• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підготовка та розміщення рекламно-інформаційних матеріалів

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій також повинні бути підготовлені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника/ дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.

Завершена

1 940 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 800.00 UAH
Період уточнення: 23.07.2025 15:25 - 14.08.2025 00:00
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо тендерної документації

Номер: e94d7e4ec48343cc8c79c4122e08c080
Дата опублікування: 27.07.2025 23:41
Опис: Добрий день! Додатком 3 до тендерної документації визначені технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема у таблиці наведена інформація про площу в газеті (шпальту) та ії мінімальний розмір в см2. Уважно ознайомившись зі змістом таблиці, встановлено що Замовник припустився помилки в назві стовців, а саме: Стовпець «Площа в газеті (шпальта)» насправді є «Блоком» Стовпець «Мінімальний розмір (см2)» насправді є «Мінімальною площею см2». З метою приведення тендерної документації у відповідність та для уникнення можливих непорозумінь, просимо врахувати наведену інформацію та внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом уточнення (приведення у відповідність) назв відповідних стовпців. Принагідно зауважуємо, що у разі позитивного рішення, змін також потребують додатки 1 та 2 до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, тендерна документація викладена у відповідності до потреби Замовника, і не потребує виправлень будь-яких помилок.
Дата відповіді: 28.07.2025 15:38
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо тендерної документації

Номер: c72d13db540546cbaef2cad77f8c2306
Дата опублікування: 27.07.2025 23:26
Опис: Добрий день! Додатком 3 до тендерної документації визначені технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема наведені орієнтовні розміри площі оголошень в друкованому виданні. Водночас зазначено, що мінімальний розмір площі для блоку 1/32 повинен становити 27 см2. З огляду на вище викладене, керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації, а саме чи буде вважатись відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації блок 1/32 з площею 29 см2?
Відповідь: Доброго дня, тендерна пропозиція потенційних учасників повинна відповідати усім вимогам тендерної документації, в тому числі в частині мінімального розміру площі оголошень в друкованому виданні.
Дата відповіді: 28.07.2025 15:38
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо тендерної документації

Номер: c0106efedbf047a6926f71768a7ed925
Дата опублікування: 27.07.2025 23:18
Опис: Добрий день! Додатком 3 до тендерної документації , зокрема пунктами 1-5 Технічних вимог передбачено вимоги до оприлюднення оголошень в ДРУКОВАНОМУ МЕДІА АБО ОФІЦІЙНОМУ ДРУКОВАНОМУ ВИДАННІ. Водночас, технічними вимогами орієнтовні розміри площі оголошень визначені для ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ, що не узгоджується з інформацією наведеною у пунктах 1-5 технічного завдання. З огляду на вище викладене, керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації, а саме чому не визначені орієнтовні розміри площі оголошень в друкованих медіа та ОФІЦІЙНИХ друкованих виданнях?
Відповідь: Доброго дня, друковане медіа, згідно із Законом України "Про медіа", - це вид медіа, який поширює інформацію у текстовій або візуальній формі на друкованих носіях, має постійну назву, виходить у світ через певні проміжки часу. Тобто, і друковане виданні, і друковане меді поширює інформацію у текстовій формі на друкованих носіях, а тому не зрозуміло, що саме не узгоджується з інформацією наведеною у пунктах 1-5 технічного завдання (додатку № 3 до тендерної документації), і як саме викладене у такій формі технічне завдання унеможливлює участь або дискримінує потенційних учасників.
Дата відповіді: 28.07.2025 15:38
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо тендерної документації та приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 41bdcc9f8fe5468088b6f1f763dd6636
Дата опублікування: 27.07.2025 23:03
Опис: Добрий день! Додатком 4 до тендерної документації визначено, що у випадку, якщо установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в установчому документі потребує затвердження/погодження такого договору відповідним органом юридичної особи або надання дозволу на його укладення, а пропозиція учасника перевищує зазначену в установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати/ погоджувати договір про закупівлю або надавати дозвіл на його укладення, згоди з проектом договору, який викладений у Додатку № 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити/погодити договір про закупівлю або надати дозвіл на його укладення. З наведеного, втлумачується що це підтвердження стосується не самої тендерної пропозиції, а правової можливості укладання договору в майбутньому. Подання тендерної пропозиції не породжує правовідносин щодо виконання договору, а лише створює можливість для його укладення. Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про право підписання договору про закупівлю надається ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, оскільки тендерна пропозиція подається УЧАСНИКОМ вимагаємо внести зміни до тендерної документації, в частині виключення цієї вимоги з додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та зазначити її у додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі».
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас, чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить заборони щодо вимоги для підтвердження наявності повноважень на право підписання договору про закупівлю на етапі подання тендерної пропозиції, а також дана вимога не носить дискримінаційний характер, що свідчить про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації в даній частині.
Дата відповіді: 28.07.2025 15:38
Відповідь надана

РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ

Номер: 1be67dc293ce440c9641dde28d7d17b9
Дата опублікування: 27.07.2025 22:45
Опис: Добрий день! Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі. З наведеної вище відповіді Замовника вбачається, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Примірна методика) методом порівняння ринкових цін на АНАЛОГІЧНИЙ ТОВАР, ШЛЯХОМ РИНКОВИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ з метою аналізу ринкових цін у відповідності до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас, Примірною методикою визначено, що МЕТОД ПОРІВНЯННЯ РИНКОВИХ ЦІН – ЦЕ МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ НА ПІДСТАВІ ДАНИХ РИНКУ, А САМЕ ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОЇ ВІДКРИТОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЦІНИ ТА ІНФОРМАЦІЇ З ОТРИМАНИХ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ПРАЙС-ЛИСТІВ НА МОМЕНТ ВИВЧЕННЯ РИНКУ. З наведеного вбачається, що метод порівняння ринкових цін не передбачає проведення ринкових консультацій з суб’єктами господарювання. Отже, керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, А САМЕ: 1. ЯКИМ ЧИНОМ ЗАМОВНИК ВИЗНАЧИВ ОЧІКУВАНУ ПОСЛУГ ШЛЯХОМ ПОРІВНЯННЯ РИНКОВИХ ЦІН НА АНАЛОГІЧНИЙ ТОВАР? 2. ЯКІ СУБ’ЄКТИ ГОСПОДАРЮВАННЯ БРАЛИ УЧАСТЬ У РИНКОВИХ КОНСУЛЬТАЦІЯХ?
Відповідь: Доброго дня, частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі. Оголошення містить інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі, проте, чинне законодавство не містить обов’язку Замовника оприлюднювати шлях порівняння ринкових цін на аналогічний товар, та перелік суб’єктів, які брали участь у ринкових консультаціях. Більше того, перевірка даної інформації не належить до повноважень потенційних учасників – суб’єктів господарювання, а належить до повноважень контролюючих органів у сфері публічних закупівель, а тому дана інформація Замовником буде надана виключно у відповідь на запит від контролюючих органів, відповідно до повноважень, визначених чинним законодавством України.
Дата відповіді: 28.07.2025 15:43
Відповідь надана

РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ

Номер: c4291e7aed2a44c1b88f56542c44b9c0
Дата опублікування: 24.07.2025 22:50
Опис: Добрий день! Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі. Враховуючи інформацію зазначену в оголошенні, ЗАМОВНИК ЗДІЙСНЮЄ ПРИДБАННЯ ПІДГОТОВКИ ТА РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ. З огляду на вищевикладене, керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, А САМЕ ЯКІ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ ЗАМОВНИК ПЛАНУЄ РОЗМІЩУВАТИ В ДРУКОВАНОМУ МЕДІА АБО ОФІЦІЙНОМУ ДРУКОВАНОМУ ВИДАННІ?
Відповідь: Доброго дня, дана закупівля проводиться для забезпечення потреб місцевих загальних судів міста Києва у 2025 році. А тому, рекламно-інформаційні матеріали будуть стосуватись діяльності місцевих загальних судів міста Києва, яка чітко законодавчо регламентована, в тому числі на виконання ч. 8 ст. 135, ч. 6 ст. 297-4 КПК України.
Дата відповіді: 25.07.2025 15:21
Відповідь надана

НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, А САМЕ ЩО СТАЛО ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: 1338aa0bee634cb7b7e6912e86c96f97
Дата опублікування: 24.07.2025 22:10
Опис: Добрий день! Частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі. Водночас, аналізуючи обсяг закупівлі та застосовувавши метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель Замовника, зокрема тендеру UA-2025-01-30-009478-a, встановлено що очікувана вартість предмета закупівлі повинна становити 1 843 095,00 грн з урахуванням ПДВ, що на 97 405,00 грн менше ніж очікувана вартість визначена замовником. З огляду на зазначене, керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, А САМЕ ЩО СТАЛО ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (в порівнянні з попередньою аналогічною закупівлею Замовника) ТА ЯКИЙ МЕТОД БУВ ЗАСТОСОВАНИЙ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ?
Відповідь: Доброго дня, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020p. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін на аналогічний товар, шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкових цін у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 25.07.2025 15:20
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог

Номер: 6417da021ac64cc2946ba5de6e79487d
Дата опублікування: 23.07.2025 23:16
Опис: Добрий день! Додатком 4 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції зокрема подає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.2.1. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, коду ЄДРПОУ, року виконання договору, суми договору, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 5.2.2. Договір*, який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та документи, що підтверджують його виконання (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі). * ПІД АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ РОЗУМІЄТЬСЯ ДОГОВІР ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО УЧАСНИКОМ ЗДІЙСНЮВАЛОСЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗА КОДОМ ДК 021:2015: 79820000-8 — ПОСЛУГИ, ПОВ’ЯЗАНІ З ДРУКОМ (ПІДГОТОВКА ТА РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ) В ОБСЯГАХ НЕ МЕНШЕ 50 % ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, А САМЕ: ЧИМ ОБУМОВЛЕНА НЕОБХІДНІСТЬ ВСТАНОВЛЕННЯ НАВЕДЕНИХ ВИЩЕ УМОВ ТА НАСАМПЕРЕД ПОРОГУ НЕ МЕНШЕ 50 % ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ?, оскільки з огляду на положення частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 1 Особливості здійснення публічних закупівель ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону (абзац 2 пункту 45 Особливостей). Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (абзац 1 частина 3 статті 22 Закону №922). На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник, в Додатку 4 до Тендерної документації, установив що, Учасник повинен надати: 5.2.1. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, коду ЄДРПОУ, року виконання договору, суми договору, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 5.2.2. Договір*, який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та документи, що підтверджують його виконання (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі). * Під аналогічним договором розуміється договір відповідно до якого учасником здійснювалось надання послуг за кодом ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком (Підготовка та розміщення рекламно-інформаційних матеріалів) в обсягах не менше 50 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Дана вимога не може бути витлумачена як дискримінаційна, оскільки не перевищує межу очікуваної вартості предмету закупівлі у розмірі 100% і стосується всіх учасників торгів без виключень. Відповідність учасника зазначеній вимозі Тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Дана вимога не є дискримінаційною, а є необхідною, так як Замовник повинен бути впевнений в тому, що Учасник зможе надати послуги, які є предметом даної закупівлі, в обсягах передбачених даною закупівлею. Враховуючи вищевикладене, документація відкритих торгів із особливостями містить законні вимоги та відповідає нормам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 25.07.2025 15:20