• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

РЕБ на авто Autobox 8-діапазонний з додатковим акумулятором у комплекті (або еквівалент) (35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)

Завершена

325 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
Період уточнення: 24.07.2025 18:27 - 29.07.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо надання фото

Номер: fbd229eb4e89465f939684e92c0b2577
Дата опублікування: 25.07.2025 09:58
Опис: Тендерна документація Замовника містить вимогу: 1. На підтвердження відповідності щодо зовнішнього вигляду надати живе (кольорове) фото реб системи та акумулятора, який входить до комплектації. 2. Акумулятор повинен бути розмірами (довжина х ширина х висота): 435x135x130мм (можливе відхилення до 1см). Для підтвердження цих технічних параметрів надати живе фото з лінійкою або іншим приладом для вимірювання габаритів. 3. Реб-система повинна бути довжиною 157см (можливе відхилення до 5см). Для підтвердження цього технічного параметру надати живе фото з лінійкою або іншим приладом для вимірювання довжини. Наше підприємство має на меті запропонувати еквівалент засобу радіоелектронної боротьби що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Щодо вимоги надати живе (кольорове) фото реб - системи та акумулятора, який входить до комплектації, живе фото з лінійкою або іншим приладом для вимірювання габаритів акумулятора, надати живе фото з лінійкою або іншим приладом для вимірювання довжини реб- системи Щодо вимоги надати фото запропонованого Учасником товару, оскільки саме по собі фото є зразком товару в певному розумінні, відповідно воно не може бути складовою тендерної пропозиції учасника в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога надати фото товару є дискримінаційною щодо Учасників та інших суб’єктів господарювання. Такої думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету в своєму рішенні № 13149-р/пк-пз від 10.06.21, рішення № 8125 -р/пк-пз від 21.05.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-05-06-004782-a висновком якого є наявність у Замовника усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Фото товару, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже ненадання фото не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пунктів 44, 45 та 47 Особливостей. Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник не зобов’язаний мати в наявності готовий товар на етапі подання пропозицій. Крім того, кожен товар який замовляється замовниками під час закупівель є в певному розумінні унікальним, тобто має свої окремі вимоги щодо технічних характеристик чи зовнішнього вигляду, а тому наявність готових товарів з відповідними технічними параметрами на складах учасників є неможливою, крім випадків, коли Замовник цілеспрямовано створює тендерну закупівлі під конкретного учасника, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства та прав інших учасників. Ст. 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст.5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Законом не передбачено надання учасниками фото товару та вимогу щодо його наявності в будь-якій кількості на етапі подання заявки Учасником. Встановлюючи наведену вимогу, замовник порушує принципи публічних закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, що може порушити наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Крім того, враховуючи практику органу оскарження, зокрема, рішення № 8125 -р/пк-пз від 21.05.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-05-06-004782-a дана вимога була виключена. Зауважимо, що згідно з частиною другою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Також відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Чинне законодавство не передбачає надання учасниками чи переможцями процедури закупівлі будь-якого зразку товару. Крім того, умова документації знову ж таки стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент продукції, що відповідно тягне додаткові витрати для участі в тендері для таких учасників, у порівнянні з учасником, який запропонує предмет закупівлі, визначений оголошенням. Аналогічної позиції дотримується також і АМКУ у своєму рішенні № 3002-р/пк-пз від 26.02.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-02-11-014546-a Враховуючи викладене, зразок товару, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пунктів 44, 45 та 47 Особливостей. Крім того, враховуючи практику органу оскарження, зокрема, рішення № 8125 -р/пк-пз від 21.05.2025 за процедурою закупівлі № UA-2025-05-06-004782-a дана вимога була виключена Враховуючи викладене, оскільки зазначені вимоги порушують права учасників на чесні прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель – просимо виключити з тендерної документації вимоги щодо надання живого (кольорового) фото реб - системи та акумулятора, який входить до комплектації, живого фото з лінійкою або іншим приладом для вимірювання габаритів акумулятора, надання живого фото з лінійкою або іншим приладом для вимірювання довжини реб- системи
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Тендерна документація опублікована у новій редакції з урахуванням Ваших зауважень. Вимоги замовника щодо надання живого (кольорового) фото реб - системи та акумулятора, який входить до комплектації, живого фото з лінійкою або іншим приладом для вимірювання габаритів акумулятора, надання живого фото з лінійкою або іншим приладом для вимірювання довжини реб- системи були включені до попередньої редакції тендерної документації з метою наглядної оцінки товару і недопущення до участі у закупівлі недоброчесних учасників з неякісним товаром, або товару з заниженими якісними показниками. Придбання замовником товару даного виду здійснюється для потреб військових формувань (окремого структурного підрозділу Збройних сил України), за їх запитом з подальшою передачею такого товару на облік запитувача. Зважаючи на клопотання від військових формувань (окремого структурного підрозділу Збройних сил України) (з міркувань безпеки інформація про найменування та місцезнаходження такого структурного підрозділу не розголошується, так як розголошення такої інформації під час дії правового режиму воєнного стану в Україні може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку), придбання товару даного виду є необхідним, оскільки існує потреба в укомплектуванні, забезпеченні технічної підтримки оборонного та наступального потенціалу військових формувань, для виконання службових (бойових) завдань, з метою збереження життя та здоров’я особового складу. Сподіваємося, що дана закупівля буде здійснена за принципами добросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Дата відповіді: 25.07.2025 15:14