством. Просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.В тендерную документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
19.08.2025 09:02
Відповідь надана
Розряд (додаткове звернення)
Номер:
c7904152cb5e446f886c2b55d7c1e96f
Дата опублікування:
15.08.2025 21:04
Опис:
Шановний Замовнику!
Дякуємо за надану відповідь на наше запитання. Водночас зазначаємо, що Ваша відповідь не містить обґрунтованого роз’яснення суті питання. Зокрема, у своєму роз’ясненні Ви посилаєтесь на необхідність зазначення у графі «Посада/спеціальність, розряд» даних про серію та номер кваліфікаційного сертифіката. Проте такі відомості дійсно зазначаються у зовсім іншій графі Додатку 6 (а саме у графі «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката»).
Наголошуємо, що предмет нашого запитання стосувався саме розряду, який відповідно до чинного законодавства України присвоюється виключно окремим робітничим спеціальностям (наприклад, електрик 4-го розряду). Для більшості посад, наведених у пункті 5.2 розділу ІІІ тендерної документації (головний інженер, виконавець робіт, інженер з охорони праці, інженер з проектно-кошторисної роботи тощо), кваліфікаційні розряди не передбачені.
Таким чином, вимога зазначати «розряд» поряд із кожною посадою або спеціальністю може бути неоднозначно витлумачена учасниками та фактично вводить їх в оману.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та уточнити назву відповідної графи Додатку 6, виклавши її у наступній редакції:
«Посада/спеціальність, розряд (за наявності)».
Таке уточнення дозволить уникнути двозначного трактування вимог та забезпечить рівні умови участі для всіх учасників процедури закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.
На ваше запитання повідомляємо, що закупівля проводиться в межах Програми з відновлення України. Тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінрозвитку у відповідністю до вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку). Оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції.У Додатку 6 для відомостей вказаних в «Посада/спеціальність, розряд» зазначаються відомості в стовчику «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката». Такі відомості зазначаються лише для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата відповіді:
18.08.2025 13:22
Відповідь надана
Щодо пояснювальної записки та підсумкової відомості ресурсів
Номер:
a338fa15b0d44cc9a8fc9431a4e03ffb
Дата опублікування:
14.08.2025 15:50
Опис:
Шановний Замовник!
Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Звертаємо увагу, що порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), врегульований розділом V Настанови. Вказаний розділ не передбачає складання таких документів, як «пояснювальна записка» та «підсумкова відомість ресурсів». Їх вимога у складі тендерної пропозиції виходить за межі передбачених Настановою документів, що може створювати надлишкові та необґрунтовані бар’єри для учасників.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме — видалити з переліку вимог пункту 6 розділу III тендерної документації обов’язкове надання «пояснювальної записки» та «підсумкової відомості ресурсів».
Таке уточнення дозволить узгодити тендерну документацію з чинними кошторисними нормами України та забезпечить рівні умови участі для всіх учасників.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.На ваше запитання повідомляємо, що відповідно до усталеної практики, укрупнені показники вартості (УПВ), як правило, використовуються для попередньої оцінки вартості та у випадках, коли немає детальної проектної документації. Остаточна договірна ціна визначається на основі детального кошторисного розрахунку, з урахуванням усіх необхідних витрат.
Підсумкова відомість ресурсів та пояснювальна записка формуються в АВК-5. Це стандартний функціонал системи АВК-5, призначений для розрахунку та аналізу кошторисної вартості будівництва.
У АВК-5, після введення даних про обсяги робіт, нормативи витрат ресурсів та інші необхідні параметри, система автоматично генерує підсумкову відомість ресурсів.
Пояснювальна записка також створюється в АВК-5. Вона містить опис об'єкта будівництва, обсяги робіт, використані методи розрахунку, обґрунтування цін та інших важливих аспектів кошторису. Пояснювальна записка є додатковим документом, що супроводжує кошторисну документацію та допомагає зрозуміти логіку розрахунків.
Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації наведено перелік документів на підтвердження відповідності технічним вимогам, а саме:
«Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
проектом календарного графіку виконання робіт»
Також наведено, що:
«Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків»
Таким чином учаснику потрібно скласти договірну ціну відповідно до Настанови та надати документи відповідно до наведеного переліку у тендерної документації. З наведеного вище сформувати учаснику таки документи як пояснювальна записка та підсумкова відомість ресурсів не є проблемою.
Дата відповіді:
18.08.2025 08:49
Відповідь надана
Щодо форми договірної ціни
Номер:
b3a70f86131b46dea5d41075f03726c1
Дата опублікування:
14.08.2025 15:50
Опис:
Шановний Замовник!
Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови, договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Враховуючи викладене та з метою унеможливлення неоднозначного трактування вимог пункту 6 розділу III тендерної документації, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити, за якою саме формою (згідно з додатком 30 чи додатком 31 Настанови) необхідно складати договірну ціну у складі тендерної пропозиції.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.Підсумкова відомість ресурсів та пояснювальна записка формуються в АВК-5. Це стандартний функціонал системи АВК-5, призначений для розрахунку та аналізу кошторисної вартості будівництва.
У АВК-5, після введення даних про обсяги робіт, нормативи витрат ресурсів та інші необхідні параметри, система автоматично генерує підсумкову відомість ресурсів.
Пояснювальна записка також створюється в АВК-5. Вона містить опис об'єкта будівництва, обсяги робіт, використані методи розрахунку, обґрунтування цін та інших важливих аспектів кошторису. Пояснювальна записка є додатковим документом, що супроводжує кошторисну документацію та допомагає зрозуміти логіку розрахунків.
Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації наведено перелік документів на підтвердження відповідності технічним вимогам, а саме:
«Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
проектом календарного графіку виконання робіт»
Також наведено, що:
«Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків»
Таким чином учаснику потрібно скласти договірну ціну відповідно до Настанови та надати документи відповідно до наведеного переліку у тендерної документації. З наведеного вище сформувати учаснику таки документи як пояснювальна записка та підсумкова відомість ресурсів не є проблемою.
Дата відповіді:
18.08.2025 08:39
Відповідь надана
Щодо розряду
Номер:
42e731ebb76145d686ab26bd13ca7fdf
Дата опублікування:
14.08.2025 15:49
Опис:
Шановний Замовник!
Проаналізувавши форму Додатку 6 до тендерної документації (графа «Посада/спеціальність, розряд») та вимоги пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації, звертаємося з проханням надати уточнення щодо того, як правильно зазначати дані про розряд працівників, коли законодавством не передбачено обов’язкове присвоєння розряду певним спеціалістам.
Зокрема, кваліфікаційний розряд присвоюється переважно робітникам, згідно з вимогами кваліфікаційних характеристик — тобто за складністю виконуваних завдань. Наприклад, електрик 4-го розряду — це офіційна кваліфікаційна категорія, встановлена Довідником, де для професії електрика передбачено саме 4-й розряд.
Посади головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці, інженера з проектно-кошторисної роботи в чинному законодавстві України не мають формально визначених розрядів.
У такому випадку заповнення графи «розряд» вводить в оману потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо уточнити для яких саме посад з переліку, наведеного у пункті 5.2 розділу ІІІ тендерної документації слід зазначати розряд, обґрунтований нормативно (наприклад, електрик 4-го розряду — так; інші — ні).
Крім того, для забезпечення однозначного трактування вимог тендерної документації всіма учасниками просимо внести зміни до тендерної документації та викласти найменування зазначеної вище графи додатку 6 до тендерної документації як «Посада/спеціальність, розряд (за наявності)».
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі.
На ваше запитання повідомляємо, що у Додатку 6 для відомостей вказаних в «Посада/спеціальність, розряд» зазначаються відомості в стовчику «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката». Такі відомості зазначаються лише для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата відповіді:
15.08.2025 13:39